Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
1 161 700,00 UAH
UA-2025-02-04-005868-a ● efb816eb54d74064866eecf0cde24813
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Одеська національна музична академія імені А.В. Нежданової |
Код ЄДРПОУ: | 02214254 |
Вебсайт: | http://odma.edu.ua/ukr |
Місцезнаходження: | 65023, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. НОВОСЕЛЬСЬКОГО, будинок 63 |
Контактна особа: |
Василь Карайван +380963961531 karayvan_vasyl@odma.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2025 11:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2025 12:22 |
Початок аукціону: | 18 лютого 2025 11:29 |
Початок аукціону: | 18 лютого 2025 11:29 |
Очікувана вартість: | 1 161 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 808,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Закупівля хздійснюється цілком.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
132719 кіловат-година
1. Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Оплата наданого рахунку має бути здійсненна Споживачем у сторк, визначений у рахунку, який не може бути меншим 5 (п"яти) робочих днів з моменту отримання рахунку. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Електрична енергія
Дата подання: 04 лютого 2025 15:35
Дата відповіді: 06 лютого 2025 15:28
Шановний замовнику, є питання по Додатку 5, а саме п. 2: Ви просите сертифікат цифрової грамотності уповноваженої особи, але уповноважена особа це Ви (замовник) від учасника заходить ПРЕДСТАВНИК, і це є не законна вимога! Прохання прибрати цей пункт.
В п.10 вимагаєте довідку (інформація) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ, але 09.01.2025 ВРУ ухвалила законопроєкт, яким, зокрема, передбачено скасування Господарського кодексу. Прохання прибрати цей пункт.
В п. 12-18 вимагаєте від учасників оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO, але відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на
період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 No 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2022, IDT)». Жоден з оскаржуваних нами документів, які вимагає надати Замовник, не передбачена національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2023. Отже, Замовник неправомірно встановив вимоги до предмета закупівлі, в порушення пункту 29 Особливостей, За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині. Постачальники електричної енергії в силу приписів чинного законодавства не зобов`язані їх проходити. З 01.01.2018 в Україні скасована обов`язкова сертифікація продукції. Прохання прибрати дискримінаційні вимоги!
В п.21 вимагаєте оригінал довідки від оператора системи передачі НЕК «Укренерго» про те, що Учасник з початку роботи ринку електричної енергії – з 01.07.2019 року не знаходився в статусі «Дефолтний», але це є публічною інформацією яка опублікавана на сайті НЕК «Укренерго». Прохання прибрати цей пункт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь
на звернення щодо додатку 5 до ТД Електрична енергія у Оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2025-02-04-005868-a
Шановний Учаснику! Замовник здійснює дану закупівлю у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Шановний Учаснику, ваші зауваження по окремих пунктах Додатку 5 до Тендерної документації уважно розглянуті.
1. Вимога про скасування п. 2. в Додатку 5 задовольняється, шліхом викладання в ЕСЗ нової
редакції Додатку 5 до ТД.
2. Вимога по п.10 в Додатку 5 до ТД про надання довідки (інформації) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ, - відхиляється, оскільки, законопроект від 09.01.2025 ВРУ про скасування Господарського кодексу ще не прийнято Верховною Радою України та не оприлюднено в установленому порядку із зазначенням часу його введення в дію.
3. Вимога про видалення пунктів 12-18 у Додатку 5 до ТД - відхиляється.
По-перше, положення пунктів 1 і 2 частини 2 статті 16 Закону у ТД замовником не згадувались.
По-друге, в зазначених пунктах Додатку 5 до ТД мова йде про наявність сертифікатів: Системи управління якістю; Екологічного управління; Системи управління охороною здоров’я та безпеки праці; Системи енергетичного менеджменту; Інформаційної безпеки; Системи управління щодо протидії корупції; Системи управляння безпекою ланцюга постачання. Усі вказані ДСТУ ISQ - це національні стандарти України, які гармонізовані з міжнародними нормативними документами, які вправі вимагати Замовник.
По-третє, Ваше твердження що «з 01.01.2018 в Україні скасована обов`язкова сертифікація продукції.» є невірним. Сертифікація не є скасованою!!! Вона не є обов’язковою. Але Замовник вправі вимагати сертифікації продукції виходячи з наступного.
За нормами Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII (далі - Закон № 124) визначається порядок проведення сертифікації. Цим же законом визначено, що сертифікація - підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу.
Законом № 124 не визначено норм щодо здійснення такої сертифікації в обов’язковому порядку. Загалом сертифікація в Україні не є обов’язковою ще з 1 січня 2018 року. Також відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93 про визнання такими, що втратили чинність і скасовані деяки накази Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, які регламентували положення обов’язкової сертифікації. Тому доцільно надати відповіді на ваше запитання з точки зору практики органу оскарження щодо оскарження вимоги надання такого сертифіката, а також щодо ненадання сертифіката на виконання умови закупівлі.
По-четверте, Наводжу Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі-Комісія) від 10.11.2022 №6679-р/пк-пз, закупівля UA-2022-10-28-010531-a (щодо оскарження умов закупівлі).
Так позиція Комісії є наступною:
Комісією взято до уваги факт того, що у складі тендерної пропозиції переможця відсутній сертифікат відповідності, що витребовувався за вимогою вище. Тим самим Комісія дійшла висновку, що пропозиція переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і підлягає відхиленню з підстави абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції до 19.05.2023. Тому постановила зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення учасника переможцем процедури закупівлі.
По-п’яте, зазначаємо, що предметом цієї закупівлі є за ДК 021:2015: 09310000-5 «Електрична енергія», яка є специфічним товаром та її постачання нерозривно пов’язане з наданням електропостачальником відповідних послуг споживачу. Функції національного органу стандартизації виконує Державне підприємство “Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості” відповідно до Розпорядження КМУ від 26.11.2014р. №1163-р «Про визначення державного підприємства, яке виконує функції національного органу стандартизації». З метою вибору надійного, відповідального та добросо-вісного постачальника, діяльність якого відповідає вимогам чинного законодавства України, замовник зазначає інші вимоги до учасника закупівлі (майбутнього постачальника) згідно з абзацом першим частини третьої статті 22 Закону, зокрема, щодо необхідності підтвердження впровадження ним та підтвердження їхньої відповідності системам управління (менеджменту), а саме: - ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ДСТУ прийнято та введено в дію з 01.07.2016 року відповідно до наказу Державного підприємства "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" від 21.12.2015 № 203); - ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ прийнято та введено в дію з 01.07.2016 року відповідно до наказу Державного підприємства "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" від 21.12.2015 № 203); - ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ прийнято та введено в дію з 01.01.2021 року відповідно до наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 26.12.2019 р. № 502); - ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання» (ДСТУ прийнято та введено в дію з 15.09.2020 року відповідно до наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 03.06.2020 р. №104);
- ISO/ІЕС 27001:2023 (ISO/ІЕС 27001:2022) «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Система керування інформаційною безпекою. Вимоги» (ДСТУ прийнято та введено в дію з 01.01.2017 року відповідно до наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 18.12.2015 р. №193);
- ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ прийнято та введено в дію з 01.01.2020 року відповідно до наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 18.12.2018 р. №507);
- ДСТУ ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги» (ISO 28000:2007) (ДСТУ прийнято та введено в дію з 01.01.2009 року відповідно до наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 04.08.2008 р. №268).
Звертаємо вашу увагу, що вимоги тендерної документації щодо підтвердження учасниками впровадження та їхньої відповідності вищезазначеним системам управління (менеджменту) не є кваліфікаційним критерієм або вимогами до предмета закупівлі (вимогами щодо сертифікації електричної енергії) у розумінні Закону та цієї тендерної документації, а як зазначено вище, включені до тендерної документації керуючись абзацом першим частини третьої статті 22 Закону.
По-шосте, Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Отже, замовником при складанні цієї тендерної документації дотримано вимоги чинного законодавства, тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Наведене також підтверджує практика Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: рішення № 19004-р/пк-пз від 20.12.2019 р. (UA-2019-11-20-002217-b), рішення № 7185-р/пк-пз від 14.04.2020 р. (UA-2020-03-17-001400-c), рішення № 2309 -р/пк-пз від 06.02.2020 р. (UA-2020-01-10-001583-c), рішення №19422-р/пк-пз від 27.12.2019 р. (UA-2019-11-25-003122-b), рішення № 11184-р/пк-пз від 21.05.2021 р. UA-2021-03-26-014987-c), рішення № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021 р. (UA-2021-03-19-000685-c), рішення № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021 р. (UA-2021-03-19-000685-c). Враховуючи вищезазначене, у замовника відсутні підстави та обов’язок внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Ще раз зазначаємо, що стандарти ДСТУ ISQ - це національні стандарти України, які гармонізовані з міжнародними нормативними документами, які вправі вимагати Замовник. 4. Так само, Замовник відхиляє пропозицію щодо скасування п. 21 Додатку 5до ТД. Пунктом 28 Особливостей ТД формується Замовником відповідно до ст. 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Отже, замовником при складанні цієї ТД документації дотримано вимоги законодавства, ТДне містить вимог, що обмежує конкуренцію та не містить вимог що обмежують конкуренцію.
на звернення щодо додатку 5 до ТД Електрична енергія у Оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2025-02-04-005868-a
Шановний Учаснику! Замовник здійснює дану закупівлю у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Шановний Учаснику, ваші зауваження по окремих пунктах Додатку 5 до Тендерної документації уважно розглянуті.
1. Вимога про скасування п. 2. в Додатку 5 задовольняється, шліхом викладання в ЕСЗ нової
редакції Додатку 5 до ТД.
2. Вимога по п.10 в Додатку 5 до ТД про надання довідки (інформації) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ, - відхиляється, оскільки, законопроект від 09.01.2025 ВРУ про скасування Господарського кодексу ще не прийнято Верховною Радою України та не оприлюднено в установленому порядку із зазначенням часу його введення в дію.
3. Вимога про видалення пунктів 12-18 у Додатку 5 до ТД - відхиляється.
По-перше, положення пунктів 1 і 2 частини 2 статті 16 Закону у ТД замовником не згадувались.
По-друге, в зазначених пунктах Додатку 5 до ТД мова йде про наявність сертифікатів: Системи управління якістю; Екологічного управління; Системи управління охороною здоров’я та безпеки праці; Системи енергетичного менеджменту; Інформаційної безпеки; Системи управління щодо протидії корупції; Системи управляння безпекою ланцюга постачання. Усі вказані ДСТУ ISQ - це національні стандарти України, які гармонізовані з міжнародними нормативними документами, які вправі вимагати Замовник.
По-третє, Ваше твердження що «з 01.01.2018 в Україні скасована обов`язкова сертифікація продукції.» є невірним. Сертифікація не є скасованою!!! Вона не є обов’язковою. Але Замовник вправі вимагати сертифікації продукції виходячи з наступного.
За нормами Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII (далі - Закон № 124) визначається порядок проведення сертифікації. Цим же законом визначено, що сертифікація - підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу.
Законом № 124 не визначено норм щодо здійснення такої сертифікації в обов’язковому порядку. Загалом сертифікація в Україні не є обов’язковою ще з 1 січня 2018 року. Також відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93 про визнання такими, що втратили чинність і скасовані деяки накази Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, які регламентували положення обов’язкової сертифікації. Тому доцільно надати відповіді на ваше запитання з точки зору практики органу оскарження щодо оскарження вимоги надання такого сертифіката, а також щодо ненадання сертифіката на виконання умови закупівлі.
По-четверте, Наводжу Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі-Комісія) від 10.11.2022 №6679-р/пк-пз, закупівля UA-2022-10-28-010531-a (щодо оскарження умов закупівлі).
Так позиція Комісії є наступною:
Комісією взято до уваги факт того, що у складі тендерної пропозиції переможця відсутній сертифікат відповідності, що витребовувався за вимогою вище. Тим самим Комісія дійшла висновку, що пропозиція переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і підлягає відхиленню з підстави абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції до 19.05.2023. Тому постановила зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення учасника переможцем процедури закупівлі.
По-п’яте, зазначаємо, що предметом цієї закупівлі є за ДК 021:2015: 09310000-5 «Електрична енергія», яка є специфічним товаром та її постачання нерозривно пов’язане з наданням електропостачальником відповідних послуг споживачу. Функції національного органу стандартизації виконує Державне підприємство “Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості” відповідно до Розпорядження КМУ від 26.11.2014р. №1163-р «Про визначення державного підприємства, яке виконує функції національного органу стандартизації». З метою вибору надійного, відповідального та добросо-вісного постачальника, діяльність якого відповідає вимогам чинного законодавства України, замовник зазначає інші вимоги до учасника закупівлі (майбутнього постачальника) згідно з абзацом першим частини третьої статті 22 Закону, зокрема, щодо необхідності підтвердження впровадження ним та підтвердження їхньої відповідності системам управління (менеджменту), а саме: - ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ДСТУ прийнято та введено в дію з 01.07.2016 року відповідно до наказу Державного підприємства "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" від 21.12.2015 № 203); - ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ прийнято та введено в дію з 01.07.2016 року відповідно до наказу Державного підприємства "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" від 21.12.2015 № 203); - ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ прийнято та введено в дію з 01.01.2021 року відповідно до наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 26.12.2019 р. № 502); - ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання» (ДСТУ прийнято та введено в дію з 15.09.2020 року відповідно до наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 03.06.2020 р. №104);
- ISO/ІЕС 27001:2023 (ISO/ІЕС 27001:2022) «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Система керування інформаційною безпекою. Вимоги» (ДСТУ прийнято та введено в дію з 01.01.2017 року відповідно до наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 18.12.2015 р. №193);
- ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ прийнято та введено в дію з 01.01.2020 року відповідно до наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 18.12.2018 р. №507);
- ДСТУ ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги» (ISO 28000:2007) (ДСТУ прийнято та введено в дію з 01.01.2009 року відповідно до наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 04.08.2008 р. №268).
Звертаємо вашу увагу, що вимоги тендерної документації щодо підтвердження учасниками впровадження та їхньої відповідності вищезазначеним системам управління (менеджменту) не є кваліфікаційним критерієм або вимогами до предмета закупівлі (вимогами щодо сертифікації електричної енергії) у розумінні Закону та цієї тендерної документації, а як зазначено вище, включені до тендерної документації керуючись абзацом першим частини третьої статті 22 Закону.
По-шосте, Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Отже, замовником при складанні цієї тендерної документації дотримано вимоги чинного законодавства, тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Наведене також підтверджує практика Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: рішення № 19004-р/пк-пз від 20.12.2019 р. (UA-2019-11-20-002217-b), рішення № 7185-р/пк-пз від 14.04.2020 р. (UA-2020-03-17-001400-c), рішення № 2309 -р/пк-пз від 06.02.2020 р. (UA-2020-01-10-001583-c), рішення №19422-р/пк-пз від 27.12.2019 р. (UA-2019-11-25-003122-b), рішення № 11184-р/пк-пз від 21.05.2021 р. UA-2021-03-26-014987-c), рішення № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021 р. (UA-2021-03-19-000685-c), рішення № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021 р. (UA-2021-03-19-000685-c). Враховуючи вищезазначене, у замовника відсутні підстави та обов’язок внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Ще раз зазначаємо, що стандарти ДСТУ ISQ - це національні стандарти України, які гармонізовані з міжнародними нормативними документами, які вправі вимагати Замовник. 4. Так само, Замовник відхиляє пропозицію щодо скасування п. 21 Додатку 5до ТД. Пунктом 28 Особливостей ТД формується Замовником відповідно до ст. 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Отже, замовником при складанні цієї ТД документації дотримано вимоги законодавства, ТДне містить вимог, що обмежує конкуренцію та не містить вимог що обмежують конкуренцію.
Помилка в обсязі закупівлі
Дата подання: 07 лютого 2025 14:58
Дата відповіді: 10 лютого 2025 12:08
Обсяг закупівлі в електронній системі закупівель вказаний вами 132719 кВт*год, в тендерній документації та її додатках 132917 кВт*год. Просимо виправити та вказати вірний обсяг.
Відповідь: Дякую за звернення та пильність. Зауваження приймається та буде виправлене шляхом завантаження до ЕСЗ ТД в новій редакції.
Обсяг
Дата подання: 07 лютого 2025 15:03
Дата відповіді: 10 лютого 2025 12:07
В Додатку 2 вказаний загальний обсяг (кВт*год) 132 917, на Прозорро 132 719. Також в Додатку 2 вами зазначені обсяги по об'єктах 123 355,54 + 6 476 + 2 586. Якщо скласти ці показники, то буде третій інший показник 132 417,54.
Відповідь: Дякую за звернення та пильність. Зауваження приймаються та будуть виправлені шляхом викладення ТД в новій редакції. Загальний обсяг споживання складає 132 719 кВт/год.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 лютого 2025 11:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" |
810 913,09
UAH з ПДВ
|
793 485,57
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЯСНО+" |
899 834,82
UAH з ПДВ
|
799 296,06
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" #42114410 |
Переможець |
793 485,57
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2025 13:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2025 10:42
|
Договр. з ООЕК № 6 від 28.02.25.pdf | укладений |
03 березня 2025 10:41
|
Додатк 2 до Догвр. з ООЕК от 28.02.25.pdf | укладений |
03 березня 2025 10:41
|
Додат. 1 до Догвр.з ООЕК № 6 від 28.02.25.pdf | укладений |
03 березня 2025 10:41
|