Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 36565276 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти,1 |
Контактна особа: |
Мельник Андрій Ігорович 380362266863 ukbd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 вересня 2023 15:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 жовтня 2023 08:00 |
Очікувана вартість: | 1 251 677 719,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 516 777,19 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення тендерних пропозицій у формі електронної банківської гарантії. Гарантія надається у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом (КЕП) установи-гаранта. Гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628 (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за №275/35897), інших нормативних актів законодавства України та з урахуванням вимог, передбачених даною тендерною документацією, обов’язково містити найменування предмета закупівлі, веб - посилання та номер закупівлі на веб-порталі. Уповноваженого органу та посилання на нормативні акти законодавства України, у відповідності з якими гарантію видано та які регулюють порядок здійснення операцій за гарантіями. Реквізити замовника: . Реквізити замовника: р/р UA 748999980314060556000017527, одержувач ГУК у Рівнен.обл./Рівненськ.м.тг/24061900, код ЄДРПОУ 38012494, МФО 899998, Банк Казначейство України (ЕАП), Адреса: 33028, Україна, м.Рівне, вул. Яворницького, 34.. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (не більше 0.5% від очікуваної вартості) – 6 258 388,00гривень Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше 130 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов та за вказаними у такій вимозі платіжними реквізитами для перерахування суми, що вимагається до сплати.; - умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в п. 3.2 частини 3 розділу 3 ТД. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А, або вищий), або надати відповідність рівнів рейтингових оцінок за Національною рейтинговою шкалою. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію; повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП особи, яка видала відповідний документ про повноваження (у випадку, якщо підписантом гарантії не є голова правління), - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з реєстру НБУ), Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов про надання копій документів, що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) таку вимогу. Гарантія не може бути передана або переуступлена будь-кому. Банківським установам необхідно вказати у колонтитулах тендерної гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП та/або вказати спосіб перевірки достовірності та цілісності даних, а також зазначити реквізити документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 6258388 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Попередня оплата може здійснюватися на строк не більше трьох місяців в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». По закінченню тримісячного строку невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику (у разі, коли строк повернення авансу припадає на кінець грудня поточного року, то невикористані протягом трьох місяців суми попередньої оплати повертаються Замовнику у триденний термін, але не пізніше 25 грудня поточного року). Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки здійснюються за фактично виконані роботи на підставі актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 згідно об’ємів виконаних робіт, але не більше як 95% загальної вартості за договірною ціною. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 65 |
Виконання робіт | Остаточний розрахунок проводиться після здачі об’єкта в експлуатацію. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 жовтня 2023 15:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 жовтня 2023 15:23 |
Перелік змін 03.10.PDF | |
03 жовтня 2023 15:22 |
Додаток 1 нова редакція 3.docx | |
03 жовтня 2023 15:21 |
ТД Клевань нова редакція 3.docx | |
29 вересня 2023 15:24 |
Перелік змін(2) 29.09.2023.doc | |
29 вересня 2023 15:24 |
Додаток 1 нова редакція(2).docx | |
29 вересня 2023 15:24 |
ТД Клевань нова редакція(2).docx | |
29 вересня 2023 11:59 |
Перелік змін 29.09.2023.doc | |
29 вересня 2023 11:59 |
Додаток 1 нова редакція.docx | |
29 вересня 2023 11:59 |
ТД Клевань нова редакція.docx | |
22 вересня 2023 15:57 |
додаток 3 проект договору.docx | |
22 вересня 2023 15:56 |
Додаток 2 ТЗ.docx | |
22 вересня 2023 15:56 |
Додаток 1.docx | |
22 вересня 2023 15:56 |
ТД Клевань.docx |
03 жовтня 2023 15:24 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
03 жовтня 2023 15:23 |
Перелік змін 03.10.PDF
|
|||||||||
03 жовтня 2023 15:22 |
Додаток 1 нова редакція 3.docx
|
|||||||||
03 жовтня 2023 15:21 |
ТД Клевань нова редакція 3.docx
|
|||||||||
29 вересня 2023 15:24 |
Перелік змін(2) 29.09.2023.doc
|
|||||||||
29 вересня 2023 15:24 |
Додаток 1 нова редакція(2).docx
|
|||||||||
29 вересня 2023 15:24 |
ТД Клевань нова редакція(2).docx
|
|||||||||
29 вересня 2023 11:59 |
Перелік змін 29.09.2023.doc
|
|||||||||
29 вересня 2023 11:59 |
Додаток 1 нова редакція.docx
|
|||||||||
29 вересня 2023 11:59 |
ТД Клевань нова редакція.docx
|
|||||||||
22 вересня 2023 15:57 |
додаток 3 проект договору.docx
|
|||||||||
22 вересня 2023 15:56 |
Додаток 2 ТЗ.docx
|
|||||||||
22 вересня 2023 15:56 |
Додаток 1.docx
|
|||||||||
22 вересня 2023 15:56 |
ТД Клевань.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-20-000095 ● bdd75bfc7c6645e2bf9bfd6530786bbb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2023 17:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.11.2023 № 73
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 20.11.2023 № 73.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-09-22-011825-a 22.09.2023 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-21 15:05:50
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Нове будівництво лікувально-реабілітаційного корпусу для ветеранів війни та внутрішньо переміщених осіб КП «Рівненський обласний госпіталь ветеранів війни» по вул. Деражненська, 39 в смт Клевань Клеванської територіальної громади Рівненського району Рівненської області» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-09-22-011825-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-24 15:46:24
Інформація на запит
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Нового будівництво лікувально-реабілітаційного корпусу для ветеранів війни та внутрішньо переміщених осіб КП «Рівненський обласний госпіталь ветеранів війни» по вул. Деражненська, 39 в смт Клевань Клеванської територіальної громади Рівненського району Рівненської області (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2023-09-22-011825-a) повідомляємо наступне.
Очікувана вартість закупівлі визначалася відповідно до будівельних норм. Визначення очікуваної вартості проєктних та проєктно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, відповідно до Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу (експертний звіт (позитивний) № V-00105-23/ПРОЕКСП від 04.08.2023р. проведено ТОВ "Проексп", реєстраційний номер ЕХ01:9702-0928-2680-6261 Редакція №2) на підставі яких Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації здійснено обґрунтування витрат та визначено його очікувану вартість та передбачаються видатки для будівництва, реконструкції та ремонту об’єктів будівництва. Відтак очікувану вартість предмету закупівлі визначено проектною організацією у спосіб визначений законодавством.
Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» - http://www.arhioda.gov.ua у вкладці «Капітальне будівництво».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-29 17:45:27
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Нове будівництво лікувально-реабілітаційного корпусу для ветеранів війни та внутрішньо переміщених осіб КП «Рівненський обласний госпіталь ветеранів війни» по вул. Деражненська, 39 в смт Клевань Клеванської територіальної громади Рівненського району Рівненської області» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-09-22-011825-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до додатку №3 до договору №47 від 18.10.2023 «Договірна ціна «Нове будівництво лікувально-реабілітаційного корпусу для ветеранів війни та внутрішньо переміщених осіб КП «Рівненський обласний госпіталь ветеранів війни» по вул. Деражненська, 39 в смт Клевань Клеванської територіальної громади Рівненського району Рівненської області» (далі-Договірна ціна) визначено податок на додану вартість витрат підрядника, що пов’язані з устаткуванням у розмірі 58093649,61 гривень.
Крім того, до договірної ціни надано кошторисний розрахунок П164 згідно якого ставку податку на додану вартість устаткування, що відноситься до медичних виробів, застосовано у розмірі 7%.
При цьому, відповідно до п.32 Підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України, тимчасово, на період проведення антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації, та/або запровадження воєнного стану відповідно до законодавства, звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з ввезення на митну територію України та постачання на митній території України: лікарських засобів та медичних виробів відповідно до підпункту "в" пункту 193.1 статті 193 цього Кодексу, що призначені для використання закладами охорони здоров’я, учасниками антитерористичної операції, особами, що беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації, для надання медичної допомоги фізичним особам, які у період проведення антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації, та/або запровадження воєнного стану відповідно до законодавства зазнали поранення, контузії чи іншого ушкодження здоров’я, за переліком, встановленим Кабінетом Міністрів України.
Вказаний Перелік лікарських засобів та медичних виробів, що ввозяться та постачаються на митну територію України під час воєнного стану, затверджено Постановою Кабінету Міністрів від 27.12.2022 № 1447 (далі-Перелік).
Проведеним аналізом переліку устаткування, що відноситься до медичних виробів поставки підрядника, встановлено наявність в ньому медичних виробів передбачених Переліком, зокрема: Ультразвукова діагностична система експертного класу «Arietta 70», Дефібрилятор з функцією ЕКГ Reani bex 800, Стіл операційний, Апарат штучної вентиляції легень (ШВЛ) 577х1400х677м, Апарат ШВЛ портативний транспортний з автономним живленням, Наркозно-дихальний апарат 772х1361х838мм, Наркозно-дихальний апарат для кабінету МРТ, Стіл операційний універсальний SC330, Гематологічний аналізатор BC-30s, Електрокардіограф з можливістю використання внутрішньосерцевих датчиків, Портативний апарат для ультразвукових досліджень Hitachi, Електрохірургічний інструмент FORCE TRIAD, Система ангіографічна інтервенційна в конфігурації Azurion 7 C12 з системою візуалізації FlexVision XL на базі кольорового 58 монітору високого розрізнення – монопланова ангіографічна система преміального класу для проведення ангіографічної діагностики Azurion 7 C20, Арка Pole G2 з настельним кріпленням (на рейках), Електрокардіограф «Carewell», ЕКГ-діагностична система Ergo Watch.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи) щодо включення в Договірну ціну медичного обладнання, передбаченого Переліком, за вартістю із врахуванням податку на додану вартість за ставкою 7%.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-04 12:26:33
Інформація на запит
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Нового будівництво лікувально-реабілітаційного корпусу для ветеранів війни та внутрішньо переміщених осіб КП «Рівненський обласний госпіталь ветеранів війни» по вул. Деражненська, 39 в смт Клевань Клеванської територіальної громади Рівненського району Рівненської області (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2023-09-22-011825-a) повідомляємо наступне.
Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Нове будівництво лікувально-реабілітаційного корпусу для ветеранів війни та внутрішньо переміщених осіб КП «Рівненський обласний госпіталь ветеранів війни» по вул. Деражненська, 39 в смт Клевань Клеванської територіальної громади Рівненського району Рівненської області» здійснено ТОВ «Т.Г.» на замовлення КП «Рівненський обласний госпіталь ветеранів війни». Відтак, технічне завдання для проектної організації формувалось без участі департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації.
Так, пунктом 6 постанови Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» передбачено, що «Метою проведення експертизи проектів будівництва (далі - експертиза) є визначення та перевірка якості проектних рішень шляхом виявлення відхилень від вимог до міцності, надійності та довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, зокрема щодо додержання нормативів з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, допустимого відсотка забудови земельної ділянки, гранично допустимої висоти будівництва та щільності населення, санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, охорони праці, екології, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, енергозбереження, КОШТОРИСНОЇ ЧАСТИНИ ОБ’ЄКТУ БУДІВНИЦТВА». Разом з цим, згідно п. 15 Постанови «Експертна організація за результатами проведеної експертизи подає її замовникові експертний звіт, складений відповідно до настанов щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво об’єктів (ДСТУ 8907): ПОЗИТИВНИЙ - про відповідність проекту будівництва вимогам містобудівного законодавства України, будівельних норм, нормативних документів, містобудівній документації, містобудівним умовам і обмеженням (зокрема щодо відповідності містобудівних умов і обмежень містобудівній документації на місцевому рівні, дотримання вимог щодо допустимого відсотка забудови земельної ділянки, гранично допустимої висоти будівництва та щільності населення), технічним умовам та іншим вихідним даним на проектування, законодавству про охорону культурної спадщини, правильність визначення техніко-економічних (технічних) показників, дотримання вимог до міцності, надійності та довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, зокрема щодо додержання нормативів з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, охорони праці, екології, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, енергозбереження, КОШТОРИСНОЇ ЧАСТИНИ ПРОЕКТУ БУДІВНИЦТВА.
При цьому, просимо вчергове врахувати, що проект пройшов експертизу (експертний звіт (позитивний) № V-00105-23/ПРОЕКСП від 04.08.2023р. проведено ТОВ "Проексп", реєстраційний номер ЕХ01:9702-0928-2680-6261 Редакція №2), яким підтверджено його відповідність технічним вимогам так і відповідність вимогам чинного законодавства щодо врахування цін на товари та роботи, які включені до кошторису об’єкта.
Формування тендерної документації на основі проекту є підтвердженням правомірності дій замовника будівництва та законності включення цін (з урахуванням податків) на окремі товари, що підлягають встановленню для виконання госпіталем його функції.
Просимо врахувати, що оплата за поставлене обладнання здійснюється після його закупівлі (ввезення в Україну у випадку закупівлі за кордоном) при звірці включених сум в актах КБ-2в та накладними, що підтверджують вартість такого обладнання.
Окрім того, при поданні тендерних пропозицій учасники самостійно визначають спосіб закупівлі обладнання, що у свою чергу створює додаткові можливості конкурентного середовища при проведенні закупівлі та розширює коло потенційних учасників.
Відтак, підсумовуючи викладене вище вважаємо, що подана тендерна пропозиція не могла бути відхилена через включення до вартості обладнання ставок податків, які з поміж іншого можуть бути змінені у процесі будівництва, що унеможливить закупівлю такого обладнання в майбутньому.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-05 17:56:53
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Нове будівництво лікувально-реабілітаційного корпусу для ветеранів війни та внутрішньо переміщених осіб КП «Рівненський обласний госпіталь ветеранів війни» по вул. Деражненська, 39 в смт Клевань Клеванської територіальної громади Рівненського району Рівненської області» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-09-22-011825-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Згідно п.4.9. Настанови кошторисна вартість будівельних матеріалів, виробів та комплектів у прямих витратах визначається на підставі нормативної потреби в них, розрахованої виходячи з обсягів робіт, передбачених проектною документацією, та відповідних поточних цін. Поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного замовником аналізу цін за обґрунтованою ціною, яка не може бути вищою за середню ціну матеріальних ресурсів, що склалася на момент розроблення проектної документації.
Порядок здійснення аналізу поточних цін на матеріальні ресурси визначає замовник своїм відповідним організаційно-розпорядчим документом, в якому наводиться: - алгоритм збору інформації, в якому зазначається перелік матеріальних ресурсів, найменування виробників/постачальників, кількість цінових пропозицій для досягнення заданої точності розрахунку; - джерела інформації (відкриті веб ресурси, комерційні пропозиції постачальників, бази даних цін, друковані інформаційні довідники тощо); - методика визначення діапазону цін та середньої ціни (використовується вибірка цін на матеріали з рівними якісними характеристиками та умовами постачання).
Згідно п. 5.1 Настанови Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.
При цьому п.5.10 Настанови поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного учасником процедури закупівлі (підрядником) аналізу цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи) щодо обгрунтування цін на матеріальні ресурси включені до договірної ціни, зокрема по локальному кошторису №02-01-027 на СКС (монтажні роботи) лікувально-реабілітаційний корпус, локальному кошторису №02-01-033 на відеоспостереження лікувально-реабілітаційний корпус, локальному кошторису на придбання устаткування меблів та інвентарю №02-01-031 Телемедицина та ВКЗ лікувально-реабілітаційний корпус, локальному кошторису на придбання устаткування меблів та інвентарю №02-01-035 лікувально-реабілітаційний корпус.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-08 16:10:48
Інформація на запит
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Нового будівництво лікувально-реабілітаційного корпусу для ветеранів війни та внутрішньо переміщених осіб КП «Рівненський обласний госпіталь ветеранів війни» по вул. Деражненська, 39 в смт Клевань Клеванської територіальної громади Рівненського району Рівненської області (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2023-09-22-011825-a) повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 5.1 розділу V. Визначення ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт «Настанови з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» де визначено, що кошторисна вартість об’єкта будівництва, що визначається у складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі.
Кошторисна вартість об’єкта будівництва складається з будівельних робіт, вартості устаткування, що монтується чи не монтується, меблів, інвентарю та інших витрат.
Відповідно до п. 5.1 розділу V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) «Настанови з визначення вартості будівництва» цінова пропозиція учасника процедури публічної закупівлі на виконання проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт визначають виходячи з кошторисної вартості цих робіт, розрахунків складових структури витрат, поточних цін на трудові та матеріальні ресурси.
Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника).
Відповідно до п. 5.10 «Настанови з визначення вартості будівництва» витрати з транспортування матеріальних ресурсів розраховуються на підставі їх нормативної кількості, відстані перевезень та чинних тарифів.
Якщо перевезення планується здійснювати власними транспортними засобами учасника процедури закупівлі (підрядника), витрати з транспортування матеріальних ресурсів визначаються на підставі розрахунків вартості перевезень за 1 т на необхідну відстань відповідними транспортними засобами. Загальновиробничі та адміністративні витрати, а також прибуток враховуються в ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) в цілому по об’єкту будівництва і обчислюються з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні власного автомобільного транспорту.
Заготівельно-складські витрати розраховуються виходячи з відповідних статей цих витрат та обсягів матеріальних ресурсів, які зберігаються на складах та застосовуються безпосередньо на об’єкті будівництва, потужності організації та обсягів робіт по цьому об’єкту будівництва або за домовленістю сторін за відсотковими показниками, передбаченими в інвесторській кошторисній документації, що обумовлюється договором.
Відповідно до п. 22 Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. N 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», якщо під час укладання договору підряду через невизначеність витрат чи інші обставини остаточно встановити договірну ціну неможливо, сторони у договорі підряду визначають приблизну договірну ціну, а також порядок її коригування в процесі виконання робіт (будівництва об'єкта). Приблизна договірна ціна може уточнюватися в міру виконання робіт, здійснення витрат підрядника тощо.
Відповідно до п. 22 Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. N 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві»,Договірна ціна у договорі підряду визначається на основі кошторису як приблизна. У разі укладення договору підряду за результатами торгів (тендеру) вид договірної ціни та вимоги до кошторису визначаються у тендерній документації замовника. Договірна ціна у цьому випадку повинна відповідати ціні, зазначеній у тендерній пропозиції підрядника, визнаного переможцем торгів (тендеру). У разі коли роботи (будівництво об'єкта) фінансуються із залученням державних коштів, договірна ціна визначається відповідно до вимог нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві.
Відповідно до п. 5.2 «Настанови з визначення вартості будівництва» договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків.
Відповідно до п. 5.19 «Настанови з визначення вартості будівництва» до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) включаються також кошти, необхідні для забезпечення здійснення будівництва в цілому, зазначені в пунктах 5.20, 5.21, 5.26, 5.27 цієї Настанови.
Відповідно до п. 6.3 «Настанови з визначення вартості будівництва» за динамічної договірної ціни: Прямі витрати при визначенні вартості виконаних робіт розраховуються на підставі нормативних витрат трудових і матеріально-технічних ресурсів, виходячи з фізичних обсягів виконаних робіт та цін ресурсів, прийнятих в договірній ціні. Компенсація підряднику витрат, спричинених зростанням вартості матеріально-технічних ресурсів, здійснюється у складі вартості цих ресурсів за поточними цінами відповідно до умов, передбачених договором підряду.
Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат при взаєморозрахунках за обсяги виконаних робіт визначається на підставі фізичних обсягів виконаних робіт, нормативного часу роботи машин та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година), передбаченої в договірній ціні. Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів за одиницю часу їх застосування (машиногодина) може уточнюватися відповідно до умов, передбачених договором.
Відповідно до п. 6.4 «Настанови з визначення вартості будівництва» вартість матеріальних ресурсів у складі прямих витрат при проведенні розрахунків за обсяги виконаних робіт визначається на підставі виконаних обсягів робіт, нормативних витрат матеріальних ресурсів, визначених за КНУ РЕКН, та їх уточненої вартості.
Відповідно до п. 6.15 «Настанови з визначення вартості будівництва» вартість придбаного та змонтованого або встановленого підрядником устаткування, меблів, інвентарю включається до форми «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», з підтвердженням розрахунками обґрунтованих витрат, пов’язаних з придбанням устаткування, меблів, інвентарю (відпускна ціна, транспортні та заготівельно-складські витрати).
Приблизний кошторис (динамічна договірна ціна) – кошторис, що підлягає уточненню у разі змінення поточних цін на ресурси, що враховані у договірній ціні, а також з інших підстав, визначених умовами договору.
Підрядник самостійно визначає ціни на підставі обґрунтованого аналізу (при цьому надавати цей аналіз Настанова не передбачає) при цьому договірна ціна динамічна (тобто приблизна) і підлягає уточненню, так як ціни на матеріали постійно змінюються і однозначно стверджувати яка буде ціна тих чи інших матеріалів неможливо на етапі заключення договору. При цьому ціна фіксується вже на етапі актів виконаних робіт. Також ціна пропозиції переможця відкритих торгів є договірною ціною, що являється, при укладанні договору, додатком до Договору.
При цьому, постійно проводиться аналіз цін встановлених в Договірній ціні, зокрема в локальному кошторисі на придбання устаткування меблів та інвентарю №02-01-031 Телемедицина та ВКЗ лікувально-реабілітаційний корпус, локальному кошторисі на придбання устаткування меблів та інвентарю №02-01-035 лікувально-реабілітаційний корпус з метою приведення їх у відповідність до середніх цін у регіоні на обладнання (при рівних якісних характеристиках).
Крім того, будуть ініційовані зміни в ПКД з метою проведення коригування обсягів робіт та матеріалів по локальному кошторису №02-01-033 на відеоспостереження лікувально-реабілітаційний корпус.
Водночас, порядком зміни істотних умов договору передбачено зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування. Враховуючи зазначене, зміни до Договірної ціни будуть вноситись у відповідності до вимог чинного законодавства з урахуванням Податкового кодексу України.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-12-20 14:51:06
Додатково до інформації про усунення порушень
Додатково до інформації про усунення порушень
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Ваш висновок у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Нового будівництво лікувально-реабілітаційного корпусу для ветеранів війни та внутрішньо переміщених осіб КП «Рівненський обласний госпіталь ветеранів війни» по вул. Деражненська, 39 в смт Клевань Клеванської територіальної громади Рівненського району Рівненської області (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2023-09-22-011825-a) повідомляємо наступне. Враховуючи висновок моніторингу закупівлі, щодо зобов’язання Замовника здійснити заходи по запобіганню зайвого та неефективного використання бюджетних коштів, зобов’язання здійснити заходи щодо приведення (зменшення) договірної ціни у відповідність до вимог чинного законодавства. Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації, як Замовником, з огляду на позицію викладену у висновку за результатом моніторингу UA-M-2023-11-20-000095 у закупівлі UA-2023-09-22-011825-a, враховано позицію органу Державного фінансового контролю, а також повідомляємо, що приведено договірну ціну у відповідність до вимог чинного законодавства у бік зменшення, шляхом укладення додаткової угоди до договору та оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.
2023-12-19 16:49:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства встановлено недотримання положень пункту 5.34 Розділу V Настанови.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 жовтня 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство Модена |
1 201 112 760,61
UAH з ПДВ
|
1 201 112 760,61
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство Модена #31541926 |
Переможець |
1 201 112 760,61
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2023 15:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 жовтня 2023 08:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 грудня 2024 15:50
|
SCAN0229.PDF | зміни до договору |
05 грудня 2024 15:49
|
ДУ 6.pdf | зміни до договору |
05 грудня 2024 15:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 квітня 2024 10:25
|
ДУ 5_Госпіталь_Клевань.pdf | зміни до договору |
19 квітня 2024 10:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 квітня 2024 16:06
|
SCAN0044.PDF | зміни до договору |
04 квітня 2024 16:06
|
SCAN0043.PDF | зміни до договору |
04 квітня 2024 16:06
|
SCAN0043.PDF | зміни до договору |
04 квітня 2024 16:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 11:42
|
SCAN0071.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2023 11:41
|
д.у 3 Клевань (Модена).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 11:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2023 16:37
|
SCAN0017.PDF | зміни до договору |
19 грудня 2023 16:37
|
ду 2.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2023 16:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2023 09:19
|
SCAN0022.PDF | зміни до договору |
01 грудня 2023 09:19
|
SCAN0021.PDF | зміни до договору |
01 грудня 2023 09:18
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2023 10:42
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2023 10:36
|
Дог 47.pdf | укладений |
19 жовтня 2023 10:34
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Нове будівництво лікувально-реабілітаційного корпусу для ветеранів війни та внутрішньо переміщених осіб КП «Рівненський обласний госпіталь ветеранів війни» по вул. Деражненська, 39 в смт Клевань Клеванської територіальної громади Рівненського району Рівненської області» | 1 | Роботи |
1 201 112 760,61
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами, відповідно до наказу начальника Рівненської обласної військової адміністрації від 21.09.2023 року № 393 |
Номер договору про закупівлю: | 47 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку з висновком моніторингу закупівлі, щодо зобов’язання Замовника здійснити заходи по запобіганню зайвого та неефективного використання бюджетних коштів, зобов’язання здійснити заходи щодо приведення (зменшення) договірної ціни у відповідність до вимог чинного законодавства |
Номер договору про закупівлю: | 47 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами |
Номер договору про закупівлю: | 47 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами |
Номер договору про закупівлю: | 47 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 47 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку з тим, що через виникнення у Підрядника після укладення договору про закупівлю необхідності у виконанні додаткових робіт, пов’язаних з предметом закупівлі, згідно коригованої проектно-кошторисної документації, що підтверджено експертним звітом №V-01036-24/ПРОЕКСП від 17 травня 2024 року |
Номер договору про закупівлю: | 47 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Нове будівництво лікувально-реабілітаційного корпусу для ветеранів війни та внутрішньо переміщених осіб КП «Рівненський обласний госпіталь ветеранів війни» по вул. Деражненська, 39 в смт Клевань Клеванської територіальної громади Рівненського району Рівненської області» | 1 | Роботи |
807 134 667,08
UAH з ПДВ
|