Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Новорічні та Різдвяні свята.
Очікувана вартість
340 000,00 UAH
UA-2020-11-16-013265-c ef7a5aa2fe4a4db08846a4b0078678b6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Яхимович

+380412437799 kylt.mvk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління культури Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 13554415
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 4/2
Контактна особа: Ірина Яхимович
+380412437799
kylt.mvk@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2020 17:12
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2020 11:00
Початок аукціону: 03 грудня 2020 14:09
Очікувана вартість: 340 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79950000-8: Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів


Категорія замовника: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання. Місцезнаходження замовника: майдан ім. С.П.Корольова, 4/2, м. Житомир, 10014. Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації). Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням ЕЦП/КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити ЕЦП/КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Організація і проведення Новорічних та Різдвяних свят
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Велика Бердичівська, 61/18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020  —  27 грудня 2020
ДК 021:2015: 79950000-8 — Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2020 14:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 14:31
перелік змін.docx
20 листопада 2020 14:31
Новорічні та різдвяні свята ТД та ТЗ.doc
20 листопада 2020 14:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2020 17:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 14:31
перелік змін.docx
16 листопада 2020 17:27
перелік змін.docx
20 листопада 2020 14:31
Новорічні та різдвяні свята ТД та ТЗ.doc
16 листопада 2020 17:16
Новорічні та різдвяні свята ТД та ТЗ.doc
16 листопада 2020 17:12
Новорічні та різдвяні свята ТД та ТЗ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2020 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГАЛИЦЬКИЙ АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ" 310 000,00
UAH з ПДВ
290 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СИДОРЕЦЬ РУСЛАН ВАСИЛЬОВИЧ" 315 290,00
UAH з ПДВ
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛЕЛІЧЕНКО ЛЮБОВ КОСТЯНТИНІВНА" 330 000,00
UAH з ПДВ
330 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2020 11:50
Електронний підпис
16 грудня 2020 11:49
Довідка_МВС_122020.pdf
16 грудня 2020 11:49
Довідка_ДПС_ГАІ.pdf
04 грудня 2020 16:07
Електронний підпис
02 грудня 2020 10:42
Електронний підпис
02 грудня 2020 10:39
Додаток 4_Договір.pdf
02 грудня 2020 10:39
Витяг з ЄДР.pdf
02 грудня 2020 10:39
5_3_Licenziya_PrivatBank_Zavirena.pdf
02 грудня 2020 10:39
5_2_Dovirenist_Kovalenko_Zavirena.pdf
02 грудня 2020 10:39
5_1_Підписаний_gar7184.pdf

Публічні документи

02 грудня 2020 09:17
Додаток А.pdf
01 грудня 2020 17:29
Тендерна пропозиція.jpg
01 грудня 2020 17:29
Податкова декларація.pdf
01 грудня 2020 17:29
Паспорт.pdf
01 грудня 2020 17:29
Мат.стан.pdf
01 грудня 2020 17:29
Лист згода.jpg
01 грудня 2020 17:29
Лист гарантія.jpg
01 грудня 2020 17:29
Кошторис.pdf
01 грудня 2020 17:29
Инд.Код.jpg
01 грудня 2020 17:29
Договор 13.pdf
01 грудня 2020 17:29
договір 236.pdf
01 грудня 2020 17:29
договір 235.pdf
01 грудня 2020 17:29
Договір 35.pdf
01 грудня 2020 17:29
дог106.pdf
01 грудня 2020 17:29
Довідка покриття.pdf
01 грудня 2020 17:29
Довідка ознайомлення.jpg
01 грудня 2020 17:29
Витяг.jpg
01 грудня 2020 17:29
Виписка1.jpg
01 грудня 2020 17:29
виписка.pdf
01 грудня 2020 17:29
великдень 74.pdf
01 грудня 2020 17:29
199.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГАЛИЦЬКИЙ АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ"

ФОП "СИДОРЕЦЬ РУСЛАН ВАСИЛЬОВИЧ"

ФОП "ЛЕЛІЧЕНКО ЛЮБОВ КОСТЯНТИНІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ГАЛИЦЬКИЙ АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ"
#2460711011
Переможець 290 000,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 17:04
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 грудня 2020 16:54

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік невідповідностей. Відповідно до вимог п. 1 Додатку № 3 тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність матеріально - технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо) згідно форми наведеної Таблиці. В підтвердження інформації, викладеної в довідці, Учасник у складі пропозиції зокрема надано посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці. Однак, у складі пропозиції ФОП ГАЛИЦЬКИЙ АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ відсутні посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності учасника ФОП ГАЛИЦЬКИЙ АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ на об’єкти, перелічені учасником в пунктах 1-42 інформації про перелік матеріально-технічної бази. Тому, враховуючи викладене, керуючись ч. 16 ст. 29 Закону “Про публічні закупівлі”, у спосіб та у термін визначний ч. 9 ст. 26 цього Закону, вимагаємо від учасника надати копії документів, які підтверджують право власності учасника на об’єкти зазначені в пунктах 1-42 інформації про перелік матеріально-технічної бази.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2020 17:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГАЛИЦЬКИЙ АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ"
#2460711011
290 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 09:23
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 12:25
дод уг галицький.pdf зміни до договору
04 січня 2021 12:24
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 13:47
дод угода 290.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 13:47
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 16:19
дог189.pdf укладений
17 грудня 2020 16:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 189
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в 2020 році, видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 189
Договір:
Номер додаткової угоди: 2, 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 290 000,00
UAH