Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02145010 |
Вебсайт: | http://osvita.mkrada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., м.Миколаїв, вул. Інженерна, 3 |
Контактна особа: |
Лелека Леонід +0512374169 lelekala44@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 травня 2023 15:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 100 759 615,90 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 503 798,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата передбачається два рази на місяць (3-10 числа) і (18-25 числа) на підставі актів та рахунків на оплату послуг | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 травня 2023 15:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 травня 2023 15:47 |
Додаток 5.doc | |
04 травня 2023 15:47 |
Додаток 3.docx | |
04 травня 2023 15:47 |
Додаток 8.doc | |
04 травня 2023 15:47 |
Додаток 4.docx | |
04 травня 2023 15:47 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx | |
04 травня 2023 15:47 |
Додаток 2.doc | |
04 травня 2023 15:47 |
Додаток 7.docx | |
04 травня 2023 15:47 |
Тендерна документацiя.doc | |
04 травня 2023 15:47 |
Додаток 6.doc | |
04 травня 2023 15:47 |
Додаток 1.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-03-000011 ● b672d14b7977440f9c18b1fc7bf5a981
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2023 16:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.06.2023 № 204
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
22 UA-2023-05-04-012005-a 04.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-05 15:19:15
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг Послуги з організації харчування в навчальних закладах міста (ДК 021:2015: 55510000-8 – Послуги їдалень) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-04-012005-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат) технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-10 09:12:11
Пояснення на запит
Державній аудиторській службі України
Про надання пояснень
У відповідь на запит від 05.07.2023 щодо закупівлі Послуги з організації харчування в навчальних закладах міста (ДК 021:2015: 55510000-8 – Послуги їдалень) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-04-012005-a) (далі – Запит) управління освіти Миколаївської міської ради повідомляє наступне.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат) технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Вартість харчування для закупівлі за предметом «Послуги з органiзацiї харчування в навчальних закладах мicтa (ДК 021:2015: 55510000-8 Послyги їдалень)» на 2023 рік визначалась виходячи з обсягу основних груп харчових продуктів для організації харчування в закладах освіти, що передбачено Постановою КМУ Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку від 24 березня 2021 р. №305, граничної вартості на послуги з організації харчування в закладах освіти м. Миколаєва зазначених в Рішенні виконавчого комітету Миколаївської міської ради від 26.04.2023 №241 (далі – Рішення) (копія додається) та граничної націнки на сировину та продукти для приготування продукції власного виробництва у розмірі 50 %, відповідно до Розпорядження Миколаївської обласної державної адміністрації від 29.04.2009 № 155 Про встановлення граничних торговельних надбавок (націнок) на продукцію громадського харчування, що реалізується в загальноосвітніх, професійно-технічних та вищих навчальних закладах (далі – Розпорядження) (копія додається).
1.1. Очікувана вартість предмета закупівлі визначалась на підставі даних, які зазначені в Рішенні виконавчого комітету Миколаївської міської ради про встановлення граничної вартості на послуги з організації харчування в закладах освіти м. Миколаєва від 26.04.2023 № 241 та очікуваної кількості дітей в закладах освіти які, ймовірно, будуть відвідувати навчальні заклади з моменту відновлення освітнього процесу (враховуючи факт військового стану та технічний стан приміщень). Таким чином
1.2. Відомості, зазначені в Рішенні, щодо формування граничної вартості на послуги з харчування:
1.1.1. У закладах дошкільної освіти (з моменту відновлення освітнього процесу):
- триразове харчування діти до 4-х років – 92,30 грн;
- діти 4-6(7) років – 121,20 грн.
1.1.2. У Миколаївській спеціальній школі для дітей з порушеннями зору Миколаївської міської ради Миколаївської області (з моменту відновлення освітнього процесу):
- У дошкільному відділенні (з моменту відновлення освітнього процесу):
групи для дітей до 4-х років – 92,30 грн;
групи для дітей 4-6(7) років – 121,20 грн.
- У шкільному відділенні (з моменту відновлення освітнього процесу в очному режимі):
учні 6-11 років – 126,30 грн;
учні 11-14 років – 150,50 грн;
учні 14-18 років – 174,80 грн.
1.1.3. У закладах загальної середньої освіти (з моменту відновлення освітнього процесу в очному режимі):
- Гранична вартість на послуги з організації харчування для учнів, батьки яких належать до учасників бойових дій на підставі підтверджуючих документів, та учнів пільгових категорій, безкоштовне харчування яких забезпечується за рахунок місцевого бюджету, здійснюється відповідно до діючого законодавства.
6-11 років – 50,50 грн.;
11-14 років – 60,20 грн.;
14-18 років – 69,90 грн.
1.3. Кількість дітей в закладах освіти, які ймовірно будуть відвідувати навчальні заклади з моменту відновлення освітнього процесу (по категоріям), а саме:
А) Заклади загальної середньої освіти:
- харчування пільгової категорії учнів 6-11 років (кількість 149875 діто-днів);
- харчування пільгової категорії учнів11-14 років (кількість 112950 діто-днів);
- харчування пільгової категорії учнів 14-18 років (кількість 37150 діто-днів).
Б) Заклади дошкільної освіти:
- для триразового харчування:
- дітей віком від 1 року до 4-х років (182036 діто-днів);
- від 4 до 6(7) років (533349 діто-днів).
В) Миколаївська спеціальна школа для дітей з порушеннями зору:
- шкільне відділення категорії учнів 6-11 років (кількість 5254 діто-днів);
- шкільне відділення категорії учнів 11-14 років (кількість 3078 діто-днів);
- шкільне відділення категорії учнів 14-18 років (675 діто-днів);
- дошкільне відділення для груп: дітей віком від 1 до 4-х років (кількість 1582 діто-днів), з 4-х до 6(7) років (кількість 7920 діто-днів).
Загальна сума закупівлі визначена шляхом множення граничної вартості на послуги з організації харчування дітей у закладах освіти на день на відповідну кількість дітей (діто-днів) певної категорії з послідуючим додаванням даних по кожній категорії дітей.
2. Чи оприлюднювались на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі?
Управління освіти Миколаївської міської ради є виконавчим органом Миколаївської міської ради. Управління підзвітне і підконтрольне міській раді, підпорядковане виконавчому комітету міської ради, міському голові, заступнику міського голови відповідно до розподілу обов’язків.
Управлінням освіти Миколаївської міської ради не оприлюднювались на сторінці власного веб-сайту обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі (Послуги з організації харчування в навчальних закладах міста (ДК 021:2015: 55510000-8 – Послуги їдалень)).
Рішення виконавчого комітету Миколаївської міської ради Про встановлення граничної вартості на послуги з організації харчування в закладах освіти м. Миколаєва від 26.04.2023 № 241 оприлюднене у визначеному порядку.
Уповноважена особа
Управління освіти
Миколаївської міської ради Л.О. Лелека
10.07.2023
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-12 17:07:22
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг
Послуги з організації харчування в навчальних закладах міста (ДК 021:2015: 55510000-8 – Послуги їдалень) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-04-012005-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином здійснена оцінка тендерної пропозиції учасника Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах на відповідність вимог додатку 3 до тендерної документації, зокрема в частині надання розробленого та затвердженого чотирьох тижневого примірного меню харчування у закладах дошкільної освіти для триразового харчування: - дітей віком від 1 року до 4-х років, з 4 років до 6(7) років на осінній період.
2. Яким чином здійснена оцінка тендерної пропозиції учасника Комунального виробничого підприємства по організації харчування у навчальних закладах на відповідність вимог пункту 2 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації в частині надання в складі тендерної пропозиції сканованих оригіналів особових медичних книжок, зокрема кухаря Лосеєвої Тетяни Олексіївни та завідувача виробництва Павлової Олени Андріївна.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-17 10:45:20
Про надання пояснень
У відповідь на запит від 12.07.2023 щодо закупівлі Послуги з організації харчування в навчальних закладах міста (ДК 021:2015: 55510000-8 – Послуги їдалень) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-04-012005-a) (далі – Запит) управління освіти Миколаївської міської ради повідомляє наступне.
1. Яким чином здійснена оцінка тендерної пропозиції учасника Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах на відповідність вимог додатку 3 до тендерної документації, зокрема в частині надання розробленого та затвердженого чотирьох тижневого примірного меню харчування у закладах дошкільної освіти для триразового харчування: - дітей віком від 1 року до 4-х років, з 4 років до 6(7) років на осінній період?
Додатком 3 до тендерної документації «Технічні вимоги (завдання) інформація про необхідні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі» визначено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати розроблене та затверджене чотирьох тижневе примірне меню, яке забезпечить виконання натуральних норм відповідно до Постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»
Меню надаються окремо за кожними наступними категоріями, які зазначені у нижченаведених пунктах А, Б, В, у тому числі :
А) Заклади загальної середньої освіти:
- харчування пільгової категорії учнів 6-11 років;
- харчування пільгової категорії учнів 11-14 років;
- харчування пільгової категорії учнів 14-18 років;
Б) Заклади дошкільної освіти:
- для триразового харчування: - дітей віком від 1 року до 4-х років, з 4 років до 6(7) років ;
В) Миколаївська спеціальна школа для дітей з порушеннями зору:
- шкільне відділення категорії учнів 6-11 років;
- шкільне відділення категорії учнів 11-14 років;
- шкільне відділення категорії учнів 14-18 років ;
- дошкільне відділення для груп: дітей віком від 1 року до 4-х років, з 4 років до 6(7) років;
Також Учасник повинен врахувати, що примірне меню для усіх категорій дітей закладів дошкільної освіти, а також для усіх категорій дошкільного відділення Миколаївська спеціальна школа для дітей з порушеннями зору має бути розроблено окреме сезонне меню згідно чинного законодавства України на 2023 рік за кожною категорією окремо. Примірне меню для загальноосвітніх шкіл, шкільного відділення спеціальної школи для дітей з порушеннями зору має бути розроблено на 2023 навчальний рік за кожною категорією окремо.
Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист від уповноваженого структурного підрозділу Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів з інформацію щодо можливості використання в організації харчування в навчальних закладах міста примірних меню, за кожною визначеною вище категорією, які Учасник надає у складі своєї пропозиції та у подальшому планує застосовувати для надання послуги та які забезпечать виконання натуральних норм відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
Оцінка тендерної пропозиції учасника Комунально виробничого підприємства по організації харчування у навчальних закладах на відповідність вимог додатку 3 до тендерної документації, зокрема в частині надання розробленого та затвердженого чотирьох тижневого примірного меню харчування у закладах дошкільної освіти для триразового харчування: - дітей віком від 1 року до 4-х років, з 4 років до 6(7) років на осінній період проводилась на відповідність обсягу основних груп харчових продуктів та свіжих овочів і фруктів для організації харчування в закладах освіти визначених Постановою КМУ «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24 березня 2021 р. №305.
Примірне чотиритижневе сезонне меню представлене учасником (в тому числі і Примірне перспективне 4-х тижневе сезонне меню з триразовим харчуванням для дошкільних навчальних закладів, які підпорядковуються міській раді м. Миколаєва, вікова категорія - дітей віком від 1-4, 4- 6(7) років на осінній період 2023 року погоджене Головним управлінням Держпродспоживслужби в Миколаївській області. Факт відповідності Примірного перспективного 4-х тижневого сезонного меню з триразовим харчуванням для дошкільних навчальних закладів, які підпорядковуються міській раді м. Миколаєва, вікова категорія - дітей віком від 1-4, 4- 6(7) років на осінній період 2023 року вимогам Постанови КМУ від 24 березня 2021 р. № 305 зафіксовано в листі Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області від 11.05.2023 р. № 14.4.2-2-09/1973-23 наданого учасником у складі тендерної документації.
2. Яким чином здійснена оцінка тендерної пропозиції учасника Комунального виробничого підприємства по організації харчування у навчальних закладах на відповідність вимог пункту 2 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації в частині надання в складі тендерної пропозиції сканованих оригіналів особових медичних книжок, зокрема кухаря Лосеєвої Тетяни Олексіївни та завідувача виробництва Павлової Олени Андріївна?
У процесі оцінки тендерної пропозиції учасника Комунального виробничого підприємства по організації харчування у навчальних закладах на відповідність вимог пункту 2 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації в частині надання в складі тендерної пропозиції сканованих оригіналів особових медичних книжок, зокрема кухаря Лосеєвої Тетяни Олексіївни та завідувача виробництва Павлової Олени Андріївна зверталась увага на невідповідність даних в представлених документах учасника в частині неправильного зазначення в санітарній книжці «по батькові» зазначених працівників, на даному недоліку не було акцентовано увагу у зв’язку з тим, що вимогою пункту 2 таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено не менше 83 осіб персоналу, а учасником представлені документи на 87 осіб. У послідуючому виконавцю робіт за договором було вказано на зазначені помилки.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимоги Держаудитслужби України за результатами моніторингу (висновок про результати моніторингу від 24 липня 2023) щодо заходів про недопущення встановлених порушень у подальшому: 1. Отримано від Комунального виробничого підприємства по організації харчування у навчальних закладах «Примірне перспективне 4-х тижневе сезонне меню з триразовим харчуванням для дошкільних навчальних закладів, які підпорядковуються міській раді м. Миколаєва, вікової категорії 1-4, 4-6(7) років на осінній період 2023 року» у повному обсязі, 2. Витребувано у Комунального виробничого підприємства по організації харчування у навчальних закладах пояснення щодо відсутності у складі тендерної пропозиції «ІІІ тижня» Примірного перспективного 4-х тижневого сезонного меню з триразовим харчуванням для дошкільних навчальних закладів, які підпорядковуються міській раді м. Миколаєва, вікової категорії 1-4, 4-6(7) років на осінній період 2023 року». 3. Проведено обговорення з працівниками тендерного відділу управління освіти Миколаївської міської ради результатів моніторингу закупівлі «Послуги з організації харчування в навчальних закладах міста (ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень)». 4. Вказано на недоліки в роботі з документами тендерних пропозицій учасників закупівель працівникам відділу, які займаються аналізом представлених документів.
2023-07-28 11:16:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу розгляду тендерної пропозиції Комунального виробничого підприємства по організації харчування у навчальних закладах встановлено порушення вимог пункту 40 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ У НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ |
100 759 615,90
UAH з ПДВ
|
100 759 615,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ У НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ #05475854 |
Переможець |
100 759 615,90
UAH з ПДВ
|
16 травня 2023 11:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 травня 2023 09:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2024 08:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 січня 2024 10:13
|
Додаткова угода №8.pdf | зміни до договору |
24 січня 2024 09:49
|
Додаткова угода №8.pdf | зміни до договору |
23 січня 2024 10:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 січня 2024 10:00
|
Додаткова угода № 7.pdf | зміни до договору |
11 січня 2024 09:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 09:17
|
Додаткова угода № 6.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 09:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 12:34
|
Додаткова угода № 5.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 11:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2023 11:05
|
Додаткова угода № 4.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2023 11:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2023 13:33
|
Додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2023 13:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 жовтня 2023 11:04
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
10 жовтня 2023 11:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 жовтня 2023 10:03
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2023 09:59
|
Електронний підпис | укладений |
26 травня 2023 15:55
|
Договір № 26-05-1-вс.pdf | укладений |
26 травня 2023 15:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 26/05/1-вс |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 26/05/1-вс |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 26/05/1-вс |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 26/05/1-вс |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 26/05/1-вс |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 26/05/1-вс |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 26/05/1-вс |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 26/05/1-вс |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |