Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-09 Мукачево-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів км 398+000 – км 400+600, км 432+564 – км 435+064, Львівської області (ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг)
Current average repair of the H-09 public road of national importance of Mukachevo-Rakhiv-Bogorodchany-Ivano-Frankivsk-Rogatin-Bibrka-Lviv km 398 + 000 - km 400 + 600, km 432 + 564 - km 435 + 064, Lviv region (DK 021: 2015: 45233142-6 – Repair of roads)
Очікувана вартість
64 395 221,56 UAH
UA-2020-07-21-006387-b edfc51ecffa84ca3818218e54e6221e2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Познанський Роман Орестович

+380322457832 SADLO-TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25253009
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська область обл., Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54
Контактна особа: Познанський Роман Орестович
+380322457832
SADLO-TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Lviv Oblast
National ID: 25253009
Contact point: Poznanskyi Roman
+380322457832
SADLO-TENDER@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 липня 2020 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 21:00
Початок аукціону: 21 вересня 2020 11:56
Очікувана вартість: 64 395 221,56 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 321 976,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1931856 UAH
Publication date: 21 липня 2020 15:46
Enquiries until: 11 серпня 2020 21:00
Complaints submission until: до 17 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 серпня 2020 21:00

Information

Estimated total value: 64 395 222 UAH including VAT
Minimal lowering step: 321 976 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Львівській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії (далі — банківська гарантія) з накладеним електронним цифровим підписом / кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі — Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис / кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП / КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково повинен надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП / КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, повинна бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП/КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Львівській області, IBAN UA968201720355179011088001058 у ГУДКСУ у Львівській області, МФО – 820172, ЄДРПОУ – 25253009. Дата та час розкриття тендерних пропозицій: 21.08.2020, 21:00. (У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну тендерної пропозиції. В такому випадку розкриття інформації про ціну тендерної пропозиції учасника на цьому етапі є порушенням законодавства з питань публічних закупівель. Розкриття інформації про ціну здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону.)
Розгорнути Згорнути
Category of the Customer – a legal entity is a recipient of budget funds. The language in which tender offers should be prepared is Ukrainian. Conditions for securing tender offers: The tender offer must be accompanied by a document confirming the submission of the tender offer by the Bidder, which must be provided in the form of an unconditional and irrevocable electronic bank guarantee (hereinafter - bank guarantee) with electronic digital signature / qualified electronic signature of guarantor (hereinafter - the Guarantor Bank) in accordance with the requirements of applicable law.
The bank guarantee must contain a link to the details of the procurement, its name and number on the web portal of the Authorized Body.
The bank guarantee is provided as a part of the tender offer in a format that allows you to verify the electronic digital signature / qualified electronic signature of the Guarantor Bank using the official website of the Central Certification Authority of the Ministry of Justice of Ukraine. In case of absence or non-confirmation of EDS / QES of the bank guarantee, the tender offer submitted by the Bidder is rejected by the Customer.
The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the NBU Board Resolution of 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out guarantee operations in national and foreign currencies".
If the bank guarantee contains a reference to the bank guarantee agreement / guarantee agreement, the participant must provide such an agreement together with the bank guarantee.
The authority of the person signing the bank guarantee must be confirmed by the relevant document with the EDS / QES of the guarantor (if the signatory is not the chairman of the board).
The bank guarantee provided by the non-resident bank and attached by the Bidder to its tender offer must be executed in accordance with the unified rules governing the use of the respective instrument and officially issued by the International Chamber of Commerce (Uniform Rules for Demand Guarantees, ICC Publication 758 - URDG758, or International Standby Practices, ICC Publication 590 - ISP98). A bank guarantee provided by a non-resident bank must be advised through an advising bank that is a resident of Ukraine. As part of the tender offer, the Bidder submits a document confirming the advising of the bank guarantee provided by the non-resident bank, carried out by the advising resident bank in electronic form, with the obligatory EDS / QES of the advising bank. The term of the tender offer security (bank guarantee term) is not less than 120 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is indicated in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The security of the tender offer must be valid during the validity of the tender offer. The text of the guarantee must state:
- Obligation of the Guarantor Bank to pay the guarantee amount to the Customer in a single payment within 5 banking days from the date of receipt of the Customer's claims without submitting any other documents or fulfilling any other conditions;
- The terms of the guarantee cannot be changed and it cannot be terminated by the Guarantor Bank, including according to the application of the Participant, without the consent and agreement of the Customer, after its transfer / sending to the Customer.
The bank guarantee must be issued with full cash coverage for the entire term of such guarantee. To confirm the availability of full cash coverage for the entire term of the guarantee, a certificate from the Bank on the availability of full cash coverage for the entire term of the relevant guarantee and a statement from the Bank on the coverage account confirming the crediting of cash coverage to the coverage account issued by the Guarantor Bank and the signature of the authorized person of such Guarantor Bank with confirmation of the powers of such Authorized Person from the Guarantor Bank.
Cash coverage provides for the write-off (transfer) of funds from the current account of the Bidder to the coverage account under a bank guarantee. It is prohibited to provide guarantees on the terms of transfer of funds to the deposit account. Cash coverage cannot be securement for any other financial obligations.
The tender offer, which will include a bank guarantee that does not meet the conditions of the tender documentation, will be rejected by the Customer.
Details of the Customer for registration of a bank guarantee:
Motor Road Service of Lviv region, IBAN 968201720355179011088001058 in GUDKSU in the Lviv region, MFO – 820172, USREOU – 25253009.
Date and time of opening of tender offers: 21.08.2020, 21:00. (If the announcement of a competitive procurement procedure is published in accordance with part three of Article 10 of the Law of Ukraine ‘On Public Procurement’, on the day and time of the deadline for submission of tender offers specified in the announcement, the electronic procurement system automatically discloses all tender files, except for the tender price. In this case, the disclosure of information about the price of the Bidder’s tender offer at this stage is a violation of the legislation on public procurement. The price is disclosed by the automatic electronic procurement system as soon as the electronic auction finishes.)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-09 Мукачево-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів км 398+000 – км 400+600, км 432+564 – км 435+064, Львівської області
(ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the H-09 public road of national importance of Mukachevo-Rakhiv-Bogorodchany-Ivano-Frankivsk-Rogatin-Bibrka-Lviv km 398 + 000 - km 400 + 600, km 432 + 564 - km 435 + 064, Lviv region (DK 021: 2015: 45233142-6 – Repair of roads)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за надані послуги в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ № 3), підписаних Сторонами, а також після пред’явлення Підрядником висновку(звіту) за результатами проведеного незалежним сертифікованим експертом моніторингу якості та об’ємів наданих послуг (виконаних робіт) та висновку(висновків) атестованої лабораторії, щодо підтвердження якості наданих послуг (виконаних робіт). Здача до оплати наданих послуг може проводитись подекадно. Неподання Підрядником хоча б однієї з форм актів: актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) чи довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ № 3) є підставою для їх повернення Підряднику. Замовник може провести з дозволу Головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату (аванс), відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Замовник подає на оплату в органи Державного казначейства надані послуги протягом 5-ти банківських днів з моменту надходження бюджетних коштів. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 липня 2020 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2020 15:43
Проект договору.docx
21 липня 2020 15:43
Тендерна документація + технічне завдання.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 вересня 2020
UA-2020-07-21-006387-bedfc51ecffa84ca3818218e54e6221e2
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25253009
Місцезнаходження: 79053, Україна, Львівська область обл., Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ Миколаївбудцентр Документи
Відхилено
Документи
AzVirt MMC Документи
Допущено до аукціону
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 вересня 2020 13:51
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 вересня 2020 13:55
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 вересня 2020 13:57

Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 11:16
Електронний підпис
20 серпня 2020 11:13
Fwd_.zip
20 серпня 2020 11:13
Fwd_ юр.док. банка.zip
20 серпня 2020 11:13
33. Платіжне доручення.pdf
20 серпня 2020 11:13
32. 90П_СУБ.PDF
20 серпня 2020 11:13
31. 89П_СУБ (1).PDF
20 серпня 2020 11:13
30. 88П_СУБ (2).PDF
20 серпня 2020 11:13
29. 85П_СУБ.PDF
20 серпня 2020 11:13
26. Інші довідки.pdf
20 серпня 2020 11:13
25. Сертифікат ISO.pdf
20 серпня 2020 11:13
24. Санкції.pdf
20 серпня 2020 11:13
23. Листи згоди.pdf
20 серпня 2020 11:13
22. Дипломи.pdf
20 серпня 2020 11:12
13. Підтвердження мтб.pdf
20 серпня 2020 11:12
10. Гарантійни листи.pdf
20 серпня 2020 11:12
9. Проект договору.pdf
20 серпня 2020 11:12
7. Технічне завдання.pdf
20 серпня 2020 11:12
1. Установчі документи.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «АЗВІРТ», поданій на торги «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-09 Мукачево-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів км 398+000 – км 400+600, км 432+564 – км 435+064, Львівської області (ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг)» ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «АЗВІРТ» надано Довідку про наявність обладнання № 456/08 від 12.08.2020. - У пп.2,3 позиції 1 Довідки зазначено про наявність в Учасника автомобілів бортових (Бортовий маловантажний-В ГАЗ 3302, 2002 р.в. та Бортовий-С КАМАЗ 5320, 1992 р.в.) на праві користування. У якості документального підтвердження наявності зазначених автомобілів бортових надано сканкопії з копій свідоцтв про державну реєстрацію, неналежним чином засвідчених згідно вимог тендерної документації Замовника на цю закупівлю, що вбачається із того, що такі містять лише печатку і підпис власника та не містять прізвища, ініціалів, посади особи, яка підписує тендерну пропозицію та надпис «Згідно з оригіналом», «З оригіналом згідно», «Копія» або «Копія вірна». 2) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «АЗВІРТ» надано Довідку про наявність асфальтобетонного заводу № 349/07 від 15.07.2020, у якій зазначено про наявність в Учасника асфальтобетонного заводу (Amman CD 180), залученого на умовах договору поставки №01/06/2020-АБС від 01.06.2020, укладеного із ПрАТ «Миколаїв-Львівський КБК». - У якості документального підтвердження Учасником серед інших документів також надано інвентарну картку обліку основних засобів власника асфальтобетонного заводу – ТОВ «АЛОВ», в якій зазначено про асфальтний завод AMMANN CB 180. Із зазначеного вбачається невідповідність найменувань асфальтобетонного заводу. - У якості документального підтвердження (придбання асфальтобетону у постачальника) Учасником надано Договір поставки №01/06/2020-АБС від 01.06.2020, у п.1.1. якого зазначається про Специфікації, як додаток до цього договору, що є невід’ємною його частиною, однак Учасником таких не надано, в той час, як Замовником вимагалося надання договору з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких. - У якості документального підтвердження Учасником надано гарантійний лист від Постачальника асфальтобетону та ЩМАС №96т від 05.08.2020 із зазначенням серед іншого про поставку асфальтобетону та ЩМАС протягом квітня-травня 2021 року (згідно умов тендерної документація надання послуг (виконання робіт) – до 31.12.2020), в той час, як згідно вимог тендерної документації Замовника на цю закупівлю вимагалося зазначення в такому гарантійному листі про поставку протягом всього строку виконання робіт (надання послуг). - У якості документального підтвердження часу транспортування асфальтобетонної суміші та ЩМАС Учасником надано Транспортну схему № 468/08 від 12.08.2020, у стовпці 5 якої зазначено про те, що відстань перевезення в населеному пункті становить 15 км, в той час, як згідно даних, зазначених Учасником у стовпці 8 цієї таблиці довжина відрізку маршруту перевезення в межах населеного пункту становить 13 км. Із зазначеного вбачається про надання Учасником недостовірної інформації у якомусь із зазначених вище стовпців наданої транспортної схеми. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Відповідно до пп. 1.1. п.1 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі, серед іншого, довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність обладнання та технологій та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. *Учасники обов’язково включають у Довідку обладнання/технології, необхідні для надання послуг згідно предмету закупівлі (в кількості не менше зазначених нижче одиниць), а саме: Автогрейдер –2; Автогудронатор –1; Автомобілі бортові –3; Автосамоскиди –7; Асфальтоукладальник –1; Дорожня фреза –1; Екскаватор –2; Котки -4; Кран –1; Бульдозер –1; Машина поливально-мийна –1; Машина маркірувальна –1; Навантажувач –1; ** якщо Учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – зазначається «право користування» транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів та устаткування тощо (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України); *** зазначається номер та дата документу, який Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5 Таблиці. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає: - сканкопії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації - інший документ, що підтверджує право власності (обліку). *Відповідно до п.1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника на цю закупівлю: - Усі документи, що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або належним чином засвідчених копій документів у вигляді сканкопій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі сканкопії. - Подані учасниками належним чином засвідченї копії документів повинні містити власноручний підпис керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції із зазначенням прізвища, ініціалів, посади особи, яка підписує тендерну пропозицію та містити надпис «Згідно з оригіналом», «З оригіналом згідно», «Копія» або «Копія вірна». - У разі надання неякісних сканованих копій документів або пошкоджених електронних файлів, що унеможливлюють їх розгляд (нечітке зображення, зміщене зображення, файл не відкривається, невірний формат файлу тощо) такі документи Замовником не розглядаються і вважаються неподаними учасником. 2) Відповідно до пп. 1.3. п.1 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі серед іншого довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність асфальтобетонного заводу та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. У разі придбання асфальтобетону у Виробника (Постачальника) Учасник у складі тендерної пропозиції серед іншого надає: - сканкопію договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких) (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинного протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС). - гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (надання послуг) (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі). Учасник додатково у складі своєї тендерної пропозиції надає картку(ки) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України. Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту виконання робіт (надання послуг). В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці №4 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю. 1 Середня технічна швидкість перевезення будівельних вантажів (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) приймається відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-9:2013. 2 Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по них (з точністю до 1км). Нижче під Транспортною схемою Учасник зазначає: «Маршрут транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС проходить по автомобільних дорогах з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) поза межами населеного пункту - ___________ км, з перехідним типом дорожнього одягу поза межами населеного пункту - ___________ км, та в межах населеного пункту – _________ км, то згідно розрахунку час транспортування асфальтобетонної суміші до місця виконання робіт (надання послуг) становить». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) На виконання вимог пп. 1.1. п.1 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю – надати документальне підтвердження наявності автомобілів бортових у вигляді якісних сканкопій з оригіналів документів або належним чином засвідчених копій документів. 2) На виконання вимог пп. 1.3. п.1 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю – - привести у відповідність інформацію стосовно найменування асфальтобетонного заводу, зазначену у Довідці про наявність асфальтобетонного заводу № 349/07 від 15.07.2020 та в документах, що надані у якості документального підтвердження; - надати, зазначений у Довідці (№ 349/07 від 15.07.2020) Договір поставки №01/06/2020-АБС від 01.06.2020, з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні; - надати гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням у ньому інформації згідно вимог тендерної документації Замовника на цю закупівлю; - відкоригувати надану Учасником Транспортну схему № 468/08 від 12.08.2020, зазначивши у ній достовірну інформацію.

Публічні документи

01 жовтня 2020 17:13
Електронний підпис
01 жовтня 2020 17:12
Протокол НР.7Z
01 жовтня 2020 17:12
Наказ Фролова Ю.М.7Z
01 жовтня 2020 17:12
Лист для клієнті1.7z
01 жовтня 2020 17:12
Гарантія 8469-20.7z
01 жовтня 2020 17:12
Витяг із Статуту.7z
01 жовтня 2020 17:12
Банківська ліцензі1.7z
30 вересня 2020 09:23
Електронний підпис
30 вересня 2020 09:22
Документи переможця.rar
30 вересня 2020 09:18
Електронний підпис
30 вересня 2020 09:18
Документи переможця.rar
29 вересня 2020 21:18
Електронний підпис
29 вересня 2020 21:17
Довідки переможця.rar
11 вересня 2020 17:53
Електронний підпис
11 вересня 2020 17:53
Усунення недоліків.rar
21 серпня 2020 13:11
Електронний підпис
21 серпня 2020 13:11
Електронний підпис
21 серпня 2020 13:11
Протокол НР.7Z
21 серпня 2020 13:11
Підписані Довідки.rar
21 серпня 2020 13:11
Наказ Фролова Ю.М.7Z
21 серпня 2020 13:11
Лист для клієнті1.7z
21 серпня 2020 13:11
ІСО 9001.rar
21 серпня 2020 13:11
Довідка покриття 7432-20.jpg
21 серпня 2020 13:11
Гарантія 7432-20.7z
21 серпня 2020 13:11
Витяг із Статуту.7z
21 серпня 2020 13:11
Виписка 7432-20.jpg
21 серпня 2020 13:11
Банківська ліцензі1.7z
21 серпня 2020 13:11
Шириев + Валько.rar
21 серпня 2020 13:11
Хоби.rar
21 серпня 2020 13:11
Тианети.rar
21 серпня 2020 13:11
Техзавдання.rar
21 серпня 2020 13:11
Повідомлення.rar
21 серпня 2020 13:11
Офіс+виробнича база.rar
21 серпня 2020 13:11
Маркірувальна машина.rar
21 серпня 2020 13:11
Лабораторія.rar
21 серпня 2020 13:11
дорожні робітники.rar
21 серпня 2020 13:11
Довідка техніка.rar
21 серпня 2020 13:11
Гала Пиралахи.rar
21 серпня 2020 13:11
Водії машиністи.rar
21 серпня 2020 13:11
Власна техніка1.rar
21 серпня 2020 13:11
Власна техніка 2.rar
21 серпня 2020 13:11
АБЗ.rar

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Автомагістраль-Південь» поданій на торги «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-09 Мукачево-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів км 398+000 – км 400+600, км 432+564 – км 435+064, Львівської області (ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг)» ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. 1. Перелік виявлених невідповідностей: У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «Автомагістраль-Південь» надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі Вих. №0820/1.1.1.-Л від 20.08.2020. У якості документального підтвердження Учасником серед іншого надано Згоду на обробку та використання персональних даних працівників Вих. №0820/1.2.1.-Л від 20.08.2020. Однак, у наданій Згоді зазначено про надання згоди на обробку та використання персональних даних працівників, інформація по яких відображена в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації №0820/1.2.1.-Л від 20.08.2020. Із зазначеного вбачається невідповідність вихідного номера Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, зазначеного у самій Довідці та у Згоді. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пп. 2.1. п.2 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. Учасники в складі тендерної пропозиції обов’язково надають згоду (лист довільної форми) на обробку та використання персональних даних працівників, інформація по яких відображена учасником в Довідці. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: На виконання вимог пп. 2.1. п.2 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю – надати згоду (лист довільної форми) на обробку та використання персональних даних працівників, інформація по яких відображена учасником в наданій у складі тендерної пропозиції Довідці.

Документи

Публічні документи

11 вересня 2020 14:21
Електронний підпис
21 серпня 2020 14:08
Електронний підпис
21 серпня 2020 14:08
Електронний підпис
21 серпня 2020 14:06
Електронний підпис
21 серпня 2020 14:05
Електронний підпис
21 серпня 2020 14:05
5. Лист погодження.pdf
21 серпня 2020 14:05
4. Банківська гарантія.rar
21 серпня 2020 14:05
1.4. Фінансова звітність.7z
21 серпня 2020 14:05
1.3. Наявність досвіду.pdf
21 серпня 2020 14:05
1.2.9. Машиністи крану.pdf
21 серпня 2020 14:05
1.2.8. Машиністи котка.pdf
21 серпня 2020 14:05
1.2.6. Машиністи фрези.pdf
21 серпня 2020 14:05
1.2.4. Водії.pdf
21 серпня 2020 14:05
1.2.1. ІТР.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ», поданій на торги «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-09 Мукачево-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів км 398+000 – км 400+600, км 432+564 – км 435+064, Львівської області (ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг)» ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. 1. Перелік виявлених невідповідностей: У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» надано Довідку про наявність асфальтобетонного заводу Вих. № 92/26/т від 18.08.2020. - У якості документального підтвердження часу транспортування асфальтобетонної суміші та ЩМАС Учасником надано Транспортну схему Вих. № 92/27/т від 15.08.2020, у стовпці 5 якої зазначено про те, що відстань перевезення в населеному пункті становить 40 км (27 км + 13 км) та поза населеним пунктом 59 км (40 км + 19 км), в той час, як згідно даних, зазначених Учасником під таблицею, маршрут транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС проходить по автомобільних дорогах з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу поза межами населеного пункту – 38,5 км та в межах населеного пункту – 27,5 км. Із зазначеного вбачається про надання Учасником недостовірної інформації у якійсь із позицій наданої транспортної схеми. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пп. 1.3. п.1 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі серед іншого довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність асфальтобетонного заводу та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту виконання робіт (надання послуг). В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці №4 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю. 1 Середня технічна швидкість перевезення будівельних вантажів (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) приймається відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-9:2013. 2 Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по них (з точністю до 1км). Нижче під Транспортною схемою Учасник зазначає: «Маршрут транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС проходить по автомобільних дорогах з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) поза межами населеного пункту - ___________ км, з перехідним типом дорожнього одягу поза межами населеного пункту - ___________ км, та в межах населеного пункту – _________ км, то згідно розрахунку час транспортування асфальтобетонної суміші до місця виконання робіт (надання послуг) становить» 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: На виконання вимог пп. 1.3. п.1 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю – відкоригувати надану Учасником Транспортну схему Вих. № 92/27/т від 15.08.2020, зазначивши у ній достовірну інформацію.

Документи

Публічні документи

12 вересня 2020 09:54
Електронний підпис
12 вересня 2020 09:53
Електронний підпис
12 вересня 2020 09:53
Електронний підпис
21 серпня 2020 19:02
Електронний підпис
21 серпня 2020 19:02
Електронний підпис
21 серпня 2020 18:59
92_69-07_18 ч.1.pdf
21 серпня 2020 18:59
92_дод 7.pdf
21 серпня 2020 18:59
92_технічні паспорти.pdf
21 серпня 2020 18:59
92_69-07_18 ч.2.pdf
21 серпня 2020 18:59
92_дод 1.1.3.pdf
21 серпня 2020 18:59
фінансова звітність.rar
21 серпня 2020 18:59
92_дод 1.1.1.pdf
21 серпня 2020 18:59
92_повноваження.pdf
21 серпня 2020 18:59
витяг 4.08.pdf
21 серпня 2020 18:59
92_дод 1.1.4.pdf
21 серпня 2020 18:59
Виписка 1 931 856,00 грн.pdf
21 серпня 2020 18:59
20510 ОНУР К.І. p7s.zip
21 серпня 2020 18:59
92_дод 2_3_4_6.pdf
21 серпня 2020 18:59
92_відгук_69.pdf
21 серпня 2020 18:59
92_дод 1.2.pdf
21 серпня 2020 18:59
92_дод 1.1.2.pdf
21 серпня 2020 18:59
92_дод 1.3.pdf
21 серпня 2020 18:59
92.42 Алтинташ Метін.pdf
21 серпня 2020 18:58
92.39 Гарягдиєв Рахман.pdf
21 серпня 2020 18:58
92.33 Бекташ Салман.pdf
21 серпня 2020 18:58
92.34 Атак Доган.pdf
21 серпня 2020 18:58
92.32 Кулу Махмут.pdf
21 серпня 2020 18:58
92.31 Аккир Алі.pdf
21 серпня 2020 18:58
92.30 Четін Ібрагім.pdf
21 серпня 2020 18:58
92.29 Гюндогду Керім.pdf
21 серпня 2020 18:58
92.27 Акбаш Хюсейн.pdf
21 серпня 2020 18:58
92.25 Екінджі Зекі.pdf
21 серпня 2020 18:58
92.24 Сатилмиш Сердал.pdf
21 серпня 2020 18:58
92.23 Даян Абдуррахман.pdf
21 серпня 2020 18:58
92.18 Таринч Хасан.pdf
21 серпня 2020 18:58
92.21 Деміркапу Ферхат.pdf
21 серпня 2020 18:58
92.19 Гюдай Омер.pdf
21 серпня 2020 18:58
92.16 Сойоз Ісмаїл.pdf
21 серпня 2020 18:58
92.26 Іратчи Джеват.pdf
21 серпня 2020 18:58
92.20 Мермер Ісмаїл.pdf
21 серпня 2020 18:58
92.13 Кая Ібрахім Халіл.pdf
21 серпня 2020 18:58
92.15 Караджа Джеліл.pdf
21 серпня 2020 18:58
92.17 Демірер Айди.pdf
21 серпня 2020 18:58
92.14 Фідан Хакан.pdf
21 серпня 2020 18:58
92.35 Фират Супхі.pdf
21 серпня 2020 18:58
92.28 Гьочер Алі.pdf
21 серпня 2020 18:58
92.22 Календер Хасан.pdf
21 серпня 2020 18:58
92.3 Ібас Ільхамі Туфан.pdf
21 серпня 2020 18:58
92.1. Їлдиз Бірол.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Миколаївбудцентр

AzVirt MMC

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2020 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
AzVirt MMC 62 500 000,00
UAH з ПДВ
57 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 58 000 000,00
UAH з ПДВ
58 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 62 600 000,00
UAH з ПДВ
62 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 17:13
Електронний підпис
01 жовтня 2020 17:12
Протокол НР.7Z
01 жовтня 2020 17:12
Наказ Фролова Ю.М.7Z
01 жовтня 2020 17:12
Лист для клієнті1.7z
01 жовтня 2020 17:12
Гарантія 8469-20.7z
01 жовтня 2020 17:12
Витяг із Статуту.7z
01 жовтня 2020 17:12
Банківська ліцензі1.7z
30 вересня 2020 09:23
Електронний підпис
30 вересня 2020 09:22
Документи переможця.rar
30 вересня 2020 09:18
Електронний підпис
30 вересня 2020 09:18
Документи переможця.rar
29 вересня 2020 21:18
Електронний підпис
29 вересня 2020 21:17
Довідки переможця.rar
11 вересня 2020 17:53
Електронний підпис
11 вересня 2020 17:53
Усунення недоліків.rar
21 серпня 2020 13:11
Електронний підпис
21 серпня 2020 13:11
Електронний підпис
21 серпня 2020 13:11
Протокол НР.7Z
21 серпня 2020 13:11
Підписані Довідки.rar
21 серпня 2020 13:11
Наказ Фролова Ю.М.7Z
21 серпня 2020 13:11
Лист для клієнті1.7z
21 серпня 2020 13:11
ІСО 9001.rar
21 серпня 2020 13:11
Довідка покриття 7432-20.jpg
21 серпня 2020 13:11
Гарантія 7432-20.7z
21 серпня 2020 13:11
Витяг із Статуту.7z
21 серпня 2020 13:11
Виписка 7432-20.jpg
21 серпня 2020 13:11
Банківська ліцензі1.7z
21 серпня 2020 13:11
Шириев + Валько.rar
21 серпня 2020 13:11
Хоби.rar
21 серпня 2020 13:11
Тианети.rar
21 серпня 2020 13:11
Техзавдання.rar
21 серпня 2020 13:11
Повідомлення.rar
21 серпня 2020 13:11
Офіс+виробнича база.rar
21 серпня 2020 13:11
Маркірувальна машина.rar
21 серпня 2020 13:11
Лабораторія.rar
21 серпня 2020 13:11
дорожні робітники.rar
21 серпня 2020 13:11
Довідка техніка.rar
21 серпня 2020 13:11
Гала Пиралахи.rar
21 серпня 2020 13:11
Водії машиністи.rar
21 серпня 2020 13:11
Власна техніка1.rar
21 серпня 2020 13:11
Власна техніка 2.rar
21 серпня 2020 13:11
АБЗ.rar

Публічні документи

12 вересня 2020 09:54
Електронний підпис
12 вересня 2020 09:53
Електронний підпис
12 вересня 2020 09:53
Електронний підпис
21 серпня 2020 19:02
Електронний підпис
21 серпня 2020 19:02
Електронний підпис
21 серпня 2020 18:59
92_69-07_18 ч.1.pdf
21 серпня 2020 18:59
92_дод 7.pdf
21 серпня 2020 18:59
92_технічні паспорти.pdf
21 серпня 2020 18:59
92_69-07_18 ч.2.pdf
21 серпня 2020 18:59
92_дод 1.1.3.pdf
21 серпня 2020 18:59
фінансова звітність.rar
21 серпня 2020 18:59
92_дод 1.1.1.pdf
21 серпня 2020 18:59
92_повноваження.pdf
21 серпня 2020 18:59
витяг 4.08.pdf
21 серпня 2020 18:59
92_дод 1.1.4.pdf
21 серпня 2020 18:59
Виписка 1 931 856,00 грн.pdf
21 серпня 2020 18:59
20510 ОНУР К.І. p7s.zip
21 серпня 2020 18:59
92_дод 2_3_4_6.pdf
21 серпня 2020 18:59
92_відгук_69.pdf
21 серпня 2020 18:59
92_дод 1.2.pdf
21 серпня 2020 18:59
92_дод 1.1.2.pdf
21 серпня 2020 18:59
92_дод 1.3.pdf
21 серпня 2020 18:59
92.42 Алтинташ Метін.pdf
21 серпня 2020 18:58
92.39 Гарягдиєв Рахман.pdf
21 серпня 2020 18:58
92.33 Бекташ Салман.pdf
21 серпня 2020 18:58
92.34 Атак Доган.pdf
21 серпня 2020 18:58
92.32 Кулу Махмут.pdf
21 серпня 2020 18:58
92.31 Аккир Алі.pdf
21 серпня 2020 18:58
92.30 Четін Ібрагім.pdf
21 серпня 2020 18:58
92.29 Гюндогду Керім.pdf
21 серпня 2020 18:58
92.27 Акбаш Хюсейн.pdf
21 серпня 2020 18:58
92.25 Екінджі Зекі.pdf
21 серпня 2020 18:58
92.24 Сатилмиш Сердал.pdf
21 серпня 2020 18:58
92.23 Даян Абдуррахман.pdf
21 серпня 2020 18:58
92.18 Таринч Хасан.pdf
21 серпня 2020 18:58
92.21 Деміркапу Ферхат.pdf
21 серпня 2020 18:58
92.19 Гюдай Омер.pdf
21 серпня 2020 18:58
92.16 Сойоз Ісмаїл.pdf
21 серпня 2020 18:58
92.26 Іратчи Джеват.pdf
21 серпня 2020 18:58
92.20 Мермер Ісмаїл.pdf
21 серпня 2020 18:58
92.13 Кая Ібрахім Халіл.pdf
21 серпня 2020 18:58
92.15 Караджа Джеліл.pdf
21 серпня 2020 18:58
92.17 Демірер Айди.pdf
21 серпня 2020 18:58
92.14 Фідан Хакан.pdf
21 серпня 2020 18:58
92.35 Фират Супхі.pdf
21 серпня 2020 18:58
92.28 Гьочер Алі.pdf
21 серпня 2020 18:58
92.22 Календер Хасан.pdf
21 серпня 2020 18:58
92.3 Ібас Ільхамі Туфан.pdf
21 серпня 2020 18:58
92.1. Їлдиз Бірол.pdf

Публічні документи

11 вересня 2020 14:21
Електронний підпис
21 серпня 2020 14:08
Електронний підпис
21 серпня 2020 14:08
Електронний підпис
21 серпня 2020 14:06
Електронний підпис
21 серпня 2020 14:05
Електронний підпис
21 серпня 2020 14:05
5. Лист погодження.pdf
21 серпня 2020 14:05
4. Банківська гарантія.rar
21 серпня 2020 14:05
1.4. Фінансова звітність.7z
21 серпня 2020 14:05
1.3. Наявність досвіду.pdf
21 серпня 2020 14:05
1.2.9. Машиністи крану.pdf
21 серпня 2020 14:05
1.2.8. Машиністи котка.pdf
21 серпня 2020 14:05
1.2.6. Машиністи фрези.pdf
21 серпня 2020 14:05
1.2.4. Водії.pdf
21 серпня 2020 14:05
1.2.1. ІТР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

AzVirt MMC

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
AzVirt MMC
#2000025721
Переможець 57 900 000,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 10:49

Документи

22 вересня 2020 10:49
Електронний підпис
22 вересня 2020 10:49
Протокол 467 від 22.09.2020.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 вересня 2020 10:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
AzVirt MMC
#2000025721
57 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 вересня 2020 10:49
Електронний підпис
22 вересня 2020 10:49
Протокол 467 від 22.09.2020.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 20:31
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 20:29
Локальний кошторис ПСР Н-09 (закриття).pdf зміни до договору
30 грудня 2021 20:29
ДУ4 від 29.12.2021 на зменшення.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 20:29
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 18:52
ДУ 3 від 29.12.2020 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 18:52
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 14:47
Договір_138-10-20 від 09_10_2020.pdf укладений
12 жовтня 2020 14:46
Локальні_кошториси_138-10-2020.pdf укладений
12 жовтня 2020 14:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 138-10/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 138-10/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 46 120 197,57
UAH (в тому числі ПДВ 7 686 699,59 UAH)