Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали (медичне обладнання та вироби медичного призначення різні)»
Очікувана вартість
1 622 163,30 UAH
UA-2019-09-06-001342-a edae2ec777a74b3e9c5a84fa76e16aad
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Іванна Іванівна

380442749707 tender_106@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498536
Вебсайт: http://www.svyatoshinruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А
Контактна особа: Коваленко Іванна Іванівна
380442749707
tender_106@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2019 15:45
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 30 вересня 2019 13:50
Очікувана вартість: 1 622 163,30 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 110,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Закупівля здійснюється вцілому
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали (медичне обладнання та вироби медичного призначення різні)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, місто Київ, Київ, Заклади освіти Святошинського району міста Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2019 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 15:58
ТД медичні вироби зі змінами.pdf
06 вересня 2019 15:48
Проект договору.docx
20 вересня 2019 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2019 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 15:58
ТД медичні вироби зі змінами.pdf
06 вересня 2019 15:48
ТД медичні вироби.pdf
06 вересня 2019 15:48
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-06-001342-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП ВКФ КВАНТ-ЮГ, Код ЄДРПОУ:41188235
Дата подання: 09 вересня 2019 14:24
ВИМОГА ( по усуненню протизаконних дій тендерного комітету Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації щодо порушень вимог Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015 року порушення конкурентного законодавства України та ЗУ«Про захист економічної конкуренції» від 11.01. 2001 року N 2210-III , дискримінаційних дій , направлених на необ’єктивну та упереджену оцінці тендерних пропозицій , що призведе до спотворення результатів торгів).
ВИМОГА

( по усуненню протизаконних дій тендерного комітету Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації щодо порушень вимог Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015 року порушення конкурентного законодавства України та ЗУ«Про захист економічної конкуренції» від 11.01. 2001 року N 2210-III , дискримінаційних дій , направлених на необ’єктивну та упереджену оцінці тендерних пропозицій , що призведе до спотворення результатів торгів).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 вересня 2019 12:28
Шановний Учасник, щодо листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерства охорони здоров’я України на виконання рекомендацій Антимонопольного Комітету України «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушення законодавства про заходи економічної конкуренції» від 19.12.2018 року № 3301-04/55905-03/01.7/338010 хочемо зазначити, що даний лист має рекомендаційний характер та не є обов’язковим до застосування.
А вимога щодо надання гарантійного листа від виробника, уповноваженого виробником дилера чи офіційного представника жодним чином не дискримінує учасників.
Ця вимога надає гарантії поставки дезінфекційних засобів, зменшує рівень ризику поставки неякісних чи фальсифікованих товарів (адже виробник, надаючи такого гарантійного листа, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, яке він продукує).
Слід зазначити, що виробник (або його представник в Україні), може вважати за потрібне надавати лист авторизації про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні, для участі в конкурсних торгах або одній вповноваженій фірмі, або декільком вповноваженим фірмам, які провели відповідні переговори чи уклали контракт на поставку за умови наявності контракту на поставку такого товару або ж за умови проведення попередніх переговорів.
Вимоги щодо включення виразу «або еквівалент» та мови є обґрунтовані - Замовником буде внесено відповідні зміни до тендерної документації. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Номер вимоги: UA-2019-09-06-001342-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41419883
Дата подання: 12 вересня 2019 16:47
Лист-скарга
Лист-скарга щодо телефонних дзвінків
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 вересня 2019 16:48
Шановний Учасник Управління освіти молоді та спорту Святошинської РДА міста Києва було розглянути ваш лист-скарга № 2170 від 12 вересня 2019 р.
З даного приводу зазначаємо наступне:
Під час підготовки та оприлюднення тендерної документації та інформації про дану закупівлю Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (далі - Замовник) керувався та виконав всі вимоги передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Зокрема, вимоги передбачені ст. 22 Закону.
Відповідно до Ч. 1 ст. 23. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Тобто, Закон чітко передбачає порядок звернення Учасників до Замовників за роз’ясненнями щодо тендерної документації.
Вказаний в тендерній документації номер телефону (044) 274-97-07 є робочим та в робочі години будь-який Учасник може зателефонувати та отримати вичерпну відповідь на його запитання.
Розгорнути Згорнути
Управління освіти молоді та спорту Святошинської РДА міста Києва
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА" 1 215 608,07
UAH з ПДВ
1 215 608,07
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЕЗ-2018" 1 606 430,50
UAH з ПДВ
1 606 430,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УНІВЕР-САН" 1 622 163,00
UAH з ПДВ
1 622 163,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2019 14:05
Електронний підпис
27 вересня 2019 13:56
Електронний підпис
27 вересня 2019 13:55
19. Сертифікат 2.rar
27 вересня 2019 13:55
18. Сертифікат 1.rar
27 вересня 2019 13:55
15. Лист повідомлення.pdf
27 вересня 2019 13:55
13. Проект договору.pdf
27 вересня 2019 13:55
9. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
27 вересня 2019 13:55
8. ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2019 15:19
Електронний підпис
04 жовтня 2019 15:17
ДОКУМЕНТИ ПЕРЕМОЖЦЯ.pdf
27 вересня 2019 17:32
Електронний підпис
27 вересня 2019 17:31
2. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ч.1.pdf
27 вересня 2019 16:53
Електронний підпис
27 вересня 2019 16:51
2. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ч.1.pdf
27 вересня 2019 12:42
Електронний підпис
27 вересня 2019 12:38
2. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ч.2.pdf
26 вересня 2019 18:59
Електронний підпис
26 вересня 2019 18:57
8. Лист-згода.pdf
26 вересня 2019 18:57
7. ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf
26 вересня 2019 18:57
5. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
26 вересня 2019 18:57
4. ВІДПОВІДНІСТЬ ст.17.pdf
26 вересня 2019 18:57
3. КВАЛІФІКАЦІЯ ст.16.pdf
26 вересня 2019 18:57
2. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ч.2.pdf
26 вересня 2019 18:57
2. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ч.1.pdf
26 вересня 2019 18:57
1. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
26 вересня 2019 18:57
1. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА"

ТОВ "ДЕЗ-2018"

ТОВ "УНІВЕР-САН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА"
#41419883
Відхилено 1 215 608,07
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 17:44
ТОВ "ДЕЗ-2018"
#42617164
Переможець 1 606 430,50
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 11:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2019 11:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДЕЗ-2018"
#42617164
1 606 430,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2019 15:39
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2019 15:39
Додаткова угода 10003.PDF зміни до договору
23 жовтня 2019 15:38
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2019 16:43
Договір 780.PDF укладений
17 жовтня 2019 16:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни за одиницю товару, а саме: шафа медична
Номер договору про закупівлю: 780/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 503 274,09
UAH