Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
34110000-1 Легкові автомобілі (Автомобілі Renault Dokker або еквівалент на виконання заходів згідно з пунктом 6.1.1. розділу 6 Інвестиційної програми ПрАТ «Волиньобленерго» на 2021 рік)
34110000-1 Passenger cars (Cars Renault Dokker or equivalent in accordance with paragraph 6.1.1. Section 6 of the Investment Program of PrJSC Volynoblenergo for 2021)
34110000-1 Passenger cars (Cars Renault Dokker or equivalent in accordance with paragraph 6.1.1. Section 6 of the Investment Program of PrJSC Volynoblenergo for 2021)
Очікувана вартість
16 850 000,00 UAH
UA-2021-03-04-012144-c ● eef6b4230486444b9c70334dcaf9502f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00131512 |
Вебсайт: | http://energy.volyn.ua/ |
Місцезнаходження: | 43023, Україна , Волинська область обл., місто Луцьк, ВУЛ.ЄРШОВА, будинок 4 |
Контактна особа: |
Михайло Мондровський +380332283525 mondrovskyi.mm@energy.volyn.ua |
Додаткові контактні особи: |
Misha Mondrovskiy +380332283525 mondrovskyi.mm@energy.volyn.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | PRIVATE JOINT STOCK COMPANY VOLYNOBLENERGO |
National ID: | 00131512 |
Contact point: |
Misha Mondrovskiy +380332283525 mondrovskyi.mm@energy.volyn.ua |
Additional contacts: |
Misha Mondrovskiy +380332283525 mondrovskyi.mm@energy.volyn.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 04 березня 2021 17:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2021 01:01 |
Початок аукціону: | 12 квітня 2021 12:24 |
Очікувана вартість: | 16 850 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 84 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 04 березня 2021 17:08 |
Enquiries until: | 25 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 31 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 квітня 2021 01:01 |
Information
Estimated total value: | 16 850 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 84 250 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Scope of the procurement
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених частиною другою статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Застосовані критерії оцінки: оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону на основі критерію – ціна. Питома вага – 100%.
Розгорнути
Згорнути
Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Застосовані критерії оцінки: оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону на основі критерію – ціна. Питома вага – 100%.
Customer category: legal entities and / or business entities operating in one or more separate areas of business, defined by part two of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement".
Type of procurement: procurement procedure - for customers defined in paragraph 4 of the first part of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement", if the value of the subject of procurement of goods (goods), services (services) is equal to or exceeds 1 million hryvnias, and works - 5 million UAH.
Applied evaluation criteria: evaluation of tender offers is carried out automatically by the electronic procurement system through the use of electronic auction based on the criterion - price. Specific weight - 100%.
Розгорнути
Згорнути
Type of procurement: procurement procedure - for customers defined in paragraph 4 of the first part of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement", if the value of the subject of procurement of goods (goods), services (services) is equal to or exceeds 1 million hryvnias, and works - 5 million UAH.
Applied evaluation criteria: evaluation of tender offers is carried out automatically by the electronic procurement system through the use of electronic auction based on the criterion - price. Specific weight - 100%.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32 одиниця
Автомобілі Renault Dokker або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43023, Україна, Волинська область, місто Луцьк, ВУЛ.ЄРШОВА, будинок 4
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі
Cars Renault Dokker or equivalent
CPV: 34110000-1
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунок за цим Договором між Постачальником і Покупцем проводиться шляхом 100% оплати коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 120 (сто двадцяти) банківських днів з моменту отримання Покупцем рахунку-фактури. У випадку невиставлення Постачальником рахунку-фактури протягом терміну, вказаного в п. 4.1. цього Договору, термін оплати продукції розраховується з моменту фактичного отримання Покупцем рахунку-фактури. В окремих випадках, за взаємною згодою Сторін можлива попередня оплата за Продукцію згідно виставленого рахунку / Payment under this Agreement between the Supplier and the Buyer is made by 100% payment to the current account of the Supplier within 120 (one hundred and twenty) banking days from the date of receipt by the Buyer of the invoice. In case the Supplier fails to issue an invoice within the period specified in clause 4.1. of this Agreement, the term of payment for the product is calculated from the moment of actual receipt by the Buyer of the invoice. In some cases, by mutual agreement of the Parties, prepayment for the Products is possible according to the invoice. | Пiсляоплата | 120 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 березня 2021 10:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 березня 2021 10:10 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.pdf | |
16 березня 2021 10:10 |
198_16032021_Протокольне рішення УО про зміни до ТД.pdf | |
16 березня 2021 10:10 |
Тендерна документація_34110000-1_нова редакція.pdf | |
04 березня 2021 17:08 |
Проєкт договору_34110000-1.pdf |
16 березня 2021 10:12 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 березня 2021 10:10 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.pdf
|
|||
16 березня 2021 10:10 |
198_16032021_Протокольне рішення УО про зміни до ТД.pdf
|
|||
16 березня 2021 10:10 |
Тендерна документація_34110000-1_нова редакція.pdf
|
|||
04 березня 2021 17:08 |
Проєкт договору_34110000-1.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Внесення змін до технічного завдання
Дата подання: 12 березня 2021 11:58
Дата відповіді: 15 березня 2021 12:02
Просимо внести зміни до Додатку №3 до тендерної документації "Технічне завдання" в частині визначення "тип кузова" предмету закупівлі, а саме "VAN" замінити на "універсал", адже згідно Додатку №1
до Порядку затвердження
конструкції транспортних засобів,
їх частин та обладнання "КЛАСИФІКАЦІЯ,
визначення типу, варіанта, версії, коди УКТЗЕД колісних
транспортних засобів та обладнання" предмет закупівлі підпадає під категорію "УНІВЕРСАЛ" - має закритий кузов з жорстким дахом, виконаний для перевезення як
пасажирів, так і вантажів, частина якого може відкриватися, 4 і більше бокових вікон, 2 або 4
бокових дверей, задні двері; у салоні кузова розміщаються 4 або більше сидінь у 2 або більше
рядах, які у разі перевезення багажу можуть бути складені або демонтовані без застосування
спеціальних інструментів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику. Уповноваженою особою розглянуто Ваше звернення щодо внесення змін до тендерної документації, у зв'язку з чим повідомляємо, що Уповноваженою особою будуть внесені відповідні зміни у порядку та спосіб передбачений Законом № 922.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-04-012144-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Луцьк-Експо, Код ЄДРПОУ:36181018
Дата подання: 08 квітня 2021 15:13
Вимога в порядку ч.3 ст.. 31 ЗУ "Про пубічні закупівлі"
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-04-012144-c. Товариство з обмеженою відповідальністю «Луцьк-Експо» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. На етапі прекваліфікації за результатами розгляду пропозицій, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Луцьк-Експо» (протокол розгляду тендерних UA-2021-03-04-012144-c.).
Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій UA-2021-03-04-012144-c від 05.04.2021р було вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Луцьк Експо» з підстав визначених пунктом 1 частиною першою статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Після детального вивчення протоколу розгляду тендерних пропозицій UA-2021-03-04-012144-c ід 05.04.2021р., вважаємо, що Тендерний комітет ухвалив своє рішення з грубим порушенням законодавства про публічні закупівлі без достатніх на те законодавчих підстав.
Так, п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено наступне: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону».
Абзац 1 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З огляду на підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Луцьк-Експо», а саме – не надано вичерпного переліку документів визначеного пунктом 12 «Інші документи» розділу ІІІ тендерної документації: відсутній витяг зі Статуту чи іншого установчого документу з посиланням на наявність/відсутність обмеження щодо укладання договору, а також посилання на розділ Статуту, де визначено інформацію про власників товариства.
Однак, Тендерним комітетом не вказано, в тендерній документації або в інших документах, додатках до тендерної документації або самому протоколу розгляду тендерних пропозицій UA-2021-03-04-012144-c ід 05.04.2021р., якими нормами чинного законодавства України передбачено обов’язковість надання документів, відсутність яких в тендерній пропозиції ТОВ «Луцьк-Експо» стало причиною відхилення пропозиції.
По-перше, ні в протоколі розгляду тендерних пропозицій UA-2021-03-04-012144-c від 05.04.2021р., ні у власне тендерній документації не міститься покликання на норму закону чи нормативно-правового акту, якою передбачено отримання витягу з установчих документів Учасника, для підтвердження повноважень керівника юридичної особи, якщо підприємство надало не витяг а Статут Товариства – установчий документ в повному обсязі.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Луцьк-Експо» надало довідку про відсутність обмежень повноважень директора товариства за вих. № 91 від 25.03.2021р. (арк. 17 папка «Інші документи») в абз.2 якої чітко зазначено «п.5.7 Статуту встановлено, що рішення про надання згоди на чинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом даного правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно Загальними заборами Учасників».
Зазначена довідка про відсутність обмежень повноважень директора товариства за вих. № 91 від 25.03.2021р. (арк. 17 папка «Інші документи») містить у собі «витяг» з установчого документа Товариства – Статуту - з посиланням на наявність/відсутність обмеження щодо укладання договору. Інших обмежень Статут Товариства не містить. У даному контексті також звертаємо увагу, на приписи п.3 Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710, а саме «невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації»
Отже, Учасником шляхом подання у складі тендерної пропозиції довідки про відсутність обмежень повноважень директора товариства за вих. № 91 від 25.03.2021р. виконано вимогу Замовника про надання витягу зі Статуту чи іншого установчого документу з посиланням на наявність/відсутність обмеження щодо укладання договору, незважаючи на тай факт, що подання такого документу на законодавчому рівні не передбачена.
По-друге, ні з аналізу описової частини протоколу розгляду тендерних пропозицій UA-2021-03-04-012144-c ід 05.04.2021р., ні з детального вивчення пункту 12 «Інші документи» розділу ІІІ тендерної документації не вбачається на підставі яких нормативно-правових документів чи законодавчих актів встановлена необхідність подання Учасником процедури закупівлі такого документу, як пунктом 12 «Інші документи» розділу ІІІ тендерної документації: відсутній витягу зі Статуту чи іншого установчого документу з посиланням на розділ Статуту, де визначено інформацію про власників товариства і що саме повинно бути підтверджено цим документом та як його відсутність впливає на зміст тендерної пропозиції.
Відповідно до ч.5 ст. 11 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» редакції чинній на поточну дату у статуті товариства зазначаються відомості про:1) повне та скорочене (за наявності) найменування товариства; 2) органи управління товариством, їх компетенцію, порядок прийняття ними рішень; 3) порядок вступу до товариства та виходу з нього. Отже, навіть законодавець не вимагає включення до Статуту Товариства інформації про власників Товариства.
У даному контексті також зазначаємо, що відомості про учасників юридичної особи містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб –підприємців та громадських формувань і фактично є у відкритому доступі. Разом із тим, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Луцьк-Експо» надало Витяг з Єдиного державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб –підприємців та громадських станом на 25.03.2021 року, в якому окрім іншого міститься інформація про учасників Товариства.
Згідно з ч.11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції / пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції / пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Підсумовуючи сказане вище, зазначимо, що абзац 1 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Проте Замовник не посилається на норми закону, якими передбачено надання відповідної інформації чи документів, не надає належної оцінки інформації, що міститься в інших документах, а відповідно не вказує, як неподання чи подання в іншій формі (довідки, витягу з ЄДР, статуту цілому, а не витягу зі статуту) впливає на зміст тендерної пропозиції.
По-третє, у протоколі розгляду тендерних пропозицій UA-2021-03-04-012144-c зазначено, що учасник при наданні тендерної пропозиції не дотримався вимог щодо змісту та способу подання тендерної пропозиції, передбаченої тендерною документацією, а саме проігнорував вимогу пункту 1 частини ІІІ тендерної документації в частині здійснення посилання у листах, довідках, що складаються учасником, на унікальний номер закупівлі присвоєний електронною системою закупівель.
Відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Тобто законодавець даними нормами визначає спосіб подання тендерної пропозиції. Дані вимогу закону ТОВ «Луцьк-Експо», як Учасник процедури закупівлі, виконав у повному обсязі.
Відсутність/наявність таких атрибутів документу, як реєстраційний номер, дата видання, зазначення унікального номеру закупівлі присвоєний електронною системою закупівель не впливає на суть і зміст документів, що подаються у складі тендерної пропозиції. А відповідно до частини третьої статті 22 Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Учасника, адже наша пропозиція за змістом і способом подання відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами, що призвело до неправомірного відхилення пропозиції Учасника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД.
На підставі викладеного вище, просимо Вас:
1. Надати детальні роз’яснення з наступних питань:
1) яким нормативно-правовим документом, передбачено надання витягу зі Статуту чи іншого установчого документу з посиланням на наявність/відсутність обмеження щодо укладання договору і чому дані повноваження не можуть бути підтвердження іншими документами, у тому числі: чинною Випискою з ЄДР, Статутом, рішенням Власника про надання повноважень на участь у конкретній процедурі закупівлі та підписання документів тендерної пропозиції, у тому числі договору за результатами її проведення;
2) з яких підстав не взято до уваги/відхилено довідку про відсутність обмежень повноважень директора товариства за вих. № 91 від 25.03.2021р., яка містить витяг зі Статуту ТОВ «Луцьк-Експо», а саме п. 5.7 «рішення про надання згоди на чинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом даного правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно Загальними заборами Учасників»;
3) яким нормативно-правовим документом, передбачено надання витягу зі Статуту чи іншого установчого документу з посиланням на розділ Статуту, де визначено інформацію про власників товариства, беручи до уваги той факт, що згідно вимог ч.5 ст. 11 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» така інформація не є обов’язковою для включення до статуту та чому інформацію про учасників Товариства не можна було підтвердити Витягом з Єдиного державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб –підприємців та громадських станом на 25.03.2021 року та/або самостійно перевірити Замовником з відкритих джерел;
4) яким чином відсутність/наявність посилання у листах, довідках, що складаються учасником, на унікальний номер закупівлі присвоєний електронною системою закупівель безпосередньо впливає на зміст та спосіб подання тендерної пропозиції і чому це не може бути віднесено до формальних помилок.
2. Поновити порушене право ТОВ «Луцьк-Експо», як Учасника процедури закупівлі, прийняти документи тендерної пропозиції та допустити ТОВ «Луцьк-Експо» до участі в аукціоні.
Розгорнути
Згорнути
Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій UA-2021-03-04-012144-c від 05.04.2021р було вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Луцьк Експо» з підстав визначених пунктом 1 частиною першою статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Після детального вивчення протоколу розгляду тендерних пропозицій UA-2021-03-04-012144-c ід 05.04.2021р., вважаємо, що Тендерний комітет ухвалив своє рішення з грубим порушенням законодавства про публічні закупівлі без достатніх на те законодавчих підстав.
Так, п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено наступне: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону».
Абзац 1 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З огляду на підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Луцьк-Експо», а саме – не надано вичерпного переліку документів визначеного пунктом 12 «Інші документи» розділу ІІІ тендерної документації: відсутній витяг зі Статуту чи іншого установчого документу з посиланням на наявність/відсутність обмеження щодо укладання договору, а також посилання на розділ Статуту, де визначено інформацію про власників товариства.
Однак, Тендерним комітетом не вказано, в тендерній документації або в інших документах, додатках до тендерної документації або самому протоколу розгляду тендерних пропозицій UA-2021-03-04-012144-c ід 05.04.2021р., якими нормами чинного законодавства України передбачено обов’язковість надання документів, відсутність яких в тендерній пропозиції ТОВ «Луцьк-Експо» стало причиною відхилення пропозиції.
По-перше, ні в протоколі розгляду тендерних пропозицій UA-2021-03-04-012144-c від 05.04.2021р., ні у власне тендерній документації не міститься покликання на норму закону чи нормативно-правового акту, якою передбачено отримання витягу з установчих документів Учасника, для підтвердження повноважень керівника юридичної особи, якщо підприємство надало не витяг а Статут Товариства – установчий документ в повному обсязі.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Луцьк-Експо» надало довідку про відсутність обмежень повноважень директора товариства за вих. № 91 від 25.03.2021р. (арк. 17 папка «Інші документи») в абз.2 якої чітко зазначено «п.5.7 Статуту встановлено, що рішення про надання згоди на чинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом даного правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно Загальними заборами Учасників».
Зазначена довідка про відсутність обмежень повноважень директора товариства за вих. № 91 від 25.03.2021р. (арк. 17 папка «Інші документи») містить у собі «витяг» з установчого документа Товариства – Статуту - з посиланням на наявність/відсутність обмеження щодо укладання договору. Інших обмежень Статут Товариства не містить. У даному контексті також звертаємо увагу, на приписи п.3 Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710, а саме «невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації»
Отже, Учасником шляхом подання у складі тендерної пропозиції довідки про відсутність обмежень повноважень директора товариства за вих. № 91 від 25.03.2021р. виконано вимогу Замовника про надання витягу зі Статуту чи іншого установчого документу з посиланням на наявність/відсутність обмеження щодо укладання договору, незважаючи на тай факт, що подання такого документу на законодавчому рівні не передбачена.
По-друге, ні з аналізу описової частини протоколу розгляду тендерних пропозицій UA-2021-03-04-012144-c ід 05.04.2021р., ні з детального вивчення пункту 12 «Інші документи» розділу ІІІ тендерної документації не вбачається на підставі яких нормативно-правових документів чи законодавчих актів встановлена необхідність подання Учасником процедури закупівлі такого документу, як пунктом 12 «Інші документи» розділу ІІІ тендерної документації: відсутній витягу зі Статуту чи іншого установчого документу з посиланням на розділ Статуту, де визначено інформацію про власників товариства і що саме повинно бути підтверджено цим документом та як його відсутність впливає на зміст тендерної пропозиції.
Відповідно до ч.5 ст. 11 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» редакції чинній на поточну дату у статуті товариства зазначаються відомості про:1) повне та скорочене (за наявності) найменування товариства; 2) органи управління товариством, їх компетенцію, порядок прийняття ними рішень; 3) порядок вступу до товариства та виходу з нього. Отже, навіть законодавець не вимагає включення до Статуту Товариства інформації про власників Товариства.
У даному контексті також зазначаємо, що відомості про учасників юридичної особи містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб –підприємців та громадських формувань і фактично є у відкритому доступі. Разом із тим, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Луцьк-Експо» надало Витяг з Єдиного державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб –підприємців та громадських станом на 25.03.2021 року, в якому окрім іншого міститься інформація про учасників Товариства.
Згідно з ч.11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції / пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції / пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Підсумовуючи сказане вище, зазначимо, що абзац 1 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Проте Замовник не посилається на норми закону, якими передбачено надання відповідної інформації чи документів, не надає належної оцінки інформації, що міститься в інших документах, а відповідно не вказує, як неподання чи подання в іншій формі (довідки, витягу з ЄДР, статуту цілому, а не витягу зі статуту) впливає на зміст тендерної пропозиції.
По-третє, у протоколі розгляду тендерних пропозицій UA-2021-03-04-012144-c зазначено, що учасник при наданні тендерної пропозиції не дотримався вимог щодо змісту та способу подання тендерної пропозиції, передбаченої тендерною документацією, а саме проігнорував вимогу пункту 1 частини ІІІ тендерної документації в частині здійснення посилання у листах, довідках, що складаються учасником, на унікальний номер закупівлі присвоєний електронною системою закупівель.
Відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Тобто законодавець даними нормами визначає спосіб подання тендерної пропозиції. Дані вимогу закону ТОВ «Луцьк-Експо», як Учасник процедури закупівлі, виконав у повному обсязі.
Відсутність/наявність таких атрибутів документу, як реєстраційний номер, дата видання, зазначення унікального номеру закупівлі присвоєний електронною системою закупівель не впливає на суть і зміст документів, що подаються у складі тендерної пропозиції. А відповідно до частини третьої статті 22 Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Учасника, адже наша пропозиція за змістом і способом подання відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами, що призвело до неправомірного відхилення пропозиції Учасника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД.
На підставі викладеного вище, просимо Вас:
1. Надати детальні роз’яснення з наступних питань:
1) яким нормативно-правовим документом, передбачено надання витягу зі Статуту чи іншого установчого документу з посиланням на наявність/відсутність обмеження щодо укладання договору і чому дані повноваження не можуть бути підтвердження іншими документами, у тому числі: чинною Випискою з ЄДР, Статутом, рішенням Власника про надання повноважень на участь у конкретній процедурі закупівлі та підписання документів тендерної пропозиції, у тому числі договору за результатами її проведення;
2) з яких підстав не взято до уваги/відхилено довідку про відсутність обмежень повноважень директора товариства за вих. № 91 від 25.03.2021р., яка містить витяг зі Статуту ТОВ «Луцьк-Експо», а саме п. 5.7 «рішення про надання згоди на чинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом даного правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно Загальними заборами Учасників»;
3) яким нормативно-правовим документом, передбачено надання витягу зі Статуту чи іншого установчого документу з посиланням на розділ Статуту, де визначено інформацію про власників товариства, беручи до уваги той факт, що згідно вимог ч.5 ст. 11 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» така інформація не є обов’язковою для включення до статуту та чому інформацію про учасників Товариства не можна було підтвердити Витягом з Єдиного державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб –підприємців та громадських станом на 25.03.2021 року та/або самостійно перевірити Замовником з відкритих джерел;
4) яким чином відсутність/наявність посилання у листах, довідках, що складаються учасником, на унікальний номер закупівлі присвоєний електронною системою закупівель безпосередньо впливає на зміст та спосіб подання тендерної пропозиції і чому це не може бути віднесено до формальних помилок.
2. Поновити порушене право ТОВ «Луцьк-Експо», як Учасника процедури закупівлі, прийняти документи тендерної пропозиції та допустити ТОВ «Луцьк-Експо» до участі в аукціоні.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 квітня 2021 08:21
Уповноваженою особою було розглянуто доводи заявника з яких випливає висновок про те, що не вбачається обставин, які б свідчили про порушення Замовником вимог Закону № 922 та призводять до скасування рішення Уповноваженої особи № 251 від 05.04.2021, а доводи ТОВ «ЛУЦЬК-ЕКСПО» є необґрунтованими з підстав викладених у мотивувальній частині протоколу, що додається.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 05 квітня 2021
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00131512 |
Місцезнаходження: | 43023, Україна, Волинська область обл., місто Луцьк, ВУЛ.ЄРШОВА, будинок 4 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ ТерКо Авто Центр | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ Луцьк-Експо | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ Авто Віа | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ «СІНГЛ АВТО» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2021 12:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Авто Віа |
15 782 400,00
UAH з ПДВ
|
15 782 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «СІНГЛ АВТО» |
15 840 000,00
UAH з ПДВ
|
15 840 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Авто Віа #37878496 |
Переможець |
15 782 400,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2021 14:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 19:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 липня 2021 14:46
|
ДУ № 1_19-21-518 від 26.04.2021.pdf | зміни до договору |
07 липня 2021 14:45
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2021 15:43
|
19-21-518 ІП.pdf | укладений |
26 квітня 2021 15:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 1.2. Договору викладено у новій редакції. Покращено якість Товару без призведення збільшення ціни. |
Номер договору про закупівлю: | 19/21-518 ІП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |