Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Риба свіжоморожена (хек)
Очікувана вартість
15 600,00 UAH
UA-2020-03-04-002427-a ee3d6e61f4604f0ca34a059027de9aa9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Крайова Наталія Сергіївна

380442769601
380632134609
natali.krayova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 05496796
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, Василя Кучера, 7
Контактна особа: Крайова Наталія Сергіївна
380442769601,380632134609
natali.krayova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2020 13:20
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2020 13:25
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2020 13:35
Початок аукціону: 11 березня 2020 12:48
Очікувана вартість: 15 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 156,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені


Риба свіжоморожена (хек) згідно потреби. Постачальник при постачанні повинен обов’язково дотримувати строки придатності продуктів харчування. Залишковий термін придатності на момент постачання продукції повинен бути не менше ніж 75 (сімдесят п’ять ) відсотків загального терміну зберігання. 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою 9.Постачання Товару здійснюється Постачальником згідно наданої Покупцем заявки (у письмовій, усній формі, по факсу або засобами телефонного зв’язку) у строк, погоджений обома Сторонами, але не пізніше 3 днів від дати подання Покупцем відповідної заявки. 10. Постачальник гарантує поставку товару, зазначеного в специфікації, розфасованого та упакованого у спеціальні ящики, які забезпечують цілісність товару .11. Сторони зобов’язуються своєчасно повідомляти про факти відправки та прибуття товару. Товар, що відрізняється від вимог замовника , зазначеними в оголошенні не розглядається та не акцептується.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 кілограми
Риба свіжоморожена (хек)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, м. Київ, Василя Кучера, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-04-002427-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна, Код ЄДРПОУ:3087506383
Дата подання: 19 березня 2020 18:01
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна не погоджується з рішенням №36 від 19.03.2020 викладеним Замовником про відміну Переможцем фізичної особи-підприємця Випущенко Людмили Миколаївни та розгляд наступного учасника
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна не погоджується з рішенням №36 від 19.03.2020 викладеним Замовником про відміну Переможцем фізичної особи-підприємця Випущенко Людмили Миколаївни та розгляд наступного учасника.
Випущенко Людмила Миколаївна виконала усі вимоги Замовника викладених в оголошенні про закупівлю.
Проведення допорогової закупівлі регламентує Наказу № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Наказ № 10).
Відповідно до Наказу № 10 в допороговій закупівлі немає чіткого визначення строків укладення договору. При цьому, Замовник може укласти договір про закупівлю в будь-який момент після формування повідомлення про намір укласти договір. Проте, згідно абзацу 2 пункту 13 Наказу № 10 Замовник завершує процедуру закупівлі протягом 30 днів після завершення строку подання пропозицій шляхом підписання договору
Також в тендерній документації Замовника не вказано термін укладання договору після оприлюднення оголошення про намір укласти договір, тому вважаємо не правомірним відхилення пропозиції учасника ФОП Випущенко Л.М.
Вимагаємо відмінити рішення №36 від 19.03.2020 року Київського міського будинку №3
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 березня 2020 16:20
Зазначаємо, що закупівля є допороговою та проводиться відповідно до «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення допорогових закупівель», Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
В зв’язку з чим Замовник самостійно визначає умови та встановлює терміни щодо підписання договору керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.

Документи подані скаржником

19 березня 2020 18:00
Вимога риба.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2020 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 12 840,00
UAH з ПДВ
12 840,00
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне підприємство "Володимирський ринок" 13 992,00
UAH з ПДВ
13 992,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 15 000,00
UAH з ПДВ
15 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2020 11:50
договір оренди оригінал.pdf
06 березня 2020 11:50
ВИТЯГ ПДВ.jpg
06 березня 2020 11:50
довідка тех вимоги.pdf
06 березня 2020 11:50
акт авто 21.02.20.jpg
06 березня 2020 11:50
потужність зберігання.jpg
06 березня 2020 11:50
експлуатаційний дозвіл.pdf
06 березня 2020 11:50
мед книжки .pdf
06 березня 2020 11:50
про взяття на облік.pdf
06 березня 2020 11:50
Проект договору.pdf
06 березня 2020 11:50
Довідка реквізити.pdf
06 березня 2020 11:50
пояснення про статут.jpg
06 березня 2020 11:50
КМПБ №1 риба.pdf
06 березня 2020 11:50
Гарантіний лист.pdf
06 березня 2020 11:50
про захист довкілля.pdf
06 березня 2020 11:50
цінова пропозиція.pdf
06 березня 2020 11:50
лист згода.pdf
06 березня 2020 11:50
2 про ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 11:58
дозвільні КВЕДИ.pdf
06 березня 2020 11:58
Висновок HUNDAY.FR12.pdf
06 березня 2020 11:58
довідка мат-тех база.pdf
06 березня 2020 11:58
довідка працівники.pdf
06 березня 2020 11:58
Статистика.pdf
06 березня 2020 11:58
Наказ на Директора.pdf
06 березня 2020 11:58
Витяг ПДВ.pdf
06 березня 2020 11:58
Звіт про дослідження Caddy.pdf
06 березня 2020 11:58
Договір №496 Риба.pdf
06 березня 2020 11:58
Дог. КМПБ № 6.pdf
06 березня 2020 11:58
Договір поставки риба 3.pdf
06 березня 2020 11:58
дозвільні КВЕДИ.pdf
06 березня 2020 11:58
гарантійні листи.pdf
06 березня 2020 11:58
Лист відгук КМПБ №6.pdf
06 березня 2020 11:58
цінова пропозиція риба.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 12:09
Риба_compressed.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна

Комунальне підприємство "Володимирський ринок"

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна
#3087506383
Рішення скасоване 12 840,00
UAH з ПДВ
19 березня 2020 16:12
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна
#3087506383
Відхилено 12 840,00
UAH з ПДВ
19 березня 2020 16:16
Комунальне підприємство "Володимирський ринок"
#01565129
Переможець 13 992,00
UAH з ПДВ
19 березня 2020 16:22

Документи

16 березня 2020 16:43
Рішення №28.pdf

Документи

19 березня 2020 16:16
Рішення №36.pdf

Документи

19 березня 2020 16:22
Рішення №39.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2020 16:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Володимирський ринок"
#01565129
13 992,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 березня 2020 16:22
Рішення №39.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 11:54
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 15:00
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 14:58
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 14:56
Дог №75 КП Волод ринок.pdf укладений
24 березня 2020 14:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 13 992,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 332,00 UAH)