Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канат стальний Ø 36,5мм
Очікувана вартість
529 300,00 UAH
UA-2025-01-17-011759-a ● ed4fde31b0c14fc5bf28f5f6058c5aae
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Львіввугілля" |
Код ЄДРПОУ: | 32323256 |
Місцезнаходження: | 80000, Україна , Львівська обл., Сокаль, вул.Б.Хмельницького,26 |
Контактна особа: |
Андрій МОДЕНКО 380672150077 Modenko.A@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2025 14:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 січня 2025 11:00 |
Очікувана вартість: | 529 300,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 646,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту
Для створення рівного конкурентного середовища в оголошенні про проведення процедури закупівлі очікувана вартість зазначається без ПДВ, учасник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Включення чи не включення ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим податковим законодавством.
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами).
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником для участі у цій процедурі закупівлі, викладаються українською мовою. * Примітка У разі надання учасником у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою, виданих органами державної влади, підприємствами/установами/ організаціями, такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом і печаткою (у разі її використання) учасника, або бюро перекладів/перекладачем, або нотаріусом. (відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник). Проектна, технічна документація, особисті документи (водійські посвідчення, паспорти, трудові книжки) які викладені в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою. Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською мовою та інші друковані джерела літературної інформації: буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо.
Розгорнути
Згорнути
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником для участі у цій процедурі закупівлі, викладаються українською мовою. * Примітка У разі надання учасником у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою, виданих органами державної влади, підприємствами/установами/ організаціями, такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом і печаткою (у разі її використання) учасника, або бюро перекладів/перекладачем, або нотаріусом. (відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник). Проектна, технічна документація, особисті документи (водійські посвідчення, паспорти, трудові книжки) які викладені в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою. Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською мовою та інші друковані джерела літературної інформації: буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
670 метр
Канат стальний Ø 36,5мм EN 12385-6 6x36-FC-1670 B sZ A2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80051, Україна, Львівська область, с. Острів, ВП «Управління «Західвуглепостач» ДП «Львіввугілля»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Канат стальний Ø 36,5мм. Умови оплати – Оплата за отриманий Товар проводиться Покупцем шляхом перерахування коштів протягом 30 робочих днів з моменту отримання узгодженої партії Товару. Оплату за Товар може здійснювати, як Покупець так і Вантажоодержувач. Джерело фінансування - кошти підприємства. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 січня 2025 14:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2025 14:36 |
Додаток 2 Цінова пропозиція.docx | |
17 січня 2025 14:36 |
Додаток 4 Перелік документів та інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.docx | |
17 січня 2025 14:36 |
Обгрунтування доцільності закупівлі каната стального d.36,5мм.pdf | |
17 січня 2025 14:36 |
Додаток 1 Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі.docx | |
17 січня 2025 14:36 |
Т.д. Канат стальний d 36.5мм.docx | |
17 січня 2025 14:36 |
Додаток 3 Проект договору та лист згода з проектом договору.docx | |
17 січня 2025 14:36 |
Технічне завдання до закупівлі канату стального.pdf |
17 січня 2025 14:50 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 січня 2025 14:36 |
Додаток 2 Цінова пропозиція.docx
|
|||
17 січня 2025 14:36 |
Додаток 4 Перелік документів та інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.docx
|
|||
17 січня 2025 14:36 |
Обгрунтування доцільності закупівлі каната стального d.36,5мм.pdf
|
|||
17 січня 2025 14:36 |
Додаток 1 Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі.docx
|
|||
17 січня 2025 14:36 |
Т.д. Канат стальний d 36.5мм.docx
|
|||
17 січня 2025 14:36 |
Додаток 3 Проект договору та лист згода з проектом договору.docx
|
|||
17 січня 2025 14:36 |
Технічне завдання до закупівлі канату стального.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ЗВЕРНЕННЯ ВІДПОВІДНО ДО УМОВ ДОГОВОРУ
Дата подання: 21 січня 2025 11:19
Дата відповіді: 22 січня 2025 10:26
В редакції Покупця В редакції Постачальника
2.4. На Товар, що постачається, діє гарантійний термін експлуатації, який обчислюється з дня введення Товару в експлуатацію і складає один рік, але не більше 18 місяців від дати його отримання Замовником, якщо інше не було передбачене технічною документацією. Постачальник гарантує якість товарів в цілому. 2.4. На Товар, що постачається, діє гарантійний термін експлуатації, який встановлюється згідно з вимогами стандартів, технічних умов, сертифікатів (паспортів, гарантійних талонів, тощо) Постачальника.
4.3. У випадку невиконання Покупцем умов оплати за Договором, внаслідок відсутності цільового фінансування таких видатків, Покупець звільняється від відповідальності щодо сплати будь-яких господарських санкцій (пеня, штраф тощо), пов'язаних з недотриманням термінів оплати Товару. 4.3. Виключити.
5.9. Якщо, під час приймання Товару буде встановлено, що поставлений Товар за своїми технічними характеристиками або наявній супровідній технічній документації не відповідає нормам, правилам і стандартам, Покупець (Вантажоодержувач) має право в односторонньому порядку відмовитись від подальшого приймання такого Товару та повернути його Постачальнику без будь-яких фінансових наслідків для себе. 5.9. Якщо, під час приймання Товару або протягом гарантійного терміну буде встановлено, що поставлений Товар за своїми технічними характеристиками або наявній супровідній технічній документації не відповідає нормам, правилам і стандартам, виклик представника Постачальника для складання двостороннього рекламаційного акту є обов'язковим.
5.15. Постачальник зобов’язується із застосуванням операційної системи документообігу зареєструвати податкову накладну в єдиному реєстрі податкових накладних протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту (дати) виникнення податкового зобов’язання. 5.15. Постачальник зобов’язується із застосуванням операційної системи документообігу зареєструвати податкову накладну в єдиному реєстрі податкових накладних в порядку та строки, встановлені п. 201 ПК України.
5.16. Фактом підтвердження виконання зобов’язань узятих на себе Постачальником відповідно до пункту 5.15. цього Договору – є квитанція (повідомлення) про здійснення електронної реєстрації в єдиному реєстрі податкових накладних отримана за допомогою операційної системи документообігу. 5.16. Виключити.
6.3.3. Якщо протягом гарантійного строку будуть виявлені недоліки поставленого Товару і Покупець письмово повідомить про них Постачальника, Постачальник зобов'язаний за свій рахунок протягом 20 днів здійснити заміну дефектного Товару на Товар відповідної якості. 6.3.3. Якщо протягом гарантійного строку будуть виявлені недоліки поставленого Товару і Покупець письмово повідомить про них Постачальника, Постачальник зобов'язаний за свій рахунок протягом 20 днів з моменту підписання сторонами двостороннього дефектного акту та отримання Постачальником відповідної вимоги Покупця здійснити заміну дефектного Товару на Товар відповідної якості.
7.3. Постачальник за Договором несе відповідальність за якість Товару. Якщо поставлений Товар не відповідає за якістю стандартам, іншій документації або умовам Договору, а також у випадку недопоставки Товару, Постачальник зобов'язаний власними силами і за свій рахунок здійснити заміну неякісного Товару або допоставити Товар у 20-денний термін. Якщо Постачальник не здійснив заміну невідповідного Товару у зазначений термін, Покупець має право вимагати сплати Постачальником штрафу в розмірі 20% від вартості Товару невідповідної якості. 7.3. Постачальник за Договором несе відповідальність за якість Товару. Якщо поставлений Товар не відповідає за якістю стандартам, іншій документації або умовам Договору, а також у випадку недопоставки Товару, Постачальник зобов'язаний власними силами і за свій рахунок здійснити заміну неякісного Товару або допоставити Товар у 20-денний термін з моменту підписання сторонами двостороннього дефектного акту та отримання Постачальником відповідної вимоги Покупця. Якщо Постачальник не здійснив заміну невідповідного Товару у зазначений термін, Покупець має право вимагати сплати Постачальником штрафу в розмірі 20% від вартості Товару невідповідної якості.
7.6. У разі несвоєчасної реєстрації або відсутності реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, для Постачальника, згідно з цим Договором, настає відповідальність у вигляді штрафу у розмірі ПДВ, зазначеного в таких податкових накладних.
Штраф стягується Покупцем шляхом зменшення грошової суми, що підлягає оплаті за відповідним актом - прийманням передачі, на суму ПДВ, зазначену у податковій накладній, яка не зареєстрована у Єдиному реєстрі податкових накладних.
Про факт застосування штрафу, передбаченого цим пунктом, Покупець повідомляє Постачальника шляхом надсилання відповідного листа.
У разі, якщо Постачальник здійснить реєстрацію раніше незареєстрованих податкових накладних, що надасть можливість Покупцю отримати податковий кредит з ПДВ, Постачальник має право вимагати від Покупця повернення сум коштів у розмірі ПДВ, які пройшли реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних. 7.6. У випадку відсутності реєстрації податкових накладних в ЄРПН протягом 365 днів з моменту їх оформлення, у результаті чого Покупець остаточно втратить право на податковий кредит за такими податковими накладними, Постачальник несе матеріальну відповідальність, а саме: зобов'язаний відшкодувати Покупцю спричинені винними діями Постачальника збитки в розмірі суми податку на додану вартість за такими податковими накладними.
7.7. За порушення строків оплати, зазначених у п. 4.2. договору Покупець сплачує Постачальнику пеню в розмірі одинарної облікової ставки Національного банку України. 7.7. За порушення строків оплати, зазначених у п. 4.2. договору, Покупець сплачує Постачальнику пеню в розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла в період, за який нараховується пеня, від суми невиконаного грошового зобов'язання, за кожний день прострочення.
7.8. Відсутній. 7.8. Постачальник має право зупинити або відмовитися від поставки партії Товару в разі наявності простроченої заборгованості Покупця за даним Договором із звільненням Постачальника від відповідальності за це. В такому випадку термін поставки відсувається на відповідну кількість днів до моменту погашення простроченої заборгованості.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Умови договору відповідають вимогам чинного законодавства.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 січня 2025 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТАЛЬКАНАТ" |
529 300,00
UAH
|
529 300,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТАЛЬКАНАТ" #44437592 |
Переможець |
529 300,00
UAH
|
04 лютого 2025 16:22
|