Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хліб пшеничний в/г (ДК 021:2015: 15811100-7 Хліб); Хліб житньо-пшеничний (ДК 021:2015: 15811100-7 Хліб)
Очікувана вартість
1 064 748,00 UAH
UA-2023-11-17-011034-a ed3f75e859bf46e3b91ac9e50e5ca854
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рождественська Вікторія Григорівна

380577572827 rogdestvinska@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ"
Код ЄДРПОУ: 02003617
Вебсайт: http://www.hospital.kh.ua
Місцезнаходження: 61019, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ВРУБЕЛЯ, будинок 42-А
Контактна особа: Рождественська Вікторія Григорівна
380577572827
rogdestvinska@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2023 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2023 08:00
Початок аукціону: 28 листопада 2023 13:36
Початок аукціону: 28 листопада 2023 13:36
Очікувана вартість: 1 064 748,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 323,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20000 кілограм
Хліб пшеничний в/г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61019, Україна, Харківська область, Харків, ВУЛИЦЯ ВРУБЕЛЯ, будинок 42-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15811100-7 — Хліб
11000 кілограм
Хліб житньо-пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61019, Україна, Харківська область, Харків, ВУЛИЦЯ ВРУБЕЛЯ, будинок 42-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15811100-7 — Хліб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 листопада 2023 14:40
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 листопада 2023 14:40
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 листопада 2023 14:40
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 листопада 2023 14:40
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 листопада 2023 14:40
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 листопада 2023 14:40
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 листопада 2023 14:40
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 листопада 2023 14:40
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 листопада 2023 14:40
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 листопада 2023 14:40
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 листопада 2023 14:40
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 листопада 2023 14:40
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 листопада 2023 14:40
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 листопада 2023 14:40
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 листопада 2023 14:40
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 листопада 2023 14:40
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 листопада 2023 14:40
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 листопада 2023 14:40
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 листопада 2023 14:40
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 листопада 2023 14:40
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 листопада 2023 14:40
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 листопада 2023 14:40

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

20 листопада 2023 11:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2023 11:18
Перелік змін 20.11.2023.docx
20 листопада 2023 11:18
Додаток_1_кв_кр,_вимоги_статті_17_Закону_та_інші_вимоги_хліб.docx
17 листопада 2023 14:42
ТД хліб.docx
17 листопада 2023 14:40
Додаток 3 Проєкт договору.docx
17 листопада 2023 14:40
Додаток 2 Тех вимоги хліб.docx
20 листопада 2023 11:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2023 14:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2023 14:40
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2023 11:18
Перелік змін 20.11.2023.docx
20 листопада 2023 11:18
Додаток_1_кв_кр,_вимоги_статті_17_Закону_та_інші_вимоги_хліб.docx
17 листопада 2023 14:40
Додаток_1_кв_кр,_вимоги_статті_17_Закону_та_інші_вимоги_хліб.docx
17 листопада 2023 14:42
ТД хліб.docx
17 листопада 2023 14:40
ТД хліб.docx
17 листопада 2023 14:40
Додаток 3 Проєкт договору.docx
17 листопада 2023 14:40
Додаток 2 Тех вимоги хліб.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2023-11-17-011034-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХТИРСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ", Код ЄДРПОУ:00374568
Дата подання: 06 грудня 2023 15:00
Скарга на рішення, прийняте Замовником
Вих № 0512-2 від 05.12.2023р Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, вул.Митрополита Василя Липківського, 45 Замовник: КНП Харківської обласної ради «Обласний госпіталь ветеранів війни» ЄДРПОУ 02003617 61019, Україна, м. Харків, вул. Врубеля, буд. 42-А Тел. 380577572827 rogdestvinska@i.ua Суб’єкт оскарження: Товариство з додатковою відповідальністю «Охтирський хлібокомбінат» ЄДРПОУ 00374568 42700, Сумська обл., м. Охтирка, пров. Григорія Чикала, 19 Тел. 380663665444 ohthlib@ukr.net Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-17-011034-a Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2023-11-17-003839-c Плата за надання скарги: 6390,00 грн без ПДВ СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель ( у порядку статті 18 Закону України « Про публічні закупівлі»). 17.11.2023 року КНП Харківської обласної ради «ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ» ( далі- Замовник) оголосило процедуру закупівлі за ДК 021:2015: 15811100-7 Хліб – хліб пшеничний в/г 20000кг, Хліб житньо-пшеничний 11000кг з очікуваною вартістю закупівлі 1 064 748,00 грн ( далі- Процедура закупівлі). Аукціон і розкриття тендерних пропозицій відбулося 28.11.2023 року. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли 2 учасника: - ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» (00374568) - ФО-П Дроб’язко Світлана Петрівна (2428208589). За результатами проведеного аукціону тендерна цінова пропозиція ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» склала 775 620,00 грн, а пропозиція ФО-П Дроб’язко С.П. – 965 130,00 грн. Але в процесі кваліфікації переможця Замовник 30.11.2023 о 12:12:42 оголосив вимогу про усунення невідповідностей, а саме надав перелік додаткової інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей до 01.12.2023 до 12:12:42: 1) Гарантійний лист щодо достовірності наданої інформації в тендерній пропозиції. 2) Гарантійний лист щодо не відшкодовування понесених витрати (в тому числі у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися). 3) Документ, що підтверджує проведення дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка (діючий договір (договори) про проведення дезінфекції) – Договір про дезінфекцію авто надавався нами на стадії подання тендерної пропозиції. 4) Акти виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останній місяць до дати подання тендерної пропозиції, не менш ніж один раз на десять днів. – Акт дезінфекції авто від 07.11.2023 року подавався в складі тендерної пропозиції. 5) Чинний сертифікат, який посвідчує, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу» та/або ISO 22000:2018 «Food Safety Management Systems-Requirements for any organization in the food chain» (ISO 22000:2018 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга») або ДСТУ 4161-2003 “Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги”. Звіт ОС ДП «Сумистандартметрологія» про відповідність системи управління безпечністю харчових продуктів ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» вимогам ДСТУ 4161-2003 надано разом з тендерною пропозицією. 6) Інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі, а саме: про наявність водія автотранспортного засобу, експедитора транспортного, вантажника. Інформація про водія автотранспортних засобів, який здійснює доставку продукції до м. Харків надана разом з тендерною пропозицією. Посади експедитора і вантажника не передбачені за даним маршрутом. 7) Інформацію у вигляді таблиці про наявність спеціалізованого автотранспорту - не менше одного спеціалізованого автотранспорту із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу. Інформацію про два спеціалізовані транспортні засоби у вигляді запропонованої Замовником таблиці були надані в складі тендерної пропозиції. 8) Договір про повну матеріальну відповідальність експедитора транспортного укладеного з його роботодавцем. Посади експедитора за даним маршрутом до м. Харків не передбачено. Повну матеріальну відповідальність несе водій автотранспортного засобу, що здійснює доставку. 9) Трудові книжки експедитора транспортного та вантажника (перша сторінка та сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) і повідомлення про прийняття працівників на роботу або витяг з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Вимога надання документів, що містять персональні дані працівників порушує положення Закону України «Про захист персональних даних». Такі дані не можуть розголошуватись і збиратись без окремого письмового дозволу їх власника!! 10) Особисті медичні книжки (з відміткою медичного закладу про проходження медогляду) експедитора транспортного та вантажника. Експедитор і вантажник за маршрутом не передбачені. Медична книжка водія, що здійснює доставку надавалась в складі тендерної пропозиції. 11) Сканкопію оригіналу посвідчення водія на право керування спеціалізованим автотранспортом, який буде залучений для доставки предмета закупівлі. 12) Документи, що підтверджують проходження навчання водія автотранспортного засобу, експедитора транспортного та вантажника з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів відповідно до ст. 48 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». 13) Сканкопію оригіналу сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, ITD) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» виданий на Учасника. 14) Сканкопію оригіналу сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, ITD) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» виданий на Учасника. 15) Сканкопію оригіналу сертифікату ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, ITD) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги.» виданий на Учасника. 16) Сканкопію оригіналу сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT) Учасника. Вимога щодо надання такої кількісті додаткових документів за 1 добу не могла бути задоволена. Крім того, хочемо зазначити, що: - ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» є безпосереднім виробником хліба та хлібобулочної продукції, щодо поставки якої об’явлено тендер Замовником, має власні виробничі потужності, що відповідають вимогам ДСТУ 4161-2003, власний спеціалізований автотранспорт - цінова тендерна пропозиція ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» нижча на 19,64 % ( 775620,00 грн замість 965130,00 грн). - другий учасник закупівлі – ФО-П Дроб’язко Світлана Петрівна, що був визначений Замовником як переможець, незважаючи на те, що його цінова тендерна пропозиція вища на 19,64% від ціни, запропонованої ТДВ «Охтирський хлібокомбінат», не є виробником хлібобулочної продукції. Договору поставки з виробником хліба, що планується до поставки, в складі тендерної документації не надавалось. Інформації про власні складські приміщення ФО-П Дроб’язко Світлана Петрівна також не надавала, лише договір зберігання. Поставка хлібобулочної продукції також планується за посередництвом перевізника, щодо якого тільки і були надані всі Сертифікати відповідності. Але ці сертифікати стосуються відповідності стандартам якості лише послуг перевезення, а не повного ланцюга «виробництво- зберігання- доставка». Враховуючи викладене, прийняті рішення порушують права ТДВ «Охтирський хлібокомбінат», як виробника, на чесні і прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, в тому числі принципів здійснення закупівель. Незважаючи на значно нижчу ціну учасника- виробника, переможцем було визнано учасника- посередника зі значно вищою запропонованою ціною! ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» вважає, що його права порушено. Керуючись статтями 5,18 Закону « Про публічні закупівлі», ПРОСИМО 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати вимоги про усунення невідповідностей такими, що порушують права ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» на об’єктивний і неупереджений розгляд запропонованої тендерної пропозиції, а також такими, що порушують вимоги Закону України «Про захист персональних даних». 3. Скасувати рішення Замовника про обрання переможцем тендеру учасника ФО-П Дроб’язко Світлани Петрівни. Директор ТДВ «Охтирський хлібокобмінат» Сергій БЕСАРАБ
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 08 грудня 2023 16:04
Рішення від 08.12.2023 № 19793.pdf
Дата публікації: 08 грудня 2023 16:03
Рішення від 18.12.2023 № 20337.pdf
Дата публікації: 20 грудня 2023 19:15

Документи подані скаржником

06 грудня 2023 12:08
СКАРГА.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-12-000005 ● f1836854a3f548d7b8d7db2505e93ed7
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 січня 2024 11:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

12.01.2024 № 3-з

Ужгород

Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,

НАКАЗУЮ:

1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Сергій ТУРЕНОК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 12.01.2024 № 3-з

Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-11-17-011034-a 17.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-12 11:23:43

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Хліб пшеничний в/г (ДК 021:2015: 15811100-7 Хліб); Хліб житньо-пшеничний (ДК 021:2015: 15811100-7 Хліб)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-17-011034-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-16 10:26:34

Пояснення

Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
Предмет закупівлі має відповідати вимогам Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”, Закону України від 06.12.2018 №2639-VIII ”Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів”.
Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством, в тому числі згідно Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності якості харчових продуктів".
Якість Товару повинна відповідати діючим ГОСТ, ДСТУ або ТУ, технічним умовам виробника, а також має засвідчуватись документом, який підтверджує якість Товару, а саме Декларація виробника та/або посвідчення про якість, та /або іншого документу, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України.
На виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному сайті КНП ХОР «ОГВВ» https://hospital.kh.ua в розділі «Інформація щодо обґрунтування технічних, якісних характеристик та очікуваної вартості та бюджетного призначення предмета закупівлі» https://hospital.kh.ua/?page_id=605


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 29 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 02 лютого 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas-3-3

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2023 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХТИРСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ" 775 620,00
UAH з ПДВ
775 620,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДРОБ'ЯЗКО СВІТЛАНА ПЕТРІВНА 1 015 350,00
UAH з ПДВ
965 130,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

22 листопада 2023 14:30
Електронний підпис
22 листопада 2023 14:29
тендерна пропозиція.pdf
22 листопада 2023 14:28
довідка працівники ОхтХК.pdf
22 листопада 2023 14:28
Довідка аналог договір.pdf
22 листопада 2023 14:28
трудові відносини з водієм.pdf
22 листопада 2023 14:28
технічна специфікація (1).pdf
22 листопада 2023 14:28
Договір про закупівлю 5.JPG
22 листопада 2023 14:28
Дог дезинфекції авто 2.JPG
22 листопада 2023 14:28
Договір про закупівлю 7.JPG
22 листопада 2023 14:28
акт аудит насср.pdf
22 листопада 2023 14:28
сан паспорт авто 2.pdf
22 листопада 2023 14:28
витяг нерух майно.pdf
22 листопада 2023 14:28
Договір про закупівлю 4.JPG
22 листопада 2023 14:28
сан паспорт авто 1.pdf
22 листопада 2023 14:28
заг відомості.pdf
22 листопада 2023 14:28
Договір про закупівлю 3.JPG
22 листопада 2023 14:28
витяг пдв коп.pdf
22 листопада 2023 14:28
витяг нерух майно.pdf
22 листопада 2023 14:28
сан книжка водія1.pdf
22 листопада 2023 14:28
Акт дезинфекція авто 07.11.23.pdf
22 листопада 2023 14:28
Накладна закупілі 1.JPG
22 листопада 2023 14:28
довідка спец авто.pdf
22 листопада 2023 14:28
статут копія.pdf
22 листопада 2023 14:28
Договір про закупівлю 2.JPG
22 листопада 2023 14:28
Договір про закупівлю 6.JPG
22 листопада 2023 14:28
довідка ст 17 (1).pdf
22 листопада 2023 14:28
сан книжка водія2.pdf
22 листопада 2023 14:28
3027.jpg
22 листопада 2023 14:28
гарант лист договір.pdf
22 листопада 2023 14:28
Лист-відгук контрагента.PDF
22 листопада 2023 14:28
Договір про закупівлю 1.JPG
22 листопада 2023 14:28
довыдка- без ліцензії.pdf
22 листопада 2023 14:28
Накладна закупівлі 2.JPG
22 листопада 2023 14:28
Дог дезинфекції авто 3.JPG
22 листопада 2023 14:28
наказ ОхтХК 16.05.2023 Бесараб.pdf
22 листопада 2023 14:28
Дог дезинфекції авто 1.JPG
22 листопада 2023 14:28
Сертифікат безпечн копія.pdf
22 листопада 2023 14:28
Договір про закупівлю 8.JPG
22 листопада 2023 14:28
довідка ст 47 особливості.pdf

Публічні документи

05 грудня 2023 12:35
Електронний підпис
05 грудня 2023 12:35
Тендерна пропозиція.pdf
23 листопада 2023 19:06
Електронний підпис
23 листопада 2023 19:06
Електронний підпис
23 листопада 2023 19:04
ISO 14001.pdf
23 листопада 2023 19:04
Медична книжка вантажника 1.pdf
23 листопада 2023 19:04
Працівники.pdf
23 листопада 2023 19:04
Про відсутність печатки.pdf
23 листопада 2023 19:04
Посвідчення водія 1.pdf
23 листопада 2023 19:04
Свідоцтво 4072.pdf
23 листопада 2023 19:04
Медична книжка водія 1.pdf
23 листопада 2023 19:04
Навчання працівників.pdf
23 листопада 2023 19:04
Договір аналогічний 1.pdf
23 листопада 2023 19:04
Договір позички 2.pdf
23 листопада 2023 19:04
ISO 9001.pdf
23 листопада 2023 19:04
HACCP.pdf
23 листопада 2023 19:04
Реєстрація потужності.pdf
23 листопада 2023 19:04
Виписка з ЄДР.pdf
23 листопада 2023 19:04
Підпис договору.pdf
23 листопада 2023 19:04
Відсутність санкцій.pdf
23 листопада 2023 19:04
Невідшкодування витрат.pdf
23 листопада 2023 19:04
Трудова книжка водія 2.pdf
23 листопада 2023 19:04
Договір дезінфекції.pdf
23 листопада 2023 19:04
Медична книжка водія 2.pdf
23 листопада 2023 19:04
Сертифікат дезінфекції.pdf
23 листопада 2023 19:04
Витяг.pdf
23 листопада 2023 19:04
Трудова книжка вантажника 1.pdf
23 листопада 2023 19:04
Транспорт.pdf
23 листопада 2023 19:04
Відсутність підстав.pdf
23 листопада 2023 19:04
Виписка.pdf
23 листопада 2023 19:04
Потужності.pdf
23 листопада 2023 19:04
Посвідчення водія 2.pdf
23 листопада 2023 19:04
Договір позички 1.pdf
23 листопада 2023 19:04
Договір зберігання.pdf
23 листопада 2023 19:04
Трудовий договір водія 1.pdf
23 листопада 2023 19:04
ISO 45001.pdf
23 листопада 2023 19:04
Трудова книжка вантажника 2.pdf
23 листопада 2023 19:04
Достовірність інформації.pdf
23 листопада 2023 19:04
Договір аналогічний 2.pdf
23 листопада 2023 19:04
Акти дезінфекції.pdf
23 листопада 2023 19:04
Договір транспортування.pdf
23 листопада 2023 19:04
Трудова книжка водія 1.pdf
23 листопада 2023 19:04
Свідоцтво 6241.pdf
23 листопада 2023 19:04
ISO 28000.pdf
23 листопада 2023 19:04
Медична книжка вантажника 2.pdf
23 листопада 2023 19:04
Інформація про учасника.pdf
23 листопада 2023 19:04
Трудовий договір водія 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХТИРСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДРОБ'ЯЗКО СВІТЛАНА ПЕТРІВНА

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХТИРСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ"
#00374568
Відхилено 775 620,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2023 11:10
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 грудня 2023 12:12
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДРОБ'ЯЗКО СВІТЛАНА ПЕТРІВНА
#2428208589
Переможець 965 130,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2023 11:19

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХТИРСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ» відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, тому є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, такого змісту: Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОХТИРСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ» (далі – Учасник) виявлені наступні невідповідності: 1) Учасник у складі тендерної пропозиції не надав гарантійний лист щодо достовірності наданої інформації. 2) Учасник у складі тендерної пропозиції не надав гарантійний лист щодо не відшкодовування понесених витрати (в тому числі у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися). 3) Учасник у складі тендерної пропозиції надав договір від 04.01.2022 року № 14/11 на проведення комплексу протиепідемічних заходів (дезінфекція а/т), але умовами даного договору не визначено, який саме транспорт буде дезінфікований, тобто даний договір не підтверджує проведення дезінфекції тих транспортних засобів, які вказані в пропозиції учасника та якими буде здійснюватися поставка. 4) Учасник у складі тендерної пропозиції не надав акти виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останній місяць до дати подання тендерної пропозиції не менш ніж один раз на десять днів. 5) Учасник у складі тендерної пропозиції не надав чинний сертифікат, який посвідчує, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу» та/або ISO 22000:2018 «Food Safety Management Systems-Requirements for any organization in the food chain» (ISO 22000:2018 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга») або ДСТУ 4161-2003 “Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги”. За відсутності вищезазначеного(-них) сертифікатів, учасник мав для підтвердження запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) надати наступні документи - наказ про створення групи безпечності (групи НАССР) та документальне підтвердження знань, досвіду групи безпечності, права здійснювати відповідне навчання, дати (факту) проведеного навчання; - політику щодо безпечності харчових продуктів; - план(и) НАССР, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або ДСТУ 4161-2003; - програми-передумови, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або ДСТУ 4161-2003; - звіти про результати внутрішніх аудитів; - журнали, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або ДСТУ 4161-2003. 6) Учасник у складі тендерної пропозиції не надав інформацію про наявність експедитора транспортного і вантажника. 7) Учасник у складі тендерної пропозиції не надав інформацію у вигляді таблиці про наявність спеціалізованого автотранспорту. 8) Учасник у складі тендерної пропозиції не надав договір про повну матеріальну відповідальність експедитора транспортного. 9) Учасник у складі тендерної пропозиції не надав трудові книжки експедитора транспортного і вантажника (перша сторінка та сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) і повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або зареєстровані/незареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори експедитора транспортного і вантажника і повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби. 10) Учасник у складі тендерної пропозиції не надав особисті медичні книжки (з відміткою медичного закладу про проходження медогляду) експедитора транспортного та вантажника. 11) Учасник у складі тендерної пропозиції не надав сканкопію оригіналу посвідчення водія на право керування спеціалізованим автотранспортом, який буде залучений для доставки предмета закупівлі; 12) Учасник у складі тендерної пропозиції не надав документи, що підтверджують проходження навчання водія автотранспортного засобу, експедитора транспортного і вантажника з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів відповідно до ст. 48 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». 13) Учасник у складі тендерної пропозиції не надав сканкопію оригіналу сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) «Системи управління якістю. Вимоги» та/або ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, ITD, ISO 9001:2015, ITD) виданий на Учасника 14) Учасник у складі тендерної пропозиції не надав сканкопію оригіналу сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, ITD) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» виданий на Учасника. 15) Учасник у складі тендерної пропозиції не надав сканкопію оригіналу сертифікату ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, ITD) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги.» виданий на Учасника. 16) Учасник у складі тендерної пропозиції не надав сканкопію оригіналу сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT) Учасника. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1) Відповідно до пункту 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник надає гарантійний лист щодо достовірності наданої інформації в тендерній пропозиції. 2) Відповідно до пункту 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, понесені витрати не відшкодовуються (в тому числі у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися). На підтвердження згоди з умовами цього абзацу, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен нaдaти гaрaнтійний лист. 3) Відповідно до підпункту г) пункту 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 тендерної документації, учасник надає документ, що підтверджує проведення дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка (діючий договір (договори) про проведення дезінфекції). 4) Відповідно до підпункту д) пункту 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1, учасник надає акти виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останній місяць до дати подання тендерної пропозиції (підтвердження проведення дезінфекції транспортних засобів не менш ніж один раз на десять днів). 5) Відповідно до пункту 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1, учасник надає чинний сертифікат, який посвідчує, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу» та/або ISO 22000:2018 «Food Safety Management Systems-Requirements for any organization in the food chain» (ISO 22000:2018 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга») або ДСТУ 4161-2003 “Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги”. За відсутності вищезазначеного(-них) сертифікатів, учасник надає наступні документи для підтвердження, відповідно, учасником або особою запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), а саме: - наказ про створення групи безпечності (групи НАССР) та документальне підтвердження знань, досвіду групи безпечності, права здійснювати відповідне навчання, дати (факту) проведеного навчання; - політику щодо безпечності харчових продуктів; - план(и) НАССР, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або ДСТУ 4161-2003; - програми-передумови, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або ДСТУ 4161-2003; - звіти про результати внутрішніх аудитів; - журнали, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або ДСТУ 4161-2003. 6) Відповідно до підпункту а) пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 тендерної документації, учасник надає інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі, а саме: про наявність водія автотранспортного засобу, експедитора транспортного, вантажника. 7) Відповідно до підпункту а) пункту 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 тендерної документації, учасник надає інформацію у вигляді таблиці про наявність спеціалізованого автотранспорту - не менше одного спеціалізованого автотранспорту із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу. 8) Відповідно до підпункту а) пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 тендерної документації, під час перевезення товару експедитор транспортний несе повну матеріальну відповідальність за втрату чи недостачу переданих до перевезення вантажів. На підтвердження даної вимоги Учасник у складі тендерної пропозиції надає договір про повну матеріальну відповідальність експедитора транспортного укладеного з його роботодавцем. 9) Відповідно до підпункту б) пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 тендерної документації, учасник надає трудові книжки вказаних працівників (перша сторінка та сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) і повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або зареєстровані/незареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори і повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби. У разі якщо працівники Учасника прийняті на роботу після 10.06.2021 року та не мають трудової книжки, вони подають інший рівнозначний документ – витяг з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. 10) Відповідно до підпункту в) пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 тендерної документації, учасник надає особисті медичні книжки (з відміткою медичного закладу про проходження медогляду) експедитора транспортного та вантажника. 11) Відповідно до підпункту г) пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 тендерної документації, учасник надає сканкопію оригіналу посвідчення водія на право керування спеціалізованим автотранспортом, який буде залучений для доставки предмета закупівлі. 12) Відповідно до підпункту д) пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 тендерної документації, учасник надає документи, що підтверджують проходження навчання водія автотранспортного засобу, експедитора транспортного та вантажника з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів відповідно до ст. 48 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». 13) Відповідно до підпункту е) пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 тендерної документації, учасник надає сканкопію оригіналу сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) «Системи управління якістю. Вимоги» та/або ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, ITD, ISO 9001:2015, ITD) виданий на Учасника. 14) Відповідно до підпункту є) пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 тендерної документації, учасник надає сканкопію оригіналу сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, ITD) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» виданий на Учасника. 15) Відповідно до підпункту ж) пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 тендерної документації, учасник надає сканкопію оригіналу сертифікату ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, ITD) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги.» виданий на Учасника. 16) Відповідно до підпункту з) пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 тендерної документації, учасник надає сканкопію оригіналу сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT) Учасника. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Гарантійний лист щодо достовірності наданої інформації в тендерній пропозиції. 2) Гарантійний лист щодо не відшкодовування понесених витрати (в тому числі у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися). 3) Документ, що підтверджує проведення дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка (діючий договір (договори) про проведення дезінфекції). 4) Акти виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останній місяць до дати подання тендерної пропозиції, не менш ніж один раз на десять днів. 5) Чинний сертифікат, який посвідчує, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу» та/або ISO 22000:2018 «Food Safety Management Systems-Requirements for any organization in the food chain» (ISO 22000:2018 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга») або ДСТУ 4161-2003 “Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги”. За відсутності вищезазначеного(-них) сертифікатів, учасник надає наступні документи: - наказ про створення групи безпечності (групи НАССР) та документальне підтвердження знань, досвіду групи безпечності, права здійснювати відповідне навчання, дати (факту) проведеного навчання; - політику щодо безпечності харчових продуктів; - план(и) НАССР, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або ДСТУ 4161-2003; - програми-передумови, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або ДСТУ 4161-2003; - звіти про результати внутрішніх аудитів; - журнали, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або ДСТУ 4161-2003. 6) Інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі, а саме: про наявність водія автотранспортного засобу, експедитора транспортного, вантажника. 7) Інформацію у вигляді таблиці про наявність спеціалізованого автотранспорту - не менше одного спеціалізованого автотранспорту із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу. 8) Договір про повну матеріальну відповідальність експедитора транспортного укладеного з його роботодавцем. 9) Трудові книжки експедитора транспортного та вантажника (перша сторінка та сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) і повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або зареєстровані/незареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори експедитора транспортного та вантажника і повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби. У разі якщо працівники Учасника прийняті на роботу після 10.06.2021 року та не мають трудової книжки, вони подають інший рівнозначний документ – витяг з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. 10) Особисті медичні книжки (з відміткою медичного закладу про проходження медогляду) експедитора транспортного та вантажника. 11) Сканкопію оригіналу посвідчення водія на право керування спеціалізованим автотранспортом, який буде залучений для доставки предмета закупівлі. 12) Документи, що підтверджують проходження навчання водія автотранспортного засобу, експедитора транспортного та вантажника з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів відповідно до ст. 48 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». 13) Сканкопію оригіналу сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, ITD) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» виданий на Учасника. 14) Сканкопію оригіналу сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, ITD) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» виданий на Учасника. 15) Сканкопію оригіналу сертифікату ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, ITD) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги.» виданий на Учасника. 16) Сканкопію оригіналу сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT) Учасника.

Документи

04 грудня 2023 11:10
Електронний підпис
28 листопада 2023 14:00
Звіт з ЄДР (припинено)
28 листопада 2023 14:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

05 грудня 2023 11:19
Довідка НАЗК
05 грудня 2023 11:19
Електронний підпис
05 грудня 2023 11:19
Пр акцепт хлб 2024.pdf
04 грудня 2023 11:11
Звіт з ЄДР (припинено)
04 грудня 2023 11:11
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2023 11:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДРОБ'ЯЗКО СВІТЛАНА ПЕТРІВНА
#2428208589
965 130,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 грудня 2023 11:19
Довідка НАЗК
05 грудня 2023 11:19
Електронний підпис
05 грудня 2023 11:19
Пр акцепт хлб 2024.pdf
04 грудня 2023 11:11
Звіт з ЄДР (припинено)
04 грудня 2023 11:11
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2023 12:03
Дог Пр-28 хліб.pdf укладений
21 грудня 2023 12:03