Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
CPV: 021:2015: 33600000-6 «Pharmaceutical products» (Aciclovir (Aciclovir), Amiodarone (Amiodarone), Atropine (Atropine), Bupivacaine (Bupivacaine), Warfarin (Warfarin), Activated charcoal (Activated charcoal), Rabies vaccine (Rabies vaccine), Verapamil (Verapamil), Aqua pro injectionibus/Water for injection (Aqua pro injectionibus/Water for injection), Aqua pro injectionibus/Water for injection (Aqua pro injectionibus/Water for injection), Hydrocortisone (Hydrocortisone), Heparin sodium (Heparin sodium), Glucose (Glucose), Digoxin (Digoxin), Digoxin (Digoxin), Dexamethasone (Dexamethasone), Diclofenac (Diclofenac), Dopamine (Dopamine), Drotaverine (Drotaverine), Enoxaparin (Enoxaparin), Enoxaparin (Enoxaparin), Enoxaparin (Enoxaparin), Epinephrine (Epinephrine), Zoledronic acid (Zoledronic acid), Insulin injection (fast-acting) (Insulin injection (fast-acting)), Isosorbide dinitrate (Isosorbide dinitrate), Isosorbide dinitrate (Isosorbide dinitrate), Iohexol (Iohexol), Iohexol (Iohexol), Iohexol (Iohexol), Calcium gluconate (Calcium gluconate), Captopril (Captopril), Captopril (Captopril), Carbamazepine (Carbamazepine), Lidocaine (Lidocaine), Lidocaine (Lidocaine), Loratadine (Loratadine), Lactulose (Lactulose) [д], Magnesium sulfate (Magnesium sulfate), Magnesium sulfate (Magnesium sulfate), Metamizole sodium (Metamizole sodium), Metoclopramide (Metoclopramide), Sodium thiosulfate (Sodium thiosulfate), Neostigmine (Neostigmine), Nadroparin (Nadroparin), Naloxone (Naloxone), Nystatin (Nystatin), Nifedipine (Nifedipine), Ondansetron (Ondansetron), Oxytocin (Oxytocin), Omeprazole (Omeprazole), Prednisolone (Prednisolone), Povidone iodine (Povidone iodine), Ranitidine (Ranitidine), Sulfasalazine (Sulfasalazine), Streptokinase (Streptokinase), Tranexamic acid (Tranexamic acid), Tranexamic acid (Tranexamic acid), Tranexamic acid (Tranexamic acid), Theophylline (Theophylline), Fluconazole (Fluconazole), Folic acid (Folic acid), Folic acid (Folic acid), Fluconazole (Fluconazole), Furosemide (Furosemide), Chlorhexidine (Chlorhexidine), Chlorpromazine (Chlorpromazine) [д])
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧЕРНІГІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №2» ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 14233274 |
Місцезнаходження: | 14034, Україна , Чернігівська область обл., місто Чернігів, вулиця 1-го Травня 168б |
Контактна особа: |
Муцька Світлана Михайлівна +380462660583 chgb2_t@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Communal non-commercial enterprise «Chernihiv City Hospital № 2» of Chernihiv City Council |
National ID: | 14233274 |
Contact point: |
Mutska Svitlana +380462660583 chgb2_t@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2021 18:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2021 00:01 |
Початок аукціону: | 06 квітня 2021 11:45 |
Очікувана вартість: | 3 945 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 39450 UAH |
Publication date: | 23 лютого 2021 18:17 |
Enquiries until: | 17 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 23 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 березня 2021 00:01 |
Information
Estimated total value: | 3 945 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 39 450 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2021 16:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2021 16:53 |
Тендерна документація зі змінами.doc | |
03 березня 2021 16:53 |
Додаток 3 зі змінами.doc | |
03 березня 2021 16:53 |
Додаток 4 зі змінами.doc | |
03 березня 2021 16:53 |
Зміни 03.03.2021.pdf | |
23 лютого 2021 19:09 |
Додаток 6.doc | |
23 лютого 2021 19:09 |
Додаток 5.doc | |
23 лютого 2021 19:09 |
Додаток 2.doc | |
23 лютого 2021 19:09 |
Додаток 1.doc |
03 березня 2021 16:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 березня 2021 16:53 |
Тендерна документація зі змінами.doc
|
|||
03 березня 2021 16:53 |
Додаток 3 зі змінами.doc
|
|||
03 березня 2021 16:53 |
Додаток 4 зі змінами.doc
|
|||
03 березня 2021 16:53 |
Зміни 03.03.2021.pdf
|
|||
23 лютого 2021 19:09 |
Додаток 6.doc
|
|||
23 лютого 2021 19:09 |
Додаток 5.doc
|
|||
23 лютого 2021 19:09 |
Додаток 2.doc
|
|||
23 лютого 2021 19:09 |
Додаток 1.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-21-000005 ● 6e4032d4973b4b4296a8a9afe7d16db6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 липня 2021 15:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.07.2021 № 428
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.07.2021 № 428
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
33 UA-2021-02-23-015033-b 23.02.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-26 09:38:13
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Фармацевтична продукція» за ДК 021:2015: 33600000-6 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ДК ID: UA-2021-02-23-015033-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-29 13:34:46
Відповідь
КНП « Чернігівська міська лікарня №2» ЧМР багатопрофільна лікарня, яка надає невідкладну та планову допомогу населенню м. Чернігова. Також лікарня є опорним закладом м. Чернігова при лікування хворих на COVID-19. У 2018 році Чернігівська міська лікарня №2 ЧМР набула статус комунального некомерційного підприємства, якою є і на сьогодні. В тому ж році, з набуттям статусу неприбутковості, було підписано договір з Національною службою здоров’я України. З 2018 року КНП « Чернігівська міська лікарня №2» ЧМР частково отримує кошти від НСЗУ, а з 01.04.2020 року повністю. Відповідно до «Програми медичних гарантій» лікування пацієнта відбувається за рахунок медичного закладу в повному обсязі, в тому числі забезпеченість пацієнта лікарськими засобами та виробами медичного призначення. Призначення лікування пацієнту лікарем відбувається згідно стандартів по наданню медичної допомоги та протоколу лікування.
В структурі ліжкового фонду переважають ліжка хірургічного та кардіологічного профілю.
Закупівля медичних засобів відбувається згідно аналізу данних попереднього року та данних попередніх закупівель з урахуванням структури ліжкового фонду та кількості пролікованих хворих за кожною нозологічною одиницею. Основним документом для розрахунків є форма №20(річна) затверджена Наказом МОЗ України від 10 липня 2007 р. №378.
Всі засоби, які увійшли до переліку предметів закупівлі відносяться до Національного переліку основних лікарських засобів затвердженого Постановою КМУ України №33 від 25.03.2009р. ( в редакції Постанови КМУ від 13 грудня 2017 р. № 1081). Очікувана вартість закупівлі лікарських засобів визначається як добуток необхідного обсягу лікарських засобів та затвердженої відповідним нормативно-правовим актом ціни ( Реєстр оптово-відпускних цін на лікарські засоби в останній редакції).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Пункт 3 Розділу 2 та пункту 1 Розділу 3 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧЕРНІГІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №2» ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 14233274 |
Місцезнаходження: | 14034, Україна, Чернігівська область обл., місто Чернігів, вулиця 1-го Травня 168б |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "СТМ-Фарм" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ЛІКИ УКРАЇНИ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 квітня 2021 12:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТМ-Фарм" |
3 555 328,15
UAH з ПДВ
|
3 555 328,15
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛІКИ УКРАЇНИ" |
3 936 909,23
UAH з ПДВ
|
3 936 909,23
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СТМ-Фарм" #43808856 |
Переможець |
3 555 328,15
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2021 17:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 18:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 17:57
|
2021-12-28-0008.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 17:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2021 15:10
|
2021-12-21-0003.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 14:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 жовтня 2021 16:49
|
ДУ №3 до Договору 315.pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2021 16:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 квітня 2021 20:01
|
дод угода 2.pdf | зміни до договору |
27 квітня 2021 20:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 квітня 2021 17:29
|
дод угода 1 до договору 3.5.pdf | зміни до договору |
23 квітня 2021 17:27
|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2021 16:50
|
315.pdf | укладений |
23 квітня 2021 16:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшити суму договору на 200 000,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 315 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору на 14,00 грн |
Номер договору про закупівлю: | 315 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сума договору зменшується на 321,90 грн. (позиції 9 та 61 специфікації) |
Номер договору про закупівлю: | 315 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору на 680,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 315 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору на 488 356,92 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 315 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |