Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та автоматичного пожежогасіння Тернопільської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів Тернопільської обласної ради по вул. Л. Українки , 9 а в м. Тернополі.
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2020-09-21-001166-c ee613b0513e3482c86ac1ef5b9f7c5ac
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Висоцька Галина Петрівна

+380352246302 internatbux@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Тернопільська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів Тернопільської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 14028539
Вебсайт: http://school-internat.in.ua
Місцезнаходження: 46011, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул.Лесі Українки 9-А
Контактна особа: Висоцька Галина Петрівна
+380352246302
internatbux@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2020 12:20
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2020 13:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2020 11:36
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та автоматичного пожежогасіння Тернопільської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів Тернопільської обласної ради по вул. Л. Українки , 9 а в м. Тернополі.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46013, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Лесі Українки, 9а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Після підписання акту виконаних робіт Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 12:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 12:21
План закупівлі з додатками.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо сертифікатів ISO
Дата подання: 25 вересня 2020 09:51
Дата відповіді: 25 вересня 2020 14:31
У документації наявна вимога надати: Сертифікат та звіт про аудит, що підтверджує що система управління гігієною та безпекою праці Учасника відповідає вимогам ДСТУ OHSAS 18001:2010 «Системи управління гігієною та безпекою праці», виданий органом сертифікації акредитованим Національним Агентством акредитації України.- Сертифікат та звіт про аудит, що підтверджує що система екологічного управління Учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015«Системи екологічного управління», видана органом сертифікації акредитованим Національним Агентством акредитації України. У даних сертифікатах встановлений термін їх дії. В самих сертифікатах аудит не передбачається як обов'язковий. У зв'язку з цим просимо внести зміни, видаливши вимогу надавати звіт про аудити. Відповідно до ГКУ не можна примушувати суб'єктів господарювання зобов'язувати вчиняти дії, які не передбачені законодавством.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У документації наявна вимога надати: Сертифікат та звіт про аудит, що підтверджує що система управління гігієною та безпекою праці Учасника відповідає вимогам ДСТУ OHSAS 18001:2010 «Системи управління гігієною та безпекою праці», виданий органом сертифікації акредитованим Національним Агентством акредитації України.- Сертифікат та звіт про аудит, що підтверджує що система екологічного управління Учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015«Системи екологічного управління», видана органом сертифікації акредитованим Національним Агентством акредитації України. У данихсертифікатахвстановленийтермінїхдії. В самих сертифікатах аудит не передбачається як обов'язковий. У зв'язку з цим просимо внести зміни, видалившивимогунадаватизвіт про аудити. Відповідно до ГКУ не можнапримушуватисуб'єктівгосподарюваннязобов'язувативчинятидії, які не передбаченізаконодавством.
Щодо медичних карток
Дата подання: 25 вересня 2020 09:52
Дата відповіді: 25 вересня 2020 14:33
Що мається на увазі під медичними картками? Медичні книжки? Медичні довідки? Надайте роз'яснення
Відповідь: У даному випадку застосовуються положення Наказу МОЗ України № 246 від 21.05.2007р. «Порядок проведення медичних оглядів працівників певних категорій» - процедура проходження медичних оглядів для працівників, які будуть залученні при виконанні робіт передбачених у тендерній документації.
Сертифікати ISO
Дата подання: 25 вересня 2020 17:23
Дата відповіді: 25 вересня 2020 17:30
Прошу надати відповідь щодо вимоги надати: Сертифікат та звіт про аудит, що підтверджує що система управління гігієною та безпекою праці Учасника відповідає вимогам ДСТУ OHSAS 18001:2010 «Системи управління гігієною та безпекою праці», виданий органом сертифікації акредитованим Національним Агентством акредитації України.- Сертифікат та звіт про аудит, що підтверджує що система екологічного управління Учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015«Системи екологічного управління», видана органом сертифікації акредитованим Національним Агентством акредитації України, наявність яких не є обов'язковою згідно чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Належним підтвердженням безпеки та високої якості виконуваних робіт у вказаній сфері вважається система управління якістю ISO 9001, що підтверджується наявністю дійсного сертифіката, який встановлює відповідність учасника стандартам, виданих вітчизняним чи іноземним органом чи організацією з оцінки відповідності, акредитованим національним органом України з акредитації або іноземним органом з акредитації, який є стороною багатосторонньої угоди про визнання Міжнародного форуму з акредитації та/або Європейської кооперації з акредитації. В свою чергу, наявність вказаного в тендерній документації сертифікату в учасників та їх відповідність вимогам Стандарту гарантує якість надання послуг, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог Стандартів, ISO 9001:2015 є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності, де діяльність організації складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в систематичній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв’язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою й є обов’язковою умовою для зберігання відповідності Замовника Стандартам якості. У впровадженому Стандарті ISO 9001:2015 збережені такі базисні елементи, як процесний підхід та орієнтація на споживача, але додатково більше уваги приділяється ризикам та можливостям: внутрішнім і зовнішнім умовам, що впливають на систему менеджменту якості, а також суттєво підсилюється роль вищого керівництва, робиться акцент на лідерство керівника, його відповідальність за результати управління якістю. Стандарт ISO 14001 - основний міжнародний стандарт, який визначає механізм впровадження та функціонування ефективної системи екологічного менеджменту (СЕМ). Застосування даного стандарту дозволяє: ідентифікувати і контролювати екологічні аспекти діяльності організації, її продукції і послуг, в тому числі відповідно до вимог екологічного законодавства та інших зацікавлених сторін (місцевими і національними органами влади, комерційними товариствами, неурядовими організаціями, споживачами, співробітниками, екологами та ін.); поступово знижувати негативний вплив екологічних аспектів організації на навколишнє природне середовище, при цьому зберігаючи рентабельність виробництва; досягти постійного поліпшення екологічних показників. Стандарт ISO 14001:2015 діє в Україні згідно наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 № 221. Таким чином, вимоги тендерної документації щодо надання учасниками копій сертифікатів ISO 9001:20015, ISO 14001:2015, є обґрунтованими та такими, що не суперечать Закону України «Про публічні закупівлі». Те що дана вимога являється законною та не дискримінаційною, підтверджено в рішеннях АМКУ: Рішення від 27.12.2019 № 19422, Рішення від 23.12.2019 №19167, Рішення від 11.12.2019 №18408
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРЗАХІДСПЕЦМОНТАЖ" 599 976,00
UAH з ПДВ
599 976,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВІЛСА 600 000,00
UAH з ПДВ
600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2020 10:06
Електронний підпис
15 жовтня 2020 10:06
Електронний підпис
15 жовтня 2020 10:04
Додаток4.pdf
15 жовтня 2020 09:25
Електронний підпис
15 жовтня 2020 09:24
Довідка ч.2 ст.17 (1).pdf
15 жовтня 2020 09:24
Довідка МВС.pdf
07 жовтня 2020 10:34
Електронний підпис
07 жовтня 2020 10:33
Вдовинюк згода.pdf
07 жовтня 2020 10:08
Електронний підпис
07 жовтня 2020 09:59
Тірас - Поліщук.pdf
07 жовтня 2020 09:59
Тірас - Мазур.pdf
07 жовтня 2020 09:59
Тірас - Бурак.pdf
07 жовтня 2020 09:59
ТБ БП4.pdf
07 жовтня 2020 09:59
ТБ БП3.pdf
07 жовтня 2020 09:59
ТБ БП2.pdf
07 жовтня 2020 09:59
ТБ БП.pdf
07 жовтня 2020 09:59
Статут.pdf
07 жовтня 2020 09:59
Свідоцтво ПДВ.pdf
07 жовтня 2020 09:59
Протокол2.pdf
07 жовтня 2020 09:59
Протокол1.pdf
07 жовтня 2020 09:59
Протокол зборів.pdf
07 жовтня 2020 09:59
Прилади повірка.pdf
07 жовтня 2020 09:59
Пеляк.pdf
07 жовтня 2020 09:59
Паспорт ПТ АПС.pdf
07 жовтня 2020 09:59
Обстеження.pdf
07 жовтня 2020 09:59
Наказ2.pdf
07 жовтня 2020 09:59
Наказ.pdf
07 жовтня 2020 09:59
Мед Довідки.pdf
07 жовтня 2020 09:59
Ліцензія МНС.pdf
07 жовтня 2020 09:59
ліцензія АВК.pdf
07 жовтня 2020 09:59
Листи та довідки.pdf
07 жовтня 2020 09:59
Кривокульська2.pdf
07 жовтня 2020 09:59
Кривокульська.pdf
07 жовтня 2020 09:59
Кошторис.pdf
07 жовтня 2020 09:59
Згода на обробку даних.pdf
07 жовтня 2020 09:59
Звіт ISO 14001.pdf
07 жовтня 2020 09:59
Звіт ISO 9001.pdf
07 жовтня 2020 09:59
Журнал ПБЕЕС.pdf
07 жовтня 2020 09:59
Єдиний 5%.pdf
07 жовтня 2020 09:59
ЕТЛ.pdf
07 жовтня 2020 09:59
Експерт СС3.pdf
07 жовтня 2020 09:59
Диплом Поліщук.pdf
07 жовтня 2020 09:59
Диплом Мазур.pdf
07 жовтня 2020 09:59
Витяг.pdf
07 жовтня 2020 09:59
Веллез Поліщук, Бурак.pdf
07 жовтня 2020 09:59
Веллез Мазур.pdf
07 жовтня 2020 09:59
Аудит OHSAS 18001.pdf
07 жовтня 2020 09:59
Артон-Поліщук-Бурак.pdf
07 жовтня 2020 09:59
OHSAS 18001.pdf
07 жовтня 2020 09:59
ISO 45001.pdf
07 жовтня 2020 09:59
ISO 14001.pdf
07 жовтня 2020 09:59
ISO 9001.pdf

Публічні документи

06 жовтня 2020 15:59
Електронний підпис
06 жовтня 2020 15:48
лист-згода.pdf
06 жовтня 2020 15:48
лист по ліцензії.pdf
06 жовтня 2020 15:48
інформаційна довідка.pdf
06 жовтня 2020 15:48
дефектний акт.pdf
06 жовтня 2020 15:48
технічне завдання.pdf
06 жовтня 2020 15:48
гарантійний лист3.pdf
06 жовтня 2020 15:48
гарантійний лист2.pdf
06 жовтня 2020 15:48
ст.17.pdf
06 жовтня 2020 15:48
гарантійний лист1.pdf
06 жовтня 2020 15:48
ст.16.pdf
06 жовтня 2020 15:48
проект договору.pdf
06 жовтня 2020 15:48
про диплом.pdf
06 жовтня 2020 15:48
аналогічніі договори.pdf
06 жовтня 2020 15:48
мат.тех. база.pdf
06 жовтня 2020 15:48
Статут Вілса.pdf
06 жовтня 2020 15:48
Рішення Вілса.pdf
06 жовтня 2020 15:48
Медичні книжки.pdf
06 жовтня 2020 15:48
Ліцензія ВІЛСА.pdf
06 жовтня 2020 15:48
Лист відгук спецшкола.pdf
06 жовтня 2020 15:48
протокол _4 з ох праці.pdf
06 жовтня 2020 15:48
посвідч.ох.праці.pdf
06 жовтня 2020 15:48
Договір Спецшкола.pdf
06 жовтня 2020 15:48
паспорт РСА.PDF
06 жовтня 2020 15:48
Витяг Вілса 2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРЗАХІДСПЕЦМОНТАЖ"

ТОВ ВІЛСА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРЗАХІДСПЕЦМОНТАЖ"
#23596567
Переможець 599 976,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 12:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 12:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРЗАХІДСПЕЦМОНТАЖ"
#23596567
599 976,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 13:32
акт виконання укладений
04 січня 2021 13:21
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 12:01
дод.угода.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 11:54
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 13:16
дод угода.pdf зміни до договору
27 листопада 2020 13:13
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 13:07
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 11:19
договір зміни до договору
02 листопада 2020 11:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виникнення об'єктивних обставин
Номер договору про закупівлю: 64
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виникнення об'єктивних обставин
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В звязку із виконанням договору про закупівлю погоджено зміну ціни в договорі в бік зменшення.
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 576 847,20
UAH (в тому числі ПДВ 96 141,20 UAH)