Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ СОЛОМ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА |
Код ЄДРПОУ: | 31806913 |
Місцезнаходження: | 03061, Україна , Київська обл., місто Київ, ВУЛИЦЯ НОВОПОЛЬОВА, будинок 95 |
Контактна особа: |
Долюк Катерина Олександрівна +380676369552 www.katrin@bigmir.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2024 10:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2024 02:00 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2024 15:04 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2024 15:04 |
Очікувана вартість: | 2 265 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 326,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03450000-9: Розсадницька продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2024 10:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2024 10:33 |
Проєкт договору 03.24.pdf | |
25 березня 2024 10:33 |
ТД_Розсадницька.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Переможцем в процедурі закупівлі визнано ТОВ АГРІТЕК директор Гордієнко Віктор Миколайович. Відповідно глави III інструкції з підготовки ТП п. 5 п. п. 1 та кваліфікаційних критеріїв до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей.
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, зокрема, але не виключно:
Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення з відомостями про наявність / відсутність інформації про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення в цьому реєстрі, що сформована не раніше 30 (тридцяти) календарних днів відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій, на керівника учасника/фізичну особу, яка є учасником.
Директор Гордіенко Віктор Миколайович ТОВ Агрітек, після визнання переможцем торгів, розмістив довідку НАЗК від 10.04.2024 року 12:11, про ТОВ Агрітек, ЄДРПОУ 41058298.
Учасник повинен був надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи які вимагав Замовник, а саме щоб засвідчитися, що фізична особа Гордієнко Віктор Миколайович не притягувався НАЗК за правопорушення в Україні.
В тендерній документації Замовник чітко вимагав від учасників торгів, довідку від НАЗК на керівника учасника/фізичну особу директора Гордієнко Віктора Миколайовича.
Але довідка від НАЗК України у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір учасником торгів не була надана до тендерної пропозиції.
Тим паче витяг ВР - 002435 МВС України від 09.04.2024 року про не притягнення до кримінальної відповідальності Гордієнко Віктора Миколайовича був наданий у строк до ТП.
У зв'язку з грубим не виконанням кваліфікаційних вимог ТП Замовника, а саме пошушення строку надання довідки до тендерної пропозиції Замовника і не надання довідки НАЗК.
А також те, що на 20.04.2024 року 15:15 хвилин, відсутність у ТП довідки від НАЗК на керівника учасника/фізичну особу директора Гордієнко Віктора Миколайовича важаю, що ТОВ Агрітек директор Гордієнко Віктор Миколайович підлягає - обов'язковій дискваліфікації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-30-000026 ● e847351f2fc84802836326d7194c7246
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 квітня 2024 12:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.04.2024 № 103
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2024-03-25-002129-a 25.03.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-02 16:50:10
Запит замовнику на пояснення
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-03 15:03:36
Відповідь на запит
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту: Обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі Саджанці дерев та квіткова продукція за ДК 021:2015 – код 03450000-9 «Розсадницька продукція» здійснювалось згідно п. 8.2. Підбір і підготовка посадкового матеріалу. Розділу 8. Створення зелених насаджень «Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України» затверджених Наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово – комунального господарства України 10.04.2006 N 105 Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 липня 2006 р. за N 880/12754. Вимоги до якості саджанців дерев і та чагарників викладені в державних стандартах. Саджанці мають бути здоровими, без зовнішніх ознак пошкоджень - механічних чи хворобами, а також мати цілком визрілі бруньки і здерев'янілі пагони. Коренева система рослин має бути розвинутою, особливо її мичкувата частина з усмоктувальними корінчиками. Стандартами для листяних дерев повинні бути такі параметри саджанців: висота і діаметр штамба; діаметр штамба на висоті 1,3 м; кількість скелетних гілок; діаметр і довжина кореневої системи. Саджанці залежно від розмірів і віку можуть бути з оголеною кореневою системою, із глибою ґрунту різної величини, які також регламентує стандарт. Стандартами для саджанців чагарників визначаються такі параметри: висота; довжина кореневої системи; симетричність крони; симетричний штамб. Посадковий матеріал квіткової продукції має бути здоровим, не допускається наявність механічних пошкоджень, гнилі, плісняви, наявність шкідників або ознак хвороб. Посадковий матеріал дерев та чагарників, який висаджується на озеленювальних територіях населених пунктів, повинен відповідати державним стандартам. Разом з тим, враховуючи проблематику у догляді за деревами та чагарниками та переслідуючи мету максимальної приживлюваності саджанців перевага надається посадковому матеріалу з глибою ґрунту (контейнер). Для виконання виробничої програми з озеленення було заплановано придбання квіткової продукції на загальну очікувану вартість – 1 500,00 тис. грн. Для проведення господарської (підрядної) діяльності підприємства був передбачений орієнтовний перелік саджанців дерев на загальну очікувану вартість – 818 400,00 грн. Дані кошти призначені для оновлення зеленої зони в Солом’янському районі м. Києва, виконання виробничої програми підприємства на 2024 рік та Комплексної міської цільової програми екологічного благополуччя міста Києва на 2022-2025, затвердженої Рішенням Київської міської ради від 07.10.2021 №2728/2769. Очікувана вартість визначена відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, за результатами порівняння ринкових цін шляхом отримання комерційних пропозицій із заявленим переліком та технічними характеристиками. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Солом’янського району м. Києва не є головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), тому не публікує на власному веб-сайті дану інформацію, але з метою дотримання принципів прозорості в сфері публічних закупівель та відповідно до розпорядження Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 р. №1036 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю» було розміщено матеріали щодо проведення відкритих торгів з особливостями закупівлі Саджанці дерев та квіткова продукція за ДК 021:2015 – код 03450000-9 «Розсадницька продукція» на офіційному веб-порталі «Київаудит» з обґрунтуванням якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, доцільності закупівлі та обґрунтування очікуваної вартості.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-13 14:36:46
Запит замовнику на пояснення
1. Виходячи з наданих Замовником пояснень від 03.05.2024 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 02.05.2024 року просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості, зокрема комерційні пропозиції, оскільки обґрунтування, зазначені у поясненні, не містять підтверджуючої інформації.
2. Яким чином, Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам пункту 5 Розділу 3 тендерної документації в частині надання інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-15 09:50:08
Відповідь на запит
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту, а саме:
Для підтвердження визначення очікуваної вартості закупівлі надаємо комерційні пропозиції.
На відповідність Переможця вимогам п.5 Розділу 3 тендерної документації в частині надання інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення надаємо пояснення:
Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів (з особливостями).
Зазначена вимога: «Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення з відомостями про наявність / відсутність інформації про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення в цьому реєстрі, що сформована не раніше 30 (тридцяти) календарних днів відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій, на керівника учасника / фізичну особу, яка є учасником», вказана на випадок, якщо доступ до інформації закритий відповідно до постанови КМУ від 12.03.2022 № 263. Це чітко зазначено у тендерній документації, а саме:
«*З 04.09.2023 Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) відкрило доступ до Реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення, з урахуванням безпекових аспектів.
Проте згідно з постановою КМУ від 12.03.2022 № 263, яка застосовується до припинення чи скасування воєнного стану, інформаційні, інформаційно-комунікаційні та електронні комунікаційні системи, публічні електронні реєстри можуть як зупиняти, обмежувати свою роботу, так і відкриватись, поновлюватись у період воєнного стану.» (п.п.1 п.5 розділу ІІІ тендерної документації).
Враховуючи, що станом на дату оголошення закупівлі за предметом - Саджанці дерев та квіткова продукція за ДК 021:2015 – код 03450000-9 «Розсадницька продукція» та на дату перевірки контрагента, доступ до реєстру є вільним, Замовник самостійно перевірив інформацію щодо п.п.3 п.47 Особливостей.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту: Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Солом’янського району м. Києва зобов’язується здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором №112/2024 від 22.04.2024р. за предметом закупівлі - Саджанці дерев та квіткова продукція за ДК 021:2015 – код 03450000-9 «Розсадницька продукція», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-03-25-002129-a. Відповідно до пп 13.6 Договору, Замовником було направлено Постачальнику повідомлення про розірвання договору про закупівлю товарів від 27.05.2024 №077/234-1057 та проєкт Додаткової угоди на припинення дії Договору.
2024-05-29 09:29:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2024-06-10 18:05:47
Оскарження в суді
Опис: | Замовник не з годен з висновком Держаудитслужби та оскаржує його у встановленому порядку шляхом позову до суду. |
Дата публікації: | 05 червня 2024 |
Номер відкриття провадження: | 320/41423/24 |
Дата відкриття провадження: | 02 вересня 2024 |
Документи:
04 вересня 2024 13:24
|
Електронний підпис |
04 вересня 2024 13:24
|
Електронний підпис |
05 червня 2024 08:54
|
Електронний підпис |
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2024 15:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Дончук Віталій Артурович |
1 713 200,00
UAH з ПДВ
|
1 683 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛИСЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ |
1 977 700,00
UAH з ПДВ
|
1 688 670,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АГРІТЕК |
2 194 500,00
UAH з ПДВ
|
2 194 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Дончук Віталій Артурович #3715703296 |
Відхилено |
1 683 000,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2024 11:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 квітня 2024 16:16
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛИСЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ #2064222012 |
Відхилено |
1 688 670,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2024 10:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 квітня 2024 16:36
|
ТОВ АГРІТЕК #41058298 |
Переможець |
2 194 500,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2024 14:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 квітня 2024 16:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2024 09:13
|
ДУ №1 Розірвання договору.pdf | укладений |
07 червня 2024 09:12
|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2024 10:56
|
Договір Саджанці дерев та квіткова продукція.pdf | укладений |
23 квітня 2024 10:55
|
Договір_розсадницька.pdf | укладений |
23 квітня 2024 09:49
|