Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Центр по обслуговуванню установ та закладів освіти району Олешківської районної ради Херсонської області |
Код ЄДРПОУ: | 38230941 |
Місцезнаходження: | 75100, Україна , Херсонська обл., місто Олешки, вулиця Паркова, будинок 22 |
Контактна особа: |
Литвиненко Тетяна Олександрівна +380554221942 centr_osvita.cyr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 липня 2020 13:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 липня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 липня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 27 липня 2020 15:39 |
Очікувана вартість: | 3 759 297,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 796,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 112778.91 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Оплата здійснюється за фактично отриманий товар протягом 7 (семи) банківських днів (при наявності бюджетного фінансування) від дати отримання накладної та рахунку Замовником на підставі документів, що підтверджують факт поставки. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 липня 2020 15:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 липня 2020 15:09 |
скан.перелік змін.pdf | |
17 липня 2020 15:09 |
скан протокол внесення змін до ТД.pdf | |
17 липня 2020 15:09 |
Тендерна документація (3і змінами).doc | |
07 липня 2020 13:32 |
Тендерна документація.doc |
17 липня 2020 15:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 липня 2020 15:09 |
скан.перелік змін.pdf
|
|||
17 липня 2020 15:09 |
скан протокол внесення змін до ТД.pdf
|
|||
17 липня 2020 15:09 |
Тендерна документація (3і змінами).doc
|
|||
07 липня 2020 13:32 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерним комітетом оголошено відкриті торги на закупівлю вугілля марки ДГКО (25-80) на підставі заявки КЗ «Солонцівської ЗОШ І-ІІст». Якщо розмір куска буде іншим, ніж зазначений в тендерній документації - це буде вважатись як невідповідність заявленим вимогам замовника. Просимо надавати пропозиції, згідно вимог тендерної документації.
Задавайте будь ласка питання які стосуються безпосередньо тендерної документації.
Відповідно до вимог зазначених ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" в ч.1 : «Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).»
Учасник самостійно несе всі витрати, пов'язані з підготовкою та поданням його пропозиції. Замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за зміст пропозиції учасника та за витрати учасника на підготовку пропозиції незалежно від результату торгів.
Кожен учасник це потенційний переможець.
Вимоги про усунення порушення
Чи є у вас висновок відповідних органів. що дане вугілля можна використовувати для побутових потреб, адже такой фракції не має у ДСТУ 7146:2010! Яким чином Замовник визначав що саме таке вугілля необхідно Замовнику?
Задавайте будь ласка питання які стосуються безпосередньо тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-10-000001 ● fe0fd325420f4233a2efeb1763da6ad8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 вересня 2020 16:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.09.2020 №150
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-07-07-001678-c
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-14 08:05:22
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу твердого палива, що проводить КУ Центр по обслуговуванню установ та закладів освіти району Олешківської районної ради Херсонської області (далі – Замовник) за номером № UA-2020-07-07-001678-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень та копій підтверджуючих документів:
1) Якими документами тендерної пропозиції ПП ЕНЕРГОАВЕРС підтверджено наявність оригіналів перевізних документів на вугілля, а саме рахунків, що вимагались Замовником відповідно до п.5 Додатку №4?
2) Відповідно до умов тендерної документації Замовником для підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі встановлена вимога щодо надання учасниками процедури закупівлі у складі тендерних копію (ї) документів які підтверджують законне право учасника використовувати ваги. (Додаток №4 тендерної документації).
Учасником ПП ЕНЕРГОАВЕРС у складі тендерної пропозиції надано інформацію про наявність приміщення під назвою «Вагова» та надано копію Витягу з реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності.
Поясність яким чином наявність приміщення може свідчити про законне право учасника використовувати ваги?
Пояснення та скановані копії підтверджуючих документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-09-16 16:22:26
Пояснення з приводу моніторингу до закупівлі код ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо (UA-2020-07-07-001678-c)
На надані питання повідомляємо наступне:
Відповідь №1 : В складі тендерної пропозиції учасник ПП «ЕНЕРГОАВЕРС» в розміщеному файлі Додаток 4 частина 1.pdf на ст.62, ст.63 та ст.64 надані Рахунки на вугілля кам’яне марок АМ,АС,АО в яких зазначено номери вагонів та номери залізничних накладних на підтвердження вимог зазначених в п.5 Додатку №4. Вимоги Замовника виконані учасником ПП «ЕНЕРГОАВЕРС» в повному обсязі.
Відповідь №2 : Невід’ємною складовою «Вагової» є: Будівля(Приміщення), Вимірювальне обладнання (тензодатчики, програмований ваговий контроллер), металева платформа, технічний паспорт тощо. В складі тендерної пропозиції учасник ПП ЕНЕРГОАВЕРС в розміщеному файлі Додаток 4 частина 1.pdf на ст..14 надав Довідку про місце зважування з зазначенням адреси та назви підприємства, та надав у файлі Додаток 2 Кваліфікаційні вимоги.pdf на ст.3-4 копію Витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію прав власності. Вимоги Замовника зазначені в Додатку №4 виконані учасником ПП «ЕНЕРГОАВЕРС» в повному обсязі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує Центр ОУЗОР здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, а саме вжити заходів, щодо розірвання договору відповідно до законодавства. З огляду на ваші зауваження які опубліковані 28.09.2020р, щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель Центр ОУЗОР приймає до уваги Ваші Висновки, але хочемо зауважити, що нами перевірено наявність вагів в «Ваговій» крім того кожна поставка товару здійснювалась в присутності представника загальноосвітніх закладів. Центр ОУЗОР прийме всі можливі заходи щодо усунення Ваших зауважень з приводу розірвання договору з ПП «Енергоаверс» від 20.08.2020р. №249.
2020-10-02 16:04:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 липня 2020 16:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО" |
2 191 100,00
UAH з ПДВ
|
2 191 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ЕНЕРГОАВЕРС |
2 604 758,00
UAH з ПДВ
|
2 604 758,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Українська промислова компанія" |
2 800 010,00
UAH з ПДВ
|
2 800 010,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО" #39002068 |
Відхилено |
2 191 100,00
UAH з ПДВ
|
31 липня 2020 11:12
|
ПП ЕНЕРГОАВЕРС #35505698 |
Переможець |
2 604 758,00
UAH з ПДВ
|
04 серпня 2020 14:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2020 13:36
|
додаткова угода №1 | укладений |
13 жовтня 2020 13:34
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2020 16:51
|
Договір | укладений |
20 серпня 2020 16:48
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 20 серпня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
2 604 758,00
UAH (в тому числі ПДВ 383 793,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На виконання Висновку від 28 вересня 2020 року про результати моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України, Південного офісу держаудитслужби управління Південного офісу держаудитслужби в Херсонській області, Замовник і Учасник дійшли згоди розірвати Договір. |