Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення техніко-економічного обгрунтування (ТЕО) будівництва автомобільної дороги державного значення обхід м. Герца (від автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-06/Н-03/ - Новоселиця – Герца – контрольно-пропускний пункт «Дяківці», км 14+368 до автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-04 Чернівці – Герца – контрольно-пропускний пункт «Дяківці», км 31+140), Чернівецька область (ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)
Очікувана вартість
4 500 000,00 UAH
UA-2023-09-05-000846-a efb6022895934ea0abd8fa5f2f4bca13
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Швець В'ячеслав Павлович

380372583872 tender.cv@restoration.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області
Код ЄДРПОУ: 22843868
Місцезнаходження: 58018, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, ВУЛ. ГОЛОВНА, будинок 205
Контактна особа: Швець В'ячеслав Павлович
380372583872
tender.cv@restoration.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 вересня 2023 09:40
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 вересня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2023 00:00
Очікувана вартість: 4 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розроблення техніко-економічного обгрунтування (ТЕО) будівництва автомобільної дороги державного значення обхід м. Герца (від автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-06/Н-03/ - Новоселиця – Герца – контрольно-пропускний пункт «Дяківці», км 14+368 до автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-04 Чернівці – Герца – контрольно-пропускний пункт «Дяківці», км 31+140), Чернівецька область (ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58018, Україна, Чернівецька область, Чернівці, ВУЛ. ГОЛОВНА, будинок 205
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за Договором проводиться протягом 10-ти робочих днів після підписання акту приймання-передачі виконаних робіт/наданих послуг, при наявності бюджетних коштів на рахунку Замовника. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 09:39
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 09:39
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 09:39
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 09:39
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 09:39
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 09:39
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 09:39
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 09:39
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 09:39
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 09:39
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 09:39
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 09:39
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 09:39
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 09:39
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 09:39
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 09:39
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 09:39
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 09:39
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 09:39
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 09:39
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 09:39
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 вересня 2023 09:39

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо аналогічного договору
Дата подання: 06 вересня 2023 13:30
Дата відповіді: 08 вересня 2023 11:06
Згідно п. 3 додатку 1 Тендерної документації - аналогічним буде вважатись повністю виконаний договір з розроблення техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) на будівництво автомобільних доріг загального користування державного значення категорії не нижче ІІ та/або мостових переходів на таких дорогах, які за класом наслідків (відповідальності) відносяться до СС3, укладений(і) протягом останніх 5-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Просимо надати роз'яснення чи буде вважати Замовник таким, що відповідає вимогам Тендерної документації зазначеної закупівлі, повністю виконаний договір з розроблення (коригування) техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) на реконструкцію льотної зони аеропорту, який за класом наслідків (відповідальності) відноситься до СС3, та укладений протягом останніх 5-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно п. 3 додатку 1 Тендерної документації Замовником встановлено вимогу: «Аналогічним буде вважатись повністю виконаний договір з розроблення техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) на будівництво автомобільних доріг загального користування державного значення категорії не нижче ІІ та/або мостових переходів на таких дорогах, які за класом наслідків (відповідальності) відносяться до СС3, укладений(і) протягом останніх 5-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.».
Відповідно до предмету закупівлі Замовник розробив Завдання №4/23 від 23.08.2023 на розроблення техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) будівництва автомобільної дороги державного значення обхід м. Герца (від автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-06/Н-03/ - Новоселиця – Герца – контрольно-пропускний пункт «Дяківці», км 14+368 до автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-04 Чернівці – Герца - контрольно-пропускний пункт «Дяківці», км 31+140), Чернівецька область – Додаток 3 тендерної документації. Тобто, саме розроблення техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) будівництва автомобільної дороги державного значення обхід м. Герца, з отриманням відповідних проектних документів, а не коригування проекту є кінцевою метою Замовника. Коригування проекту не є повним циклом виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації, а лише її частиною. Крім того, льотна зона аеропорту проектується не за ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво», а за своїми спеціалізованими нормативними документами.
Отже, Замовник не буде розглядати як аналогічний досвід, що відповідає вимогам Тендерної документації зазначеної закупівлі, повністю виконаний договір з розроблення (коригування) техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) на реконструкцію льотної зони аеропорту, який за класом наслідків (відповідальності) відноситься до СС3, та укладений протягом останніх 5-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 вересня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ" 4 300 000,00
UAH з ПДВ
4 300 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

02 жовтня 2023 19:16
Електронний підпис
29 вересня 2023 12:26
Електронний підпис
29 вересня 2023 12:25
Документація переможця.rar
27 вересня 2023 18:37
Електронний підпис
12 вересня 2023 12:05
Електронний підпис
12 вересня 2023 12:00
31.Лист-згода персон.дані.pdf
12 вересня 2023 12:00
21.Статут.pdf
12 вересня 2023 12:00
32.Гарантійний лист.pdf
12 вересня 2023 12:00
10.Трудові книжки.rar
12 вересня 2023 12:00
12.Довідка щодо ГІПа.pdf
12 вересня 2023 12:00
1.Довідка обладнання.pdf
12 вересня 2023 12:00
37.Тендерна пропозиція.pdf
12 вересня 2023 12:00
3.Інвентарні картки.pdf
12 вересня 2023 12:00
14. Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ"
#42703169
Переможець 4 300 000,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2023 16:56
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 вересня 2023 10:42

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року(зі змінами), (далі – Особливості): «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.»… Відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 (зі змінами) (далі - Закон): «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.». Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ" (далі – ТОВ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ") за предметом: «Розроблення техніко-економічного обгрунтування (ТЕО) будівництва автомобільної дороги державного значення обхід м. Герца (від автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-06/Н-03/ - Новоселиця – Герца – контрольно-пропускний пункт «Дяківці», км 14+368 до автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-04 Чернівці – Герца – контрольно-пропускний пункт «Дяківці», км 31+140), Чернівецька область (ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)» виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані ним у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією, частина 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей», Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», зокрема у Додатку 1 тендерної документації. Замовник встановив відповідно статті 16 Закону та з урахуванням Особливостей наступні кваліфікаційні критерії у Додатку 1 тендерної документації – «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону»: 1. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». 2. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». 3. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору». 1. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». 1.1. Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку у повній відповідності із формою Таблиці 1.1 щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. * - зазначаються найменування адміністративних приміщень (офісів), транспортних засобів, комп’ютерного обладнання, ліцензованого програмного забезпечення, інше обладнання, яке необхідне для виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі; Найменування адміністративних приміщень (офісів) вказується відповідно до Витягу з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності із зазначенням площі приміщень; ** - графа 4 заповнюється відповідно до записів: свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів; інвентарних картках обліку об’єкта основних засобів; документах, що підтверджують законність використання програмного забезпечення; *** - якщо учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається право користування обладнання (договір оренди, договір надання послуг, лізингу або інше право використання); ****- зазначається номер та дата документу, які учасник надав для підтвердження інформації, відповідно до графи 6 Таблиці 1.1. У інформаційній довідці Учасник повинен вказати наявність власних (орендованих): адміністративних приміщень (офісів), транспортних засобів, технічного обладнання (комп’ютерів, обчислювальної, розмножувальної, організаційної техніки та іншого технічного обладнання), відповідного ліцензійного програмного забезпечення, функціонал якого передбачений виробником для технологічного процесу виконання робіт необхідного для здійснення процесу розроблення ТЕО, тощо. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації: - документ, який посвідчує право власності на адміністративні приміщення (офіси) (витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності); - копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів; - інвентарні картки обліку об’єкта основних засобів, заповнену відповідно до вимог чинного законодавства; - відповідні свідоцтва, інші документи, що підтверджують законність використання програмного забезпечення. Якщо адміністративні приміщення (офіси), транспортні засоби, технічне обладнання, ліцензійне програмне забезпечення не є власністю Учасника, а залучене на інших правових підставах, то Учасником додатково до зазначених вище документів подаються: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконнання робіт (надання послуг)); - посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) адміністративних приміщеннь (офісів), транспортних засобів, технічного обладнання, ліцензійного програмного забезпечення до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення їх використання для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі. Учасник ТОВ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ" завантажив файл «1.Довідка обладнання.pdf» в якому надана Інформаційна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, згідно форми Таблиці 1.1. вих. № 0911/1-1 від 11.09.2023 року (далі – Інформаційна довідка МТБ). Однак, Учасником допущені помилки при її заповненні, зокрема: У рядку 1: у колонці 2 запис не відповідає Таблиці 1.1: у колонці 2 вказано «Офісне приміщення». Оскільки приміщення не власне, а орендоване то найменування адміністративних приміщень (офісів) не вказується відповідно до Витягу з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності із зазначенням площі приміщень. Тому, запис має відповідати п.1.1. Договору оренди нежилого приміщення №1/23 від 01.02.2023р., а саме: «частина нежитлового будинку – виробничої будівлі площею 764.1 кв.м.». У рядку 2: у колонці 2 – 4, колонці 7 записи не відповідають Таблиці 1.1: у колонці 2 вказано: «Бурова установка на базі ЗИЛ-131». Необхідно вказати: «Бурова установка -УРБ-2А2»; у колонці 3 необхідно вказати місце знаходження, адресу; у колонці 4 запис має відповідати записам у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу та таблиці 1.1: «ВАНТАЖНИЙ – СПЕЦІАЛЬНИЙ БУРОВИЙ-С / ЗИЛ/ 131»; у колонці 7 запис має відповідати примітці**** таблиці 1.1: «Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу №СХВ 225094 від 04.12.2020». У рядку 3: у колонці 3, колонці 7 записи не відповідають Таблиці 1.1: у колонці 3 необхідно вказати місце знаходження, адресу; у колонці 7 запис має відповідати примітці**** таблиці 1.1: «Інвентарна картка ін. №106000020 від 25.08.2021». У рядку 4: у колонці 3, колонці 7 записи не відповідають Таблиці 1.1: у колонці 3 необхідно вказати місце знаходження, адресу; у колонці 7 запис має відповідати примітці**** таблиці 1.1: «Інвентарна картка ін. №112100347 від 11.01.2023». У рядку 5: у колонці 3 запис не відповідає Таблиці 1.1: у колонці 3 необхідно вказати місце знаходження, адресу; У рядку 6: у колонці 3 запис не відповідає Таблиці 1.1: у колонці 3 необхідно вказати місце знаходження, адресу;». У рядку 7: у колонці 2 – 3, колонці 7 записи не відповідають Таблиці 1.1: у колонці 2 вказано: «Персональні комп’ютери». Відповідно до записів у інвентарних картках необхідно вказати: «Комп’ютер»; у колонці 3 необхідно вказати місце знаходження, адресу; у колонці 7 запис має відповідати примітці**** таблиці 1.1: «Інвентарна картка ін. №1040001 від 11.01.2023, ін. №1040002 від 11.01.2023, ін. №1040003 від 11.01.2023, ін. №1040004 від 11.01.2023, ін. №1040005 від 11.01.2023, ін. №1040006 від 11.01.2023, ін. №1040007 від 11.01.2023, ін. №1040017 від 11.01.2023, ін. №1040018 від 11.01.2023, ін. №1040019 від 11.01.2023». У рядку 8: у колонці 3, колонці 4, колонці 7 записи не відповідають Таблиці 1.1: у колонці 3 необхідно вказати місце знаходження, адресу; у колонці 4 запис має відповідати записам у інвентарних картках обліку об’єкта основних засобів та таблиці 1.1: «Ноутбук HP Pavilion Gaming 15-cx0028ua (8KS39EA)»; у колонці 7 запис має відповідати примітці**** таблиці 1.1: «Інвентарна картка ін. №106000004 від 24.06.2020, ін. №106000005 від 24.06.2020». У рядку 9: у колонці 3, колонці 4, колонці 7 записи не відповідають Таблиці 1.1: у колонці 3 необхідно вказати місце знаходження, адресу; у колонці 4 запис має відповідати записам у інвентарних картках обліку об’єкта основних засобів та таблиці 1.1: «Ноутбук Asus VivoBook 17 X712EQ-AU033 (90NB0U91-M00360) Transparent Silver»; у колонці 7 запис має відповідати примітці**** таблиці 1.1: «Інвентарна картка ін. №104000013 від 11.01.2023». У рядку 10: у колонці 3, колонці 4, колонці 7 записи не відповідають Таблиці 1.1: у колонці 3 необхідно вказати місце знаходження, адресу; у колонці 4 запис має відповідати записам у інвентарних картках обліку об’єкта основних засобів та таблиці 1.1: «Ноутбук Asus ROG Strix G17 G713IE-HX002 (90NR05B1-M00190) Original Black»; у колонці 7 запис має відповідати примітці**** таблиці 1.1: «Інвентарна картка ін. №104000012 від 11.01.2023». У рядку 11: у колонці 3, колонці 4, колонці 7 записи не відповідають Таблиці 1.1: у колонці 3 необхідно вказати місце знаходження, адресу; у колонці 4 запис має відповідати записам у інвентарних картках обліку об’єкта основних засобів та таблиці 1.1: «Ноутбук Lenovo IdeaPad З 15IGL05 (81WQ000PRA) Business Black»; у колонці 7 запис має відповідати примітці**** таблиці 1.1: «Інвентарна картка ін. №112100312 від 11.01.2023». У рядку 12: у колонці 2 – 4, колонці 7 записи не відповідають Таблиці 1.1: у колонці 2 вказано: «Багатофункціональний пристрій (БФП)». Відповідно до записів у інвентарних картках необхідно вказати: «Багатофункціональний пристрій»; у колонці 3 необхідно вказати місце знаходження, адресу; у колонці 4 запис має відповідати записам у інвентарних картках обліку об’єкта основних засобів та таблиці 1.1: «Багатофункціональний пристрій Konica Minolta bizhub С360і (автоподатчик реверсний, тумба, к-т тонер»; у колонці 7 запис має відповідати примітці**** таблиці 1.1: «Інвентарна картка ін. №104000004 від 11.01.2023, ін. №104000015 від 11.01.2023». У рядку 13: у колонці 3, колонці 4, колонці 7 записи не відповідають Таблиці 1.1: у колонці 3 необхідно вказати місце знаходження, адресу; у колонці 4 запис має відповідати записам у інвентарних картках обліку об’єкта основних засобів та таблиці 1.1: «Принтер А4 HP LJ Enterprise M607dn (K0Q15A)»; у колонці 7 запис має відповідати примітці**** таблиці 1.1: «Інвентарна картка ін. №112100121 від 11.01.2023». У рядку 14: у колонці 3, колонці 7 записи не відповідають Таблиці 1.1: у колонці 3 необхідно вказати місце знаходження, адресу; у колонці 7 запис має відповідати примітці**** таблиці 1.1: «Інвентарна картка ін. №106000018 від 11.01.2023». У рядку 15: у колонці 3, колонці 7 записи не відповідають Таблиці 1.1: у колонці 3 необхідно вказати місце знаходження, адресу; у колонці 7 запис має відповідати примітці**** таблиці 1.1: «Інвентарна картка ін. №104000017 від 16.03.2023, ін. №104000018 від 16.03.2023». У рядку 16: у колонці 2 видалити «Ліцензійне програмне забезпечення. У рядку 16.1: у колонці 1 запис «16.1» видалити та замінити на «16»; у колонці 2 – 4, колонці 7 записи не відповідають Таблиці 1.1: у колонці 2 вказано: «CREDO (Кредо) РАДОН UA 1,0». Необхідно вказати: «Програмне забезпечення»; у колонці 3 необхідно вказати місце знаходження, адресу; у колонці 4 запис має відповідати записам у інвентарних картках обліку об’єкта права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів та таблиці 1.1: «CREDO (Кредо) РАДОН UA 1,0»; у колонці 7 запис має відповідати примітці**** таблиці 1.1: «Інвентарна картка ін. №000000003 від 27.12.2019, ін. №000000004 від 27.12.2019, Субліцензійний договір від 10.12.2019 р. №66/19, Акт від 27.12.2019 р. № 97, Сертифікат від 27.12.2019 р.». У рядку 16.2: у колонці 1 запис «16.2» видалити та замінити на «17»; у колонці 2 – 4, колонці 7 записи не відповідають Таблиці 1.1: у колонці 2 вказано: «CREDO ZNAK (Кредо Знак) 6.0». Необхідно вказати: «Програмне забезпечення»; у колонці 3 необхідно вказати місце знаходження, адресу; у колонці 4 запис має відповідати записам у інвентарних картках обліку об’єкта права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів та таблиці 1.1: «CREDO ZNAK (Кредо Знак) 6.0»; у колонці 7 запис має відповідати примітці**** таблиці 1.1: «Інвентарна картка ін. №000000005 від 27.12.2019, ін. №000000006 від 27.12.2019, Субліцензійний договір від 10.12.2019 р. №66/19, Акт від 27.12.2019 р. № 97, Сертифікат від 27.12.2019 р.». У рядку 16.3: у колонці 1 запис «16.3» видалити та замінити на «18»; у колонці 2 – 4, колонці 7 записи не відповідають Таблиці 1.1: у колонці 2 вказано: «CREDO (Кредо) ДОРОГИ 2.3». Необхідно вказати: «Програмне забезпечення»; у колонці 3 необхідно вказати місце знаходження, адресу; у колонці 4 запис має відповідати записам у інвентарних картках обліку об’єкта права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів та таблиці 1.1: «CREDO (Кредо) ДОРОГИ 2.3»; у колонці 7 запис має відповідати примітці**** таблиці 1.1: «Інвентарна картка ін. №000000007 від 27.12.2019, ін. №000000008 від 27.12.2019, Субліцензійний договір від 10.12.2019 р. №66/19, Акт від 27.12.2019 р. № 97, Сертифікат від 27.12.2019 р.». У рядку 16.4: у колонці 1 запис «16.4» видалити та замінити на «19»; у колонці 2 – 4, колонці 7 записи не відповідають Таблиці 1.1: у колонці 2 вказано: «CREDO (Кредо) З'їзди 2.3». Необхідно вказати: «Програмне забезпечення»; у колонці 3 необхідно вказати місце знаходження, адресу; у колонці 4 запис має відповідати записам у інвентарних картках обліку об’єкта права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів та таблиці 1.1: «CREDO (Кредо) З'їзди 2.3»; у колонці 7 запис має відповідати примітці**** таблиці 1.1: «Інвентарна картка ін. №000000009 від 27.12.2019, ін. №000000010 від 27.12.2019, Субліцензійний договір від 10.12.2019 р. №66/19, Акт від 27.12.2019 р. № 97, Сертифікат від 27.12.2019 р.». У рядку 16.5: у колонці 1 запис «16.5» видалити та замінити на «20»; у колонці 2 – 4, колонці 7 записи не відповідають Таблиці 1.1: у колонці 2 вказано: «CREDO (Кредо) Організація руху 2.3». Необхідно вказати: «Програмне забезпечення»; у колонці 3 необхідно вказати місце знаходження, адресу; у колонці 4 запис має відповідати записам у інвентарних картках обліку об’єкта права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів та таблиці 1.1: «CREDO (Кредо) Організація руху 2.3»; у колонці 7 запис має відповідати примітці**** таблиці 1.1: «Інвентарна картка ін. №000000011 від 27.12.2019, ін. №000000012 від 27.12.2019, Субліцензійний договір від 10.12.2019 р. №66/19, Акт від 27.12.2019 р. № 97, Сертифікат від 27.12.2019 р.». У рядку 16.6: у колонці 1 запис «16.6» видалити та замінити на «21»; у колонці 2 – 4, колонці 7 записи не відповідають Таблиці 1.1: у колонці 2 вказано: «CREDO (Кредо) ГРИС 2.1». Необхідно вказати: «Програмне забезпечення»; у колонці 3 необхідно вказати місце знаходження, адресу; у колонці 4 запис має відповідати записам у інвентарних картках обліку об’єкта права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів та таблиці 1.1: «CREDO (Кредо) ГРИС 2.1»; у колонці 7 запис має відповідати примітці**** таблиці 1.1: «Інвентарна картка ін. №000000001 від 27.12.2019, ін. №000000002 від 27.12.2019, Субліцензійний договір від 10.12.2019 р. №66/19, Акт від 27.12.2019 р. № 97, Сертифікат від 27.12.2019 р.». У рядку 16.7: у колонці 1 запис «16.7» видалити та замінити на «22»; у колонці 2 – 4, колонці 7 записи не відповідають Таблиці 1.1: у колонці 2 вказано: «ЛІРА-САПР 2020, конфігурація FULL (оновлення версії 2017)». Необхідно вказати: «Програмне забезпечення»; у колонці 3 необхідно вказати місце знаходження, адресу; у колонці 4 запис має відповідати записам у інвентарних картках обліку об’єкта права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів та таблиці 1.1: «ЛІРА-САПР 2020, конфігурація FULL (оновлення версії 2017)»; у колонці 7 запис має відповідати примітці**** таблиці 1.1: «Інвентарна картка ін. №000000023 від 24.12.2020, ін. №000000024 від 24.12.2020, ін. №000000025 від 24.12.2020, Ліцензійний договір від 23.12.2020 р. № 92-Л-Л-20, Акт№ОУ-121 від 24.12.2020, Ліцензії від 24.12.2020 р.№№ 1/6029-20, 1/6030-20, 1/6031-20». У рядку 16.8: у колонці 1 запис «16.8» видалити та замінити на «23»; у колонці 2 – 4, колонці 7 записи не відповідають Таблиці 1.1: у колонці 2 вказано: «Autodesk AutoCAD». Необхідно вказати: «Програмна продукція в електронному вигляді»; у колонці 3 необхідно вказати місце знаходження, адресу; у колонці 4 запис має відповідати записам у інвентарних картках обліку об’єкта права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів та таблиці 1.1: «Програмна продукція в електронному вигляді Autodesk AutoCAD - including specialized toolsets AD Commercial New Single-user ELD Annual Subscription»; у колонці 7 запис має відповідати примітці**** таблиці 1.1: «Інвентарна картка ін. №000000081 від (вказати дату), ін. №000000082 від (вказати дату), Інвентарна картка, Договір від 09.01.2023 р. №АР-2300012, Акт від 13.01.2023 р. № АР-00000007, Ліцензія від 13.01.2023 р.». Крім того у інвентарних картках обліку об’єкта права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів ін. №000000081, ін. №000000082 , що затверджені наказом Міністерства фінансів України 22 листопада 2004 №732 Типова форма № НА-2, не заповнено рядок «Карту відкрито «___»__________20___р.». Відповідно до частини 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції», Розділ 1. «Загальні положення» тендерної документації: «Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою…». Ліцензія від 13.01.2023 р. надана учасником англійською мовою, без перекладу на українську мову. У рядку 16.9: у колонці 1 запис «16.9» видалити та замінити на «24»; у колонці 2 – 4, колонці 7 записи не відповідають Таблиці 1.1: у колонці 2 вказано: «АВК-5». Необхідно вказати: «Програмне забезпечення»; у колонці 3 необхідно вказати місце знаходження, адресу; у колонці 4 запис має відповідати записам у інвентарних картках обліку об’єкта права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів та таблиці 1.1: «Програмний комплекс АВК-5 "Автоматизований випуск кошторисно-ресурсної документації", з підсистемою ПД»; у колонці 7 запис має відповідати примітці**** таблиці 1.1: «Інвентарна картка ін. №000000029 від (вказати дату), ін. № (вказати номер) від (вказати дату), Договір від 01.08.2023 р. № 01/45099, акт від 05.09.2023 р. Ліцензія № 01/45099». Крім того у рядку 5 вказана кількість «2», а Учасником надано лише 1 інвентарну картку. Відсутня інвентарна картка обліку об’єкта права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів ін. № __________ від __________ на «Програмний комплекс АВК-5 "Автоматизований випуск кошторисно-ресурсної документації", з підсистемою ПД». У інвентарній картці обліку об’єкта права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів ін. №000000029, що затверджені наказом Міністерства фінансів України 22 листопада 2004 №732 Типова форма № НА-2, не заповнено рядок «Карту відкрито «___»__________20___р.». У рядку 16.10: у колонці 1 запис «16.10» видалити та замінити на «25»; у колонці 2 – 4, колонці 7 записи не відповідають Таблиці 1.1: у колонці 2 вказано: «Програмна продукція в електронному вигляді Tekla Structures Diamond, DIA-C-R31, Standard». Необхідно вказати: «Програмна продукція в електронному вигляді»; у колонці 3 необхідно вказати місце знаходження, адресу; у колонці 4 запис має відповідати записам у інвентарних картках обліку об’єкта права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів та таблиці 1.1: «Програмна продукція в електронному вигляді Tekla Structures Diamond, DIA-C-R31, Standard»; у колонці 7 запис має відповідати примітці**** таблиці 1.1: «Інвентарна картка ін. №000000051 від 17.05.2021, ін. №000000052 від 17.05.2021, Договір від 30.04.2021 р. № АР-2100233, Акт від 17.05.2021 р. № АР-00000213, ліцензійна угода (дод. №2 до Договору)». Відповідно до частини 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції», Розділ 1. «Загальні положення» тендерної документації: «Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою…». Ліцензійна угода (додаток №2 до Договору від 30.04.2021 р. № АР-2100233) надана учасником російською мовою, без перекладу на українську мову. Отже, учасник не підтвердив вимоги Замовника до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині подання Інформаційної довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у повній відповідності із формою Таблиці 1.1 пункту 1.1 частини 1 Додатку 1 тендерної документації. Вимагаємо, у визначений Законом термін, усунути встановлені невідповідності в Інформаційній довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у повній відповідності із формою Таблиці 1.1, виправити невідповідності, встановлені при заповненні інвентарних карток основних засобів ОЗ-6, інвентарних карток обліку об’єкта права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів, надати відсутні інвентарні картки. Надати переклад Ліцензійної угоди (додаток №2 до Договору від 30.04.2021 р. № АР-2100233), яка надана учасником російською мовою, без перекладу на українську мову. Надати переклад Ліцензії від 13.01.2023 р., яка надана учасником англійською мовою, без перекладу на українську мову. 2. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». 2.1. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку, про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням інформації встановленої Таблицею 2.1. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників зазначеної у довідці, йому необхідно, у складі пропозиції, надати скановані з оригіналів документи: копії трудових книжок, накази про призначення на посаду, накази про сумісництво (за наявності), цивільно-правові угоди (за наявності) та чинні кваліфікаційні сертифікати відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єкта архітектури . Учасник ТОВ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ" завантажив файл «8.Інформаційна довідка наявність працівників.pdf» в якому надана Інформаційна довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт*, згідно форми Таблиці 2.1. вих. № 0911/1-2 від 11.09.2023 року (далі – Інформаційна довідка працівників). Однак, Учасником допущені помилки при її заповненні, зокрема: Відповідно до наданої форми Таблиці 2.1.: у колонці 2 запис повинен відповідати посаді штатного працівника, працівника, що працює за сумісництвом, згідно наказу Учасника, або посаді за цивільно-правовою угодою; У рядку 9: у колонці 2 вказана посада Ігнатчика Анатолія Борисовича – «Провідний інженер-проектувальник відділу з проектування автомобільних доріг», що не відповідає посаді у наказі №56-0000000091 від 05.10.2020 року, який зазначений у колонці 7 – «Провідний інженер-проектувальник». Кваліфікаційні сертифікати: Відповідно до пункту 2.1 частини 2 Додатку 1 тендерної документації: «Для документального підтвердження наявності працівників, достатньої для виконання проектних робіт кваліфікації учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати копії кваліфікаційних сертифікатів відповідних категорій, що дають право на виконання робіт щодо об’єктів відповідного класу наслідків (відповідальності) СС3 (крім інженера-проектувальника з кошторисної документації) за спеціалізаціями: 1. інженерно-будівельне проектування в частині виконання інженерних вишукувань – не менше 1 (одного) працівника; 2. інженерно-будівельне проектування в частині забезпечення механічного опору та стійкості – не менше 1 (одного) працівника; 3. інженерно-будівельне проектування доріг – не менше 1 (одного) працівника; 4. інженерно-будівельне проектування в частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму – не менше 1 (одного) працівника; 5. інженерно-будівельне проектування в частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природнього середовища – не менше 1 (одного) працівника; 6. інженерно-будівельне проектування в частині технології будівельного виробництва – не менше 1 (одного) працівника; 7. інженерно-будівельне проектування в частині кошторисної документації – не менше 1 (одного) працівника.». У рядку 5: у колонці 6 учасником вказаний запис «СС3», який не підтверджений наданими у файлі «9.Кваліфікаційні сертифікати. pdf» кваліфікаційним сертифікатом, виданим на Проценко Антона Леонідовича, Серія АР №012510, 08.11.16 р., свідоцтво №00268, 29.10.21 р. У рядку 6: у колонці 6 учасником вказаний запис «СС3», який не підтверджений наданим у файлі «9.Кваліфікаційні сертифікати. pdf» кваліфікаційним сертифікатом, виданим на Колосовську Аллу Станіславівну, Серія АР № 015468, 26.04.19 р. У рядку 7: у колонці 6 учасником вказаний запис «СС3», який не підтверджений наданими у файлі «9.Кваліфікаційні сертифікати. pdf» кваліфікаційним сертифікатом, виданим на Жижемську Олесю Вікторівну, Серія АР№011357, 02.10.15 р., свідоцтво №01527, 09.09.20 р. У рядку 9: у колонці 6 учасником вказаний запис «СС3», який не підтверджений наданим у файлі «9.Кваліфікаційні сертифікати. pdf» кваліфікаційним сертифікатом, виданим на Ігнатчика Анатолія Борисовича, Серія АР № 020494, 06.04.23 р. Отже, учасником не підтверджено, відповідно до вимог тендерної документації: кваліфікаційні сертифікати відповідних категорій, що дають право на виконання робіт щодо об’єктів відповідного класу наслідків (відповідальності) СС3 (крім інженера-проектувальника з кошторисної документації) за спеціалізаціями: - інженерно-будівельне проектування в частині виконання інженерних вишукувань – не менше 1 (одного) працівника; - інженерно-будівельне проектування в частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму – не менше 1 (одного) працівника; - інженерно-будівельне проектування в частині технології будівельного виробництва – не менше 1 (одного) працівника. Трудові книжки: Відповідно до пункту 2.1 частини 2 Додатку 1 тендерної документації: «На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників зазначеної у довідці, йому необхідно, у складі пропозиції, надати скановані з оригіналів документи: копії трудових книжок, накази про призначення на посаду, накази про сумісництво (за наявності), цивільно-правові угоди (за наявності) та чинні кваліфікаційні сертифікати відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єкта архітектури .». Відповідно до частини 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції», Розділ 1. «Загальні положення» тендерної документації: «Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі документи тендерної пропозиції, які підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Виняток складають стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування.… …Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою…». Учасник копії трудових книжок на працівників зазначених у Інформаційній довідці працівників у рядку 1, рядку 2, рядку 6, рядку 7, рядку 9, рядку 10 надав із записами російською мовою, без перекладу на українську мову, відповідно до вимог чинного законодавства та тендерної документації. Зокрема, трудові книжки із записами російською мовою, без перекладу, надані на працівників: у рядку 1: Головний інженер – Фаль Андрій Євгенійович; у рядку 2: Начальник відділу-головний інженер проектів – Рожко Сергій Вікторович; у рядку 6: Завідувач лабораторії – Колосовська Алла Станіславівна; у рядку 7: Начальник відділу з оцінки впливу на навколишнє середовище – Жижемська Олеся Вікторівна; у рядку 9: Провідний інженер-проектувальник – Ігнатчик Анатолій Борисович; у рядку 10: Керівник групи проектних кошторисів – Венгер Ярослав Миколайович. На працівника Рожко Сергій Вікторович – начальник відділу-головний інженер проектів, який зазначений у рядку 2 Інформаційної довідки працівників надана копія трудової книжки у якій запис не відповідає наказу від 12.02.2019 р. №5-0000000005, який зазначено у колонці 7. Учасник не дотримався вимог, встановлених тендерною документацією, щодо заповнення Інформаційної довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт, відповідно до Таблиці 2.1. Отже, учасник не підтвердив вимоги Замовника до кваліфікації за критерієм «Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» у повній відповідності з формою Таблиці 2.1 відповідно до пункту 2.1 частини 2 Додатку 1 тендерної документації та не надав копії відповідних, зазначених вище документів, що підтверджують записи в Таблиці 2.1 (копії трудових книжок, кваліфікаційні сертифікати відповідних категорій, що дають право на виконання робіт щодо об’єктів відповідного класу наслідків (відповідальності) СС3). Вимагаємо усунути встановлені невідповідності, у визначений Законом термін та надати Замовнику виправлену Інформаційну довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, у відповідності з формою Таблиці 2.1. та надати відповідні документи, що підтверджують записи в Таблиці 2.1 (переведені на українську мову та завірені відповідно до вимог чинного законодавства, та тендерної документації копії трудових книжок, відсутні кваліфікаційні сертифікати відповідних категорій, що дають право на виконання робіт щодо об’єктів відповідного класу наслідків (відповідальності) СС3). У випадку, якщо учасник процедури закупівлі не виправить встановлені невідповідності, відповідно до абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей: «44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: …не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;»…

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2023 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ"
#42703169
4 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2024 16:06
Д.у.5 до 37 від 10.10.2023.pdf зміни до договору
11 грудня 2024 16:05
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2024 11:44
Д.у.4 до 37 від 10.10.2023.pdf зміни до договору
25 червня 2024 11:43
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2023 14:50
Д.у.3 до 37 від 10.10.2023.pdf зміни до договору
12 грудня 2023 14:48
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2023 13:42
Д.у.2 до 37 від 10.10.2023.pdf зміни до договору
11 грудня 2023 13:41
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2023 13:21
Д.у.1 до 37 від 10.10.2023.pdf зміни до договору
08 грудня 2023 13:21
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2023 16:25
Договір №37 від 10.10.2023.pdf укладений
10 жовтня 2023 16:24

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Розроблення техніко-економічного обгрунтування (ТЕО) будівництва автомобільної дороги державного значення обхід м. Герца (від автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-06/Н-03/ - Новоселиця – Герца – контрольно-пропускний пункт «Дяківці», км 14+368 до автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-04 Чернівці – Герца – контрольно-пропускний пункт «Дяківці», км 31+140), Чернівецька область (ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги) 1 роботи 4 300 000,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Розроблення техніко-економічного обгрунтування (ТЕО) будівництва автомобільної дороги державного значення обхід м. Герца (від автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-06/Н-03/ - Новоселиця – Герца – контрольно-пропускний пункт «Дяківці», км 14+368 до автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-04 Чернівці – Герца – контрольно-пропускний пункт «Дяківці», км 31+140), Чернівецька область (ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги) 1 роботи 4 300 000,00
UAH з ПДВ