Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Код ЄДРПОУ: | 02125102 |
Вебсайт: | http://vnu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, просп. Волі, 13 |
Контактна особа: |
Олена Гаврилюк +380332244468, +380661561853 delivery-dep@vnu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2024 13:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 14 березня 2024 14:08 |
Початок аукціону: | 14 березня 2024 14:08 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Замовником Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений Товар, відповідно видаткової накладної Постачальника, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Постачальника, протягом 20 календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2024 13:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2024 13:09 |
Тендерна документація.pdf | |
06 березня 2024 13:09 |
Додаток 4 (ПД).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно пункту "Загальні вимоги до предмету закупівлі, якість товару" Додатку 3 до Тендерної документації вказано, що товар повинен відповідати наступним технічним вимогам (характеристикам): "Всі зазначені Замовником в технічній специфікації розміри та параметри слід вважати «….не менше ніж»".
Отже, повідомляємо, що замовник не вбачає підстав для внесення змін до Тендерної документації, оскільки остання відповідає Закону України “Про публічні закупівлі” та Особливостям і не містить умов, які не можуть бути виконані учасником, в тому числі з технічних причин.
Згідно "Додатку 3 до тендерної документації" умовами постачання товару є гарантія не менше 12 (дванадцяти) місяців.
Отже, повідомляємо, що замовник не вбачає підстав для внесення змін до Тендерної документації, оскільки остання відповідає Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування і не містить умов, які не можуть бути виконані учасником, в тому числі з технічних причин.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-22-000016 ● 319c3d375ee84a1fa37014bd55f49efc
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 травня 2024 18:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.05.2024 № 27-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 22.05.2024 №27-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-03-06-006473-a від 06.03.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-24 16:18:13
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Багатофункціональний пристрій друку (30232110-8). Код ДК 021:2015:30230000-0 Комп’ютерне обладнання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-06-006473-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1.Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-29 10:30:51
Відповідь на запит від 24.05.2024р.
01.12.2022 року було прийнято ЗУ «Про Національну програму інформатизації», котрий набув чинності 01.03.2023 року, який поширюються в т.ч. і на Університет, як юридичну особу, що фінансується за рахунок бюджетних коштів.
Відповідно до ч. 1 ст. 2 цього Закону під національною програмою інформатизації розуміється комплекс завдань, програм, проектів, робіт з інформатизації, спрямованих на розвиток інформаційного суспільства шляхом концентрації та раціонального використання фінансових, матеріально-технічних та інших ресурсів, виробничого і науково-технічного потенціалу держави, координації діяльності державних органів, органів місцевого самоврядування, а також підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності.
З метою реалізації національної програми інформатизації, активного запровадження інноваційних форм навчання, застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі та забезпечення Волинського національного університету імені Лесі Українки сучасною комп’ютерною технікою для забезпечення потреб студентів та працівників останнього, було прийнято рішення про необхідність придбання, в тому числі, і багатофункціонального пристрою для друку у кількості 20 штук.
Потреба в офісному обладнанні для друку зумовлена тим, що наявність останньої надасть додаткові можливості для працівників та студентів у формі: друку різноманітних навчальних матеріалів, робочих зошитів, звітів, наукових робіт та інших документів; доступності до друкування у різних частинах університетського кампусу; зменшення загальних витрат на друк за наявності функцій у принтерів - економії тонеру та енергії, тощо.
Закупівля нових принтерів покращувала технологічну інфраструктуру Університету, що відповідає сучасним вимогам навчального процесу та дослідницької роботи.
Наявність сучасного обладнання в Університеті надає можливість модернізувати матеріальну-технічну базу Університету, створити комфортні умови праці, підвищити доступність, ефективність і якість вищої освіти, розширити спектр освітніх та інформаційних послуг, які надаватимуться Університетом, підвищити ефективність й ініціативність навчання студентів і працю викладачів.
Оскільки, крім придбання вищевказаних пристроїв для друку, цього ж дня, 06.03.2024 року було оголошено закупівлю UA-2024-03-06-008376-a щодо придбання ноутбуків (5 шт.) та системних блоків (50 шт.) з метою реалізації вищевказаних завдань.
З метою реалізації проєкту по інформатизації (щодо придбання комп’ютерної техніки), Волинський національний університет імені Лесі України у план використання бюджетних коштів на 2024 рік заклав видатки в т.ч. і на ці потреби – на придбання комп’ютерного, фотокопіювального та поліграфічного обладнання на загальну суму 1 397 250 гривень.
Також, Університетом 21.02.2024 року було оприлюднено план закупівлі багатофункціонального пристрою для друку на суму 300 000 гривень, з яким можна ознайомитися за посиланням https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-02-21-004687-a.
Одночасно, на виконання постанови КМУ від 25.07.2002 року № 1048 «Про затвердження Порядку проведення експертизи національної програми інформатизації та окремих її завдань (проектів) Університет 21.02.2024 року адресував на адресу Міністерства цифрової трансформації України листа на предмет погодження закупівлі ноутбуків, комп’ютерів та пристроїв для друку. Для погодження Університетом долучалося техніко-економічне обґрунтування завдання (проекту) Національної програми інформатизації, серед якого міститься і обґрунтування необхідності закупівлі пристроїв для друку, що на сьогоднішній день є предметом перевірки Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (копія листа та техніко-економічного обґрунтування додається).
Отримавши відповідь від Міністерства цифрової трансформації України від 22.02.2024 року, Університет розпочав усі дії по оголошенню та проведенню закупівлі UA-2024-03-06-006473-a від 06.03.2024 року.
Очікувана вартість предмета закупівлі у сумі 300 000 грн. була визначена на підставі оцінки ринкової вартості (метод порівняння ринкових цін) багатофункціонального пристрою для друку. Вказаний метод є прийнятим при проведенні закупівель і базується на зборі і аналізі цінової інформації з реального ринку товару, запиті комерційних пропозицій у виробників та постачальників відповідної продукції та аналізі реальних угод купівлі-продажу відповідного товару, як власних так і інших суб’єктів господарювання.
За результатами застосування цього методу, Університетом було визначено вартість 1 принтеру на рівні 15 000 гривень, та про такий розмір було заявлено і Міністерству цифрової трансформації України.
Розмір бюджетного призначення визначений за результатами визначеної вартості товару та згідно плану використання бюджетних коштів на 2024 рік Волинського національного університету імені Лесі Українки, затвердженим Міністерством освіти і науки України, а тому передбачено видатки на оплату багатофункціонального пристрою для друку.
Крім того, надаємо посилання на сторінку веб-сайту Волинського національного університету імені Лесі Українки, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://vnu.edu.ua/uk/news/oholosheno-zakupivlyu-na-bahatofunktsionalnyy-prystriy-druku.
Додатки:
- копія листа ВНУ імені Лесі Українки від 21.02.24;
- копія техніко-економічного обґрунтування;
- копія відповіді Міністерства цифрової трансформації України від 22.02.24.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 червня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 березня 2024 14:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ВОЛОШИНОВА О.О. |
135 500,00
UAH з ПДВ
|
100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕНІКС КОНТРАКТ" |
116 400,00
UAH з ПДВ
|
114 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОГУРТ ЗАХІД" |
254 400,00
UAH з ПДВ
|
237 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
250 611,60
UAH з ПДВ
|
243 999,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" |
254 880,00
UAH з ПДВ
|
250 560,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП ВОЛОШИНОВА О.О. #2981209581 |
Відхилено |
100 000,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2024 12:19
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 16 березня 2024 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕНІКС КОНТРАКТ" #44602385 |
Відхилено |
114 600,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2024 10:28
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 20 березня 2024 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОГУРТ ЗАХІД" #44855315 |
Переможець |
237 600,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2024 16:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2024 15:56
|
Договір 109-17В.pdf | укладений |
04 квітня 2024 15:52
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Багатофункціональний пристрій друку (30232110-8). | 20 | штуки |
11 880,00
UAH з ПДВ
|