Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покриття проїздів до будинків № 6, 8, 17, 19, 21, 23 по вул. Польова в м. Ладижин, Вінницької обл. (аварійні, відновні роботи). Коригування 2.
Очікувана вартість
1 938 974,00 UAH
UA-2024-03-20-009882-a ee1ee4075f1a4335b3f354f7a47c2c02
Відкриті торги з особливостями    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гулько Марина Андріївна

380434367470 mail@ladrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ладижинська міська рада Гайсинського району Вінницької області
Код ЄДРПОУ: 04325621
Місцезнаходження: 24321, Україна , Вінницька обл., Гайсинський район місто Ладижин, вулиця Петра Кравчика, будинок 4
Контактна особа: Гулько Марина Андріївна
380434367470
mail@ladrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2024 15:35
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 березня 2024 00:00
Початок аукціону: 28 березня 2024 15:58
Початок аукціону: 28 березня 2024 15:58
Очікувана вартість: 1 938 974,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 694,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тендерна пропозиція, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, не приймається до розгляду та відхиляється замовником.

Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі.
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені іноземною мовою. У разі надання документів іноземною мовою вони повинні бути перекладені на українську мову. Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції та може бути засвідчений печаткою учасника, в разі її використання.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дорожнього покриття проїздів до будинків № 6, 8, 17, 19, 21, 23 по вул. Польова в м. Ладижин, Вінницької обл. (аварійні, відновні роботи). Коригування 2.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 45233251-3 — Відновлення покриття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 30 календарних днів з дня підписання актів виконаних робіт КБ-2 та Довідки КБ-3 Замовником за наявності бюджетного фінансування, згідно додатку 2 «План фінансування робіт на об'єкт: «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїздів до будинків № 6, 8, 17, 19, 21, 23 по вул. Польова в м. Ладижин, Вінницької обл. (аварійні, відновні роботи). Коригування 2.» до Договору та своєчасним перерахуванням коштів державним казначейством. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 15:35
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 15:35
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 15:35
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 15:35
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 15:35
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 15:35
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 15:35
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 15:35
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 15:35
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 15:35
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 15:35
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 15:35
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 15:35
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 15:35
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 15:35
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 15:35
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 15:35
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 15:35
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 15:35
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 15:35
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 15:35
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2024 15:35

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

20 березня 2024 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2024 16:12
Протокол № 64 від 20.03.2024 р. з переліком змін.pdf
20 березня 2024 16:12
Тендерна документація (титульна сторінка).pdf
20 березня 2024 16:12
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx
20 березня 2024 16:12
Додаток 2 Вимоги згідноп. 47 Особливостей.docx
20 березня 2024 16:12
Додаток 6 Відомості про учасника.docx
20 березня 2024 16:12
Тендерна документація.docx
20 березня 2024 16:12
Додаток 3 Цінова пропозиція.docx
20 березня 2024 16:12
Додаток 4 Проект договору.doc
20 березня 2024 16:12
План фінансування (додаток 2 до Договору).docx
20 березня 2024 16:12
Календарний графік (додаток 1 до Договору).xlsx
20 березня 2024 16:12
Додаток 5 Технічне завдання.docx
20 березня 2024 16:12
Підсумкова відомість ресурсів.rtf
20 березня 2024 15:35
Тендерна документація (титульна сторінка).pdf
20 березня 2024 15:35
Протокол № 62 від 20.03.2024 р..pdf
20 березня 2024 15:35
Додаток 3 Цінова пропозиція.docx
20 березня 2024 15:35
Додаток 6 Відомості про учасника.docx
20 березня 2024 15:35
Додаток 2 Вимоги згідноп. 47 Особливостей.docx
20 березня 2024 15:35
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx
20 березня 2024 15:35
Тендерна документація.docx
20 березня 2024 15:35
Календарний графік (додаток 1 до Договору).xlsx
20 березня 2024 15:35
Додаток 4 Проект договору.doc
20 березня 2024 15:35
План фінансування (додаток 2 до Договору).docx
20 березня 2024 15:35
Підсумкова відомість ресурсів.rtf
20 березня 2024 15:35
Додаток 5 Технічне завдання.docx
20 березня 2024 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2024 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2024 16:12
Протокол № 64 від 20.03.2024 р. з переліком змін.pdf
20 березня 2024 16:12
Тендерна документація (титульна сторінка).pdf
20 березня 2024 16:12
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx
20 березня 2024 16:12
Додаток 2 Вимоги згідноп. 47 Особливостей.docx
20 березня 2024 16:12
Додаток 6 Відомості про учасника.docx
20 березня 2024 16:12
Тендерна документація.docx
20 березня 2024 16:12
Додаток 3 Цінова пропозиція.docx
20 березня 2024 16:12
Додаток 4 Проект договору.doc
20 березня 2024 16:12
План фінансування (додаток 2 до Договору).docx
20 березня 2024 16:12
Календарний графік (додаток 1 до Договору).xlsx
20 березня 2024 16:12
Додаток 5 Технічне завдання.docx
20 березня 2024 16:12
Підсумкова відомість ресурсів.rtf
20 березня 2024 15:35
Тендерна документація (титульна сторінка).pdf
20 березня 2024 15:35
Протокол № 62 від 20.03.2024 р..pdf
20 березня 2024 15:35
Додаток 3 Цінова пропозиція.docx
20 березня 2024 15:35
Додаток 6 Відомості про учасника.docx
20 березня 2024 15:35
Додаток 2 Вимоги згідноп. 47 Особливостей.docx
20 березня 2024 15:35
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx
20 березня 2024 15:35
Тендерна документація.docx
20 березня 2024 15:35
Календарний графік (додаток 1 до Договору).xlsx
20 березня 2024 15:35
Додаток 4 Проект договору.doc
20 березня 2024 15:35
План фінансування (додаток 2 до Договору).docx
20 березня 2024 15:35
Підсумкова відомість ресурсів.rtf
20 березня 2024 15:35
Додаток 5 Технічне завдання.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-03-20-009882-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП КОЛОМІЄЦЬ ТЕТЯНА ІВАНІВНА, Код ЄДРПОУ:2770419744
Дата подання: 29 квітня 2024 17:15
Незаконе рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Коломієць Т.І.
ЛАДИЖИНСЬКА МІСЬКА РАДА ГАЙСИНСЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник торгів) проводить процедуру закупівлі робіт «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїздів до будинків № 6, 8, 17, 19, 21, 23 по вул. Польова в м. Ладижин, Вінницької обл. (аварійні, відновні роботи). Коригування 2», № UA-2024-03-20-009882-a . До участі у процедурі закупівлі подано дві тендерні пропозиції: • ФОП АВЕТІСЯН ГЕВОРГ АРТУРОВИЧ ( ІПН 3662809695 ) • ФОП КОЛОМІЄЦЬ ТЕТЯНА ІВАНІВНА (ІПН 2770419744) (далі – Скаржник) Вказана інформація розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, розкриття Пропозицій відбулось 28.03.2024. Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, Пропозицію Скаржника відхилена Замовником 24.04.2024 р. на підставі Протоколу Уповноваженої особи №89 від 24.04.2024 р. Своє рішення про відхилення Замовник обґрунтовував тим, що тендерна пропозиція Скаржника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. У вказаному протоколі Замовник зазначає наступне: «Замовник встановив вимоги до предмета закупівлі у пунктів 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідна специфікація ( у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, а саме: Обсяг робіт визначається учасником відповідно до Додатку 5 Тендерної документації. Кошторис, складений учасником, яким визначається вартість будівельних робіт має бути складений відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва та повинен забезпечувати виконання технічного завдання, передбаченого Додатком 5 до цієї тендерної документації. Також в додатку 5 тендерної документації «Технічному завданні/Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі», зокрема, в найменуванні робіт та витрат від номером 4 зазначено «Перевезення сміття до 5 км». Окремо в вимогах до виконання робіт в додатку 5 «Технічному завданні /Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі вказано: «Після завершення виконання робіт виконавець повинен прибрати територію, на якій проводились роботи та забезпечити вивіз сміття відповідно до Додатку 5 Тендерної документації. Вивезення сміття повинно здійснюватися тільки в спеціальні місця оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знешкодження чи захоронення. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію договору або іншого документу, що підтверджує умову зазначену даним пунктом.» Інформація та/або документи, які подав учасник в складі тендерної пропозиції не відповідають вимогам пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби – плани, креслення , малюнки чи опис предмета закупівлі) розділу ІІІ Тендерної документації та вимогам додатку 5 «Технічне завдання/Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» Тендерної документації, а саме учасником ФОП Коломієць Т.І. у складі пропозиції був наданий тільки гарантійний лист, яким ФОП Коломієць Т.І. підтверджує свої зобов’язання забезпечити прибирання території, на якій будуть проведені роботи та забезпечити вивіз сміття відповідно до додатку 5 Тендерної документації. Так як гарантійний лист не може бути способом забезпечення виконання зобов’язань, тендерна пропозиція ФОП Коломієць Т.І. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. З огляду на положення пункту 43 Особливостей такі помилки у складі тендерної пропозиції учасника не можна вважати невідповідність в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі. Отже, Замовник має відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП Коломієць Т.І. на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. » Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення його Пропозиції та вважає таке рішення незаконним та таким, що порушує вимоги законодавства про публічні закупівлі. Відповідно до вимог пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби – плани, креслення , малюнки чи опис предмета закупівлі) розділу ІІІ Тендерної документації, Замовник зазначив наступне: «Обсяг робіт визначається учасником відповідно до Додатку 5 Тендерної документації. Кошторис, складений учасником, яким визначається вартість будівельних робіт має бути складений відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва та повинен забезпечувати виконання технічного завдання, передбаченого Додатком 5 до цієї тендерної документації. Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі технічному завданню повинна бути підтверджена: -договірною ціною; -локальним кошторисом ; -підсумковою відомістю ресурсів; - зведеним кошторисом. Розрахунок ціни тендерної пропозиції подається у вигляді інформаційної моделі складеної у програмному комплексі АВК-5 та у форматі “PDF” чи “JPEG”. Учасник повинен виконувати роботи, що передбачені в технічному завданні, з матеріалів, які повинні бути якісними та відповідати вимогам діючих ДСТУ, ГОСТ, національних стандартів та чинному законодавству, усі матеріали повинні бути новими та такими, що не були у використанні.» На виконання вказаної вимоги, Скаржник надав в складі тендерної документації – Договірну ціну, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, зведений кошторис та інформаційну модель у програмному комплексі АВК-5, які були виконані у повній відповідності вимогам Настанови з визначення вартості будівництва». В цій частині, вимоги Тендерної документації були виконані в повному обсязі, що свідчить про відповідність тендерної пропозиції Скаржника вимогам умов технічної специфікації та відсутність законних підстав для відхилення тендерної пропозиції. В додатку 5 до ТД Замовник встановив вимогу - «Після завершення виконання робіт виконавець повинен прибрати територію, на якій проводились роботи та забезпечити вивіз сміття відповідно до Додатку 5 Тендерної документації. Вивезення сміття повинно здійснюватися тільки в спеціальні місця оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знешкодження чи захоронення. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію договору або іншого документу, що підтверджує умову зазначену даним пунктом.». Скаржник, на виконання вказаної вимоги надав в складі тендерної документації інший документ – а саме гарантійний лист №16 від 26.03.2024р., яким підтвердив свої зобов’язання виконати вимоги тендерної документації в частині що стосується вивезення будівельного сміття. Слід відмітити, що Замовник не встановлював в тендерній документації чітких вимог щодо способу підтвердження учасниками встановленої вимоги, а самостійно вказав, що способом підтвердження може бути договір або ІНШИЙ ДОКУМЕНТ. При цьому не визначав перелік документів які можуть бути віднесенні до категорії –ІНШІ ДОКУМЕНТИ. Тому Скаржник, подаючи тендерну пропозицію, був впевнений, що гарантійний лист із зобов’язанням виконати певні вимоги ТД відноситься до переліку «Інших документів, що підтверджують умову зазначену даним пунктом». Замовник самостійно встановив в тендерній документації вимогу, яка надає можливість учасникам підтверджувати вимогу, щодо вивезення сміття в інший спосіб ніж виключно наданням договору про вивезення сміття. Також, слід зазначити, що у випадку неналежного підтвердження вказаної вимоги ТД на думку Замовника, останній зобов’язаний був надати Скаржнику строк для виправлення невідповідностей в тендерні документації, Зокрема, п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування визначає, що «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» Виправлення Скаржником невідповідностей в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, шляхом надання Скаржником саме договору про вивезення сміття не призвело б до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відтак, дії Замовника щодо відхилення моєї тендерної документації на підставі вказаного вище є порушенням прав і законних інтересів учасника, є неправомірними та такими що порушують законодавство в сфері публічних закупівель. Зокрема, Замовник порушив право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції та прийняв рішення, яке не відповідає вимогам законодавства. Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відхиливши тендерну пропозицію, Замовник грубо порушив вимоги Законодавства та основні принципи здійснення публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 травня 2024 17:16
рішення від 01.05.2024 №7721.pdf
Дата публікації: 01 травня 2024 17:15
рішення від 09.05.2024 №8269.pdf
Дата публікації: 14 травня 2024 11:56
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.05.2024 року №8269-р/пк-пз Ладижинською міською радою Гайсинського району Вінницької області з метою усунення порушень скасовано рішення від 24.04.2024 року № 89, згідно з яким відхилено тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця КОЛОМІЄЦЬ ТЕТЯНА ІВАНІВНА, учасника процедури закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-03-20-009882-а.
Дата виконання рішення замовником: 17 травня 2024 14:41
Номер скарги: UA-2024-03-20-009882-a.c2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФОП КОЛОМІЄЦЬ ТЕТЯНА ІВАНІВНА, Код ЄДРПОУ:2770419744
незаконне відхилення
За результатами повторного розгляду тендерної пропозиції Скаржника із урахуванням виправлених невідповідностей, рішенням Замовника від 23.05.2024 р. тендерну пропозиції ФОП Коломієць Т.І. було відхиллено на підставі підпункту 1 пункту 45 Особливостей та на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Відхиляючи тендерну пропозицію Скаржника, Замовник вважає, що розрахунок ціни тендерної пропозиції ФОП Коломієць Т.І. здійснювався без дотримання кошторисних норм і не відповідає умовам технічної специфікації. З таким висновком Замовника не погоджуюсь та вважаю рішення про відхилення моєї тендерної пропозиції протиправним та необґрунтованим. Обґрунтовуючи підстави для відхилення тендерної пропозиції, Замовник здійснює підміну понять та плутає норми, визначені Настановою з визначення вартості будівництва окремо для складання інвесторської кошторисної документації та складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі. Відповідно до п. 2.5. Настанови : “ Вартість будівництва визначається: 1) на стадії проектування ― у складі інвесторської кошторисної документації; 2) на стадії визначення ціни пропозиції учасника процедури закупівель (договірної ціни, яка може встановлюватися твердою або приблизною (динамічною)); 3) на стадії проведення взаєморозрахунків — шляхом уточнення окремих вартісних показників, визначених на попередніх стадіях, залежно від виду договірної ціни в порядку, обумовленому в договорі.” Пункт 3.1. Настанови визначає, що « Кошторисна вартість об’єкта будівництва, що визначається у складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі.» Прошу врахувати, що норми вказані в п.4.3 Настанови з визначення вартості будівництва стосується порядку визначення окремих складових вартості об’єкта будівництва на етапі складання інвесторської кошторисної документації. Пункт 4.3 Настанови з визначення вартості будівництва відноситься до розділу «IV. Визначення окремих складових вартості об’єкта будівництва на етапі складання інвесторської кошторисної документації». Натомість, розділ V Настанови з визначення вартості будівництва встановлює механізм визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) Пункт 5.3. Розділу V Настанови з визначення вартості будівництва визначає, що «Заробітна плата в складі прямих витрат розраховується учасником процедури закупівлі (підрядником) на підставі нормативних трудовитрат на певний обсяг робіт і вартості людино-години середнього нормативного розряду цих робіт для ланки робітників-будівельників і монтажників та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів. Середній нормативний розряд по видах робіт для ланки робітників-будівельників і монтажників приймається за КНУ РЕКН, а для ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, — за КНУ РКНЕМ. Вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу і розраховується за формулою (4): Влюд.год=ЗПпПснтрч (4) де Влюд.год ― вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт, грн; ЗПп — середньомісячна заробітна плата на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті будівництва, грн; Пснтрч — показник середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановлений центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу, люд.год. Визначена таким чином вартість людино-години відповідає певному середньому нормативному розрядові робіт. Для визначення вартості людино-години, яка відповідає будь-якому іншому розряду робіт, що передбачені проектною документацією, до цієї вартості застосовуються міжрозрядні коефіцієнти, наведені у додатку 15 цієї Настанови.» Відтак, положення Настанови з визначення вартості будівництва в розділі, що стосується визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) не встановлюють чіткого розміру середньомісячної заробітної плати, а навпаки встановлюють можливість для учасників закупівлі визначити такий розмір виходячи із середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення. Тобто, при складанні договірної ціни для учасників закупівлі певний розмір середньомісячної заробітної плати не встановлений жодним нормативно-правовим актом, тому висновок Замовника про невідповідність моєї тендерної пропозиції умовам технічної специфікації є неправомірним та таким що порушує законодавство про публічні закупівлі. Подані мною розрахунки договірної ціни було виконано у відповідності до розділу V Настанови з визначення вартості будівництва та відповідають технічним вимогам, встановленим Замовником. Слід відмітити, що в тендерній документації Замовник не встановлював окремих вимог до розміру середньомісячної заробітної плати для визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції, тому мною було застосовано розмір середньомісячної заробітної плати, визначений у відповідності до п. 5.3 Розділу V Настанови з визначення вартості будівництва.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

28 квітня 2024 18:50
Електронний підпис
28 квітня 2024 18:55
Електронний підпис

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

01 травня 2024 17:15
рішення від 01.05.2024 №7721.pdf
14 травня 2024 11:56
рішення від 09.05.2024 №8269.pdf

Документи подані скаржником

26 травня 2024 18:02
Настанова 281.pdf
26 травня 2024 18:04
Електронний підпис
26 травня 2024 18:17
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 березня 2024 16:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП КОЛОМІЄЦЬ ТЕТЯНА ІВАНІВНА 1 662 559,00
UAH з ПДВ
1 662 559,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Фізична особа-підприємець АВЕТІСЯН ГЕВОРГ АРТУРОВИЧ 1 936 025,18
UAH з ПДВ
1 936 025,18
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

18 травня 2024 14:33
Електронний підпис
18 травня 2024 14:30
Лист від ФОП Погосян.pdf
18 травня 2024 14:30
каток HAMM HD110 Т16493АІ.pdf
18 травня 2024 14:30
Довідка мтб.pdf
18 травня 2024 14:30
Гарантійний лист ДБУ.pdf
26 березня 2024 22:15
Електронний підпис
26 березня 2024 22:15
Електронний підпис
26 березня 2024 22:13
цінова пропозиція.pdf
26 березня 2024 22:13
Паспорт копія Коломієць.pdf
26 березня 2024 22:13
Довідка про АБЗ.pdf
26 березня 2024 22:13
Г.Л. про санкції.pdf
26 березня 2024 22:13
Договір позички №1.pdf
26 березня 2024 22:13
Відгук вул. Молодіжна.pdf
26 березня 2024 22:13
проект договору.pdf
26 березня 2024 22:13
Довідка абз.14 п.47.pdf
26 березня 2024 22:13
Атестат виробництва.PDF
26 березня 2024 22:13
лист щодо ліцензії.pdf
26 березня 2024 22:13
Виписка з ЄДР.pdf
26 березня 2024 22:13
дозвіл на викиди.pdf
26 березня 2024 22:13
ЦПД працівники.pdf
26 березня 2024 22:13
Відгук вул. Набережна.pdf
26 березня 2024 22:13
Договір позички №2.pdf
26 березня 2024 22:13
35.imd
26 березня 2024 22:13
Відгук вул. Молодіжна.pdf
26 березня 2024 22:13
Виписка з ЄДР.pdf
26 березня 2024 22:13
дозвіл на викиди.pdf
26 березня 2024 22:13
Договір позички №1.pdf
26 березня 2024 22:13
Паспорт копія Коломієць.pdf
26 березня 2024 22:13
Атестат виробництва.PDF
26 березня 2024 22:13
ЦПД працівники.pdf
26 березня 2024 22:13
Договір позички №2.pdf
26 березня 2024 22:13
35.imd
26 березня 2024 22:13
Г.Л. про санкції.pdf
26 березня 2024 22:13
Довідка про АБЗ.pdf
26 березня 2024 22:13
Відгук вул. Набережна.pdf
26 березня 2024 22:13
Довідка абз.14 п.47.pdf
26 березня 2024 22:13
цінова пропозиція.pdf
26 березня 2024 22:13
лист щодо ліцензії.pdf
26 березня 2024 22:13
проект договору.pdf

Публічні документи

27 березня 2024 11:15
Електронний підпис
27 березня 2024 10:54
Довідка щодо ліцензії.pdf
27 березня 2024 10:54
Цивільно - правові угоди.pdf
27 березня 2024 10:54
Транспортна схема.pdf
27 березня 2024 10:54
1217.imd
27 березня 2024 10:54
Календарний графік.pdf
27 березня 2024 10:54
Форма цінова пропозиція.pdf
27 березня 2024 10:54
Установчі документи..pdf
27 березня 2024 10:54
Технічне завдання.pdf
27 березня 2024 10:54
Лист- згода з Додатком 4.pdf
27 березня 2024 10:54
Договір до Атестату.pdf
27 березня 2024 10:54
Атестат про акредитацію.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КОЛОМІЄЦЬ ТЕТЯНА ІВАНІВНА

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП АВЕТІСЯН ГЕВОРГ АРТУРОВИЧ

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП КОЛОМІЄЦЬ ТЕТЯНА ІВАНІВНА
#2770419744
Рішення скасоване 1 662 559,00
UAH з ПДВ
17 травня 2024 14:38
Фізична особа-підприємець АВЕТІСЯН ГЕВОРГ АРТУРОВИЧ
#3662809695
Рішення скасоване 1 936 025,18
UAH з ПДВ
17 травня 2024 14:38
ФОП КОЛОМІЄЦЬ ТЕТЯНА ІВАНІВНА
#2770419744
Відхилено 1 662 559,00
UAH з ПДВ
23 травня 2024 10:29
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 травня 2024 15:04
Фізична особа-підприємець АВЕТІСЯН ГЕВОРГ АРТУРОВИЧ
#3662809695
Відхилено 1 936 025,18
UAH з ПДВ
23 травня 2024 10:50

Документи

24 квітня 2024 16:25
Електронний підпис
24 квітня 2024 16:25
Електронний підпис
03 квітня 2024 15:53
Електронний підпис
28 березня 2024 16:22
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
28 березня 2024 16:21
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей: 1. В пп. 1 п. 1 «Кваліфікаційні критерії» Додатку 1 до тендерної документації зазначено: «1.1.Довідка, складена учасником у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт в повному обсязі згідно предмету закупівлі відповідно до техінчного завдання (Додаток 5 ТД) та підсумкової відомості ресурсів із зазначенням інформації про найменування; марки, моделі, типу, правові підстави використання (власний/оренда/надання послуг/інше). В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машин і механізмів, які підлягають реєстрації). В тому разі, коли будівельні машини і механізми не є власністю Учасника, то Учасником на всі, вказані у довідці будівельні машини і механізми додатково подаються: - договір оренди/надання послуг/інше, який повинен бути дійсними та чинними протягом всього строку виконання робіт, що є предметом закупівлі, на всі будівельні машини і механізми які не є власністю Учасника. Договір повинен бути укладеним на строк, що дорівнює або перевищує строку виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю); - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (будівельних машин і механізмів). - гарантійний лист від власника транспортних засобів (будівельних машин і механізмів щодо не заперечення використання його техніки по предмету закупівлі, у разі якщо таку техніку взято в оренду, лізинг, чи залучено по договору надання послуг.» Учасником ФОП КОЛОМІЄЦЬ ТЕТЯНА ІВАНІВНА у складі тендерної пропозиції надано підсумкову відомість ресурсів, в якій в розділі II вказано будівельні машини та механізми вказано: 1) під № 6 трактори на пневмоколісному ходу, потужність 59 кВт (80 к.с.); 2) під № 9 автогудронатори, місткістю 3500 л; 3) під № 11 котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 8 т; 4) під № 12 котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 13 т; 5) під № 13 асфальтоукладальники, продуктивність 100 т/год. Також у складі пропозиції Учасником надана довідка про наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт від 26.03.2024 р. № 18, в якій: 1) трактори на пневмоколісному ходу, потужність 59 кВт (80 к.с.) відсутні; 2) під № п/п 3 вказано автогудронатор ЗИЛ 4331, правові підстави використання – надання послуг, на який відсутні документи, які підтверджують інформацію зазначену в довідці; 3) під № п/п 8 вказано асфальтоукладач VOLVO P4820D, правові підстави використання – надання послуг, на який відсутні документи, які підтверджують інформацію зазначену в довідці; 4) під № п/п 15 вказано коток дорожній BOMAG BW 135 AD, правові підстави використання – надання послуг, також надані документи, які підтверджують інформацію зазначену в довідці, а саме: договір про надання послуг від 03.04.2023 р. № 03-4 із зазначенням котка дорожнього BOMAG BW 135 AD, реєстраційний номер 37332 АВ, свідоцтво про реєстрацію ЕЕ № 181198, де зазначена маса машини 3560 кг. 5) під № п/п 20 вказано коток дорожній Benford NV1700DC правові підстави використання – надання послуг, також надані документи, які підтверджують інформацію зазначену в довідці, а саме: договір про надання послуг від 03.04.2023 р. № 03-4 із зазначенням котка дорожнього Benford NV1700DC, реєстраційний номер 50636 АВ, свідоцтво про реєстрацію ОМ № 222215, де зазначена маса машини 9400 кг. Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати: 1) довідка про наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт із зазначенням тракторів на пневмоколісному ходу, потужність 59 кВт (80 к.с.) та документи, які підтверджують інформацію зазначену в довідці; 2) документи, які підтверджують інформацію зазначену в довідці про наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт від 26.03.2024 р. № 18 на автогудронатор ЗИЛ 4331 – договір оренди/надання послуг/інше, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу та гарантійний лист від власника транспортного засобу щодо не заперечення використання його техніки по предмету закупівлі; 3) документи, які підтверджують інформацію зазначену в довідці про наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт від 26.03.2024 р. № 18 на асфальтоукладач VOLVO P4820D - договір оренди/надання послуг/інше, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу та гарантійний лист від власника транспортного засобу щодо не заперечення використання його техніки по предмету закупівлі; 4) договір оренди/надання послуг/інше, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу та гарантійний лист від власника транспортного засобу щодо не заперечення використання його техніки по предмету закупівлі на коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий, маса 8 т., який зазначений учасником в підсумковій відомості ресурсів; 5) договір оренди/надання послуг/інше, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу та гарантійний лист від власника транспортного засобу щодо не заперечення використання його техніки по предмету закупівлі на коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий, маса 13 т., який зазначений учасником в підсумковій відомості ресурсів. 2. В пп. 1 п. 1 «Кваліфікаційні критерії» Додатку 1 до тендерної документації зазначено: «В тому разі, коли будівельні машини і механізми не є власністю Учасника, то Учасником на всі, вказані у довідці будівельні машини і механізми додатково подаються: … - гарантійний лист від власника транспортних засобів (будівельних машин і механізмів щодо не заперечення використання його техніки по предмету закупівлі, у разі якщо таку техніку взято в оренду, лізинг, чи залучено по договору надання послуг.» Учасником у складі пропозиції надано Договір про надання послуг від 03.04.2023 р. укладений з фізичною особою підприємцем Погосян Анною. Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати: гарантійний лист від власника транспортних засобів (будівельних машин і механізмів) Погосян Анни щодо не заперечення використання його техніки по предмету закупівлі. 3. В пп. 1 п. 1 «Кваліфікаційні критерії» Додатку 1 до тендерної документації зазначено: «В тому разі, коли будівельні машини і механізми не є власністю Учасника, то Учасником на всі, вказані у довідці будівельні машини і механізми додатково подаються: - договір оренди/надання послуг/інше, який повинен бути дійсними та чинними протягом всього строку виконання робіт, що є предметом закупівлі, на всі будівельні машини і механізми які не є власністю Учасника. Договір повинен бути укладеним на строк, що дорівнює або перевищує строку виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю)». Учасником у складі пропозиції надано Договір позички транспортного засобу від 06.03.2023 р. № 1 укладений з гр. Калиновською Ольгою Іванівною та Договір позички транспортного засобу від 06.03.2023 р. № 2 укладений з гр. Кащук Василь Костянтинович. В п. 13 цих договорів вказано: «13. Даний Договір чинний з моменту його підписання і діє до «05» березня 2024 року 13.1 Якщо жодна зі Сторін в термін 30 діб до завершення цього Договору позички письмово не сповістить про свій намір його розірвати, цей Договір позички автоматично продовжується на строк 1 календарний рік». Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати: - підтвердження автоматичного продовження Договорів позички № 1 від 06.03.2023 р. та № 2 від 06.03.2023 р. 4. В п. 4 «Вимог до виконання робіт» в Додатку 5 тендерної документації замовником заначено: «4. Після завершення виконання робіт виконавець повинен прибрати територію, на якій проводились роботи та забезпечити вивіз сміття відповідно до Додатку 5 Тендерної документації. Вивезення сміття повинно здійснюватися тільки в спеціальні місця оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знешкодження чи захоронення. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію договору або іншого документу, що підтверджує умову зазначену даним пунктом.» Учасником ФОП КОЛОМІЄЦЬ ТЕТЯНА ІВАНІВНА на виконання даної вимоги у складі тендерної пропозиції наданий гарантійний лист від 26.03.2024 р. № 19, в якому фізична особа- підприємець Коломієць Тетяна Іванівна, підтверджує свої зобов'язання забезпечити прибирання території, на якій будуть проведені роботи та забезпечити вивіз сміття відповідно до Додатку 5 Тендерної документації та підтвердила, що вивезення сміття буде здійснюватись тільки в спеціальні місця оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знешкодження чи захоронення. Так як гарантійний лист не може бути способом забезпечення виконання зобов'язань, правочином чи угодою, гарантійний лист – це службовий лист, який видається суб'єктом господарювання задля підтвердження виконання яких-небуть дій (що можуть бути прописані чи вже прописані в договорі). Відповідно виконання даної вимоги не може бути підтверджено гарантійним листом, отже для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати: договір, яким підтверджуюється виконання даної вимоги чи договір, яким підтверджуюється придбання талонів з прийому та захоронення перероблених (оброблених) побутових відходів або самі талони (талон), так як талон – це свідчення того, що ця послуга наперед оплачена, або документи, які підтверджують право власності/користування місцем оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знешкодження чи захоронення відходів.

Документи

23 травня 2024 10:27
Електронний підпис
17 травня 2024 14:39
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

23 травня 2024 10:48
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій