Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 02003617 |
Вебсайт: | http://www.hospital.kh.ua |
Місцезнаходження: | 61019, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ВРУБЕЛЯ, будинок 42-А |
Контактна особа: |
Рождественська Вікторія Григорівна 380577572827 rogdestvinska@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 листопада 2023 14:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2023 08:00 |
Початок аукціону: | 28 листопада 2023 13:36 |
Початок аукціону: | 28 листопада 2023 13:36 |
Очікувана вартість: | 1 064 748,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 323,74 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2023 11:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2023 11:18 |
Перелік змін 20.11.2023.docx | |
20 листопада 2023 11:18 |
Додаток_1_кв_кр,_вимоги_статті_17_Закону_та_інші_вимоги_хліб.docx | |
17 листопада 2023 14:42 |
ТД хліб.docx | |
17 листопада 2023 14:40 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx | |
17 листопада 2023 14:40 |
Додаток 2 Тех вимоги хліб.docx |
20 листопада 2023 11:18 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 листопада 2023 11:18 |
Перелік змін 20.11.2023.docx
|
||||||
20 листопада 2023 11:18 |
Додаток_1_кв_кр,_вимоги_статті_17_Закону_та_інші_вимоги_хліб.docx
|
||||||
17 листопада 2023 14:42 |
ТД хліб.docx
|
||||||
17 листопада 2023 14:40 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx
|
||||||
17 листопада 2023 14:40 |
Додаток 2 Тех вимоги хліб.docx
|
Скарги до процедури
Дата подання: 06 грудня 2023 15:00
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-12-000005 ● f1836854a3f548d7b8d7db2505e93ed7
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 січня 2024 11:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.01.2024 № 3-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 12.01.2024 № 3-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-11-17-011034-a 17.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-12 11:23:43
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Хліб пшеничний в/г (ДК 021:2015: 15811100-7 Хліб); Хліб житньо-пшеничний (ДК 021:2015: 15811100-7 Хліб)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-17-011034-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-16 10:26:34
Пояснення
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
Предмет закупівлі має відповідати вимогам Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”, Закону України від 06.12.2018 №2639-VIII ”Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів”.
Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством, в тому числі згідно Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності якості харчових продуктів".
Якість Товару повинна відповідати діючим ГОСТ, ДСТУ або ТУ, технічним умовам виробника, а також має засвідчуватись документом, який підтверджує якість Товару, а саме Декларація виробника та/або посвідчення про якість, та /або іншого документу, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України.
На виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному сайті КНП ХОР «ОГВВ» https://hospital.kh.ua в розділі «Інформація щодо обґрунтування технічних, якісних характеристик та очікуваної вартості та бюджетного призначення предмета закупівлі» https://hospital.kh.ua/?page_id=605
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-3
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 листопада 2023 13:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХТИРСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ" |
775 620,00
UAH з ПДВ
|
775 620,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДРОБ'ЯЗКО СВІТЛАНА ПЕТРІВНА |
1 015 350,00
UAH з ПДВ
|
965 130,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХТИРСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ" #00374568 |
Відхилено |
775 620,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2023 11:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 грудня 2023 12:12
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДРОБ'ЯЗКО СВІТЛАНА ПЕТРІВНА #2428208589 |
Переможець |
965 130,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2023 11:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2023 12:03
|
Дог Пр-28 хліб.pdf | укладений |
21 грудня 2023 12:03
|