Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт (заміна вікон) Базалійської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Теофіпольської районної ради Хмельницької області: вул.Свободи,8 смт Базалія Хмельницького району Хмельницької області
Очікувана вартість
1 209 252,00 UAH
UA-2021-07-13-000871-c ● eefc1229016749219b3e561e6ab52385
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Теофіпольська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04405774 |
Місцезнаходження: | 30602, Україна , Хмельницька обл., Теофіполь, Небесна Сотня, 34 |
Контактна особа: |
Смірнова Людмила Миколаївна +380969581252 admteofbux@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 липня 2021 09:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 16 серпня 2021 15:55 |
Очікувана вартість: | 1 209 252,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 046,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Джерело фінансування: кошти місцевих бюджетів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт (заміна вікон) Базалійської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Теофіпольської районної ради Хмельницької області: вул.Свободи,8 смт Базалія Хмельницького району Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30602, Україна, Хмельницька область, смт Базалія, вул.Свободи, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | згідно умов договору | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2021 14:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2021 13:56 |
Тендерна документація-3 (10).doc | |
06 серпня 2021 13:56 |
Зміни до тендерної документації.doc | |
27 липня 2021 14:51 |
ЗМІНИ до ТД.pdf | |
27 липня 2021 14:51 |
Тендерна документація-3 (10).doc | |
13 липня 2021 09:28 |
Тендерна документація-3.doc |
06 серпня 2021 14:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 серпня 2021 13:56 |
Тендерна документація-3 (10).doc
|
||||||
06 серпня 2021 13:56 |
Зміни до тендерної документації.doc
|
||||||
27 липня 2021 14:51 |
ЗМІНИ до ТД.pdf
|
||||||
27 липня 2021 14:51 |
Тендерна документація-3 (10).doc
|
||||||
13 липня 2021 09:28 |
Тендерна документація-3.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-13-000871-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АРКА ЕМ", Код ЄДРПОУ:42017231
Дата подання: 05 жовтня 2021 12:18
Скарга-вимога до уповноваженої особи з питань проведення закупівель Теофіпольської селищної ради
27 вересня 2021 року протоколом № 487 було прийнято рішення в зв’язку з проведенням тендеру по закупівлі робіт по - код ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт (заміна вікон) Базалійської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Теофіпольської районної ради Хмельницької області; адреса: вул..Свободи,8 смт. Базалія Хмельницького району Хмельницької області) про визнання переможцем торгів ПП «БУД ЕЛІТ МОНТАЖ» код ЄДРПОУ 42888642 , та сформовано повідомлення про намір підписати договір .
Просимо розглянути скаргу-вимогу ТОВ «АРКА ЕМ» про відхилення тендерної пропозиції ПП «БУД ЕЛІТ МОНТАЖ» з наступних підстав:
1) Відповідно до п.п.1.7.1 Тендерної документації зазначено, що під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та не підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою.
1.7.2. У разі надання учасником будь-яких документів, складених іноземною мовою, тендерна пропозиція учасника повинна містити їх переклад українською мовою. Текст перекладу повинен бути засвідчений підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника (у разі її використання).
В порушення вимог вищезазначеного пункту Тендерної документації ПП «БУД ЕЛІТ МОНТАЖ» надано у складі пропозиції сертифікат іноземною мовою, що не містить перекладу, не засвідчений підписом та печаткою учасника.
2) Згідно розділу ІІІ п.п.3.1.1. інструкції з підготовки Тендерної пропозиції вимагаються замовником документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та копію документа (повністю), що посвідчує особу, уповноважену на підписання договору, відповідно до чинного законодавства;
В порушення даної Інструкції Тендерної документації ПП «БУД ЕЛІТ МОНТАЖ» не надано копію документа (повністю), що посвідчує особу, уповноважену на підписання договору , а саме – ПАСПОРТ, що значним порушенням вимог Тендерної документації.
3) Згідно підсумкової відомості ресурсів ПП «БУД ЕЛІТ МОНТАЖ» в розділі ІІ Будівельні машини і механізми - наведено значний перелік машин та механізмів, які учасник планує використовувати при проведенні капітального ремонту, в розділі ІІІ Будівельні машини, враховані в складі загально виробничих витрат - також зазначено перелік машин та механізмів, які учасник планує залучати, про те перерахованні учасником машини та механізми не співпадають з переліком будівельних машин та механізмів наведених в Довідці про наявність будівельних машин та механізмів, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі за № 28 від 29.07.2021р, таким чином ПП «БУД ЕЛІТ МОНТАЖ» не має ні в наявності, і не зазначено, що планує залучати згідно договорів оренди чи надання послуг необхідні будівельні машини та механізми;
Згідно Розділу 1 «Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 до тендерної документації ( далі ТД): «Учасник повинен надати інформацію про наявність техніки, машин, механізмів, обладнання та устаткування, необхідних для забезпечення виконання обсягів та видів робіт зазначених у технічній специфікації, що є предметом даної закупівлі за встановленою формою. У інформації учасник зазначає чи є техніка, машини, механізми, обладнання та устаткування власними чи залученими (включаються тільки те обладнання, що буде використовуватися при виконання робіт)».
ПП «БУД ЕЛІТ МОНТАЖ» у складі Тендерної пропозиції надано довідку № 28 від 27.07.2021 р., про наявність будівельних машин та механізмів…, в якій не зазначено жодного автомобільного транспорту ( техніки), що є у власності підприємства.
Відповідно ТД : «Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подається:
Копію Договору, на підставі якого техніка знаходиться в користуванні.
Оригінал листа- підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін.. для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі»
В порушення вимог ТД ПП «БУД ЕЛІТ МОНТАЖ» не надано ні копію договору, ні оригіналу листа-підтердження щодо не заперечення використання машин, механізмів, обладнання та ін.. для виконання робіт (надання послуг), при тому , що в кошторисних документах відображено перевезення (доставка) будматеріалів, та в підсумковій відомості наведено значний перелік машин та механізмів, що планується використовувати при проведенні робіт.
4) Згідно Розділу 1 «Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 до тендерної документації : «Учасник повинен надати інформацію про наявність достатньої кількості кваліфікованих та досвідчених фахівців, які будуть залучені до забезпечення якісного виконання обсягів та видів робіт зазначених у технічній специфікації, що є предметом даної закупівлі, в тому числі осіб, відповідальних за організацію робіт та складання документації щодо виконаних робіт за встановленою формою».
ПП «БУД ЕЛІТ МОНТАЖ» надано довідку за № 27 від 29.07.2021 р. про наявність працівників відповідної кваліфікації.., про те слід зазначити, що на постійній основі ( по трудовому договору) працює лише директор, а працівники усі по цивільно-правовій угоді від 02 серпня 2021 року, що свідчить про те що підприємство не має на постійній основі кваліфікованих працівників. Також в довідці зазначено, що монтажник Жоронько Олександр Васильович працює на підприємстві 2 роки, а в складі тендерної пропозиції не надано ні копію наказу, ні копію трудової книжки працівника…
5) Відповідно п.п. 3.6.3 п. 6 розділу ІІІ тендерної документації міститься вимога наступного змісту: «Учасник повинен обов’язково відвідати об’єкт та скласти акт обстеження об’єкта, скласти дефектний акт, погодити акти з Замовником та надати скановані копії цих актів у складі своєї пропозиції».
На виконання вказаної вимоги тендерної документації учасником ПП «БУД ЕЛІТ МОНТАЖ» у складі своєї тендерної пропозиції надано Акт огляду об’єкту, не вказано дати огляду, а також Дефектний акт , що також не датований та не містить погодження Замовника, а саме підпис та печатку уповноваженої особи Засновника (скановані документи одним файлом не є підтвердженням погодження Замовника, печатка та підпис на Дефектному акті – відсутні!!!), таким чином це є прямим порушенням вимоги п.п. 3.6.3 п. 6 розділу ІІІ тендерної документації.
Аналізуючи господарську діяльність ПП «БУД ЕЛІТ МОНТАЖ» з моменту реєстрації підприємства Єдиним замовником підприємства є ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕОФІПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ, який на сьогодні є Теофіпольською селищною радою. З 8 тендерів у який приймало участь підприємство - 100% перемог, що є підтвердженням попередньої домовленості між Замовником та вказаним учасником.
Перелік закупівель ПП «БУД ЕЛІТ МОНТАЖ» :
1.) ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕОФІПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ 11.09.2020 123 500 грн.
Предмет закупівлі: металопластикові вікна в комплекті з підвіконням, відливами, заглушками, металопластикові двері; металопластикові вікна в комплекті з підвіконням, відливами, заглушками 25 шт металопластикові двері 2 шт
2) ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕОФІПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ 11.09.2020 794 990 грн.
Предмет закупівлі: «Капітальний ремонт (заміна вікон) Теофіпольської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 2 Теофіпольської районної ради Хмельницької області»; «Капітальний ремонт (заміна вікон) Теофіпольської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 2 Теофіпольської районної ради Хмельницької області» 1 роб
3) ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕОФІПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ 14.11.2019 264 074 грн.
Предмет закупівлі: Капітальний ремонт (заміна вікон) Базалійської ЗОШ І-ІІІ ступенів Теофіпольської районної ради Хмельницької області.; Капітальний ремонт (заміна вікон) Базалійської ЗОШ І-ІІІ ступенів Теофіпольської районної ради Хмельницької області.
4) ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕОФІПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ 10.10.2019 - 345 553 грн.
Предмет закупівлі: Капітальний ремонт даху будівлі Лисогірської ЗОШ І-ІІ ступенів с.Лисогірка, Теофіпольського району, Хмельницької області.; Капітальний ремонт даху будівлі Лисогірської ЗОШ І-ІІ ступенів с.Лисогірка, Теофіпольського району, Хмельницької області.
5) ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕОФІПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ 27.09.2019- 115 337 грн.
Предмет закупівлі: Капітальний ремонт (заміна вікон) Михиринецька ЗОШ І-ІІст.; Капітальний ремонт (заміна вікон) Михиринецька ЗОШ І-ІІст.
6) ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕОФІПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ 16.08.2019 - 585 004 грн.
Предмет закупівлі: Капітальний ремонт покрівлі Строковецької ЗОШ І-ІІ ст.; Капітальний ремонт покрівлі Строковецької ЗОШ І-ІІ ст.
Пунктом 4 та 5 частини першої статті 5 Закону передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Однак Замовником, вказані принципи були проігноровані, що може свідчити про наявність приватного інтересу зі сторони Замовника, в частини обрання саме ПП «БУД ЕЛІТ МОНТАЖ» переможцем процедури закупівлі.
Враховуючи наведене, пропозиція ПП «БУД ЕЛІТ МОНТАЖ» підлягала відхиленню з підстави визначеної абзацом третім пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно з частиною п’ятою статті 18 Закону скарга, повинна містити обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно із частиною п’ятою статті 13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Разом з тим, Конституцією України та статтями 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
Відповідно до статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окремо повідомляємо, що у випадку не скасування рішення щодо визнання даного Учасника переможцем торгів, ми з урахуванням численних невідповідностей даного Учасника кваліфікаційним вимогам, змушенні будемо звертатись до із скаргами до правоохоронних органів, офіційного майданчика електронної системи публічних закупівель України DoZorro та інші компетентні органи.
Розгорнути
Згорнути
Просимо розглянути скаргу-вимогу ТОВ «АРКА ЕМ» про відхилення тендерної пропозиції ПП «БУД ЕЛІТ МОНТАЖ» з наступних підстав:
1) Відповідно до п.п.1.7.1 Тендерної документації зазначено, що під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та не підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою.
1.7.2. У разі надання учасником будь-яких документів, складених іноземною мовою, тендерна пропозиція учасника повинна містити їх переклад українською мовою. Текст перекладу повинен бути засвідчений підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника (у разі її використання).
В порушення вимог вищезазначеного пункту Тендерної документації ПП «БУД ЕЛІТ МОНТАЖ» надано у складі пропозиції сертифікат іноземною мовою, що не містить перекладу, не засвідчений підписом та печаткою учасника.
2) Згідно розділу ІІІ п.п.3.1.1. інструкції з підготовки Тендерної пропозиції вимагаються замовником документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та копію документа (повністю), що посвідчує особу, уповноважену на підписання договору, відповідно до чинного законодавства;
В порушення даної Інструкції Тендерної документації ПП «БУД ЕЛІТ МОНТАЖ» не надано копію документа (повністю), що посвідчує особу, уповноважену на підписання договору , а саме – ПАСПОРТ, що значним порушенням вимог Тендерної документації.
3) Згідно підсумкової відомості ресурсів ПП «БУД ЕЛІТ МОНТАЖ» в розділі ІІ Будівельні машини і механізми - наведено значний перелік машин та механізмів, які учасник планує використовувати при проведенні капітального ремонту, в розділі ІІІ Будівельні машини, враховані в складі загально виробничих витрат - також зазначено перелік машин та механізмів, які учасник планує залучати, про те перерахованні учасником машини та механізми не співпадають з переліком будівельних машин та механізмів наведених в Довідці про наявність будівельних машин та механізмів, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі за № 28 від 29.07.2021р, таким чином ПП «БУД ЕЛІТ МОНТАЖ» не має ні в наявності, і не зазначено, що планує залучати згідно договорів оренди чи надання послуг необхідні будівельні машини та механізми;
Згідно Розділу 1 «Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 до тендерної документації ( далі ТД): «Учасник повинен надати інформацію про наявність техніки, машин, механізмів, обладнання та устаткування, необхідних для забезпечення виконання обсягів та видів робіт зазначених у технічній специфікації, що є предметом даної закупівлі за встановленою формою. У інформації учасник зазначає чи є техніка, машини, механізми, обладнання та устаткування власними чи залученими (включаються тільки те обладнання, що буде використовуватися при виконання робіт)».
ПП «БУД ЕЛІТ МОНТАЖ» у складі Тендерної пропозиції надано довідку № 28 від 27.07.2021 р., про наявність будівельних машин та механізмів…, в якій не зазначено жодного автомобільного транспорту ( техніки), що є у власності підприємства.
Відповідно ТД : «Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подається:
Копію Договору, на підставі якого техніка знаходиться в користуванні.
Оригінал листа- підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін.. для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі»
В порушення вимог ТД ПП «БУД ЕЛІТ МОНТАЖ» не надано ні копію договору, ні оригіналу листа-підтердження щодо не заперечення використання машин, механізмів, обладнання та ін.. для виконання робіт (надання послуг), при тому , що в кошторисних документах відображено перевезення (доставка) будматеріалів, та в підсумковій відомості наведено значний перелік машин та механізмів, що планується використовувати при проведенні робіт.
4) Згідно Розділу 1 «Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 до тендерної документації : «Учасник повинен надати інформацію про наявність достатньої кількості кваліфікованих та досвідчених фахівців, які будуть залучені до забезпечення якісного виконання обсягів та видів робіт зазначених у технічній специфікації, що є предметом даної закупівлі, в тому числі осіб, відповідальних за організацію робіт та складання документації щодо виконаних робіт за встановленою формою».
ПП «БУД ЕЛІТ МОНТАЖ» надано довідку за № 27 від 29.07.2021 р. про наявність працівників відповідної кваліфікації.., про те слід зазначити, що на постійній основі ( по трудовому договору) працює лише директор, а працівники усі по цивільно-правовій угоді від 02 серпня 2021 року, що свідчить про те що підприємство не має на постійній основі кваліфікованих працівників. Також в довідці зазначено, що монтажник Жоронько Олександр Васильович працює на підприємстві 2 роки, а в складі тендерної пропозиції не надано ні копію наказу, ні копію трудової книжки працівника…
5) Відповідно п.п. 3.6.3 п. 6 розділу ІІІ тендерної документації міститься вимога наступного змісту: «Учасник повинен обов’язково відвідати об’єкт та скласти акт обстеження об’єкта, скласти дефектний акт, погодити акти з Замовником та надати скановані копії цих актів у складі своєї пропозиції».
На виконання вказаної вимоги тендерної документації учасником ПП «БУД ЕЛІТ МОНТАЖ» у складі своєї тендерної пропозиції надано Акт огляду об’єкту, не вказано дати огляду, а також Дефектний акт , що також не датований та не містить погодження Замовника, а саме підпис та печатку уповноваженої особи Засновника (скановані документи одним файлом не є підтвердженням погодження Замовника, печатка та підпис на Дефектному акті – відсутні!!!), таким чином це є прямим порушенням вимоги п.п. 3.6.3 п. 6 розділу ІІІ тендерної документації.
Аналізуючи господарську діяльність ПП «БУД ЕЛІТ МОНТАЖ» з моменту реєстрації підприємства Єдиним замовником підприємства є ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕОФІПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ, який на сьогодні є Теофіпольською селищною радою. З 8 тендерів у який приймало участь підприємство - 100% перемог, що є підтвердженням попередньої домовленості між Замовником та вказаним учасником.
Перелік закупівель ПП «БУД ЕЛІТ МОНТАЖ» :
1.) ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕОФІПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ 11.09.2020 123 500 грн.
Предмет закупівлі: металопластикові вікна в комплекті з підвіконням, відливами, заглушками, металопластикові двері; металопластикові вікна в комплекті з підвіконням, відливами, заглушками 25 шт металопластикові двері 2 шт
2) ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕОФІПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ 11.09.2020 794 990 грн.
Предмет закупівлі: «Капітальний ремонт (заміна вікон) Теофіпольської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 2 Теофіпольської районної ради Хмельницької області»; «Капітальний ремонт (заміна вікон) Теофіпольської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 2 Теофіпольської районної ради Хмельницької області» 1 роб
3) ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕОФІПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ 14.11.2019 264 074 грн.
Предмет закупівлі: Капітальний ремонт (заміна вікон) Базалійської ЗОШ І-ІІІ ступенів Теофіпольської районної ради Хмельницької області.; Капітальний ремонт (заміна вікон) Базалійської ЗОШ І-ІІІ ступенів Теофіпольської районної ради Хмельницької області.
4) ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕОФІПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ 10.10.2019 - 345 553 грн.
Предмет закупівлі: Капітальний ремонт даху будівлі Лисогірської ЗОШ І-ІІ ступенів с.Лисогірка, Теофіпольського району, Хмельницької області.; Капітальний ремонт даху будівлі Лисогірської ЗОШ І-ІІ ступенів с.Лисогірка, Теофіпольського району, Хмельницької області.
5) ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕОФІПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ 27.09.2019- 115 337 грн.
Предмет закупівлі: Капітальний ремонт (заміна вікон) Михиринецька ЗОШ І-ІІст.; Капітальний ремонт (заміна вікон) Михиринецька ЗОШ І-ІІст.
6) ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕОФІПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ 16.08.2019 - 585 004 грн.
Предмет закупівлі: Капітальний ремонт покрівлі Строковецької ЗОШ І-ІІ ст.; Капітальний ремонт покрівлі Строковецької ЗОШ І-ІІ ст.
Пунктом 4 та 5 частини першої статті 5 Закону передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Однак Замовником, вказані принципи були проігноровані, що може свідчити про наявність приватного інтересу зі сторони Замовника, в частини обрання саме ПП «БУД ЕЛІТ МОНТАЖ» переможцем процедури закупівлі.
Враховуючи наведене, пропозиція ПП «БУД ЕЛІТ МОНТАЖ» підлягала відхиленню з підстави визначеної абзацом третім пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно з частиною п’ятою статті 18 Закону скарга, повинна містити обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно із частиною п’ятою статті 13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Разом з тим, Конституцією України та статтями 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
Відповідно до статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окремо повідомляємо, що у випадку не скасування рішення щодо визнання даного Учасника переможцем торгів, ми з урахуванням численних невідповідностей даного Учасника кваліфікаційним вимогам, змушенні будемо звертатись до із скаргами до правоохоронних органів, офіційного майданчика електронної системи публічних закупівель України DoZorro та інші компетентні органи.
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 жовтня 2021 14:10
За результатами розгляду Вашої вимоги можемо повідомити наступне.
Відповідно до ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Разом з тим, тендерна пропозиція ТОВ «АРКА ЕМ» після прийняття рішення Органом оскарження не розглядалася та не відхилялася. А тому в ТОВ «АРКА ЕМ» підстави для подання вимоги, згідно ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», відсутні.
Враховуючи вищевикладене, вимога ТОВ «АРКА ЕМ» залишена без розгляду.
Відповідно до ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Разом з тим, тендерна пропозиція ТОВ «АРКА ЕМ» після прийняття рішення Органом оскарження не розглядалася та не відхилялася. А тому в ТОВ «АРКА ЕМ» підстави для подання вимоги, згідно ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», відсутні.
Враховуючи вищевикладене, вимога ТОВ «АРКА ЕМ» залишена без розгляду.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-07-13-000871-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП БУД ЕЛІТ МОНТАЖ, Код ЄДРПОУ:42888642
Дата подання: 03 вересня 2021 11:00
Дата подання: 03 вересня 2021 11:00
Скарга на неправомірні дії замовника
Замовником прийняті неправомірні рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника та обрання учасника ТОВ "АРКА ЕМ" переможцем процедури закупівлі.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 вересня 2021 13:06
рішення від 06.09.2021 № 20205.pdf
Дата публікації: 08 вересня 2021 13:04
інформація про резолютивну частину рішення від 16.09.2021 № 21115.pdf
Дата публікації: 17 вересня 2021 15:48
рішення від 16.09.2021 № 21115.pdf
Дата публікації: 21 вересня 2021 11:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: Зобов'язуємось виконати рішення Антимонопольного комітету №21115-р/пк/пз від 16.09.2021 року
Дата виконання рішення замовником: 27 вересня 2021 10:56
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 серпня 2021 16:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП БУД ЕЛІТ МОНТАЖ |
1 020 547,93
UAH з ПДВ
|
1 020 547,93
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА ПРЕСТИЖБУД" |
1 119 912,22
UAH з ПДВ
|
1 119 912,22
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АРКА ЕМ" |
1 127 727,00
UAH з ПДВ
|
1 127 727,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДМОНТАЖ ХМ" |
1 152 980,00
UAH з ПДВ
|
1 152 980,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП БУД ЕЛІТ МОНТАЖ #42888642 |
Рішення скасоване |
1 020 547,93
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2021 10:56
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА ПРЕСТИЖБУД" #43468950 |
Рішення скасоване |
1 119 912,22
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2021 10:56
|
ТОВ "АРКА ЕМ" #42017231 |
Рішення скасоване |
1 127 727,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2021 10:56
|
ПП БУД ЕЛІТ МОНТАЖ #42888642 |
Переможець |
1 020 547,93
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2021 12:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 11:31
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2021 12:54
|
дод.уг до дог406.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 12:52
|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2021 08:22
|
дод.угода вікна.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2021 08:18
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2021 17:04
|
кал.граф.вик.роб. | укладений |
18 жовтня 2021 17:02
|
дефектний акт | укладений |
18 жовтня 2021 17:02
|
підписаний контракт | укладений |
18 жовтня 2021 17:02
|
кошторис | укладений |
18 жовтня 2021 17:02
|
підписаний контракт | укладений |
18 жовтня 2021 17:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Термін виконання робіт до 15 грудня 2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 406 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення загальної вартості договору на 20547,93 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 406 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |