Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (послуги з постачання програмного забезпечення для автоматизації основної діяльності закладу охорони здоров’я та його налаштування)
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2020-10-20-007088-a ● eebf245dd00d4666aafe7ef26f6ba389
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Київський обласний центр громадського здоров'я" |
Код ЄДРПОУ: | 02125728 |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , Київська обл., Київ, Київ, вул. Герцена 31 |
Контактна особа: |
Тетяна Карпенко +380444831708 koczd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2020 16:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 05 листопада 2020 12:29 |
Початок аукціону: | 05 листопада 2020 12:29 |
Очікувана вартість: | 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Послуги з постачання програмного забезпечення для автоматизації основної діяльності закладу охорони здоров’я та його налаштування
Послуги з постачання програмного забезпечення для автоматизації основної діяльності закладу охорони здоров’я та його налаштування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з постачання програмного забезпечення для автоматизації основної діяльності закладу охорони здоров’я та його налаштування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 жовтня 2020 18:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 жовтня 2020 18:25 |
ТД зміни.docx | |
23 жовтня 2020 18:24 |
Зміни до ТД.docx | |
21 жовтня 2020 17:25 |
Зміни до тендерної документації.docx |
23 жовтня 2020 18:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
23 жовтня 2020 18:25 |
ТД зміни.docx
|
|||||||||||||||
23 жовтня 2020 18:24 |
Зміни до ТД.docx
|
|||||||||||||||
21 жовтня 2020 17:25 |
Зміни до тендерної документації.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Загальне
Дата подання: 21 жовтня 2020 14:17
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 17:12
Шановний Замовнику! у Вашій тендерній документації у пункті 5 розділу III інструкції з підготовки тендерної пропозиції, відповідно до пп. 5.3.1. потрібно надати: «довідку (складену в довільній формі, що підтверджує наявність в учасника торгів працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучати до виконання умов договору із зазначенням: ПІБ, освіти, стажу/досвіду роботи та даних про сертифікати, дипломи, тощо».
Деталізуйте, що Ви маєте на увазі надати або диплом або сертифікат, або ж надати і диплом і сертифікат, чи як розуміти дану вимогу.
Просимо уточнити, що Ви мали на увазі в пункті 6 розділу III інструкції з підготовки тендерної пропозиції, підпункті 5 Вимоги щодо впровадження та технічної підтримки: «Початок впровадження має здійснюється спеціалістами та сертифікованими інженерами за довіреністю постачальника на території замовника силами та за рахунок постачальника протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання заявки (факсом, кур’єром, електронною поштою). Необхідно надати гарантійний лист у довільній формі.
Початок введення в експлуатацію та інсталяція має здійснюватися спеціалістами та сертифікованими інженерами за довіреністю постачальника на території Замовника силами та за рахунок постачальника протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання заявки (факсом, кур’єром, електронною поштою). Необхідно надати гарантійний лист у довільній формі».
Деталізуйте вимогу: «має здійснюватися спеціалістами та сертифікованими інженерами». Незрозуміло вам достатньо працівників відповідної освіти чи має бути, якийсь конкретний сертифікат, який підтверджує ще додаткове навчання спеціаліста.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник повинен надати довідку (складену в довільній формі, що підтверджує наявність в учасника торгів працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучати до виконання умов договору із зазначенням: ПІБ, освіти, стажу/досвіду роботи та даних про сертифікати, дипломи, тощо). Під словами "освіти, стажу/досвіду роботи та даних про сертифікати, дипломи, тощо" маються на увазі документи що підтверджують кваліфікацію працівників - дипломи, сертифікати, тощо. Учасник повинен надати наявний документ що підтверджує кваліфікацію. Спеціаліст повинен володіти спеціальними знаннями з технологій що використовуються які можуть та мають бути підтверджені дипломами про відповідну освіту та/або сертифікатами про проходження навчання технологіям що використовуються у ПЗ учасника.
Загальне
Дата подання: 21 жовтня 2020 14:20
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 17:12
Відповідь: ,
Загальне
Дата подання: 21 жовтня 2020 14:22
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 17:13
Шановний Замовнику! Уточніть, яке програмне забезпечення для автоматизації осної діяльності наразі функціонує в Комунальному некомерційному підприємстві Київської обласної ради "Київському обласному центрі громадського здоров'я"
Відповідь: ПРОГРАМНИЙ КОМПЛЕКС – «МЕДСТАТ» та ПРОГРАМНИЙ КОМПЛЕКС "МЕДИЧНI КАДРИ"
Загальне питання
Дата подання: 22 жовтня 2020 09:55
Дата відповіді: 22 жовтня 2020 10:03
Шановний Замовнику! Уточніть, чи будете ви розглядати інші інформаційні системи, чи вам потрібно поточна? (яка вказана вище). Дякуємо за відповідь.
Відповідь: Будуть розглядатися всі системи що відповідають вимогам ТД.
Загальне питання
Дата подання: 22 жовтня 2020 10:03
Дата відповіді: 22 жовтня 2020 10:30
Шановний Замовнику! Уточніть, що ви мали на увазі під поняттям "аналогічний договір"? Чи бути вважатися аналогічним договір "Про надання послуг користування інформаційно-телекомунікаційної системи" або КОД ДК 021:2015 - "48810000-9 Інформаційні системи"?
Відповідь: Розділ 3 Цивільного кодексу України містить поділ договірних зобов’язань за їх видами. За загальним правилом аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом.
Загальне питання
Дата подання: 22 жовтня 2020 14:32
Дата відповіді: 23 жовтня 2020 18:29
Шановний Замовнику! У Вашій тендерній документації у пункті 3 розділу III інструкції з підготовки тендерної пропозиції, є посилання на додаток 3. В додатку 3 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ є табличка: «№з/п 11, Перелік Постачання безстрокових ліцензій та впровадження програмного забезпечення для автоматизації основної діяльності закладу охорони здоров’я для роботи на необмежену кількість користувачів».
Просимо роз’яснити, що означає «№з/п 11». Якщо це помилка, просимо привести у відповідність. Дякуємо за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Це була механічна помилка та ТД привели у відповідність.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-20-007088-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Хелсі Юа, Код ЄДРПОУ:40436197
Дата подання: 21 жовтня 2020 14:19
Прохання внести зміни в тендерну документацію
Шановний Замовнику! У Вашій тендерній документації у пункті 2 розділу III інструкції з підготовки тендерної пропозиції, вказано, що тендерна пропозиція має складатись з «2. Документів, вказаних в п. 5 розділу ІІІ тендерної документації (крім документів, передбачених підпунктами 5.5.1.-5.5.3. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації)».
Але підпунктів 5.5.1.-5.5.3. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації немає в тендерній документації.
Просимо привести у відповідність розділ ІІІ інструкції з підготовки тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Але підпунктів 5.5.1.-5.5.3. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації немає в тендерній документації.
Просимо привести у відповідність розділ ІІІ інструкції з підготовки тендерної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 жовтня 2020 17:30
Виправлена нумерація пунктів 5.3-5.5 - було задубльовано пункт 5.3, що призвело до збою нумерації подальших пунктів та нумерація пунктів була приведена у відповідність.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СІМПЛЕКС-МЕД" #43554603 |
Переможець |
790 000,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2020 10:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2020 14:46
|
Дод угода.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2020 14:45
|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2020 15:20
|
Договір Сімплекс-Мед.pdf | укладений |
27 листопада 2020 15:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода |
Номер договору про закупівлю: | 2711 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2711 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |