Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вул.Хотинської в м.Чернівці
Overhaul Khotynska str. in Chernivtsi
Очікувана вартість
211 332 464,00 UAH
UA-2020-07-21-005950-b ef5923dc81fe4561843b32c564739cd7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Воробець

+380372524314 tenderjkg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 25082708
Місцезнаходження: 58029, Україна , Чернівецька область обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану,176
Контактна особа: Оксана Воробець
+380372524314
tenderjkg@gmail.com
Додаткові контактні особи: Botuk Serhii
+380372524528
djkg.cv@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Departement of housing and communal services Chernivtsi City Council .
National ID: 25082708
Contact point: Vorobets Oksana
+380372524314
tenderjkg@gmail.com
Additional contacts: Botuk Serhii
+380372524528
djkg.cv@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 липня 2020 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 10 вересня 2020 12:36
Очікувана вартість: 211 332 464,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 056 662,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1056662 UAH
Publication date: 21 липня 2020 15:20
Enquiries until: 21 серпня 2020 10:00
Complaints submission until: до 27 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 31 серпня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 211 332 464 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 056 662 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Мова тендерних пропозицій - українська; Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій - електронна банківська гарантія, що надається згідно умов, зазначених у тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вул.Хотинської в м.Чернівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул.Хотинська
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Overhaul Khotynska str. in Chernivtsi
CPV: 45453000-7
Період постачання: по 01 серпня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник зобов’язується протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту підписання Акту приймання виконаних робіт прийняти рішення про оплату за виконані роботи та подати доручення на здійснення платежу органу Державного казначейства України. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2020 08:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2020 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2020 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 08:46
Перелік змін, що вносяться до тендерної документації.doc
21 серпня 2020 08:46
Тендерна документація (нова редакція).doc
21 серпня 2020 08:46
Тендерна документація (нова редакція).doc
21 серпня 2020 08:46
Перелік змін, що вносяться до тендерної документації.doc
21 липня 2020 16:12
Тендерна документація.doc
21 липня 2020 15:20
Тендерна документація.doc
21 липня 2020 15:20
2. Плани, креслення, малюнки.pdf
21 липня 2020 15:20
1. Плани, креслення, малюнки.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-17-000022 ● 9bf47190189a4a758510e54ee2207b6d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 березня 2021 14:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.03.2021 № 185
Чернівці

Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 17 березня 2021 року №185

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2020-07-21-005950-b від 21.07.2020 – Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-03-26 11:30:28

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт вул. Хотинської в м. Чернівці» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-21-005950-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із таких питань:
1) Чому не оприлюднено Додаток 1 (проектно-кошторисна документація) до договору від 30.09.2020 № 460, якщо відповідно до пункту 1.3 договору він є невід’ємною частиною?
2) Чому в проекті договору та договорі від 30.09.2020 № 460 не зазначено порядок змін умов договору?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-03-29 14:27:58

Відповідь на запит щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу

1. Чому не оприлюднено Додаток 1 (проектно-кошторисна документація) до договору від 30.09.2020 № 460, якщо відповідно до пункту 1.3 договору він є невід’ємною частиною?
Відповідно до п.1.3 Договору № 460 від 30.09.2020р. « Склад, обсяги робіт, що доручаються до виконання Підряднику, визначаються проектно-кошторисною (кошторисною) документацією, яка є невід'ємною частиною Договору після передачі її Замовником (Додаток 1). Склад та обсяги робіт можуть бути переглянуті в процесі виконання робіт у разі внесення змін до проектної документації в порядку, що передбачений п. 53 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. N 668 (далі - Загальні умови)».
Передача проектно-кошторисної документації визначена пунктом 5.4. Договору № 460 від 30.09.2020р. і оформляється актом прийому-передачі.
Відповідно до пункту 15.1. Договору № 460 від 30.09.2020р. невід'ємною частиною цього Договору є Договірна ціна і Графік виконання робіт, які і були оприлюдненні згідно вимог законодавства.
Таким чином, оприлюднити проектно-кошторисну документацію разом із договором, а саме після передачі її Замовником в визначені терміни, функціонал системи Прозоро не дозволяє.

2. Чому в проекті договору та договорі від 30.09.2020р. №460 не зазначено порядок змін умов договору?
У проекті договору тендерної документації та згідно укладеного договору №460 від 30.09.2020р. п.2.2, п.14.2., п.14.3 та п.14.8 передбачає порядок зміни умов договору про закупівлю, а саме:
«2.2. Ціна Договору може змінюватися у випадках, визначених Законом України «Про публічні закупівлі».
………………………………………………….
«14.2. Внесення змін у Договір допускається тільки за згодою Сторін, крім випадків, передбачених даним Договором. У разі відсутності такої згоди заінтересована сторона має право звернутися до суду».
14.3. Внесення змін у договір підряду оформляється додатковою угодою».
…………………………………………………
«14.8. Умови Договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції переможця процедури закупівлі. Істотні умови Договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами у повному обсязі, крім випадків визначених Законом України «Про публічні закупівлі».

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-04-06 10:16:15

Додаткові пояснення та документи до запитання по моніторингу

Департамент житлово-комунального господарства надає додатково скан копію акту пррийому-передачі проектно-кошторисної документації підряднику на капітальний ремонт вул.Хотинської у м.Чернівцях

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Виявлене порушення усунуто шляхом укладання додаткового договору №8 до Договору №460 від 30.09.2020р. про внесення змін в пункт 1.3 та в пункт 15.1 Договору №460. Встановлено види і обсяги робіт, які додаються. Вказана інформація оприлюднена в електронній системі відповідно до статті 10 Закону

2021-04-14 14:32:08


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 22 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 вересня 2020
UA-2020-07-21-005950-bef5923dc81fe4561843b32c564739cd7
Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 25082708
Місцезнаходження: 58029, Україна, Чернівецька область обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану,176
Учасник Документи Рішення Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 вересня 2020 14:52
ТОВ "ШБУ-77" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації (документах) учасника. 1. Під час вивчення документів тендерної пропозиції замовник встановив невідповідності в інформації про підтвердження кваліфікації учасника, а саме: - невідповідність в документальному підтвердженні досвіду виконання аналогічного договору щодо наявності довідки про відсутність протягом 2015-2020р недобросовісного виконання договірних зобовязань. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ПБС» надано копію аналогічного договору №340/17 від 29.05.2017р щодо виконання робіт з капітального ремонту вул.Біла у м.Івано-Франківську. Також подано документи, які підтверджують виконання робіт по договору (відгук від замовника, остання довідка КБ-3, акти виконаних робіт КБ-2В). При цьому, у складі пропозиції не подано довідку про відсутність недобросовісного виконання договірних зобов’язань протягом 2015-2020рр. 2. Відповідно до додатку 3 тендерної документації учасник надає документи про підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, зокрема: 1.3. Документи про наявність підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). 1.3.1. Скан-копія не менше одного аналогічного договору (аналогічними вважаються договори на виконання робіт з капітального ремонту та/або реконструкції та/або будівництва асфальтобетонного дорожнього покриття в населених пунктах) з усіма додатками та додатковими угодами (якщо таке мало місце) за період виконання у поточному або за попередні роки (крім інформації, що становить комерційну таємницю); До уваги учасників: Враховується лише той договір, який був виконаний в повному обсязі або частково не менше як на 80%. 1.3.2. Документи, які підтверджують виконання робіт по договору, наданого згідно пп.1.3.1: - скан-копія відгуку від замовника з інформацією про повне або часткове виконання робіт по аналогічному договору; - скан-копія останньої довідки КБ-3; - скан-копія актів виконаних робіт КБ-2В на влаштування асфальтобетонного дорожнього покриття в населених пунктах; - довідка довільної форми про відсутність протягом 2015-2020 років недобросовісного виконання договірних зобов’язань (виконання робіт із порушенням строків, несвоєчасного введення об’єкту в експлуатацію, недотримання якості виконання робіт, застосування до учасника оперативно – господарських санкцій відповідно до ст. 236 ГПК України). 3. На підставі ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення усунути виявлені невідповідності та надати виправлені (уточнені) документи. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі.

Документи

Публічні документи

21 вересня 2020 12:35
Електронний підпис
21 вересня 2020 12:35
Електронний підпис
21 вересня 2020 12:34
public-doc.p7s
21 вересня 2020 12:34
public_doc (2).pdf
18 вересня 2020 16:33
Електронний підпис
18 вересня 2020 16:33
Електронний підпис
18 вересня 2020 16:31
Довідка з ДПІ.7z
14 вересня 2020 10:28
Електронний підпис
14 вересня 2020 10:28
Електронний підпис
14 вересня 2020 10:27
Переможець ст. 17.pdf
01 вересня 2020 15:07
Електронний підпис
01 вересня 2020 15:07
Електронний підпис
01 вересня 2020 15:06
788.zip
28 серпня 2020 16:11
Електронний підпис
28 серпня 2020 16:11
Електронний підпис
28 серпня 2020 16:10
0 Тендерна пропозиція.pdf
28 серпня 2020 16:10
Статут сканкопія нова.pdf
28 серпня 2020 16:10
сертифікати.zip
28 серпня 2020 16:10
Лист погодження Артур.pdf
28 серпня 2020 16:10
Накази на працівників.PDF
28 серпня 2020 16:10
Сертифікат еластатор.pdf
28 серпня 2020 16:10
Сертифікати копії.pdf
28 серпня 2020 16:10
Ф 1-ДФ копія.pdf
28 серпня 2020 16:10
Проект договору.pdf
28 серпня 2020 16:10
Сертифікат 14001.pdf
28 серпня 2020 16:10
Сертифікат ISO 9001.pdf
28 серпня 2020 16:09
Техпаспорти ПБС.zip
28 серпня 2020 16:09
сертифікати 1.rar
28 серпня 2020 16:09
Досвід ДОГОВІР БІЛА.pdf
28 серпня 2020 16:09
Лист погодження ЗДІ.pdf
28 серпня 2020 16:09
договор на АБЗ.pdf
28 серпня 2020 16:09
грунтозміш.pdf
28 серпня 2020 16:09
Водії5.pdf
28 серпня 2020 16:09
Договір купівлі.PDF
28 серпня 2020 16:09
Договір атестації АБЗ.pdf
28 серпня 2020 16:09
788.zip
28 серпня 2020 16:09
Відгук.pdf
28 серпня 2020 16:09
1. Котки ТОВ ПБС.pdf
28 серпня 2020 16:09
Відгук по вул. Білій.pdf
28 серпня 2020 16:09
Атестат на АБЗ АВ ВА 231.pdf
28 серпня 2020 16:09
9. Ресайклер ТОВ ПБС.pdf
28 серпня 2020 16:09
8. Автогрейдер ТОВ ПБС.pdf
28 серпня 2020 16:09
7. Фрези ТОВ ПБС.pdf
28 серпня 2020 16:09
4. Трактори ТОВ ПБС.pdf
28 серпня 2020 16:09
5. Екскаватор ТОВ ПБС.pdf
28 серпня 2020 16:09
3. Бульдозер ТОВ ПБС.pdf

Документи

Публічні документи

30 серпня 2020 21:22
Електронний підпис
30 серпня 2020 21:22
Електронний підпис
30 серпня 2020 21:18
43 Звіт 1-ДФ.PDF
30 серпня 2020 21:18
42 Проєкт договору.PDF
30 серпня 2020 21:18
38 Доручення Хотинська.PDF
30 серпня 2020 21:17
33 Копія ліцензії.pdf
30 серпня 2020 21:17
32 Декларація 2.pdf
30 серпня 2020 21:17
32 Декларація 1.pdf
30 серпня 2020 21:17
31 ISO 9001 ШБУ-77.pdf
30 серпня 2020 21:17
49 Протокол на правочин.pdf
30 серпня 2020 21:17
47 Довідка про санкції.PDF
30 серпня 2020 21:17
26 Довідки ст. 17.PDF
30 серпня 2020 21:17
24 Кб2 Кб3 Хуст _262 Ч2.pdf
30 серпня 2020 21:17
24 Кб2 Кб3 Хуст _262 Ч1.pdf
30 серпня 2020 21:17
23 Відгук Львівська.pdf
30 серпня 2020 21:17
20 Копії посвідчень.zip
30 серпня 2020 21:17
19 Копії дипломів.zip
30 серпня 2020 21:17
18 Копії наказів.zip
30 серпня 2020 21:17
17 Довідка працівники.PDF
30 серпня 2020 21:16
12 Договір оренди САТ.pdf
30 серпня 2020 21:15
1 Тендерна пропозиція.PDF
30 серпня 2020 21:15
_Гарантія 1 056 662 (005950-b).zip
30 серпня 2020 21:15
1 Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"

ТОВ "ШБУ-77"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2020 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" 209 200 000,00
UAH з ПДВ
206 030 011,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ШБУ-77" 210 250 000,00
UAH з ПДВ
206 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 вересня 2020 12:35
Електронний підпис
21 вересня 2020 12:35
Електронний підпис
21 вересня 2020 12:34
public-doc.p7s
21 вересня 2020 12:34
public_doc (2).pdf
18 вересня 2020 16:33
Електронний підпис
18 вересня 2020 16:33
Електронний підпис
18 вересня 2020 16:31
Довідка з ДПІ.7z
14 вересня 2020 10:28
Електронний підпис
14 вересня 2020 10:28
Електронний підпис
14 вересня 2020 10:27
Переможець ст. 17.pdf
01 вересня 2020 15:07
Електронний підпис
01 вересня 2020 15:07
Електронний підпис
01 вересня 2020 15:06
788.zip
28 серпня 2020 16:11
Електронний підпис
28 серпня 2020 16:11
Електронний підпис
28 серпня 2020 16:10
0 Тендерна пропозиція.pdf
28 серпня 2020 16:10
Статут сканкопія нова.pdf
28 серпня 2020 16:10
сертифікати.zip
28 серпня 2020 16:10
Лист погодження Артур.pdf
28 серпня 2020 16:10
Накази на працівників.PDF
28 серпня 2020 16:10
Сертифікат еластатор.pdf
28 серпня 2020 16:10
Сертифікати копії.pdf
28 серпня 2020 16:10
Ф 1-ДФ копія.pdf
28 серпня 2020 16:10
Проект договору.pdf
28 серпня 2020 16:10
Сертифікат 14001.pdf
28 серпня 2020 16:10
Сертифікат ISO 9001.pdf
28 серпня 2020 16:09
Техпаспорти ПБС.zip
28 серпня 2020 16:09
сертифікати 1.rar
28 серпня 2020 16:09
Досвід ДОГОВІР БІЛА.pdf
28 серпня 2020 16:09
Лист погодження ЗДІ.pdf
28 серпня 2020 16:09
договор на АБЗ.pdf
28 серпня 2020 16:09
грунтозміш.pdf
28 серпня 2020 16:09
Водії5.pdf
28 серпня 2020 16:09
Договір купівлі.PDF
28 серпня 2020 16:09
Договір атестації АБЗ.pdf
28 серпня 2020 16:09
788.zip
28 серпня 2020 16:09
Відгук.pdf
28 серпня 2020 16:09
1. Котки ТОВ ПБС.pdf
28 серпня 2020 16:09
Відгук по вул. Білій.pdf
28 серпня 2020 16:09
Атестат на АБЗ АВ ВА 231.pdf
28 серпня 2020 16:09
9. Ресайклер ТОВ ПБС.pdf
28 серпня 2020 16:09
8. Автогрейдер ТОВ ПБС.pdf
28 серпня 2020 16:09
7. Фрези ТОВ ПБС.pdf
28 серпня 2020 16:09
4. Трактори ТОВ ПБС.pdf
28 серпня 2020 16:09
5. Екскаватор ТОВ ПБС.pdf
28 серпня 2020 16:09
3. Бульдозер ТОВ ПБС.pdf

Публічні документи

30 серпня 2020 21:22
Електронний підпис
30 серпня 2020 21:22
Електронний підпис
30 серпня 2020 21:18
43 Звіт 1-ДФ.PDF
30 серпня 2020 21:18
42 Проєкт договору.PDF
30 серпня 2020 21:18
38 Доручення Хотинська.PDF
30 серпня 2020 21:17
33 Копія ліцензії.pdf
30 серпня 2020 21:17
32 Декларація 2.pdf
30 серпня 2020 21:17
32 Декларація 1.pdf
30 серпня 2020 21:17
31 ISO 9001 ШБУ-77.pdf
30 серпня 2020 21:17
49 Протокол на правочин.pdf
30 серпня 2020 21:17
47 Довідка про санкції.PDF
30 серпня 2020 21:17
26 Довідки ст. 17.PDF
30 серпня 2020 21:17
24 Кб2 Кб3 Хуст _262 Ч2.pdf
30 серпня 2020 21:17
24 Кб2 Кб3 Хуст _262 Ч1.pdf
30 серпня 2020 21:17
23 Відгук Львівська.pdf
30 серпня 2020 21:17
20 Копії посвідчень.zip
30 серпня 2020 21:17
19 Копії дипломів.zip
30 серпня 2020 21:17
18 Копії наказів.zip
30 серпня 2020 21:17
17 Довідка працівники.PDF
30 серпня 2020 21:16
12 Договір оренди САТ.pdf
30 серпня 2020 21:15
1 Тендерна пропозиція.PDF
30 серпня 2020 21:15
_Гарантія 1 056 662 (005950-b).zip
30 серпня 2020 21:15
1 Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"

ТОВ "ШБУ-77"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"
#32872788
Переможець 206 030 011,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 09:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2020 09:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"
#32872788
206 030 011,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2023 17:08
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2023 10:33
ДД 19 - КР Хотинської.pdf зміни до договору
18 грудня 2023 10:31
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2023 09:25
ДД 18 - КР Хотинської.pdf зміни до договору
08 грудня 2023 09:23
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2023 10:19
ДД 17 - КР Хотинської.pdf зміни до договору
19 жовтня 2023 10:17
Електронний підпис зміни до договору
07 серпня 2023 11:18
ДД 16 - КР Хотинської.pdf зміни до договору
07 серпня 2023 11:15
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2023 11:55
ДД 15 - КР Хотинської.pdf зміни до договору
06 квітня 2023 11:54
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2022 10:55
ДД 14 - КР Хотинської.pdf зміни до договору
21 грудня 2022 10:45
Електронний підпис зміни до договору
04 липня 2022 14:44
ДД 13 - КР вул.Хотинської.pdf зміни до договору
04 липня 2022 14:42
Електронний підпис зміни до договору
17 травня 2022 10:33
ДД12 - Хотинська.pdf зміни до договору
17 травня 2022 10:32
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 10:32
ДД 11 - КР - Хотинська.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 10:25
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2021 11:57
Додатковий договір 10.pdf зміни до договору
03 серпня 2021 11:53
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2021 16:41
Додатковий договір 9.pdf зміни до договору
01 липня 2021 16:40
Електронний підпис зміни до договору
14 квітня 2021 14:27
Додатковий договір №8.pdf зміни до договору
14 квітня 2021 14:26
Локальний кошторис благоустрій.pdf зміни до договору
14 квітня 2021 14:25
Локальний кошторис влаштування світлофорів.pdf зміни до договору
14 квітня 2021 14:25
Локальний кошторис зовнішнє електроосвітлення.pdf зміни до договору
14 квітня 2021 14:25
Локальний кошторис мережі водопроводу.pdf зміни до договору
14 квітня 2021 14:25
Локальний кошторис мережі каналізації.pdf зміни до договору
14 квітня 2021 14:25
Локальний кошторис пусконалагоджувальні роботи. Світлоф. обєкти.pdf зміни до договору
14 квітня 2021 14:25
Локальний кошторси будівельні роботи.pdf зміни до договору
14 квітня 2021 14:25
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2021 09:31
Додатковий договір №7.pdf зміни до договору
16 березня 2021 09:30
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2021 12:04
Додатковий договір №6.pdf зміни до договору
05 березня 2021 12:02
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 09:34
Додатковий договір №5.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 09:32
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 11:12
Додатковий договір №4.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 11:10
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 15:44
Додатковий договір №3.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 15:42
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2020 16:17
Додатковий договір №2.pdf зміни до договору
17 листопада 2020 16:15
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2020 13:47
Додатковий договір №1.pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 13:46
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 14:01
Забезпечення виконання договору.PDF укладений
30 вересня 2020 13:57
Договір № 460.pdf укладений
30 вересня 2020 13:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До договору №460 внесено зміни, а саме: пункт 3.1 викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 460
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До договору №460 внесено зміни в частині ліміту асигнувань на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 460
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До договору №460 внесено зміни в частині п.16, а саме: реквізити Підрядника викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 460
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До договору №460 внесено зміни, а саме: пункт 3.1 викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 460
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До договору внесено зміни в частині авансового платежу та в частині ліміту асигнувань на 2020 рік.
Номер договору про закупівлю: 460
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До договору внесено зміни в частині ліміту асигнувань на 2020 рік та на 2021 рік, а також в п. 16 договору реквізити Підрядника викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 460
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До договору внесено зміни, а саме: пункт 3.1 викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 460
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 1.3 договору №460 викладено в новій редакції. Пункт 15.1 договору №460 доповнено словами "Склад та обсяги робіт, які додаються"
Номер договору про закупівлю: 460
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До договору №460 внесено зміни у зв’язку із ліквідацією з 01.07.2021 року Департаменту житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради згідно з пунктом 2.2. рішення Чернівецької міської ради VІІI скликання від 15.04.2021р. № 177 «Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради VІІI скликання від 25.03.2021 р. №132 «Про структуру виконавчих органів Чернівецької міської ради», на підставі пункту 1.4. Положення про департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, затвердженого рішенням Чернівецької міської ради VIII скликання від 31.05.2021 №253, беручи до уваги компетенційне правонаступництво, внаслідок якого передано владні повноваження та функції від департаменту житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради до департаменту інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, керуючись ст. 512 Цивільного кодексу України
Номер договору про закупівлю: 460
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До договору внесено зміни, а саме п. 5.1 викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 460
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк виконання робіт продовжено до 01.05.2022р.
Номер договору про закупівлю: 460
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк виконання робіт продовжено до 01.07.2022р.
Номер договору про закупівлю: 460
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк виконання робіт продовжено до 01.09.2022р.
Номер договору про закупівлю: 460
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк виконання робіт продовжено до 01.05.2023 р.
Номер договору про закупівлю: 460
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договірну ціну викладено в новій редакції, строк виконання робіт продовжено до 01.08.2023р.
Номер договору про закупівлю: 460
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк виконання робіт продовжено до 01.11.2023
Номер договору про закупівлю: 460
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк виконання робіт продовжено до 24.12.2023
Номер договору про закупівлю: 460
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в частині ліміту асигнувань на 2023 рік
Номер договору про закупівлю: 460
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в частині ліміту асигнувань на 2023 рік
Номер договору про закупівлю: 460
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 203 588 019,08
UAH (в тому числі ПДВ 33 931 336,08 UAH)