Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава на ділянці км 71+000 – км 75+220, Сумська область (45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
120 490 000,00 UAH
UA-2019-10-23-001154-c edc91f283ac64b8aa41b9a8af565b9ea
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Овчаренко Сергій Михайлович

380542700479 Sad_invest@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 24014538
Місцезнаходження: 40002, Україна , Сумська обл., Суми, Роменська,79/2
Контактна особа: Овчаренко Сергій Михайлович
380542700479
Sad_invest@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2019 14:33
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 04 лютого 2020 15:07
Очікувана вартість: 120 490 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 240 980,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 602450 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава на ділянці км 71+000 – км 75+220, Сумська область (45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава на ділянці км 71+000 – км 75+220, Сумська область (45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) ( Джерело фінансування закупівлі - державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації, на км 71+000 – км 75+220 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Індекс автомобільних доріг: H-12 — Суми - Полтава з обходом м. Сум

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови КМУ від 23.04.2014 № 117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” терміном не більше трьох календарних місяців відповідно до наданого головним розпорядником бюджетних коштів погодження та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості виконаних робіт по формі КБ-2, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за виконані роботи. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів робіт перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2020 10:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 12:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 січня 2020 12:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 10:10
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2019 14:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 10:25
+++++ Публ ТД Н - 12 71-75 кап рем 24.01.2020 (3).docx
21 січня 2020 12:42
+++ Публ ТД Н - 12 71-75 кап рем 21.01.2020.docx
14 січня 2020 12:00
+ + Публ ТД Н - 12 71-75 кап рем 14.01.2020.docx
28 листопада 2019 10:00
+ Публ ТД Н - 12 71-75 кап рем 27.11.2019.docx
23 жовтня 2019 14:36
Публ ТД Н - 12 71-75 кап рем 23.10.2019.docx
24 січня 2020 10:24
Закреслена ТД Н - 12 71-75 кап рем 21.01.2020 (4).docx
21 січня 2020 12:44
Закреслена Публ ТД Н - 12 71-75 кап рем 14.01.2020.docx
14 січня 2020 11:59
Закреслена ТД Н - 12 71-75 кап рем 27.11.2019.docx
28 листопада 2019 10:00
ЗАКРЕСЛЕНА Публ ТД Н - 12 71-75 кап рем 23.10.2019 (1).docx
24 січня 2020 10:24
Закреслена ТД Н - 12 71-75 кап рем 21.01.2020 (4).docx
21 січня 2020 12:44
Закреслена Публ ТД Н - 12 71-75 кап рем 14.01.2020.docx
14 січня 2020 11:57
Закреслена ТД Н - 12 71-75 кап рем 27.11.2019.docx
24 січня 2020 10:24
Перелік змін ТД КР по Н-12 24.01.docx
21 січня 2020 12:41
Перелік змін ТД 21.01.docx
14 січня 2020 11:57
Перелік змін ТД 14.01.docx
24 січня 2020 10:23
Перелік змін ТД КР по Н-12 24.01.docx
21 січня 2020 12:41
Перелік змін ТД 21.01.docx
14 січня 2020 11:58
Перелік змін ТД 14.01.docx
28 листопада 2019 09:59
Перелік змін ТД 27.11.docx
21 січня 2020 12:39
+++ Проект Дог 21.01.docx
23 жовтня 2019 14:35
Публ Проект Дог КР Н- 12 23.10.2019 р..docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

У тендерній документації відсутня інформація щодо умов участі у тендері об’єднань підприємств, зокрема консорціуму, а саме: документальне підтвердження кваліфікаційним критеріям, яке надається консорціумом щодо підприємств-учасників консорціуму
Дата подання: 22 січня 2020 13:37
Дата відповіді: 24 січня 2020 10:14
Питання: Просимо повідомити, чи буде прийнято Замовником документально підтверджена інформація про відповідність кваліфікаційним критеріям, що передбачені ст.16 Закону України “Про публічні закупівлі” (наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, наявність обладнання та матеріально технічної бази, тощо), що буде надано учасником тендеру (Консорціумом) щодо відповідності таким кваліфікаційним критеріям підприємством-учасником консорціуму за наявності у консорціуму документального підтвердження того, що у підприємства-учасника консорціуму виникнуть обов’язки щодо виконання зобов’язань перед консорціумом у разі укладання договору за результатами процедури закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглянуте та будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації в частині інформації щодо умов участі у тендері об’єднань підприємств, зокрема консорціуму.
В тендерній документації зазначено, що під аналогічним договором необхідно розуміти обсяг виконаних учасником робіт за договором (-ами) з обсягами виконання робіт за позиціями, зазначеними п.6.3.2. ГБН Г.1-218-182:2011 розділу «Дорожній одяг та покриття», аналогічними об’єкту/або більшими за даною закупівлею (предметом закупівлі). У таблиці додатку 4 вказано: за позицією 6.3.2 « Дорожній одяг та покриття» Суцільний ремонт дорожніх покриттів окремих ділянок доріг, у тому числі з фрезеруванням і профілюванням та влаштуванням шарів зносу покриття.
Дата подання: 23 січня 2020 11:40
Дата відповіді: 27 січня 2020 13:41
Чи відноситься до цього виконання робіт з влаштування верхнього, вирівнюючого та нижнього шарів дорожнього покриття, як рахувати обсяги цих робіт: у квадратних метрах або у протяжності ділянок доріг, на яких виконувалися ремонтні роботи?
Відповідь: По п.6.3.2. ГБН Г.1-218-182:2011 розділу «Дорожній одяг та покриття»» відповідно до технічної частини (додаток №5) слід розуміти роботи за позицією «Суцільний ремонт дорожніх покриттів окремих ділянок доріг, у тому числі з фрезеруванням і профілюванням та влаштуванням шарів зносу покриття», що відображено у табл. Додатку №4
Суцільний ремонт дорожнього покриття ділянки доріг по об’єкту даної закупівлі має на увазі - ремонт всіх шарів існуючого покриття, включаючи основу, нижній/вирівнюючий шари та верхні шари (тобто, комплексний ремонт). Тому, аналогічним договором є договір на автомобільну дорогу/ ділянку дороги з ремонту/заміною/влаштування основ та нижніх/вирівнюючих шарів асфальтобетону по основному проїзду у обсязі, не менш ніж площа (кв.м.) влаштування верхнього шару покриття основного проїзду, зазначеного в технічній частині тендерної документації.
А також -підтвердження досвіду влаштування верхнього шару -тонкошарових покриттів. у обсязі, не менш ніж площа (кв.м.) влаштування верхнього шару покриття основного проїзду, зазначеного в технічній частині тендерної документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-23-001154-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ГРАНІТ-001, Код ЄДРПОУ:42751872
Дата подання: 03 листопада 2019 23:26
Скарга на дискримінаційну вимогу документації
Детально описано у доданій скарзі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 листопада 2019 22:22
рішення від 06.11.2019 № 16076 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 листопада 2019 22:22
рішення від 18.11.2019 № 16870.pdf
Дата публікації: 21 листопада 2019 23:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесені зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 28 листопада 2019 10:14
Номер скарги: UA-2019-10-23-001154-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ГРАНІТ-001, Код ЄДРПОУ:42751872
Дата подання: 01 грудня 2019 20:41
Скарга на дискримінаційні вимоги Документації
Скарга на дискримінаційні вимоги Документації. Замовником було фактично проігнороване попереднє рішення Органу оскарження № 16870-р/пк-пз від 18.11.2019, прийняте за результатами розгляду скарги нашого підприємства у даній процедурі закупівлі. Замісь внесення змін до Документації з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині рішення, Замовник просто перефразував оскаржувані вимоги без усунення дискримінаційної складової. Як наслідок, Скаржник вимушений подати повторну скаргу (детальніше у доданій скарзі).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 грудня 2019 18:48
Рішення від 04.12.2019 № 17976 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 04 грудня 2019 18:47
рішення від 18.12.2019 № 18880.pdf
Дата публікації: 21 грудня 2019 16:00
Коментар замовника щодо усунення порушення: внесено зміни в тендерну документацію
Дата виконання рішення замовником: 14 січня 2020 12:12

Документи подані скаржником

03 листопада 2019 23:26
Скарга на умови Документації
03 листопада 2019 23:26
рішення від 24.09.2019 _ 13609.pdf
03 листопада 2019 23:26
Рішення від 27.11.2018 _ 12125.pdf
03 листопада 2019 23:26
рішення від 16.09.2019 _ 13019.pdf
03 листопада 2019 23:26
рішення від 23.01.2019 _759.pdf
18 листопада 2019 15:50
Аналогічний договір 01/08-СУБ
18 листопада 2019 15:50
Договір 47-СУБ
18 листопада 2019 15:50
Довідка про досвід

Документи подані замовником

12 листопада 2019 12:28
Рішення від 19.03.2019 № 3103.pdf
12 листопада 2019 12:28
Рішення від 11.06.2018 № 5549.pdf
12 листопада 2019 12:28
Рішення від 27.03.2019 № 3591.pdf
12 листопада 2019 12:28
Скан лист 07-1363 від 12.11.2019 р..pdf
12 листопада 2019 12:28
Рішення від 07.03.2019 № 2581.pdf
12 листопада 2019 12:28
рішення від 29.09.2017 № 6834.pdf
12 листопада 2019 12:28
Рішення від 18.12.2018 № 12870.pdf
12 листопада 2019 12:28
Рішення від 12.03.2019 № 2740.pdf
12 листопада 2019 12:28
Рішення від 27.03.2019 № 3612.pdf

Документи Органу Оскарження

21 листопада 2019 23:24
рішення від 18.11.2019 № 16870.pdf

Документи подані скаржником

01 грудня 2019 20:41
рішення від 18.11.2019 _ 16870.pdf
18 грудня 2019 16:54
табличка досвід

Документи подані замовником

10 грудня 2019 16:56
Скан 1363 від 10.12.2019 р..pdf
18 грудня 2019 10:32
IMG_9978.jpg
18 грудня 2019 10:32
Скан 1401 18.12.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2020 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ГРАНІТ-001 108 441 000,00
UAH з ПДВ
107 999 994,00
UAH з ПДВ
Документи
КОНСОРЦІУМ "МІКСТРАНСБУД" 111 453 250,00
UAH з ПДВ
107 999 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Хозхімсервіс 114 465 500,00
UAH з ПДВ
107 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 114 990 500,00
UAH з ПДВ
108 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РОАД КОНСТРАКШН 120 489 504,00
UAH з ПДВ
110 999 995,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 лютого 2020 09:23
Електронний підпис
03 лютого 2020 09:09
Досвід Планум 71-75-.pdf
03 лютого 2020 09:09
Зміни до гарантії 2800.pdf
03 лютого 2020 09:09
Довідка про досвід 71-75.pdf
03 лютого 2020 09:09
Договір.pdf
03 лютого 2020 09:09
Гарантія 2800-19 (2).zip
03 лютого 2020 09:09
Підтвердження Планум.pdf
03 лютого 2020 09:09
Підтвердження Шляхбуд.pdf
03 лютого 2020 09:09
4. Установчі документи.PDF
03 лютого 2020 09:09
Паспорт+ІПН Філіна А.В..PDF
03 лютого 2020 09:08
Відгуки №1-6 Шляхбуд.PDF
03 лютого 2020 09:08
Атестат Лабораторія.pdf
03 лютого 2020 09:08
Сертифікати.pdf
03 лютого 2020 09:08
ДОВІДКА ПРО УЧАСНИКА.PDF

Публічні документи

03 лютого 2020 09:28
Електронний підпис
31 січня 2020 16:28
Електронний підпис
31 січня 2020 16:24
17276 Хозхімсервіс p7s.rar

Публічні документи

03 лютого 2020 09:47
Електронний підпис
03 лютого 2020 09:45
Працівники.pdf
03 лютого 2020 09:06
Електронний підпис
03 лютого 2020 09:02
МТБ кор.pdf
31 січня 2020 19:54
Електронний підпис
31 січня 2020 19:42
Якісні показники дов.pdf
31 січня 2020 18:36
Санкції.pdf
31 січня 2020 18:36
Згода з договором.pdf
31 січня 2020 18:36
Субпідрядники.pdf
31 січня 2020 18:36
Банк гарант.rar
31 січня 2020 18:36
Технічне завдання.pdf
31 січня 2020 18:36
якісні показники.pdf
31 січня 2020 18:36
Захист довкілля.pdf
31 січня 2020 18:36
Транспортна схема.pdf
31 січня 2020 18:36
Лист АБ Гелікон.pdf
31 січня 2020 18:36
Закупівля АБ.pdf
31 січня 2020 18:36
АБЗ.pdf
31 січня 2020 18:36
Ст. 17.pdf
31 січня 2020 18:36
Аналогічні договори.pdf
31 січня 2020 18:36
Працівники.pdf
31 січня 2020 18:36
МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ГРАНІТ-001

КОНСОРЦІУМ "МІКСТРАНСБУД"

ТОВ Хозхімсервіс

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВ РОАД КОНСТРАКШН

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОНСОРЦІУМ "МІКСТРАНСБУД"
#43115352
Очікує рішення 107 999 998,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2020 10:23
ТОВ ГРАНІТ-001
#42751872
Відхилено 107 999 994,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2020 10:23

Документи

Документи

10 лютого 2020 10:20
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 14 лютого 2020 08:55
Коментар щодо відміни: Відмінити закупівлю робіт ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава на ділянці км 71+000 – км 75+220, Сумська область (45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) оголошення UA-2019-10-23-001154-c на підставі абз. 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у «зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі робіт».
Документи:
14 лютого 2020 08:54
Скан прот відміни КР СП 13.02.pdf