Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МИХАЙЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 41771699 |
Місцезнаходження: | 39443, Україна , Полтавська обл., Полтавський р-н, с. Михайлівка, Михайлівська ТГ, вул. Молодіжна, буд. 17 |
Контактна особа: |
Марина Скотаренко +380996587469 mihalivskasr@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2023 13:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2023 08:00 |
Початок аукціону: | 24 серпня 2023 11:38 |
Початок аукціону: | 24 серпня 2023 11:38 |
Очікувана вартість: | 559 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 795,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата рахунка Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку, який не може бути меншим 10(десяти)р обочих днів з моменту отримання його Споживачем, або протягом 10(десяти) робочих днів віддати, зазначеної у комерційній пропозиції, щодо оплати рахунку, оформленого Споживачем | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 серпня 2023 16:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 серпня 2023 16:27 |
3. Тендерна_документація зміни.docx | |
17 серпня 2023 16:27 |
Перелік змін (4).docx | |
17 серпня 2023 16:27 |
протокол 3.pdf | |
15 серпня 2023 12:25 |
оголошення (38) (1).doc | |
15 серпня 2023 12:25 |
проект договору.doc |
17 серпня 2023 16:33 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 серпня 2023 16:27 |
3. Тендерна_документація зміни.docx
|
|||
17 серпня 2023 16:27 |
Перелік змін (4).docx
|
|||
17 серпня 2023 16:27 |
протокол 3.pdf
|
|||
15 серпня 2023 12:25 |
оголошення (38) (1).doc
|
|||
15 серпня 2023 12:25 |
проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-19-000061 ● e7f9ebbf8a384ca39f64df774cba3af0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 вересня 2023 17:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.09.2023 № 81-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
19.09.2023 № 81-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2023-08-15-008049-a, 15.08.2023, інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-20 10:18:54
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Постачання електричної енергії», очікуваною вартістю 559000,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-15-008049-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із такого питання:
- З якої причини замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВІЙ ГАЗЗБУТ", яка підлягала відхиленню відповідно до підпункту 11 пункту 47 Постанови № 1178?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-21 12:21:22
Відповідь на звернення
Відповідь на звернення
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області та зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору від 07.09.2023 № 60В200-2423-23-b, ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МИХАЙЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ повідомляє, що вжиті заходи щодо розірвання договору від 07.09.2023 № 60В200-2423-23-b, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
2023-10-18 15:38:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
На виконання висновку відносно процедури закупівлі, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.
2024-01-08 11:12:09
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 серпня 2023 12:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВІЙ ГАЗЗБУТ" |
335 780,29
UAH з ПДВ
|
335 780,29
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОПРОД СЕРВІС" |
358 190,00
UAH з ПДВ
|
336 258,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ» |
371 520,00
UAH з ПДВ
|
336 259,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКАЙ СОФТ" |
336 260,00
UAH з ПДВ
|
336 260,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" |
366 360,00
UAH з ПДВ
|
345 720,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" |
346 150,00
UAH з ПДВ
|
346 150,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВІЙ ГАЗЗБУТ" #43965848 |
Переможець |
335 780,29
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2023 12:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2024 14:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 12:04
|
ду світло.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 11:43
|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2023 14:58
|
додаток1.pdf | укладений |
07 вересня 2023 14:55
|
додаток2.pdf | укладений |
07 вересня 2023 14:55
|
договір.pdf | укладений |
07 вересня 2023 14:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 60В200-2423-23-b |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |