Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
34110000-1 Легкові автомобілі (Спеціалізований санітарний транспорт медичної допомоги типу В з обладнанням)
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2020-08-27-003661-a ● ed3d621fe102474f8d096e288566bf3d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОБ'ЄДНАНЕ АВТОГОСПОДАРСТВО ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 22548359 |
Місцезнаходження: | 36039, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Коцюбинського, 7 |
Контактна особа: |
Юрій Медведєв +380532563441 oagzuoz@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 серпня 2020 12:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 вересня 2020 11:51 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 вересня 2020 11:51 |
Початок аукціону: | 14 вересня 2020 12:59 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Спеціалізований санітарний транспорт медичної допомоги типу В з обладнанням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36039, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Коцюбинського, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2020
—
15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 вересня 2020 10:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 вересня 2020 10:47 |
Перелік змін 2.pdf | |
04 вересня 2020 10:47 |
ТД ССТМД типу В з обладнанням нова редакція 2.doc | |
03 вересня 2020 15:40 |
ТД ССТМД типу В з обладнанням нова редакція.doc | |
03 вересня 2020 15:40 |
перелік змін.pdf | |
27 серпня 2020 12:17 |
ТД ССТМД типу В з обладнанням.doc |
04 вересня 2020 10:49 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 вересня 2020 10:47 |
Перелік змін 2.pdf
|
||||||
04 вересня 2020 10:47 |
ТД ССТМД типу В з обладнанням нова редакція 2.doc
|
||||||
03 вересня 2020 15:40 |
ТД ССТМД типу В з обладнанням нова редакція.doc
|
||||||
03 вересня 2020 15:40 |
перелік змін.pdf
|
||||||
27 серпня 2020 12:17 |
ТД ССТМД типу В з обладнанням.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-27-003661-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC", Код ЄДРПОУ:41722484
Дата подання: 28 серпня 2020 15:50
Вимога про усунення порушень
Об’єднане автогосподарство закладів та установ охорони здоров’я Полтавської області (надалі – Замовник) розмістив оголошення UA-2020-08-27-003661-a на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (prozorro.gov.ua) про проведення відкритих торгів з тендерною документацією затвердженою рішенням тендерного комітету на закупівлю: Спеціалізований санітарний транспорт медичної допомоги типу В з обладнанням, код за ДК 021:2015 (34110000-1 Легкові автомобілі).
Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» , визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивна та неупереджена визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно положень ч. 3 ст. 5 Закону України, замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Після ознайомлення зі тендерною документацією, а саме інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі ми дійшли висновку, що положення вимог документації є дискримінаційними та обмежують конкуренцію на торгах, що не відповідає чинному законодавству. Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Це підтверджується технічними характеристиками та створює дискримінацію серед постачальників
Підприємство, яке має намір прийняти участь в торгах має можливість запропонувати автомобіль по економічно вигідній пропозиції, який відповідає всім національним стандартам та пройшов сертифікацію, але не має можливості прийняти участь у зазначеній закупівлі у зв’язку з наявністю в тендерній документації вимог, які штучно звужують коло потенційних учасників на торгах, а саме: в Додатку 4 до Тендерної документації встановлено вимоги до технічних та якісних характеристик товару, де зазначено вимогу: Робочий об'єм двигуна не більше (см3)- 2200.
Наше підприємство має намір прийняти участь в торгах та запропонувати до постачання автомобіль, який відповідає всім визначеним характеристикам замовника з робочим об’ємом двигуна 2500 см3.
Встановлення Замовником в Тендерній документації обмежень щодо об’єму двигуна призводить до обмеження конкуренції та унеможливлює створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, унеможливлює запобігання проявам корупції, розвитку добросовісної конкуренції та здешевлення предмету закупівлі.
Просимо також врахувати той факт, що збільшення конкуренції на торгах дозволить закупити якісний товар по економічно-вигідній пропозиції. Дані зміни дозволять нашому підприємству прийняти участь в закупівлі, та не будуть суперечить частині третій статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Керуючись статтею 23 Закону «Про публічні закупівлі», звертаємось до Вас з вимогою про усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: - Внести зміни до тендерної документації, що підвищить вільну конкуренцію серед учасників, нівелює можливу корупційну складову і як наслідок, дозволить більш ефективно та раціонально використати державні кошти.
Виходячи із зазначеного, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням вимагаємо привести документацію у відповідність з чинним законодавством України. В інакшому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» , визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивна та неупереджена визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно положень ч. 3 ст. 5 Закону України, замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Після ознайомлення зі тендерною документацією, а саме інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі ми дійшли висновку, що положення вимог документації є дискримінаційними та обмежують конкуренцію на торгах, що не відповідає чинному законодавству. Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Це підтверджується технічними характеристиками та створює дискримінацію серед постачальників
Підприємство, яке має намір прийняти участь в торгах має можливість запропонувати автомобіль по економічно вигідній пропозиції, який відповідає всім національним стандартам та пройшов сертифікацію, але не має можливості прийняти участь у зазначеній закупівлі у зв’язку з наявністю в тендерній документації вимог, які штучно звужують коло потенційних учасників на торгах, а саме: в Додатку 4 до Тендерної документації встановлено вимоги до технічних та якісних характеристик товару, де зазначено вимогу: Робочий об'єм двигуна не більше (см3)- 2200.
Наше підприємство має намір прийняти участь в торгах та запропонувати до постачання автомобіль, який відповідає всім визначеним характеристикам замовника з робочим об’ємом двигуна 2500 см3.
Встановлення Замовником в Тендерній документації обмежень щодо об’єму двигуна призводить до обмеження конкуренції та унеможливлює створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, унеможливлює запобігання проявам корупції, розвитку добросовісної конкуренції та здешевлення предмету закупівлі.
Просимо також врахувати той факт, що збільшення конкуренції на торгах дозволить закупити якісний товар по економічно-вигідній пропозиції. Дані зміни дозволять нашому підприємству прийняти участь в закупівлі, та не будуть суперечить частині третій статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Керуючись статтею 23 Закону «Про публічні закупівлі», звертаємось до Вас з вимогою про усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: - Внести зміни до тендерної документації, що підвищить вільну конкуренцію серед учасників, нівелює можливу корупційну складову і як наслідок, дозволить більш ефективно та раціонально використати державні кошти.
Виходячи із зазначеного, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням вимагаємо привести документацію у відповідність з чинним законодавством України. В інакшому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 вересня 2020 10:06
Замовник розглянув вашу вимогу та прийняв рішення внести зміни в тендерну документацію. Зміни до тендерної документації будуть внесені відповідно до ч. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі». Голова тендерного комітету В. А. Денисько
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 вересня 2020 13:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром» |
1 998 000,00
UAH з ПДВ
|
1 998 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС |
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром» #38183310 |
Переможець |
1 998 000,00
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2020 10:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 09:13
|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2020 11:29
|
Тендерний договір ТОВ АВТОСПЕЦПРОМ № 359 від 28.09.2020р..pdf | укладений |
28 вересня 2020 11:27
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
23 жовтня 2020 11:01
|
1 998 000,00 UAH | UA038201720344231001100032071 ОАГ ЗУОЗ |
UA483223130000026004000025022 ТОВ"АВТОСПЕЦПРОМ" |
Оплачений |