Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Фонд комунального майна Вишгородського району |
Код ЄДРПОУ: | 20583073 |
Місцезнаходження: | 07300, Україна , Київська обл., м. Вишгород, пл. Шевченка, буд. 1 |
Контактна особа: |
Вікторія Іваненко +380955953985 fkm_vushgorod@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2020 10:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 31 березня 2020 11:20 |
Очікувана вартість: | 129 167 840,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 500000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 90 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 275 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 березня 2020 08:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 березня 2020 08:55 |
166 Хотяновка позитив.imd | |
06 березня 2020 10:15 |
ТД ЄІБ -.docx | |
06 березня 2020 10:15 |
експертний звіт.pdf | |
06 березня 2020 10:15 |
додаток.pdf |
23 березня 2020 08:56 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 березня 2020 08:55 |
166 Хотяновка позитив.imd
|
|||
06 березня 2020 10:15 |
ТД ЄІБ -.docx
|
|||
06 березня 2020 10:15 |
експертний звіт.pdf
|
|||
06 березня 2020 10:15 |
додаток.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Звертаємо увагу, що дана закупівля проводиться у рамках виконання «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України», далі – Проект), ратифікованої Законом
№ 346-VIII від 22.04.2015, незаконні дії замовника будуть доведені до Міністерство розвитку громад та територій України; консультантів із надання технічної підтримки, залучених ЄІБ для надання секторальних порад і моніторингу Проекту (зокрема – Програмі розвитку ООН (ПРООН), компанії «Транстек С.А.»).
Тендерна документація, була складена на підставі вимог, розроблених Європейським інвестиційним банком та погоджена з Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства
України. Відповідно до ст.6 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями.
Тендерним комітетом Фонду комунального майна Вишгородського району, який діє на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, в ході вивчення тендерної пропозиції ТОВ «Подолжилбуд» було виявлено та детально аргументовано, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. На підставі вищевикладеного, відповідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі», було встановлено необхідність відхилення тендерної пропозиції.
Стосовно п. 1.
Учасником ТОВ "Подолжилбуд" не зазначено інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене) необхідні для виконання замовлення відповідно до додатку 3 документації.
На виконання вимог ТД, учасники у складі пропозиції повинні надати інформацію про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам,
встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, серед
зазначених документів є підсумкова відомість ресурсів, яка у своєму складі
містить перелік основних типів обладнання, автотранспорту, будівельних машин і механізмів учасника необхідних для виконання замовлення, використання яких учасник вважає необхідними для виконання замовлення
Подана у складі пропозиції довідка вих. № 24/03-7 від 24.07.2020 р. не містить інформації зазначеної у підсумковій відомості ресурсів, натомість у
довідці учасник зазначає про можливість залучення обладнання у майбутньому, хоча умовами ТД вимагалось подання інформації про матеріальну базу та обладнання які необхідні для виконання замовлення на
момент участі у закупівлі і формуванні пропозиції, а не в майбутньому.
З огляду на зазначене вимоги ТД Вами в повному обсязі не виконано, подана до складу пропозиції довідка не відповідає вимогам ТД.
Стосовно п. 2
Вами до складу пропозиції подано згоду з проектом договору згідно з додатком 2 до ТД, однак поданий лист викладено не в повному обсязі, зокрема проект містить 6 невід'ємних додатків, які в повному обсязі відсутні у складі вашої пропозиції. За таких обставин пропозиція не відповідає умовам ТД.
Стосовно п. 3
Відповідно до п.11, ч.2, р. 3 ТД вимагається:
- у разі залучення до виконання робіт по проекту стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядної організації), Учасник надає довідку, за формою згідно додатку 4, з переліком субпідрядних організацій, які будуть залучені до виконання обов’язковим наданням копій дозвільних документів, кваліфікаційних сертифікатів та/або копій ліцензій таких субпідрядних організацій та їх працівників (з переліком робіт) на провадження господарської діяльності, необхідних для виконання робіт до яких їх залучають, якщо отримання ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством (дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними).
Жодної інформації про працівників субпідрядника вами не зазначено, пропозиція не містить всієї необхідної інформації, тому була відхилена.
Стосовно п.4.
Тендерна документація містила чіткі вимоги стосовно інформативної наповненості відгуків, поданий Вами у складі пропозиції відгук не містить необхідної інформації, що вимагалась умовами ТД, тому вашу пропозицію
було відхилено.
Стосовно п. 5
У складі вашої пропозиції міститься пояснювальна записка у примітках до якої зазначено про що певні дані наведено у документі "Підсумкові вартісні параметри". Документ на який ви посилаєтесь у пояснювальній записці до складу пропозиції не додано, за таких обставин Ваша пропозиція не містить всієї необхідної інформації, тому була відхилена.
Стосовно п.6.
У складі пропозиції вами надано кошторисні розрахунки, які не відповідають вимогам чинного законодавства. Модель imd., була надана учасникам за окремим запитом через веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель з метою полегшення підготовки тендерних пропозицій.
Подана Вами пропозиція не відповідає вимогам ТД, тому і була відхилена.
Також повідомляємо, що відповідно до Висновку Держаудитслужби від 07 квітня 2020 року щодо результатів моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Подолжилбуд» - порушень не установлено.
На підставі вищевикладеного, відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», членами тендерного комітету Фонду комунального майна Вишгородського району прийнято рішення щодо відхилення вимоги ТОВ «Подолжилбуд».
Зазначаємо, що значно зменшена вартість тендерної пропозиції не може бути підставою для визнання учасника Переможцем закупівлі, яка не відповідає умовам ТД.
Протокол) Тендерний комітет розглянувши документи тендерної пропозиції ПрАТ «УЕМ»
відхилив її у зв’язку з нібито невідповідністю пропозиції умовам тендерної документації.
Тендерна документація, була складена на підставі вимог, розроблених Європейським інвестиційним банком та погоджена з Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства
України. Відповідно до ст.6 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями.
Тендерним комітетом Фонду комунального майна Вишгородського району, який діє на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, в ході вивчення тендерної пропозиції ПрАТ «УКРЕНЕРГОМОНТАЖ» було виявлено та детально аргументовано, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. На підставі вищевикладеного, відповідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі», було встановлено необхідність відхилення тендерної пропозиції.
Стосовно п. 1.
Визначені у Протоколі невідповідності пропозиції ПрАТ «УКРЕНЕРГОМОНТАЖ» умовам тендерної документації є аргументованими та додатково зазначаємо, що згідно умов ТД «Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт». У наданих в складі тендерної пропозиції копій документів не зазначений склад та характер робіт, які виконувались учасником по об’єкту: «Будівельні роботи за об’єктом: Під’їзна залізнична колія від існуючої залізничної гілки Вільча – Янів до майданчика будівництва централізованого сховища відпрацьованого ядерного палива «ЦСВЯП».
Тому зазначений договір не може бути визначений як аналогічний та таким, що підтверджує наявність досвіду щодо реконструкції або будівництва закладів освіти.
Відповідно клас наслідків (відповідальності) СС2 не є підтвердженням співставності за складом та характером робіт.
Також повідомляємо, що п.п.5.3.3. п.5. Розділу III Тендерної документації містить чіткі вимоги стосовно надання оригіналів листів-відгуків, а також стосовно їх інформативної наповненості.
Поданий Вами у складі пропозиції відгук не є оригіналом та не містить необхідної інформації, що вимагалась умовами ТД.
За таких обставин пропозиція не відповідає умовам ТД.
Стосовно п. 2
Вами до складу пропозиції подано згоду з проектом договору згідно з додатком 2 до ТД, однак поданий проект договору викладено не в повному обсязі, зокрема проект містить 6 невід'ємних додатків, які в повному обсязі відсутні у складі вашої пропозиції. За таких обставин пропозиція не відповідає умовам ТД.
Стосовно п. 3
Відповідно до п.11, ч.2, р. 3 ТД вимагається:
- у разі залучення до виконання робіт по проекту стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядної організації), Учасник надає довідку, за формою згідно додатку 4, з переліком субпідрядних організацій, які будуть залучені до виконання обов’язковим наданням копій дозвільних документів, кваліфікаційних сертифікатів та/або копій ліцензій таких субпідрядних організацій та їх працівників (з переліком робіт) на провадження господарської діяльності, необхідних для виконання робіт до яких їх залучають, якщо отримання ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством (дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними).
Також згідно Додатку 4 (Примітка) «Якщо Учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядні організації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист у довільній формі в якому потрібно зазначити, що субпідрядні організації залучатися не будуть».
Жодної інформації про працівників субпідрядника вами не зазначено, та листа про їх незалучення у пропозиції не міститься, тому пропозиція була відхилена.
Стосовно п.4
Відповідно до вимог Тендерної документації, п.п. 11 п. 1 Розділу ІІІ
«Документи, що входять до складу тендерної пропозиції (завантажуються при поданні) повинні бути скановані і розташовані послідовно один-за-одним, таким чином щоб зміст окремого документу не розривався.
Всі документи, що входять до складу тендерної пропозиції, за можливості, надаються в одному файлі, у форматі PDF (Portable Document Format). Скановані документи повинні бути розбірливими та читабельними.»
Прохання «за можливості» відноситься до наступної фрази «надати в одному файлі».
Щодо формату PDF (Portable Document Format) – вимога категорична.
Подана Вами пропозиція не відповідає вимогам ТД, тому і була відхилена.
Стосовно п. 5
ПрАТ «УКРЕНЕРГОМОНТАЖ» у складі вимоги не надало підтверджуючих фактів, що допустило технічну описку тільки в частині дати Зведеного кошторису, а саме того, що сам розрахунок наданий учасником було здійснено у поточних цінах, а не за цінами 2018 року, що підтверджує правильність відхилення пропозиції.
Стосовно п. 6
ПрАТ «УКРЕНЕРГОМОНТАЖ» як Учасник є юридичною особою, тому в складі тендерної пропозиції мала б надати документи згідно з пп. 1 п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, а саме: «Документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції - у разі, якщо учасником є юридична особа, то учасник надає документ, який підтверджує її повноваження (наказ про призначення керівника підприємства на посаду або протокол рішення власників чи акціонерів про призначення керівника або виписку з протоколу засновників про призначення директора, президента, голови правління і т. п. або довіреність керівника учасника, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, або інше)».
Отже вимога щодо надання копій сторінок (1,2,3 та реєстрація) стосується виключно «- у разі, якщо учасником є фізична особа або фізична особа –підприємєць».
Згідно п.п. 11 п. 1 Розділу ІІІ «У разі якщо у тендерній документації встановлена вимога щодо надання документа, який є багатосторінковим, учасник подає у складі тендерної пропозиції такий документ у повному обсязі, за виключенням випадків, коли в документації встановлено вимогу щодо подання конкретних сторінок такого документа».
Також повідомляємо, що відповідно до п.5 "Положення про паспорт громадянина України" Паспортна книжечка являє собою зшиту в накидку нитками, обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок.
Подана Вами пропозиція не відповідає вимогам ТД, тому і була відхилена.
На підставі вищевикладеного, відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», членами тендерного комітету Фонду комунального майна Вишгородського району прийнято рішення щодо відхилення вимоги ПрАТ «УКРЕНЕРГОМОНТАЖ».
ВИМОГА
про усунення порушення законодавства в сфері публічних закупівель щодо дискримінаційних вимог в тендерній документації.
Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРБУДІНЖИНІРІНГ», як учасник процедури щодо закупівлі робіт за предметом: «45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Реконструкція Хотянівської ЗОШ І-ІІ ступенів по вул. Київській, 20 в с. Хотянівка Вишгородського району Київської області (перша черга))» ВИМАГАЄ від Замовника - ФОНДУ КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА ВИШГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ, усунути порушення Закону України «Про публічні закупівлі», які були допущені при здійсненні вказаної процедури закупівлі.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, визначені Законом.
Публічна закупівля, за визначенням, наведеним у п. 20 ч. 1 ст. 1 Закону – це придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом. Тендером (торгами), згідно з п. 28 ч. 1 ст. 1 Закону, є здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця торгів згідно з процедурами, установленими цим Законом.
Відповідно до частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 08.04.2020р. тендерну пропозицію Учасника - Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРБУДІНЖИНІРІНГ» відхилено як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Вважаємо дане рішення Замовника не законним та необґрунтованим. Крім того, вважаємо, що рішення Замовника є не об’єктивним та надано неупереджену оцінку нашій тендерній пропозиції, що в свою чергу привело до дискримінації Учасника.
Замовником відхилено тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРБУДІНЖИНІРІНГ» з наступної причини: Учасником надані документи щодо фінансової спроможності, які не відповідають вимогам п.п.5.4. п.5. Розділу 3 тендерної документації, а саме: фінансова спроможність учасника закупівлі: середньорічний оборот коштів за останні 4 (чотири) роки не складає 100% від суми пропозиції.
Ми вважаємо, що дана вимога Замовника щодо фінансової спроможності, а саме, що середньорічний оборот коштів за останні 4 (чотири) роки не складає 100% від суми пропозиції є дискримінаційною вимогою по відношенню до суб’єктів господарювання, у тому числі і до нас, як до учасника - Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРБУДІНЖИНІРІНГ».
Дії Замовника в частині встановлення у документації наведеної вище вимоги, порушують вимоги ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Відповідно до ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників!!!
Замовник закупівлі, всупереч діючому законодавству, включив до вимог тендерної документації дискримінаційні, суб’єктивні та штучні обмеження, які настільки очевидні, що дозволяють стверджувати, що вже на етапі формування тендерної документації має місце змова між Замовником тендеру та одним із учасників процедури, під якого були виписані умови тендерної документації, які є дискримінаційними по відношенню до інших учасників в тому числі й до нас - Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРБУДІНЖИНІРІНГ», що дозволили у свою чергу Замовнику дискваліфікувати нас.
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України в своєму листі від 07.02.2017 р. № 3302-06/3812-06 підтверджує той факт, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону України «Про Публічні закупівлі»).
Другою причиною відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРБУДІНЖИНІРІНГ» Замовником зазначено: учасником надано гарантію виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії, строк дії якої спливає 22 червня 2020 року, що не відповідає вимогам п.2 Розділу 3 тендерної пропозиції, а саме: строк дії банківської гарантії є меншим ніж 90 (дев’яносто) днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Вважаємо таку причину відхилення Замовника не законною та необґрунтованою. Рішення Замовника є не об’єктивним.
Так, Учасник - Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРБУДІНЖИНІРІНГ» при виконанні вимог Замовника, а саме п.2 Розділу 3 тендерної пропозиції, керувався тендерною пропозицією, яка була затверджена рішенням тендерного комітету - протоколом № 3 від 25.02.2020 року. Крім того, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів кінцевий строк подання тендерних пропозицій було передбачено до 22 березня 2020року до 12:00години. Дата та час проведення електронного аукціону було передбачено 23 березня 2020 року о 15:21годині. Інших змін до тендерної документації Замовником не вносилося. Виходячи з цього банківську гарантію було оформлено відповідно до опублікованої тендерної документації Замовника, а саме до 22 червня 2020 року, що не було меншим ніж 90 днів з дати розкриття (92 дні з дати розкриття) - 23 березня 2020 року. Крім того, у тендерній документації Замовника жодного слова не написано про те, що у випадку несвоєчасного надання ними відповіді на запитання учасників, що у свою чергу призвело до зміни дати та часу аукціону, необхідно продовжувати Учасникам банківську гарантію .
Хочемо наголосити, що Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРБУДІНЖИНІРІНГ» свою тендерну пропозицію було завантажено в ЦБД Prozorro: 20.03.2020 року. Тобто ще до того часу як Замовник надав відповідь на запитання учаснику – завантажено в ЦБД Prozorro: 23.03.2020 08:55, а саме надав відповідь у день проведення аукціону.
Виходячи з вищевикладеного, Вважаємо, дане відхилення, нашої тендерної пропозиції, Замовник зробив тільки за допомогою дискримінаційних умов, які були ним встановлені в своїй тендерній документації, а також у зв’язку з порушенням вимог самого
Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, причини по якій відхилено нашу тендерну пропозицію по предмету закупівлі: «45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Реконструкція Хотянівської ЗОШ І-ІІ ступенів по вул. Київській, 20 в с. Хотянівка Вишгородського району Київської області (перша черга))» є безпідставними та незаконними, що спростовується викладеним вище аргументами.
Виходячи з викладеного, ВИМАГАЄМО скасувати рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРБУДІНЖИНІРІНГ», як таке, що не відповідає вимогам п.2 Розділу 3 та п.п.5.4. п.5. Розділу 3 тендерної документації Замовника.
Залишаємо за собою право звернення до Органу оскарження за захистом власних інтересів.
Директор П.П. Присяжнюк
Тендерна документація, була складена на підставі вимог, розроблених Європейським інвестиційним банком та погоджена з Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України. Відповідно до ст.6 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями. Тендерним комітетом Фонду комунального майна Вишгородського району, який діє на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, в ході вивчення тендерної пропозиції ТОВ «УКРБУДІНЖИНІРІНГ» було виявлено та детально аргументовано, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. На підставі вищевикладеного, відповідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі», було встановлено необхідність відхилення тендерної пропозиції.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до ч. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Зауважимо, що згідно умов тендерної документації, затвердженої тендерним комітетом Фонду комунального майна Вишгородського району протоколом № 3 від 25.02.2020 року передбачено вимогу про дію банківської гарантії не менше 90 (дев’яносто) днів з дати розкриття тендерних пропозицій. У зв’язку з тим, що дата аукціону була перенесена на сім календарних днів, про що було відомо всім учасникам, які подали тендерні пропозиції, також була можливість продовжити дію банківської гарантії.
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" (надалі - учасник торгів) аргументація щодо скасування рішення Замовника про відхилення учасника торгів є такою, що підлягає задоволенню.
ТЕНДЕРНОМУ КОМІТЕТУ ФОНДУ КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА ВИШГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ
Товариством з обмеженою відповідальністю “БК “УКРБУДМОНТАЖ” відповідно до вимог ЗУ “Про публічні закупівлі” ( надалі за текстом – Закон) своєчасно, належним чином та у обсязі, що відповідає вимогам тендерній документації було подано тендерну пропозицію щодо закупівлі за предметом: Реконструкція Хотянівської ЗОШ I-II ступенів по вул. Київській, 20 в с. Хотянівка Вишгородського району Київської області ( перша черга) за “ДК 021:2015 код 450000000-7 Будтвельні роботи на поточний ремонт .
Згідно з п.15 ч.1 ст. 1 Закону переможець процедури закупівлі – учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір. Згідно з ч. 6 ст. 28 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з вимогами Закону.
Як стало нам відомо, 21.04.2020 року Замовником безпідставно було відхилено нашу тендерну пропозицію, про що свідчить Протокол № 15 засідання тендерного комітету від 21.04.2020 року. Вважаємо таке рішення тендерного комітету упередженим та таким, що не грунтується на фактичних даних , викладених у нашій тендерній пропозиції.
Обгрунтовуючи свою позицію, пояснюємо наступне:
1. Щодо твердження тендерного комітету відносно того, що нібито ТОВ “БК “Укрбудмонтаж” не зазначено інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене) необідні для виконання замовлення відповідно до додатку 3 документації для виконання замовлення на момент участі у закупівлі та зазначені у Підсумковій відомості ресурсів, наданій учасником, щ суперечить вимогам п.п. 5.1 п. 5 Розділу 3 тендерної документації.
- ТОВ «БК «УКРБУДМОНТАЖ» надав у складі своєї пропозиції довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази виключно у відповідності з додатком 5 до тендерної документації ( надалі за текстом – ТД). Для всіх позицій надано вся інформація, що вимагалась, за виключенням позицій 3-5, які просто не мають конкретної марки. Перелік машин та механізмів у ПВР формується автоматично програмним комплексом АВК-3 на підставі використаних розцінок на будівельно-монтажні роботи. Такі механізми, задіяні в розцінках можуть бути замінені іншими. У своїй довідці ТОВ “БК “Укрбудмонтає” навів достатній перелік машин та механізмів для виконання робіт.
2. Щодо твердження тендерного комітету відносно того, що нібито подана у складі пропозиції ТОВ “БК “Укрбудмонтаж” довідка не містить інформації щодо досвіду роботи працівників в цілому та не містить і інформації щодо освіти. Учасником не зазначено необхідної інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, порушено вимоги заповнення графи «посада/спеціальність, розряд», відсутнє посилання на розряд працівників відповідно до вимог пп. 5.2 п.5., Розділу 3 тендерної документації.-
- ТОВ «БК «УКРБУДМОНТАЖ» надав у складі своєї пропозиції довідку про наявність персоналу виключно у відповідності з додатком 6 до ТД. Інформація про досвід працівників надана у стовбці «Стаж роботи за спеціальністю», як і передбачено формою згідно з додатком 6 до ТД. У ТД відсутні вимоги надати і інформацію щодо освіти.
3. Щодо твердження тендерного комітету відносно того, що нібито ТОВ “БК “Укрбудмонтаж” не дотримано вимоги надання документів, що підтверджують досвід виконання аналогічних договорів, а саме: надано інформацію по договору № 3-146-02-17-00073 від 18.10.2017 року, який перебуває на стадії виконання, однак вимогою тендерної документації є надання аналогічних договорів, які виконані; відсутні акти виконаних робіт, видаткові накладні, що суперечить п.п. 5.3.2. Тендерна документація містила чіткі вимоги стосовно інформативної наповненості відгуків, але поданий у складі пропозиції відгук № 03-46/715 від 04.03.2020 року не містить необхідної інформації, що вимагалась умовами тендерної документації, а саме: надано відгук, в якому відсутня інформація щодо введення об’єкту в експлуатацію/завершення робіт, що є порушенням вимоги щодо оформлення листів- відгуків згідно п.п.5.3. п.5. Розділу 3 тендерної документації;
- Пункт 5.3 Тендерної документації передбачає, зокрема: «Відповідний досвід роботи: не менше 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років.» Даний пункт не вказує на те, аналогічний договір має бути виконаним, а не діючим. По договору № 3-146-02-17-00073 від 18.10.2017 року надано копію довідки форми КБ-3 на грудень 2019 року, яка свідчить про обсяг виконаних (завершених) робіт. Таким чином, “ТОВ “БК”Укрбудмонтаж” повністю виконав вимоги ТД, зокрема: «5.3.2. Завірені копії підтверджуючих документів (актів виконаних робіт, видаткових накладних тощо)», оскільки п. 5.3.2. містить не вичерпний перелік документів та дозволяє надавати інші підтверджуючі документи («…тощо.»). В оригіналі листу-відгуку замовник підтверджує, що роботи, вказані у довідці за формою КБ-3 були завершені.
4. Щодо твердження тендерного комітету відносно того, що нібито ТОВ “БК “Укрбудмонтаж” до складу пропозиції подано згоду з проектом договору згідно з Додатком 2 до тендерної документації, однак поданий проект договору викладено не в повному обсязі, зокрема проект містить 6 невід'ємних додатків, які в повному обсязі відсутні у складі пропозиції;
- Проект договору, наданий в тендерній документації, передбачає такі додатки:
№1. Договірна ціна.
№2. Календарний графік виконання робіт.
№3. План фінансування виконаних робіт.
№4. Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва.
№5. «Пакт про згоду щодо професійної чесності» (з підписом та печаткою англійською та українською мовами).
№6. «Пакт щодо дотримання екологічних та соціальних стандартів» (з підписом та печаткою англійською та українською мовами).
Всі ці документи Учасник торгів надав у складі тендерної документації окремим файлом «06 Лист згода з умовами договору.pdf» згідно із встановленими формами. У даному файлі присутні лист-згода з умовами договору, текст договору і всі 6 (шість) додатків.
5. Щодо твердження тендерного комітету відносно того, що нібито ТОВ “БК “Укрбудмонтаж” надає довідку, за формою згідно Додатку 4, з переліком субпідрядних організацій, які будуть залучені до виконання з обов’язковим наданням копій дозвільних документів, кваліфікаційних сертифікатів та/або копій ліцензій таких субпідрядних організацій та їх працівників (з переліком робіт) на провадження господарської діяльності, необхідних для виконання робіт до яких їх залучають, якщо отримання ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством (дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними), але жодної інформації про працівників субпідрядника не зазначено, та листа про їх незалучення у пропозиції не міститься, що суперечить вимогам п.п.11 п.1 Розділу З тендерної документації.
- Подана у складі пропозиції Учасника ТОВ «БК «УКРБУДМОНТАЖ» довідка про наявність персоналу містить 2 частини:
1. Штатні працівники та за сумісництвом;
2. Планується залучити.
Розділ 2 «Планується залучити» як раз і містить інформацію персоналу субпідрядника. Пропонуємо вважати це несуттєвою помилкою.
6. Щодо твердження тендерного комітету відносно того, що нібито учасником надані кошторисні розрахунки, які не відповідають вимогам чинного законодавства щодо застосованого розміру заробітної платні, а саме не враховано, що згідно листа ДП «Укрдержбудекспертиза» № 81 від 30.01.2020 року, розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва має бути не нижчим за 9954,78 грн, натомість учасником зазначено розмір заробітної плати на рівні 8527,52 грн.
- Юридична особа має право на свій розсуд встановлювати заробітну плату своїм працівникам, але вона не має перевищувати встановлений Мінрегіонбудом граничний розмір. Таким чином, ТОВ «БК «УКРБУДМОНТАЖ» не порушив вимог нормативної документації.
Отже, враховуючи вище викладене, вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ “ЮК “Укрбудмонтаж” повністю відповідала умовам тендерної документації, а тому рішення тендерного комітету, викладене у Протоколі № 15 засідання тендерного комітету від 21.04.2020 року, є не обгрунтованим та незаконним, у зв’язку з чим вимагаємо його переглянути та скасувати
Тендерна документація, була складена на підставі вимог, розроблених Європейським інвестиційним банком та погоджена з Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України. Відповідно до ст.6 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями. Тендерним комітетом Фонду комунального майна Вишгородського району, який діє на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, в ході вивчення тендерної пропозиції ТОВ «БК «УКРБУДМОНТАЖ» було виявлено та детально аргументовано, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. На підставі вищевикладеного, відповідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі», було встановлено необхідність відхилення тендерної пропозиції.
Стосовно п. 1. Учасником ТОВ «БК «УКРБУДМОНТАЖ» не зазначено інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене) необхідні для виконання замовлення відповідно до додатку 3 документації. На виконання вимог тендерної документації, учасники у складі пропозиції повинні надати інформацію про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, серед зазначених документів є підсумкова відомість ресурсів, яка у своєму складі містить перелік основних типів обладнання, автотранспорту, будівельних машин і механізмів учасника необхідних для виконання замовлення, використання яких учасник вважає необхідними для виконання замовлення Подана у складі пропозиції довідка «про наявність у учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт за предметом закупівлі» не містить інформації зазначеної у підсумковій відомості ресурсів, умовами тендерної документації вимагалось подання інформації про матеріальну базу та обладнання які необхідні для виконання замовлення на момент участі у закупівлі і формуванні пропозиції. З огляду на зазначене вимоги тендерної документації ТД Вами в повному обсязі не виконано, подана до складу пропозиції довідка не відповідає вимогам тендерної документації.
Стосовно п. 2 Відповідно до вимог п.п. 5.2. п.5. Розділу 3 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, в тому числі: «5.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 5.2.1. Довідка за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників.» Подана Вами у складі пропозиції довідка «про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвіт» не містить інформації щодо досвіду роботи працівників в цілому та не містить інформації щодо освіти працівників. Вами не зазначено необхідної інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, порушено вимоги заповнення графи «посада/спеціальність, розряд», відсуне посилання на розряд працівників відповідно до вимог тендерної документації;
Стосовно п.3. У частині 2 статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» одним з кваліфікаційних критеріїв до учасників тендеру визначено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Надання учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору копії договору, укладеного раніше учасником тендеру з іншим контрагентом, не підтверджує викладений вище кваліфікаційний критерій, оскільки сам по собі договір не свідчить про його виконання. Таким чином, з метою підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасник має подати не лише договір, але й документи, які підтверджують факт його виконання належним чином. Тендерна документація містила чіткі вимоги стосовно досвіду виконання, тобто виконання договору свідчить про здобуття досвіду та підтверджується актом виконаних робіт та інформативної наповненості відгуків, а саме із зазначенням інформації про введення в експлуатацію об’єкту/завершення робіт. Вами подано у складі пропозиції договір на стадії виконання та відгук, який не містить необхідної інформації, що вимагалась умовами тендерної документації, тому вашу пропозицію було відхилено.
Стосовно п.4. Вами до складу пропозиції подано згоду з проектом договору згідно з додатком 2 до тендерної документації, однак поданий лист викладено не в повному обсязі, зокрема проект містить 6 невід'ємних додатків, тобто відсутнє погодження документу у повному обсязі, додатки які надано у заповненому вигляді є виконанням вимоги інших розділів тендерної документації. За таких обставин пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Стосовно п.5 Відповідно до п.11, ч.2, р. 3 тендерної документації вимагається: - у разі залучення до виконання робіт по проекту стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядної організації), Учасник надає довідку, за формою згідно додатку 4, з переліком субпідрядних організацій, які будуть залучені до виконання обов’язковим наданням копій дозвільних документів, кваліфікаційних сертифікатів та/або копій ліцензій таких субпідрядних організацій та їх працівників (з переліком робіт) на провадження господарської діяльності, необхідних для виконання робіт до яких їх залучають, якщо отримання ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством (дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними).
Вами надано довідку «про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвіт», яка містить розділ «планується залучити», що вказує на те, що у штаті Учасника не вистачає певної кількості працівників за необхідними спеціальностями. Жодної інформації про працівників субпідрядника вами не зазначено, пропозиція не містить всієї необхідної інформації, тому була відхилена.
Стосовно п. 6 Подані Вами кошторисні розрахунки щодо застосованого розміру заробітної платні не відповідають вимогам чинного законодавства.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-27-000007 ● ea0376d6343a4438919173e8ec0a9e3a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2020 17:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
31.03.2020 № 76
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
31.03.2020 № 76
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2020-03-06-000566-a 06.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-04-02 11:46:27
Пояснення (ID моніторингу: UA-M-2020-03-27-000007)
Доброго дня!
Фонд комунального майна Вишгородського району надає пояснення щодо об’єкту моніторингу 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Реконструкція Хотянівської ЗОШ І-ІІ ступенів по вул. Київській, 20 в с. Хотянівка Вишгородського району Київської області (перша черга)) -
ID моніторингу: UA-M-2020-03-27-000007, та повідомляє:
Відповідь на запитання «Доброго дня! Уважно вивчивши умови даної тендерної документації та зважаючи на порядок проведення процедури відкритих торгів. Просимо Вас, прикріпити кошторисну документацію у форматі іmd, або у зручному для Вас програмному комплексі для розрахунку проектно-кошторисної документації. Завчасно вдячні!» не була надана вчасно, оскільки інформація, що запитувалася, не була обов’язковою для оприлюднення в тендерній документації, а також була відсутня у будь-якому форматі (електронному вигляді). Враховуючи вищевикладене, ми були вимушені звернутися до відповідної організації по даному питанню, що зайняло певний час та призвело до порушень строків надання відповіді на запитання, яке не стосувалося роз’яснення щодо змісту тендерної документації або звернення з вимогою усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-04-07 11:25:50
Щодо оприлюднення інформації стосовно усунення порушень
Фондом комунального майна Вишгородського району 1 квітня 2020 року було опубліковане пояснення про причини порушення строку надання розяснень щодо тендерної документації.
7 квітня 2020 року Фондом комунального майна Вишгородського району було отримано висновок про наявність порушень. Наразі не зрозуміло чи потрібно Фонду комунального майна Вишгородського району повторно оприлюднювати інформацію щодо усунення порушень?
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідь була надана пізніше, оскільки інформація, що запитувалася, не була обов’язковою для оприлюднення в тендерній документації, а також була відсутня у будь-якому форматі (електронному вигляді). Враховуючи вищевикладене, ми були вимушені звернутися до відповідної організації по даному питанню, що зайняло певний час та призвело до порушень строків надання відповіді на запитання, яке не стосувалося роз’яснення щодо змісту тендерної документації або звернення з вимогою усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
2020-04-21 14:42:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону.)
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 березня 2020 12:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Подолжилбуд |
124 429 041,24
UAH з ПДВ
|
111 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ "Укренергомонтаж" |
122 845 959,92
UAH з ПДВ
|
120 870 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ |
128 620 485,24
UAH з ПДВ
|
120 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Корпорація «Укртрансбуд» |
129 142 846,63
UAH з ПДВ
|
121 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" |
129 006 870,00
UAH з ПДВ
|
126 599 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕРІДОН БУД" |
128 052 007,00
UAH з ПДВ
|
126 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНА ФІРМА "БАНЗАЙ" |
126 956 956,80
UAH з ПДВ
|
126 900 983,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БК "УКРБУДМОНТАЖ" |
129 135 705,67
UAH з ПДВ
|
128 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВНИЦТВО ТЕХНОЛОГІЇ СИСТЕМИ" |
128 646 794,40
UAH з ПДВ
|
128 646 794,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Подолжилбуд #38981171 |
Відхилено |
111 900 000,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2020 16:15
|
|
ПрАТ "Укренергомонтаж" #16403289 |
Відхилено |
120 870 000,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2020 13:22
|
|
ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ #38800331 |
Відхилено |
120 900 000,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2020 14:17
|
|
Корпорація «Укртрансбуд» #31071140 |
Відхилено |
121 000 000,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2020 11:28
|
|
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" #36100693 |
Відхилено |
126 599 900,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2020 10:54
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ЕРІДОН БУД" #39066996 |
Відхилено |
126 600 000,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2020 14:37
|
|
ПРИВАТНА ФІРМА "БАНЗАЙ" #22613625 |
Відхилено |
126 900 983,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2020 15:29
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "БК "УКРБУДМОНТАЖ" #34482827 |
Відхилено |
128 050 000,00
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2020 14:53
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВНИЦТВО ТЕХНОЛОГІЇ СИСТЕМИ" #35645596 |
Відхилено |
128 646 794,40
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2020 16:52
|