Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Опорний навчальний заклад "Словечанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" Словечанської сільської ради Житомирської області |
Код ЄДРПОУ: | 20407399 |
Місцезнаходження: | 11122, Україна , Житомирська обл., Овруцький район, вул. Київська,18 село Словечне |
Контактна особа: |
Мельниченко Тетяна Анатоліївна +380414851191 sc.slovechno10@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 квітня 2020 12:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 квітня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 квітня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 23 квітня 2020 15:36 |
Очікувана вартість: | 2 493 136,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 465,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | За наявності відповідного фінансування попередня оплата надається Підряднику упродовж 10 робочих днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 квітня 2020 14:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2020 14:30 |
Перелік змін до ТД (Додаток 1).docx | |
10 квітня 2020 14:30 |
4.2._Додаток_2_Технiчне_завдання зі змінами.doc | |
10 квітня 2020 14:30 |
ЗТД_спортмайданчик.doc | |
06 квітня 2020 12:05 |
4.5._Додаток_5_Iнформацiя_(1).doc | |
06 квітня 2020 12:05 |
4.4._Додаток_4_Субпiдрядники.doc | |
06 квітня 2020 12:05 |
4.3._Додаток_3_Проект_договору.doc | |
06 квітня 2020 12:05 |
4.1._Додаток_1_Пропозицiя_(1).doc |
10 квітня 2020 14:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 квітня 2020 14:30 |
Перелік змін до ТД (Додаток 1).docx
|
|||
10 квітня 2020 14:30 |
4.2._Додаток_2_Технiчне_завдання зі змінами.doc
|
|||
10 квітня 2020 14:30 |
ЗТД_спортмайданчик.doc
|
|||
06 квітня 2020 12:05 |
4.5._Додаток_5_Iнформацiя_(1).doc
|
|||
06 квітня 2020 12:05 |
4.4._Додаток_4_Субпiдрядники.doc
|
|||
06 квітня 2020 12:05 |
4.3._Додаток_3_Проект_договору.doc
|
|||
06 квітня 2020 12:05 |
4.1._Додаток_1_Пропозицiя_(1).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Замовник в складі Тендерної документації висунув наступну ВИМОГУ: «3.6.8. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції копію діючого сертифікату ISO 9001:2015, виданого учаснику, що засвідчує використання ним системи управління (менеджменту) якості у сфері організації та виконання будівельно-монтажних робіт»
Ми підозрюємо що вказаний сертифікат ISO 9001:2015, повинен бути виданий на відповідність систем управління відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги.»
Звертаємо увагу, що дане питання регулюється Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» (зі змінами). В якому серед іншого містяться наступні законодавчі положення:
«Стаття 4. Мета стандартизації та основні принципи державної політики у сфері стандартизації
2. Державна політика у сфері стандартизації базується на збалансованому застосуванні таких принципів:
4) добровільного застосування національних стандартів та кодексів усталеної практики, якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами;»
«Стаття 23. Застосування національних стандартів та кодексів усталеної практики
2. Національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.»
Згідно академічного тлумачного словника української мови (Том 2, 1971. — Стор. 324.) слово «добровільний (а, е)» означає: «Який здійснюється, діє і т. ін. з власного бажання, доброї волі, без насилля, примусу;»
Тобто впровадження національного стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги.» є виключно ПРАВОМ а не ОБОВʼЯЗКОМ субʼєктів господарювання, що встановлено Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію».
Будь яких інших Законодавчих вимог обовʼязковості застосування ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги.» немає.
Тобто Опорний навчальний заклад "Словечанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" Словечанської сільської ради Житомирської області в межах своєї компетенції не може встановлювати пряму ВИМОГУ будь якому субʼєкту господарювання змінювати своє волевиявлення та ПРИМУШУВАТИ до застосування національних стандартів обовʼязковість яких не передбачено нормативно-правовими актами України.
Відповідно до п. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Але посилатися на норму даної статті не є юридично правильним, так як наявність сертифікату відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги.» не є законодавчо підтвердженою вимогою, відповідно Замовник не може вимагати наявність вказаного документа, як обовʼязкову умову Тендерної документації, а лише зазначити рекомендацію щодо його впровадження та наявності в Учасників.
Виходячи з вищевикладеного обовʼязкова вимога щодо наявності сертифікату відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 суперечить вказаним вище нормативно – правовим актам та підлягає скасуванню з відповідним внесенням змін в Тендерну документацію.
Ми впевнені що Замовник розумно проаналізує вказану інформацію, та не надасть приводу для підозри в своїх діях ознак корупційних дій і зловживання службовим становищем.
Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Зазначена вимога обумовлена тим, що для забезпечення якісного виконання робіт учасником, останній повинен мати впроваджену систему управління якістю, що відповідає національному стандарту ДСТУ ISO 9001.
Відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року № 221 міжнародний стандарт ISO 9001 "Системи управління якістю. ВИМОГИ" був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001). Вимога Замовника щодо надання у складі Пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Впровадити систему управління якістю та пройти сертифікацію за стандартом ДСТУ ISO9001 може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності якісно та своєчасно виконувати обов’язки за договором та не є дискримінаційною.
Окрім того, обґрунтованість встановлення Замовниками вимог щодо надання міжнародних сертифікатів на систему якості підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема №18408-р/пк-пз від 11.12.2019, № 3463-р/пк-пз від13.04.2018.
А тому, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації по зазначеній підставі.
По-перше, відповідно до умов тендерної документації, замовником не вимагалося надання у складі тендерної пропозиції Свідоцтва (витягу) про реєстрацію платника ПДВ або платника єдиного податку (за наявності). Таким чином, учасником-переможцем дотримано вимог тендерної документації.
По-друге, діяльність юридичних осіб регламентована Цивільним та Господарським кодексами України, іншими законами та нормативно-правовими актами.
Частиною другою ст.87 ЦК України встановлено, що установчим документом товариства є затверджений учасниками статут або засновницький договір між учасниками, якщо інше не встановлено законом.
ТОВ «БУДХАУСЕЛІТ» у складі тендерної пропозиції надано сканований статут. Згідно п.2.8 Статуту, товариство має право займатися будь-якими видами діяльності, які не суперечать діючому законодавству України.
Згідно Наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики «Про затвердження та скасування національних класифікаторів» № 457 від 11.10.2010р., (далі – Наказ) КВЕД – це класифікатор видів економічної діяльності, його головна мета визначати та кодувати основні та другорядні види економічної діяльності юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців.
Наказом чітко встановлено, що КВЕД, це суто статистичний інструмент, і будь-яке використання КВЕД не для статистичних потреб (адміністративних або нормативних) здійснюють самі користувачі за власними правилами.
При цьому, Замовником не вимагалося, що учасники обов’язково повинні здійснюватися свою діяльність згідно КВЕД, оскільки це є дискримінацією учасників.
По-третє, відповідно до п.п.3.5.2. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи, зокрема, довідку в довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, скріплена печаткою Учасника (за наявності), з зазначенням аналогічних договорів*, найменування організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, найменування об’єктів будівництва, суми договорів та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання договорів, дату укладення та дату завершення виконання, які укладені та виконувалися в 2019-2020 роках, разом із копією договору, документами, що згідно з будівельними нормами підтверджують прийняття замовником виконаних учасником робіт (проміжна або остання ПФ № КБ-3 із підписами та печатками Замовника).
Досвід виконання договорів повинен бути позитивним, тобто договори виконувалися своєчасно, роботи здійснювалися в повному обсязі відповідно до проектно-кошторисної документації та у визначені строки, зауваження або претензії щодо виконання договору від контрагента не надходили. З цією метою, учасники закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції відскановані з оригіналів або належним чином завірених копій листів-відгуків, рекомендаційні листи, що видані не раніше дати оголошення Замовником даних торгів, від контрагентів про належне виконання учасником договорів, що надані у складі тендерної пропозиції. Відгуки повиннні містити інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність виконання робіт, наявність чи відсутність зауважень щодо належного виконання зобов`язань за договором, інформацію про додаткові угоди, які укладалися між Сторонами договору.
Учасником у складі пропозиції надано зазначену довідку, аналогічний договір, ПФ № КБ-3 із підписами та печатками Замовника та відгук. Отже, ТОВ «БУДХАУСЕЛІТ» відповідав встановленому кваліфікаційному критерію. При цьому, Замовником не вимагалося надання у складі тендерної пропозиції Актів виконаних робіт – ПФ № КБ-2вю.
Таким чином, ТОВ «БУДХАУСЕЛІТ» відповідає умовам тендерної документації та встановленим кваліфікаційних критеріїв, а тому, у Замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-22-000052 ● 43e31677a6ea4e0f8a5d5f8857189bf5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 травня 2020 16:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.05.2020
№ 33
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 22.05.2020 № 33.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкуретної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2020-04-06-000622-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог ст.7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону до 19.04.2020), висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2020-04-06-000622-a розглянуто. За результатами розгляду надаємо аргументовані заперечення до висновку та інформацію про причини неможливості усунення виявлених, на Вашу думку, порушень. По-перше, щодо відповідності ТОВ «БУДХАУСЕЛІТ» кваліфікаційному критерію. Згідно із п.п.3.5.2 п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи, зокрема, інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (п.п. 3.5.4. п.5 розділу ІІІ ТД). Підпунктом 3.5.4. п.5 розділу ІІІ ТД встановлено, що Інформаційна довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази повинна містити інформацію про назву (тип) машин, механізмів, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; зазначення їх приналежності (власне, орендоване чи буде залучене). По техніці (транспортних засобах), зазначених учасником в довідці, до довідки додаються копії документів, що підтверджують право власності або користування нею. У складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДХАУСЕЛІТ» надано довідку від 18.04.2020 року № 18/04-20/9 про наявність машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів необхідних для виконання робіт в якій зазначено, що на підставі договору суборенди від 26.06.2019 року № 26/06/19, в ПП «Елект» для виконання робіт буде залучено транспортні засоби, зокрема екскаватор ATLAS та самоскид МАЗ 555102-2123. Також, ТОВ «БУДХАУСЕЛІТ» у складі тендерної пропозиції надано договір суборенди від 26.06.2019 року № 26/06/19 укладеного між ТОВ «БУДХАУСЕЛІТ» та ПП «Елект». Зазначення ТОВ «БУДХАУСЕЛІТ» як суборендодавця у преамбулі договору та по тексту договору і акті приймання передачі від 26.04.2019 № 1 є опискою, яка не вливає на розгляд тендерної пропозиції. Так, у розділі «Юридичні адреси, банківські реквізити і підписи сторін» ТОВ «БУДХАУСЕЛІТ» зазначено як Суборендаря, а ПП «Елект» як Суборендодавець. Окрім того, ТОВ «БУДХАУСЕЛІТ» у складі тендерної пропозиції надано договір оренди транспортного засобу від 22.02.2018 року, згідно якого ПП «Елект» орендує у Соловйова А.Ф., зокрема, екскаватор ATLAS та самоскид МАЗ 555102-2123. Зазначене підтверджує, що саме ПП «Елект» є орендарем зазначеної техніки і має право передавати його в суборенду. Відповідно до п.п.5.3.3. п.3 Розділу V тендерної документації, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме на виконання вимог викладених в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах. Зокрема: • відсутність на окремих документах підпису. До зазначеного переліку документів не відносяться наступні: документи для підтвердження кваліфікації учасника за статтею 16 Закону; форма тендерної пропозиції, гарантійні листи. • допущення у пропозиції описок, граматичних, орфографічних помилок, русизмів, арифметичних помилок, які не спотворюють і не впливають на зміст пропозиції. Аналогічні норми зазначені у ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. У звязку із чим, тендерним комітетом, вищезазначені описки віднесено до формальних помилок, та не впливають на зміст пропозиції. По-друге, щодо невідповідності технічного завдання. Відповідно до п.п.3.6.2. п.6 розділу ІІІ тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком № 2). З цією метою, Учасники, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, надають, відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку №2 (у форматі pdf, .jpg, .bmp, .doc, .docx, rtf або інші) наступні документи: • договірну ціну; • локальні кошториси; • підсумкову відомість ресурсів При цьому, умовами тендерної документації не встановлено обов’язку, що підсумкова відомість ресурсів має відповідати вимогам Додатку № 2 до тендерної документації, виходячи із наступного. У зв'язку з відсутністю обґрунтування (шифр норми) в Додатку № 2 тендерної документації учасником були застосовані норми згідно найменування робіт і витрат пред'явлених замовником, в зв'язку з цим були використані аналогічні розцінки в яких інший склад ресурсів. В зв'язку з цим відсутні п. 37-42, п. 50-51, п.54 та п. 63. Відсутність п. 53 в розцінці згідно Додатку № 2 тендерної документації (Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1) п. 4 «Установлення залізобетонних одностоякових опор освітлення», обумовлено використанням матеріалів раніше демонтованих, а саме – «Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1» п.3 «Розбирання залiзобетонних одностоякових опор освітлення». Пункт 56 відсутній у зв'язку з наявністю поблизу будівельного майданчика водойми та неможливістю замовником продажу та можливістю підрядника купувати воду, а також в цілях економії бюджетних коштів. Пункт 65 «Пiсок природний», рядовий, п. 66 «Пiсок природний, рядовий» присутній в документах наданих підрядником, а саме: «Підсумкова відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва» - п. 24. Пункт 67 «Сумiшi бетоннi готовi важкі», клас бетону В3,5 [М50], крупнiсть заповнювача бiльше 20 до 40 мм присутній в документах наданих підрядником, а саме: «Підсумкова відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва»- п. 25. Використання електродів, діаметром 4 мм обумовлено виконанням робіт згідно розцінки Додатку № 2 тендерної документації «Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-2»- п. 5 «Монтаж стійок металевих». Вказана робота використовується для установлення п. 1 «Футбольні ворота 3,16х2,08» та п 2.» Баскетбольна стійка» «Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-3» Додатку № 2 тендерної документації. Дані вироби, а саме, «Футбольні ворота 3,16х2,08» та «Баскетбольна стійка» повинні бути сертифіковані, тому будуть закупатися на заводі який має дозвіл та сертифікат на випуск даної продукції, виходячи з цього будь-яке втручання в дані конструкції, в тому числі зварювальні роботи заборонені, тому що можуть призвести до зміни міцності конструкції, а також в цілях економії бюджетних коштів. Тому електроди діаметром 4 мм були видалені з розцінки. Електроди діаметром 3 мм використовуються для інших потреб будівництва. Крім того, варто зауважити, що згідно ст.3 Закону (в редакції до 19.04.2020), Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, максимальна економія та ефективність. По-третє, щодо відміни закупівлі. Підстави для відміни замовником торгів чітко регламентовані Законом. Так, згідно ч.1 ст.31 Закону (у редакції до 19.04.2020), Замовник відміняє торги в разі: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг; неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом; подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій; допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій; відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом. Разом з тим, на даний час, між замовником та ТОВ «БУДХАУСЕЛІТ» укладено договір про закупівлю робіт, а тому торги, із технічних причин не можуть бути відмінені. Окрім того, обставини, що визначені абзацом 3 частини 1 статті 31 Закону на момент укладання договору про закупівлю були відсутні. По-четверте, щодо розірвання договору. Висновком про результати моніторингу закупівлі Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує Замовника в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 15.05.2020 року № 1/2020 відповідно до законодавства. Повідомляємо, що ст. 509 Цивільного кодексу України, зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від вчинення певної дії (негативне зобов’язання), а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку. Статтею 526 ЦК України передбачено, що зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Виконання зобов’язань, реалізація, зміна та припинення певних прав у договірному зобов’язанні можуть бути зумовлені вчиненням або утриманням від вчинення однією із сторін у зобов’язанні певних дій чи настанням інших обставин, передбачених договором, у тому числі обставин, які повністю залежать від волі однієї із сторін. При цьому, відповідно до чт.525 ЦК України, одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Статтею 214 ЦК України встановлено, що особи, які вчинили дво- або багатосторонній правочин, мають право за взаємною згодою сторін, а також у випадках, передбачених законом, відмовитися від нього, навіть і в тому разі, якщо його умови повністю ними виконані. Відмова від правочину вчиняється у такій самій формі, в якій було вчинено правочин. Правові наслідки відмови від правочину встановлюються законом або домовленістю сторін. Таким чином, розірвання укладеного із переможцем процедури можливе лише за взаємною згодою сторін. Окрім того, одностороння відмова від договору та невиконання його умов зі сторони замовника може мати наслідком стягнення із Замовника штрафних санкцій та понесення в майбутньому судових та інших витрат. Договір про закупівлю робіт від 15.05.2020 року № 1/2020 укладений між Замовником та підрядником містить вичерпний перелік обставин за яких договір може бути розірваний в односторонньому порядку за ініціативи Замовника. Так, відповідно до умов Договору, внесення змін у Договір чи його розірвання допускається тільки за згодою сторін, якщо інше не встановлено Договором або законом.. Тому, на сьогоднішній день в Замовника відсутні правові підстави для розірвання договору із Підрядником. У зв’язку із вищевикладеним, повідомляємо про неможливість усунути виявлені, на Вашу думку, порушення.
2020-06-02 10:51:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 квітня 2020 16:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДХАУСЕЛІТ" |
2 105 125,84
UAH з ПДВ
|
1 999 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" |
2 278 230,80
UAH з ПДВ
|
1 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "РУДЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
2 434 723,00
UAH з ПДВ
|
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "КОМПАНІЯ РОС" |
2 292 722,45
UAH з ПДВ
|
2 292 722,45
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДХАУСЕЛІТ" #42772190 |
Переможець |
1 999 900,00
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2020 14:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 11:41
|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2020 14:12
|
3. план фін.pdf | укладений |
15 травня 2020 14:06
|
2. графік.pdf | укладений |
15 травня 2020 14:06
|
1. дог ціна.pdf | укладений |
15 травня 2020 14:06
|
Дог майданчик.pdf | укладений |
15 травня 2020 14:06
|