Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015: 32260000-3 Обладнання для передавання даних (обладнання для місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення територіальної громади міста Запоріжжя з монтажем та пусконалагодженням обладнання МАСЦО - зовнішній монтаж силового блоку, контролерів, антенно-фідерних блоків та прокладання кабелю, під’єднання до існуючої електромеханічної сирени; внутрішній монтаж (встановлення боксів, кріплення обладнання, прокладання кабелю)
Очікувана вартість
2 610 000,00 UAH
UA-2023-06-05-011141-a ● ed6e886ec31641adb646050ecd5998e0
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "ЗАПОРІЖМІСЬКСВІТЛО" |
Код ЄДРПОУ: | 03345076 |
Місцезнаходження: | 69032, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Південне шосе, буд. 7 |
Контактна особа: |
Людмила Петрова +380508523593 p16112022@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 червня 2023 15:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 610 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія (електронна) |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 78300 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору становить 5 % вартості договору, банківська гарантія |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32260000-3: Обладнання для передавання даних
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
КОНТРОЛЕР, у складі: Блок контролера СВТ.ЕМ для керування сиреною Силовий блок запуску СВТ Система зв’язку: Модуль радіо- зв’язку VHF Антена з кабелем Бокси, кріплення, комплектом Роутер з підтримкоюз монтажем та пусконалагодженням) LTE з монтажем та пусконалагодженням обладнання МАСЦО - зовнішній монтаж силового блоку, контролерів, антенно-фідерних блоків та прокладання кабелю, під’єднання до існуючої електромеханічної сирени; внутрішній монтаж (встановлення боксів, кріплення обладнання, прокладання кабелю)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69032, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Південне шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 32260000-3 — Обладнання для передавання даних
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки за поставлений Товар здійснюються на умовах відстрочення платежу протягом 7 банківських днів з дня отримання Замовником фінансування на предмет даного Договору на свій рахунок, після передачі Товару у власність Замовника, при умові отримання від Постачальника документів, передбачених Договором, та документів, що стосуються Товару, які передбачені цим Договором. В разі здійснення оплати за рахунок коштів підприємства розрахунки здійснюються на умовах відстрочення платежу протягом 7 банківських днів після передачі Товару у власність Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування – розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 7 банківських днів після отримання Замовником фінансування на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. Допускається відстрочення платежу оплати за фактом поставленого товару на 60 календарних днів. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 червня 2023 09:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 червня 2023 09:58 |
Тендерна документація 3226 система сповіщення ЗМІНИ 2.docx | |
12 червня 2023 09:58 |
Тендерна документація 3226 система сповіщення НОВА РЕДАКЦІЯ2.docx | |
12 червня 2023 05:30 |
Тендерна документація 3226 система сповіщення ЗМІНИ.docx | |
12 червня 2023 05:30 |
Тендерна документація 3226 система сповіщення НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
05 червня 2023 15:42 |
Додаток 4 до ТД.docx | |
05 червня 2023 15:42 |
Тендерна документація 3226 система сповіщення.docx | |
05 червня 2023 15:42 |
Додаток 3 проєкт договору.doc | |
05 червня 2023 15:42 |
Додаток 2 система сповіщення.docx | |
05 червня 2023 15:42 |
Додаток 1 до ТД.docx |
12 червня 2023 09:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
12 червня 2023 09:58 |
Тендерна документація 3226 система сповіщення ЗМІНИ 2.docx
|
|||||||||
12 червня 2023 09:58 |
Тендерна документація 3226 система сповіщення НОВА РЕДАКЦІЯ2.docx
|
|||||||||
12 червня 2023 05:30 |
Тендерна документація 3226 система сповіщення ЗМІНИ.docx
|
|||||||||
12 червня 2023 05:30 |
Тендерна документація 3226 система сповіщення НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||||||||
05 червня 2023 15:42 |
Додаток 4 до ТД.docx
|
|||||||||
05 червня 2023 15:42 |
Тендерна документація 3226 система сповіщення.docx
|
|||||||||
05 червня 2023 15:42 |
Додаток 3 проєкт договору.doc
|
|||||||||
05 червня 2023 15:42 |
Додаток 2 система сповіщення.docx
|
|||||||||
05 червня 2023 15:42 |
Додаток 1 до ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Просимо переглянути вимоги та формулювання щодо кваліфікаційних та інших вимог
Дата подання: 09 червня 2023 17:08
Дата відповіді: 12 червня 2023 06:19
А саме:
1. Конкретизувати, що вважається аналогічним договором; чи буде достатнім підтвердженням досвіду договір постачання товару, аналогічного предмету закупівлі, без зазначення в його тексті коду ДК 021:2015?
2. Переглянути перелік документів на підтвердження якості товару, оскільки в різних додатках містяться різні формулювання: документи, передбачені чинним законодавством України, які підтверджують відповідні технічні та якісні характеристики товару (сертифікати якості, тощо) / -сертифікат якості та/або відповідності; - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи; - протоколи випробувань / сертифікат походження (при умові, що продукція завозиться на територію України)
3. Змінити формулювання щодо підтвердження якості «Товару» або «Обладнання» замість «матеріалу та готового виробу»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Достатнім підтвердженням досвіду є аналогічний договір постачання товару, аналогічного предмету закупівлі, без обов'язкового зазначення в його тексті коду Єдиного закупівельного словника, за умови, якщо предмет закупівлі відповідає вимогам Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженому наказом Мінекономіки від 15.04.2020 №708. Учасник повинен надати відповідне пояснення щодо визначення предмету закупівлі посилаючись на норми чинного законодавста.
2.Перелік документів на підтвердження якості товару визначений у додатку 2 до Тендерної документації є визначеним чинним законодавством України, тому не потребує коригування.
3. Згідно із Законом "Про публічні закупівлі", предмет закупівлі - це товари, роботи чи послуги, які закуповує замовник у межах єдиної процедури закупівлі. І визначає такий предмет замовник у порядку, установленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Основним предметом закупівлі є продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Товари у розумінні профільного Закону - це продукція,об'єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети в твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов'язані з постачанням таких товарів, якщо вартість послуг не перевищує вартості самого товару. Зазначення у додатку 2 до Тендерної документації формулювання щодо підтвердження якості «матеріалу та готового виробу» є тотожнім в зорумінні Закону значенню "Товар" або "Обладнання", тому не потребує коригування.
2.Перелік документів на підтвердження якості товару визначений у додатку 2 до Тендерної документації є визначеним чинним законодавством України, тому не потребує коригування.
3. Згідно із Законом "Про публічні закупівлі", предмет закупівлі - це товари, роботи чи послуги, які закуповує замовник у межах єдиної процедури закупівлі. І визначає такий предмет замовник у порядку, установленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Основним предметом закупівлі є продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Товари у розумінні профільного Закону - це продукція,об'єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети в твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов'язані з постачанням таких товарів, якщо вартість послуг не перевищує вартості самого товару. Зазначення у додатку 2 до Тендерної документації формулювання щодо підтвердження якості «матеріалу та готового виробу» є тотожнім в зорумінні Закону значенню "Товар" або "Обладнання", тому не потребує коригування.
Вимога про усунення дискримінаційних вимог:
Дата подання: 09 червня 2023 17:08
Дата відповіді: 12 червня 2023 04:12
Шановний Замовник! Чим обґрунтована вимога на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів (у кількості не менше 2-х), укладених саме з бюджетною установою? Специфіка такого покупця як бюджетна установа жодним чином не впливає на досвід постачання товару за предметом даної закупівлі!! Дана вимога значно звужує коло потенційних учасників і дискримінаційною!!! Вимагаємо виключити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Кваліфікаційна вимога на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів (у кількості не менше 2-х), укладених саме з бюджетною установою обумовлена тим, що закупівля здійснюється в умовах воєнного стану з метою оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій у сфері цивільного захисту, адже воно сповіщає жителів про можливу небезпеку, допомагає врятувати найдорожче – життя і здоров’я людей.
Замовник має забезпечити оптимальні умови для організації і порядку оповіщення населення на договірних засадах з суб’єктами господарювання, що надають послуги відповідно до законодавства України, та мають відповідний досвід. Зокрема наявність досвіду з бюджетними установами у Учасника у повній мірі забезпечує найбільш сприятливі умови для гарантування та забезпечення конституційних прав громадян на захист життя, здоров’я та власності.
Замовник має забезпечити оптимальні умови для організації і порядку оповіщення населення на договірних засадах з суб’єктами господарювання, що надають послуги відповідно до законодавства України, та мають відповідний досвід. Зокрема наявність досвіду з бюджетними установами у Учасника у повній мірі забезпечує найбільш сприятливі умови для гарантування та забезпечення конституційних прав громадян на захист життя, здоров’я та власності.
Щодо приведення тендерної документації у відповідність до Особливостей
Дата подання: 09 червня 2023 17:09
Дата відповіді: 12 червня 2023 08:09
Шановний Замовник! Просимо привести застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, у відповідність до Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній з 19.05.2023 р.)
Відповідь: У відповідності до пункту 6 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Однак, згідно з абзацем 3 пункту 47 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі у випадку не оприлюднення в електронній системі закупівель вище зазначених документів у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір.
Згідно з пунктом 3 Застережень щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику пункту 3 Розділу 3 Тендерної документації ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону є підставою для неповернення тендерної пропозиції.
Враховуючи вищенаведене, вимога щодо непроверенная забезпечення, визначену у пунктом 3 Застережень щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику за редакцією пункту 3 частини 3 статті 25 Закону, є такою, що розбігається з вимогами абзацу 3 пункту 47 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178.
Вказана розбіжність між нормативно-правовими актами, що регулюють одні й ті ж правовідносини є юридичною колізією.
З метою уникнення дискримінації учасників процедури Замовником прийнято рішення привести умови Тендерної документації, в частині коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, у відповідність до вимог абзацу 3 пункту 47 Особливостей. У Тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Однак, згідно з абзацем 3 пункту 47 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі у випадку не оприлюднення в електронній системі закупівель вище зазначених документів у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір.
Згідно з пунктом 3 Застережень щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику пункту 3 Розділу 3 Тендерної документації ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону є підставою для неповернення тендерної пропозиції.
Враховуючи вищенаведене, вимога щодо непроверенная забезпечення, визначену у пунктом 3 Застережень щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику за редакцією пункту 3 частини 3 статті 25 Закону, є такою, що розбігається з вимогами абзацу 3 пункту 47 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178.
Вказана розбіжність між нормативно-правовими актами, що регулюють одні й ті ж правовідносини є юридичною колізією.
З метою уникнення дискримінації учасників процедури Замовником прийнято рішення привести умови Тендерної документації, в частині коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, у відповідність до вимог абзацу 3 пункту 47 Особливостей. У Тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Просимо уточнити строк дії тендерної пропозиції
Дата подання: 09 червня 2023 17:10
Дата відповіді: 12 червня 2023 06:24
Шановний Замовник! Просимо уточнити строк дії тендерної пропозиції. Оскільки в тендерній документації 120 днів, а в додатку 4 – 90 днів.
Відповідь: Шановний Учасник! Ваше зауваження враховано, до Тендерної документації внесені відповідні зміни
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-06-05-011141-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Абрамова Марина В'ячеславівна, Код ЄДРПОУ:2261116885
Дата подання: 09 червня 2023 17:09
Вимога про усунення дискримінаційних вимог
Шановний Замовник! Чим обґрунтована вимога на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів (у кількості не менше 2-х), укладених саме з бюджетною установою? Специфіка такого покупця як бюджетна установа жодним чином не впливає на досвід постачання товару за предметом даної закупівлі!! Дана вимога значно звужує коло потенційних учасників і дискримінаційною!!! Вимагаємо виключити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 червня 2023 21:54
Відповідь на вимогу про усунення дискримінаційних вимог UA-2023-06-05-011141-a.a1
Шановний Учасник! Кваліфікаційна вимога на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів (у кількості не менше 2-х), укладених саме з бюджетною установою обумовлена тим, що закупівля здійснюється в умовах воєнного стану з метою оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій у сфері цивільного захисту, адже воно сповіщає жителів про можливу небезпеку, допомагає врятувати найдорожче – життя і здоров’я людей.
Замовник має забезпечити оптимальні умови для організації і порядку оповіщення населення на договірних засадах з суб’єктами господарювання, що надають послуги відповідно до законодавства України, та мають відповідний досвід. Зокрема наявність досвіду з бюджетними установами у Учасника у повній мірі забезпечує найбільш сприятливі умови для гарантування та забезпечення конституційних прав громадян на захист життя, здоров’я та власності.
Шановний Учасник! Кваліфікаційна вимога на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів (у кількості не менше 2-х), укладених саме з бюджетною установою обумовлена тим, що закупівля здійснюється в умовах воєнного стану з метою оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій у сфері цивільного захисту, адже воно сповіщає жителів про можливу небезпеку, допомагає врятувати найдорожче – життя і здоров’я людей.
Замовник має забезпечити оптимальні умови для організації і порядку оповіщення населення на договірних засадах з суб’єктами господарювання, що надають послуги відповідно до законодавства України, та мають відповідний досвід. Зокрема наявність досвіду з бюджетними установами у Учасника у повній мірі забезпечує найбільш сприятливі умови для гарантування та забезпечення конституційних прав громадян на захист життя, здоров’я та власності.
Номер вимоги: UA-2023-06-05-011141-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:43476300
Дата подання: 13 червня 2023 22:44
Невідповідність тендерної документації вимогам чинного законодавства
Замовником не дотримано передбачений чинним законодавством порядок створення систем оповіщення №1:
Згідно з Положенням про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та зв’язку у сфері цивільного захисту (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2017 р. № 733 {Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ):
пукнт 22
наявності проектної (проектно-кошторисної), технічної (експлуатаційно-технічної) документації, паспортів на автоматизовану систему оповіщення, технічні засоби оповіщення та інформування;
Тобто наявність проектно-кошторисної документації обов'язкова.
Відповідно закупівлі яку Ви раніше оголошували UA-2023-06-02-007644-a Вам було задане також питання щодо ПКД але відповіді Вами надано не було.
Вимагаємо: Скасувати тендерну процедуру із-за Невідповідність тендерної документації вимогам чинного законодавства
Розгорнути
Згорнути
Згідно з Положенням про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та зв’язку у сфері цивільного захисту (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2017 р. № 733 {Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ):
пукнт 22
наявності проектної (проектно-кошторисної), технічної (експлуатаційно-технічної) документації, паспортів на автоматизовану систему оповіщення, технічні засоби оповіщення та інформування;
Тобто наявність проектно-кошторисної документації обов'язкова.
Відповідно закупівлі яку Ви раніше оголошували UA-2023-06-02-007644-a Вам було задане також питання щодо ПКД але відповіді Вами надано не було.
Вимагаємо: Скасувати тендерну процедуру із-за Невідповідність тендерної документації вимогам чинного законодавства
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 червня 2023 12:03
Замовником прийнято рішення про скасування закупівлі у зв'язку з необхідністю внесення змін до Тендерної документації, складністю технічного опису предмету закупівлі та неможливостю внести зміни до Тендерної документації, з урахуванням обмеження у часі до початку аукціону.
Номер вимоги: UA-2023-06-05-011141-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:43476300
Дата подання: 13 червня 2023 22:48
Невідповідність тендерної документації вимогам чинного законодавства
Замовником не дотримано передбачений чинним законодавством порядок створення систем оповіщення №2:
Згідно з Положенням про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та зв’язку у сфері цивільного захисту (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2017 р. № 733 {Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ):
П .10. Місцеві автоматизовані системи централізованого оповіщення створюються і функціонують у районах, на територіях територіальних громад, у населених пунктах та на територіях, що віднесені до груп цивільного захисту.
{Абзац перший пункту 10 в редакції Постанови КМ № 1205 від 21.10.2022}
Створення та модернізація місцевих автоматизованих систем централізованого оповіщення здійснюються згідно із законодавством на підставі рішень місцевих органів виконавчої влади (органів місцевого самоврядування) за погодженням з відповідним структурним підрозділом з питань цивільного захисту Автономної Республіки Крим, обласних, Київської і Севастопольської міських держадміністрацій та територіальним органом ДСНС.
За наявною інформацією відсутні погодження структурним підрозділом з питань цивільного захисту та ДСНС щодо проектування та реконструкції місцевих автоматизованих систем централізованого оповіщення, які є предметом закупівлі.
Вимагаємо: Скасувати тендерну процедуру із-за Невідповідність тендерної документації вимогам чинного законодавства
Розгорнути
Згорнути
Згідно з Положенням про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та зв’язку у сфері цивільного захисту (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2017 р. № 733 {Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ):
П .10. Місцеві автоматизовані системи централізованого оповіщення створюються і функціонують у районах, на територіях територіальних громад, у населених пунктах та на територіях, що віднесені до груп цивільного захисту.
{Абзац перший пункту 10 в редакції Постанови КМ № 1205 від 21.10.2022}
Створення та модернізація місцевих автоматизованих систем централізованого оповіщення здійснюються згідно із законодавством на підставі рішень місцевих органів виконавчої влади (органів місцевого самоврядування) за погодженням з відповідним структурним підрозділом з питань цивільного захисту Автономної Республіки Крим, обласних, Київської і Севастопольської міських держадміністрацій та територіальним органом ДСНС.
За наявною інформацією відсутні погодження структурним підрозділом з питань цивільного захисту та ДСНС щодо проектування та реконструкції місцевих автоматизованих систем централізованого оповіщення, які є предметом закупівлі.
Вимагаємо: Скасувати тендерну процедуру із-за Невідповідність тендерної документації вимогам чинного законодавства
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 червня 2023 12:05
Замовником прийнято рішення відмінити закупівлю у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме у зв'язку з необхідністю внесення змін до Тендерної документації, складністю технічного опису предмету закупівлі та неможливістю внести зміни до Тендерної документації, з урахуванням обмеження у часі до початку аукціону.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 15 червня 2023 12:14 |
Кінець періоду оскарження: | 26 червня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 26 червня 2023 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | у зв'язку з необхідністю внесення змін до Тендерної документації, складністю технічного опису предмету закупівлі та неможливістю внести зміни до Тендерної документації, з урахуванням обмеження у часі до початку аукціону. |
Документи:
15 червня 2023 12:14
|
Електронний підпис |
15 червня 2023 12:14
|
Протокол відміни система сповіщення.docx.asice.zip |