Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ДПС у Хмельницькій області |
Код ЄДРПОУ: | 44070171 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Пилипчука,17 |
Контактна особа: |
Бондарчук Інна Дмитрівна +380382701854 km.prozorro@tax.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 грудня 2022 17:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 грудня 2022 17:09 |
Початок аукціону: | 27 грудня 2022 15:10 |
Початок аукціону: | 27 грудня 2022 15:10 |
Очікувана вартість: | 4 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата вартості обсягів споживання електроенергії здійснюється Споживачем шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника в безготівковій формі на підставі Акта купівлі-продажу електричної енергії протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Споживача на зазначені цілі. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 грудня 2022 17:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 грудня 2022 17:05 |
ТД електрична енергія 2023_ГУ.rtf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-13-000026 ● c4631df170ca44b88993ebc59704586a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2023 15:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.02.2023 № 6-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 13.02.2023 № 6-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11
UA-2022-12-15-022249-a 15.12.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-15 16:06:21
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-15-022249-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації (пояснень, документів) з наступних питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Постановою № 1178 затверджено особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості).
Порядок розгляду тендерної пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації визначений пунктом 38 Особливостей.
Згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, 03.01.2023 Замовником опублікована інформація про скасування рішення від 29.12.2022 № 169 про обрання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ» та оприлюднене рішення від 05.01.2023 № 2 про повторний розгляд та відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ".
- обгрунтуйте підстави повторного розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ» щодо її відповідності вимогам тендерної документації?
3. Відповідно до пункту 38 Особливостей Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною.
- Чому строк розгляду Замовником тендерної пропозиції ТОВ «ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ» перевищив п’ять робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-17 11:12:13
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України Західного офісу Держаудитслужби Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області.
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України Західного офісу Держаудитслужби Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області.
1. Очікувана вартість предмета закупівлі на 2023рік визначена методом порівняння ринкових цін відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарювання України від 18.02.2020 р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та складає 4800000,00грн . Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в межах прогнозованих кошторисних призначень та з урахуванням затверджених лімітів на споживання енергоносіїв та води згідно наказу ДПС України № 19.12.2022 №914 та наказу ГУ ДПС у Хмельницькій області від 28.12.2022р. №406. Джерело фінансування – державний бюджет та відшкодовані кошти орендарями за споживання електричної енергії. Також ГУ ДПС у Хмельницькій області є балансоутримувачем приміщень. які орендуються орендарями згідно договорів оренди укладених Фондом державного майна та які відшкодовують споживання електричної енергії.
2.Аукціон з закупівлі електричної енергії UA-2022-12-15-022249-a відбувся 27.12.2022р.
За результатами аукціону економічно вигідною пропозицією визнано тендерну пропозицію ТОВ «ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ». Розглянуто тендерну пропозицію ТОВ «ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ» та визнано переможцем 29.12.2022р. згідно протоколу №169. Після визнання переможцем закупівлі ТОВ «ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ» уповноважена особа Замовника виявила, що переможець не надав сертифікати ISO50001:2018 “Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», які вимагалися тендерною документацією (ISO50001:2018 “Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання» створений для управління енергосистемами, який визначає вимоги для установки, впровадження, супроводу та поліпшення системи енергоменеджменту, мета якої – дозволити організації поліпшити енергосистему, включаючи енергоефективність, енергобезпеку і енергоспоживання)
Згідно абзацу 6 п.12 розділу ІІІ тендерної документації у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях тендерної документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/її роз’яснення державних органів. У довідці Учасник ТОВ «ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ» не вказав посилання на законодавчі норми, які унеможливлюють отримання даного сертифікату, тому уповноваженою особою вирішено виправити свою помилку та дискваліфікувати учасника ТОВ «ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ».
3.За пунктами 39 і 46 Особливостей встановлено порядок визначення учасника переможцем торгів та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) чи Особливостей не визначено норм, які б дозволяли чи забороняли скасування замовником самостійно прийнятого ним рішення, наприклад про визначення переможця чи відхилення учасника.
Крім того, якщо брати до уваги технічну реалізацію електронної системи закупівель, замовник технічно ще може відмінити рішення про визначення переможця.
Аукціон з закупівлі електричної енергії UA-2022-12-15-022249-a відбувся 27.12.2022р.
Розглянуто тендерну пропозицію ТОВ «ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ» та визнано переможцем 29.12.2022р. згідно протоколу №169. Тобто тендерна пропозиція ТОВ «ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ» розглянута в термін 2 робочих дні. Виправлення помилки уповноваженою особою відбулося в період оскарження рішення Замовника. В той же час система дозволяла «відмінити рішення». Тому після відміни рішення система встановила термін в 5 робочих днів для розгляду тендерної документації наступного учасника.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу закупівлі Електрична енергія (UA-2022-12-15-022249-a) Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області встановлені порушення у сфері публічних закупівель. На виконання зобов'язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовник зобов'язується врахувати в роботі виявлені порушення та не допускати їх в подальшому.
2023-02-23 09:16:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (1.Інформація, зазначена Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів та тендерній документації не відповідає запланованій закупівлі, чим не дотримано вимог частини першої статті 4 Закону. 2.Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 № 680 (далі – Наказ №680) щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків (Додаток 1-7) до тендерної документації окремими файлами.)
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 грудня 2022 15:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ" |
3 520 000,00
UAH з ПДВ
|
3 520 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
4 512 000,00
UAH з ПДВ
|
4 512 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ" #42035266 |
Рішення скасоване |
3 520 000,00
UAH з ПДВ
|
03 січня 2023 15:27
|
ТОВ "ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОЗБУТ" #42035266 |
Відхилено |
3 520 000,00
UAH з ПДВ
|
05 січня 2023 18:24
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ГАЗ РЕСУРС" #41427817 |
Переможець |
4 512 000,00
UAH з ПДВ
|
09 січня 2023 10:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2024 15:25
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 11:34
|
світло Укргазресурс.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 11:34
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2023 15:18
|
дод у2.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2023 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2023 15:00
|
Додаткова угода 1 до договору 2-230123 від 23.01.2023.pdf | зміни до договору |
24 липня 2023 14:50
|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2023 08:10
|
2 230123.pdf | укладений |
24 січня 2023 08:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна кошторисних призначень |
Номер договору про закупівлю: | 2/230123 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна обсягу споживання, відповідно зміна суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 2/230123 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору у зв'язку з зменшенням обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 2/230123 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |