Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 15530000-2 Вершкове масло
Очікувана вартість
1 154 425,00 UAH
UA-2019-11-15-000561-a efabfc2227814028a9f7c50529d56b4d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полин Лариса Валеріївна

(04593) 4-42-92 polun@chnpp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне спеціалізоване підприємство «Чорнобильська АЕС»
Код ЄДРПОУ: 14310862
Вебсайт: http://www.chnpp.gov.ua
Місцезнаходження: 07100, Україна , Київська обл., Київ, м. Славутич, Київська область, 07100 а/с 11
Контактна особа: Полин Лариса Валеріївна
(04593) 4-42-92
polun@chnpp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2019 13:55
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2019 09:00
Початок аукціону: 03 грудня 2019 11:33
Очікувана вартість: 1 154 425,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 772,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 34600 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Масло коров’яче вершкове
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6100 кг
Масло коров’яче вершкове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата за поставлений товар здійснюється шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Постачальника за фактом поставки Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 13:52
ТД_масло.doc
15 листопада 2019 13:52
Додаток 5_Спецификация_масло.doc
15 листопада 2019 13:52
Додаток 4_ГЛ_масло.doc
15 листопада 2019 13:52
Додаток 3_ проект дог Масло вершкове.doc
15 листопада 2019 13:52
Додаток 2_Тех_вимоги_масло.doc
15 листопада 2019 13:52
Додаток 5.1_Рекомендації масло.docx
15 листопада 2019 13:52
Додаток 1_Перечень документов_масло.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-15-000561-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДУЕТ-АГРО", Код ЄДРПОУ:37263286
Дата подання: 22 листопада 2019 08:57
Просимо усунути невідповідності та порушення
1. Вважаємо, що п.3.7 та 3.9 Проекту договору (додаток 3 до ТД) містять в собі дискримінаційні положення, а також свідчать про те, що Замовник зловживає тим, що ним готується проект договору про закупівлю, а тому визначає завідомо несправедливі, нерівнозначні та дискримінаційні умови договору. Відповідно до ч.1 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Частиною 1 статті 3 Цивільного кодексу України визначено, що загальними засадами цивільного законодавства є, зокрема свобода договору, свобода підприємницької діяльності, яка не заборонена законом, справедливість, добросовісність та розумність. Статтею 627 ЦК України передбачено, що сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Вважаємо, що п.3.7 та 3.9 Проекту договору не відповідають вимогам розумності, добросовісності та справедливості, оскільки процес коливання ціни на ринку є абсолютно непередбачуваним та неконтрольованим явищем, відтак встановлюючи в умовах Договору обмеження щодо можливості зміни ціни за одиницю товару, у разі коливання ціни на ринку «не раніше ніж через 120 календарних днів з початку дії Договору, або попередньої зміни ціни», Замовник ставить потенційного постачальника в економічно невигідне становище. Оскільки у разі коливання ціни товару в бік збільшення, постачальник буде змушений здійснювати збиткові поставки, а враховуючи положення п. 8.3 Проекту договору, яким передбачаються санкції за неналежне виконання умов договору у розмірі понад 20%, а також беручи до уваги те, що Замовником вимагається забезпечення виконання договору, замовник такими умовами договору обмежує коло учасників у даній процедурі закупівлі. Зазначені положення проекту договору являються дискримінаційними, оскільки учасники, які являються виробниками продукції за таких обставин перебувають в більш економічно вигідному становищі, порівняно з постачальниками, які не являються виробниками продукції, а відтак ціноутворення яких на пряму залежить від коливання ціни на ринку.
При цьому, у п.3.7 та 3.9 Проекту договору Замовник використовує таке формулювання умов договору, при яких для зміни ціни за одиницю товару, у разі її коливання на ринку необхідна наявність одночасно 3 умов: 1) коливання ціни товару на ринку; 2) зміна ціни товару на ринку на 15% або більше; 3) така зміна ціни можлива не раніше ніж через 120 календарних днів з початку дії Договору, або попередньої зміни ціни в сторону зменшення або збільшення відповідно. Отже, використовуючи таке формулювання, Замовник перекладає ризики при коливанні ціни на ринку, в бік збільшення (лише від 15% і більше), на постачальника, а враховуючи передбачені Замовником санкції за порушення умов договору, такі умови договору порушують основні засади цивільного законодавства розумності, справедливості та добросовісності, а також звужують коло учасників торгів. Вищезазначені обставини свідчать про те, що Замовник зловживає тим, що саме ним готується проект договору про закупівлю, а відтак встановлює дискримінаційні умови для учасників, що свідчить про порушення Замовником законодавства про публічні закупівлі, а саме п.п. 4,6 ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).

2. Вважаємо, що пп. 5.6.1, 5.6.2, 5.6.3 п. 5.6 Проекту договору також містять в собі дискримінаційні умови, а також порушують основні засади цивільного судочинства та принципи здійснення публічних закупівель визначених Законом, оскільки у разі виявлення замовником при поставці будь-яких невідповідностей, постачальники місцезнаходження (місце реєстрації) яких знаходиться в місті Славутич Київської області мають перевагу над постачальниками місцезнаходження (місце реєстрації) яких знаходиться за межами м. Славутич (далі - Іногородній Постачальник). Оскільки відповідно до умов договору у випадку виявлення певних невідповідностей при поставці, виклик представника Іногороднього Постачальника (виробника, відправника) не є обов'язковим, при цьому приймання продукції по якості і складення акту про недоліки здійснюється Покупцем самостійно і такий акт буде мати таку ж юридичну силу як і акт, складений спільно Сторонами. Такі умови договору позбавляють можливості Іногороднього постачальника брати участь при складанні акту невідповідності, надавати свої пояснення та зауваження, на відмінну від постачальників, зареєстрованих у м. Славутич. Також, такі умови договору надають замовнику можливість ними зловживати, і навіть при здійсненні поставки якісної продукції замовник вправі, відповідно до таких положень договору скласти акт про невідповідність та відповідно застосувати до постачальника санкції визначені п. 8.3 Проектом договору.
Вищезазначені обставини свідчать про те, що Замовник зловживає тим, що саме ним готується проект договору про закупівлю, а відтак встановлює дискримінаційні умови для учасників, що свідчить про порушення Замовником законодавства про публічні закупівлі, а саме п.4 ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).

3. Відповідно до п. 3.11 договору фінансування за цим Договором здійснюється за рахунок власних коштів підприємства, отриманих за результатом господарської діяльності.
Згідно п. 5.11 цього Договору, протягом 60 календарних днів, за умови наявності на реєстраційному рахунку Покупця грошових коштів, виділених під оплату бюджетного зобов’язання за цим Договором.
Частина 2 ст. 218 Господарського кодексу України та стаття 617 Цивільного кодексу України передбачають, що відсутність у боржника необхідних коштів не вважається обставинами, які є підставою для звільнення боржника від виконання зобов`язання.
Законодавством не установлено залежності оплати товару від фактичного фінансування видатків місцевих бюджетів. Вказану правову позицію висловлено Верховним Судом у постанові від 23.03.2018 року у справі №904/6252/17.
Європейським судом з прав людини в рішенні від 18.10.2005 у справі "Терем ЛТД, Чечеткін та Оліус проти України" та в рішенні від 30.11.2004 у справі "Бакалов проти України" зазначено, що відсутність бюджетного фінансування (бюджетних коштів) не є підставою для звільнення від відповідальності за порушення зобов`язання.
Вищий господарський суд України в постанові по справі № 37/414-14/202 від 29.02.2012 зазначив наступне: «сторони погодили строк виконання замовником зобов`язання з вказівкою на обставини наявності фінансування. Однак, зазначена подія не може бути визнана такою, що має неминуче настати, оскільки оспорюваним пунктом навіть не визначено обставини, за яких така подія як "затвердження річних кошторисних позначень" має настати. Враховуючи, що чинне законодавство України не містить будь-яких особливих вимог до договорів, які укладаються суб`єктами підприємницької діяльності з бюджетними установами, виконання договору повинно здійснюватись на загальних підставах. В силу статті 218 Господарського кодексу України підставою господарсько-правової відповідальності учасника господарських відносин є вчинене ним правопорушення у сфері господарювання. Не вважаються такими обставинами, зокрема, порушення зобов`язань контрагентами правопорушника, відсутність на ринку потрібних для виконання зобов`язання товарів, відсутність у боржника необхідних коштів. Наявність чи відсутність бюджетного фінансування не залежить від волі та дій позивача, що порушує його право на отримання коштів за поставлений товар за договором. Таким чином, відповідач як бюджетна установа, не звільняється від відповідальності за неможливість виконання грошового зобов`язання, зумовленої відсутністю коштів у бюджеті.».
У справі № 913/1051/15 Вищий господарський суд України прийшов до наступного висновку: «відсутність бюджетного фінансування видатків на придбання товару за цим договором не виправдовує бездіяльності боржника, не звільняє його від обов`язку виконати договірні зобов`язання та не є підставою для звільнення від відповідальності за порушення зобов`язання.»
За таких обставин, Покупець відповідає за своїми зобов`язаннями, що виникли безпосередньо із закону і така відповідальність не може ставитись в залежність від наявності чи відсутності бюджетних асигнувань, а отже встановлення Покупцем п.5.11 Договору можливості порушувати строки оплати в залежності від наявності чи відсутності бюджетного фінансування є необґрунтованим та безпідставними.
А з огляду на те, що закупівля здійснюється за рахунок власних коштів підприємства така норма взагалі створює враження, що замовник хоче уникнути обов’язку з оплати товару.

4. Відповідно до п. 8.3 договору за порушення виконання Постачальником зобов’язань за цим Договором, до нього застосовуються штрафні санкції у таких розмірах:
• за порушення умов зобов’язання щодо якості (комплектності) — штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів;
• за порушення строків виконання зобов'язання, а саме виконання зобов'язання (в повному обсязі або частково) з порушенням строків виконання – пеню у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів, з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад двадцять днів додатково стягується штраф у розмірі десяти відсотків вказаної вартості;
• за невиконання зобов'язання щодо поставки товару, в т.ч. відмови від виконання зобов'язання — штраф у розмірі 25% вартості невиконаного зобов'язання.
Повідомляємо про надмірність штрафу у розмірі 25% вартості невиконаного зобов'язання за невиконання зобов’язання щодо поставки товару.
Повідомляємо про невизначеність такого складу як «невиконання зобов’язання щодо поставки товару». Під таке формулювання підпадає ж прострочення поставки і поставки товару неналежної якості, що свідчить про застосування до одного і того ж проступку подвійної відповідальності. В даному випадку двох штрафів.
З огляду на відсутність тлумачення вважаємо, що встановленням такого формулювання порушений принцип прозорості та відкритості на всіх стадіях закупівлі за ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимогу Конституції України щодо заборони подвійної відповідальності за одне і те саме правопорушення.
Крім того звертаємо Вашу увагу на те, що ст. 627 ЦК України передбачено, що сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Вважаємо, що розділ 8 Проекту договору не відповідає вимогам розумності, добросовісності та справедливості, оскільки передбачає відповідальність виключно постачальника, абсолютно не встановлюючи жодних санкцій за порушення умов договору зі сторони Покупця.
Вважаємо такі дії замовника дискримінаційними та такими, що не відповідають вимогам розумності, добросовісності та справедливості.

Підсумовуючи, вимагаємо Замовника усунути вищезазначені дискримінаційні умови тендерної документації та привести тендерну документації у відповідність із вимогами чинного законодавства. Неусунення вищезазначених порушень Замовником у добровільному порядку є підставою для оскарження умов тендерної документації до органу оскарження.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 листопада 2019 16:26
Рішення ТК від 26.11.2019

Документи

26 листопада 2019 16:25
Розгляд вимоги масло верш.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2019 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРСПЕЦОБОРОНСЕРВИС" 718 275,00
UAH з ПДВ
475 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна 896 700,00
UAH з ПДВ
548 878,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВА-ГРУПП" 1 098 000,00
UAH з ПДВ
549 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ" 700 890,00
UAH з ПДВ
597 678,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 818 620,00
UAH з ПДВ
812 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Руол Стандарт" 933 300,00
UAH з ПДВ
818 376,00
UAH з ПДВ
Документи
Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю 1 125 900,00
UAH з ПДВ
1 043 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3" 1 099 830,00
UAH з ПДВ
1 049 810,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2019 08:43
Специфікація ОНОВЛЕНА.pdf
30 листопада 2019 17:34
5.pdf
30 листопада 2019 17:34
Цінова.pdf
30 листопада 2019 17:34
гарантія 15070.7z
30 листопада 2019 17:34
Ліцензія 2019.zip
30 листопада 2019 17:34
4_Додаток2_.pdf
30 листопада 2019 17:34
ISO_22000.pdf
30 листопада 2019 17:34
2_лист+дог+вид_.pdf
30 листопада 2019 17:34
Довіреність 108.zip
30 листопада 2019 17:34
Декларація масло.pdf
30 листопада 2019 17:34
Специфікація.pdf
30 листопада 2019 17:34
6_Додаток4_.pdf
30 листопада 2019 17:34
3 ст. 17.pdf
30 листопада 2019 17:34
7.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 15:04
копія паспорту й коду (2).jpg
29 листопада 2019 15:04
копія паспорту й коду (1).jpg
29 листопада 2019 15:04
виписка з ЄДР (2).jpg
29 листопада 2019 15:04
виписка з ЄДР (1).jpg

Публічні документи

29 листопада 2019 19:17
Електронний підпис
29 листопада 2019 19:16
технічні вимоги.zip
29 листопада 2019 19:16
протокол.jpg
29 листопада 2019 19:16
наказ.jpg
29 листопада 2019 19:16
Технічна специфікація.zip
29 листопада 2019 19:16
Гарантійний лист.jpg
29 листопада 2019 19:16
Довідка.jpg
29 листопада 2019 19:16
Статут Ива.zip
29 листопада 2019 19:16
аналог дог.zip
29 листопада 2019 19:16
Гарантія № G19-11-0029.7z

Публічні документи

13 грудня 2019 12:35
Лист.pdf
13 грудня 2019 12:34
InformDovidka.pdf
02 грудня 2019 02:50
Якісні2.pdf
02 грудня 2019 02:50
Якісні.pdf
02 грудня 2019 02:50
Статут (к).pdf
02 грудня 2019 02:50
Протокол НР.7Z
02 грудня 2019 02:50
Наказ Фролова Ю.М.7Z
02 грудня 2019 02:50
Лист для клієнтів.7z
02 грудня 2019 02:50
Довідка ст.17.pdf
02 грудня 2019 02:50
Довідка (п.9 ч.1 ст.17).pdf
02 грудня 2019 02:50
Гарантія 16342-19.7z
02 грудня 2019 02:50
Гарантійний лист.pdf
02 грудня 2019 02:50
Витяг із Статуту.7z
02 грудня 2019 02:50
Виписка ЄДР (о).pdf
02 грудня 2019 02:50
Банківська ліцензія.7z
02 грудня 2019 02:50
ISO 22000.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 16:08
Електронний підпис
29 листопада 2019 16:07
UA-2018-10-05-003015-c-contract-ongoing.pdf
29 листопада 2019 16:06
якість.pdf
29 листопада 2019 16:06
Технічка масло.pdf
29 листопада 2019 16:06
проект договору масло.pdf
29 листопада 2019 16:06
Підписаний_G1119-9890-GL_tender.pdf
29 листопада 2019 16:06
Підписаний_Лицензия.pdf
29 листопада 2019 16:06
накладні всі №740 оригінал.pdf
29 листопада 2019 16:06
гарантійний лист масло.pdf
29 листопада 2019 16:06
9. пояснення установчі.pdf
29 листопада 2019 16:06
8. лист-згода з проектом.pdf
29 листопада 2019 16:06
7. довкілля.pdf
29 листопада 2019 16:06
5. щодо підпису.pdf
29 листопада 2019 16:06
4. повноваження підпису.pdf
29 листопада 2019 16:06
3. ч.1 та ч 2 ст 17.pdf
29 листопада 2019 16:06
2. стаття 17.pdf
29 листопада 2019 16:06
11. ІСО 22000.pdf
29 листопада 2019 16:06
10. відомості про учасника.pdf
29 листопада 2019 16:06
1. санкції.pdf

Публічні документи

02 грудня 2019 08:24
Електронний підпис
01 грудня 2019 13:57
Електронний підпис
01 грудня 2019 13:57
Наказ. Маринченко В.В..pdf
01 грудня 2019 13:57
Руол Стандарт 5239-1119.pdf.p7s
01 грудня 2019 13:57
Руол Стандарт 5239-1119.pdf
29 листопада 2019 20:36
Електронний підпис
29 листопада 2019 20:36
Якісне посвідч.масло.PDF
29 листопада 2019 20:36
Технічні вимоги- Додаток 2.pdf
29 листопада 2019 20:36
Сертифікат ISO 22 000.pdf
29 листопада 2019 20:36
Проект Договору- Додаток 3.pdf
29 листопада 2019 20:36
Довідка про зах.довкілля.PDF
29 листопада 2019 20:36
Гарантійний лист- Додаток 4.pdf
29 листопада 2019 20:36
1-1 Лист-гарант. ст.17 ЗУ.pdf
29 листопада 2019 20:36
1-1 Довідка ст.17 ЗУ.PDF
29 листопада 2019 20:36
9 Д-ти про уповн.предст..pdf
29 листопада 2019 20:36
8 Довідка банк-29.11.19.pdf
29 листопада 2019 20:36
7 Довідка 4-ОПП.PDF
29 листопада 2019 20:36
6 Довідка ЄДРПОУ.pdf
29 листопада 2019 20:36
5 Довідка ПДВ.PDF
29 листопада 2019 20:36
4 Св-во про держ.р.pdf
29 листопада 2019 20:36
3 Витяг-01.11.19.PDF
29 листопада 2019 20:36
2 Виписка.PDF
29 листопада 2019 20:36
10 Довідка про підприємство.PDF
29 листопада 2019 20:36
1 Статут 2019.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 13:47
Статут 2.pdf
28 листопада 2019 13:47
Статут 1.pdf
28 листопада 2019 13:47
Додаток 4.pdf
28 листопада 2019 13:47
Гарантія Масло.rar
28 листопада 2019 13:47
Довідка про підприємство.pdf
28 листопада 2019 13:47
Св. платника ПДВ.pdf
28 листопада 2019 13:47
Повноваження керівника.pdf
28 листопада 2019 13:47
ІSО 9001 2018р.PDF
28 листопада 2019 13:47
ІSО 22000 2018р.PDF
28 листопада 2019 13:47
заходи з захисту довкілля.pdf
28 листопада 2019 13:47
Додаток 5.pdf
28 листопада 2019 13:47
Додаток 3.pdf
28 листопада 2019 13:47
Додаток 2.pdf
28 листопада 2019 13:47
Відповідність.pdf
28 листопада 2019 13:47
Аналог дог.rar

Публічні документи

01 грудня 2019 13:13
Електронний підпис
01 грудня 2019 13:13
Інші документи Масло.rar
01 грудня 2019 13:13
Банковская гарантия.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРСПЕЦОБОРОНСЕРВИС"

ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВА-ГРУПП"

ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ"

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

ТОВ "Руол Стандарт"

Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю

ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРСПЕЦОБОРОНСЕРВИС"
#35908759
Відхилено 475 800,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 11:40
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна
#2988818669
Відхилено 548 878,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 11:42
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВА-ГРУПП"
#42085474
Відхилено 549 000,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 11:43
ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ"
#38729191
Переможець 597 678,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 14:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 14:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ"
#38729191
597 678,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 13:42
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 10:22
Скан.Дог. 19-0972-2.tif укладений
27 грудня 2019 10:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 376 243,20
UAH (в тому числі ПДВ 62 707,20 UAH)