Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces (Current average repair of roads with plots of up to 1000 m2 in the city of Zaporozhye)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40467658 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька область обл., м. Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214 |
Контактна особа: |
Оксана Смольянинова +380617171886 tend2016@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Олена Михайлкк +380617171886 tend2016@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Departament ifrastrukturi ta blagoustroyu Saporizkoi miskoi radi |
National ID: | 40467658 |
Contact point: |
Oksana Smolyaninova +380617171886 tend2016@ukr.net |
Additional contacts: |
Олена Михайлкк +380617171886 tend2016@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2021 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2021 13:21 |
Очікувана вартість: | 10 752 199,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 53 761,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Publication date: | 15 лютого 2021 16:44 |
Enquiries until: | 08 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 14 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 березня 2021 17:00 |
Information
Estimated total value: | 10 752 199 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 53 761 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 лютого 2021 16:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 лютого 2021 16:44 |
Додаток_2.docx | |
15 лютого 2021 16:44 |
Додаток_4.docx | |
15 лютого 2021 16:44 |
Додаток_1.docx | |
15 лютого 2021 16:44 |
Додаток_12.docx | |
15 лютого 2021 16:44 |
ТД.docx | |
15 лютого 2021 16:44 |
Додаток_5_ст.17.docx | |
15 лютого 2021 16:44 |
Додаток_8.docx | |
15 лютого 2021 16:44 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx | |
15 лютого 2021 16:44 |
Додаток_3.docx | |
15 лютого 2021 16:44 |
Додаток_11.docx | |
15 лютого 2021 16:44 |
Додаток_6.docx | |
15 лютого 2021 16:44 |
Додаток_10.docx | |
15 лютого 2021 16:44 |
Додаток_7.docx | |
15 лютого 2021 16:44 |
Додаток_9.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-27-000024 ● de6b8c85569e4bba83c02b3ce6e2760a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 липня 2021 13:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
Одеса
27.07.2021 № 416
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2021-02-15-010002-c
2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-27 15:24:37
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного середнього ремонту доріг ділянками площею до 1000 м2 у м. Запоріжжя вартістю 10752199,20 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-15-010002-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2) Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-30 14:53:54
Про надання пояснень
На запит Південного офісу Держаудитслужби щодо проведення моніторингу процедури закупівлі послуг “45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний середній ремонт доріг ділянками площею до 1000 м2 у м. Запоріжжя)” (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-15-010002-с), департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради (далі – Департамент) повідомляє наступне.
Видатки на виконання робіт з поточного ремонту доріг міста Запоріжжя на 2021 рік передбачені в межах Програми розвитку інфраструктури та комплексного благоустрою міста Запоріжжя на 2020-2022 роки затвердженої рішенням Запорізької міської ради від 18.12.2019 №15 (зі змінами та доповненнями).Остання редакція програми розміщена на сайті Запорізької міської ради за посиланням https://zp.gov.ua/uk/sessions/114/resolution/45842.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі “45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний середній ремонт доріг ділянками площею до 1000 м2 у м. Запоріжжя)” визначено згідно вимог Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, який затверджено наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства (наразі – Міністерство розвитку громад та територій України) від 23.09.2003 №154 (із змінами) (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0189-04#Text), Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктах України, які затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (наразі – Міністерство розвитку громад та територій України) від 14.02.2012 №54 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0365-12#Text) та Правил благоустрою території міста Запоріжжя, які затверджені рішенням Запорізької міської ради від 22.06.2011 №41 (з доповненнями) (https://zp.gov.ua/uk/page/pravila-blagoustroyu).
Види, обсяги та вартість робіт розраховано з урахуванням вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та на підставі державних і галузевих нормативів (норм) (ДСТУ), враховуючи граничні обсяги доведеного бюджетного фінансування у 2021 році на поточний ремонт доріг міста Запоріжжя, використовуючи інформацію про усереднені ціни, що склалися в розрізі регіонів України, які доведені ТОВ «НВФ «Інпроект» і зазначені в банку даних програмних кошторисних комплексів.
Зазначаємо, що також види та обсяги робіт визначаються з урахуванням виконаних робіт з поточного ремонту доріг за попередні роки та враховуючи перелік об’єктів з поточного середнього ремонту доріг ділянками площею до 1000 м2, який зазначено у технічній специфікації (додаток 7 до тендерної документації), відповідно до наданих районними адміністраціями Запорізької міської ради переліків площ ремонту.
У технічному завданні на закупівлю “45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний середній ремонт доріг ділянками площею до 1000 м2 у м. Запоріжжя)” зазначені найменування робіт і витрат, та кількість складових послуг предмета закупівлі.
Також хочемо зазначити, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі міститься в паперовому вигляді в матеріалах тендерної документації (додається).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-30 16:08:03
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного середнього ремонту доріг ділянками площею до 1000 м2 у м. Запоріжжя вартістю 10752199,20 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-15-010002-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Відповідно до вимог тендерної документації для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасники повинні надати копію договору та документи, що підтверджують його виконання. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є виконаний договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду виконання договору з аналогічними роботами чи послугами передбаченими при виконанні робіт чи послуг цього об′єкта.
Таким чином учасники повинні підтвердити досвід виконання аналогічних видів робіт, що визначені Замовником у Додатку №7.
Разом з цим, учасником торгів ТОВ «ЮНІЯ-ТРАНС» надано копію договору №19/06-ПРВБ, який не містить аналогічні види робіт, які передбачені при виконанні послуг з поточного середнього ремонту доріг ділянками площею до 1000 м2 у м. Запоріжжя (Додаток №7), а саме: підняття горловин оглядових (зливостічних) колодязів до висотних відміток дорожнього покриття, нанесення горизонтальної дорожньої розмітки, ремонт елементів зливостічної каналізації, заміна бортових каменів.
У зв’язку з чим поясніть якими документами учасником торгів ТОВ «ЮНІЯ-ТРАНС» підтверджено виконання аналогічних робіт?
2) Згідно п.6.1 Розділу ІІІ тендерної документації учасники у складі своїх пропозиції повинні надати розрахунок вартості робіт (надання послуг) згідно Додатку 7 до цієї тендерної документації. Відповідно до вимог Додатку 7 тендерної документації при формуванні вартості послуг учасники повинні врахувати необхідність проведення лабораторних випробувань асфальтобетонних вирубок у кількості 12 випробувань.
У зв’язку з чим поясніть яким чином Замовник пересвідчився, що учасники ТОВ «ЮНІЯ-ТРАНС» та КП «Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів» при формуванні вартості свої послуг врахували необхідність проведення лабораторних випробувань асфальтобетонних вирубок у кількості 12 випробувань? Просимо надати посилання в пропозиціях учасників на підтверджуючі розрахунки по даному питанню.
3) Згідно наданого копії статуту учасника КП «Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів», а саме п. 1.4 власником учасника є Запорізька міська рада, згідно п.4.2.2 органом управління майном учасника є Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради, тобто Замовник.
Закон України «Про публічні закупівлі» містить поняття «пов’язані особи». Так, пов’язаними особами для цілей Закону вважатимуться юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з учасником процедури закупівлі.
Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу на господарську діяльність учасника процедури закупівлі. Такий вплив може здійснюватися безпосередньо або через інших фізичних чи юридичних осіб, зокрема надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі. У зв’язку з чим просимо пояснити чому Замовником прийнято рішення про відсутність підстав про відхилення КП «Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів» відповідно до вимог п.7 частини першої статті 17 Закону? Та чи враховано при цьому позиція Мінекономіки — уповноваженого органу, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель? Так, на думку Мінекономіки, що наведена в додатку 1 до листа від 15.09.2020 р. № 3304-04/56256-06, оскільки комунальне підприємство засноване на власності територіальної громади та входить до сфери управління органу місцевого самоврядування (місцевої ради), воно є пов’язаною особою з таким замовником.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-04 15:43:17
Про надання пояснень
На запит Південного офісу Держаудитслужби щодо проведення моніторингу процедури закупівлі послуг «45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний середній ремонт доріг ділянками площею до 1000 м2 у м. Запоріжжя)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-15-010002-с), департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради (далі – Департамент) повідомляє наступне.
Пункт 1: Відповідно до вимог тендерної документації для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних робіт учасником ТОВ «Юнія-Транс» була надана копія договору про закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги з додатками (Додаток 7). Локальний кошторис (який є невід’ємною частиною договору) містить інформацію про виконання наступних робіт:
- холодне фрезерування асфальтобетонного покриття;
- влаштування вирівнюю чого шару із пористої асфальтобетонної суміші;
- ущільнення асфальтобетонного шару котком дорожнім самохідним вібраційним гладковальцевим;
- влаштування верхнього шару покриття та інше.
Зазначені роботи відносяться до робіт з поточного середнього ремонту доріг, а тому договір про виконання робіт учасником ТОВ «Юнія-Транс» прийнятий замовником як аналогічний.
Пункт 2: Згідно вимогам тендерної пропозиції учасники КП «Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів» та ТОВ «Юнія-Транс» у складі своїх пропозицій надали копії договорів з додатками на проведення лабораторних випробувань та врахували при формуванні договірної ціни вартість надання послуг на проведення лабораторних випробувань асфальтобетонних вирубок у кількості 12 випробувань:
- КП «Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів» врахував витрати на проведення лабораторних випробувань у кількості 12 од. у договірній ціні в Інших супутніх витратах (Розрахунок №8).
- ТОВ «Юнія-Транс» довідкою від 17.03.2021 №10 про ціну пропозиції, повідомив що у ціну пропозиції включені всі витрати учасника.
Окрім цього, довідкою від 17.03.2021 №26 ТОВ «Юнія-Транс» підтвердило згоду з проектом договору, відповідно до умов пункту 6.4.6 якого, виконавець зобов’язаний провести вирубку асфальтобетонного покриття для здійснення перевірки якості ущільнення відповідності асфальтобетонної суміші та фізичних показників наданих послуг.
Отже, ТОВ «Юнія-Транс» зобов’язався виконати лабораторні випробування у кількості 12 од. за власний рахунок, в межах загальновиробничих витрат.
Пункт 3:
Пунктом 20 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон) надано визначення поняттю пов’язана особа, так Пов’язана особа - особа, яка для цілей цього Закону відповідає будь-якій із таких ознак: юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з учасником процедури закупівлі.
Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу на господарську діяльність учасника процедури закупівлі. Такий вплив може здійснюватися безпосередньо або через інших фізичних чи юридичних осіб, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма їхніми активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу або результати голосування, а також можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.
Згідно з роз’ясненнями Мінекономрозвитку України від 27.01.2015р. №3302-05/2470-03 термін «пов’язані особи», відноситься до відносин між учасниками торгів та/або між учасниками з членами комітету з конкурсних торгів замовника (уповноваженої особи).
Департамент є органом управління майном КП «Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів» (далі - КП «ЕЛУАШ»).
Контроль КП «ЕЛУАШ» з боку органу управління майном здійснюється, в порядку, визначеному рішенням виконавчого комітету Запорізької міської ради від 21.08.2020 №339, з наступних питань:
- контроль за своєчасним складанням фінансових планів підприємства за виконанням показників затверджених фінансових планів;
- здійснення аналізу проектів фінансових планів, їх погодження на подання до департаменту економічного розвитку Запорізької міської ради для подальшого розгляду та погодження;
- підготовка висновків щодо виконання підприємством фінансового плану.
Відповідно до Статуту КП «ЕЛУАШ» управління підприємством здійснюється на основі поєднання прав засновника щодо господарського використання свого майна і принципів самоврядування трудового колективу підприємства Вищим органом управління підприємством є рада підприємства, яка складається з трьох осіб: уповноваженої особи Засновника, представника виборного органу трудового колективу, директора підприємства.
Відповідно до п. 8.12 Засновник та Рада не мають права втручатись в оперативну та господарську діяльність підприємства.
Департамент також не має права втручатись та не має можливості здійснення вирішального впливу на господарську діяльність КП «ЕЛУАШ», давати обов’язкові до виконання вказівки, не є органом управління та не володіє часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше 25 відсотків статутного капіталу учасника.
Уповноважена особа з проведення закупівель, керівник Департаменту та/або члени їх сімей, не здійснюють контроль над КП «ЕЛУАШ» та не уповноважені здійснювати від імені підприємства юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710)
Оскарження в суді
Опис: | Департаментом інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради подано позовну заяву до Запорізького окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку моніторингу закупівлі. |
Дата публікації: | 31 серпня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 280/7700/21 |
Дата відкриття провадження: | 07 вересня 2021 |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40467658 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна, Запорізька область обл., м. Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
комунальне підприємство "Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІЯ-ТРАНС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 квітня 2021 12:48
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2021 13:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
комунальне підприємство "Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" |
10 047 600,00
UAH з ПДВ
|
10 047 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІЯ-ТРАНС" |
10 744 059,98
UAH з ПДВ
|
10 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
комунальне підприємство "Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" #03345018 |
Переможець |
10 047 600,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2021 13:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2023 12:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2022 23:03
|
ДУ 15 до договору 28-21-07-скан.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2022 22:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2022 23:34
|
ДУ № 14 до договору 28.21.07.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2022 23:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 листопада 2022 13:05
|
ДУ № 13 до договору 28.21.07 від 05.05.2021.pdf | зміни до договору |
21 листопада 2022 13:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 листопада 2022 22:42
|
ДУ № 12 до договору 28.21.07 від 05.05.2021.pdf | зміни до договору |
10 листопада 2022 14:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 жовтня 2022 20:39
|
ДУ № 11 до договору 28.21.07 від 05.05.2021.pdf | зміни до договору |
10 жовтня 2022 20:07
|
Д_28.21.07-2021.05.05_ДОД-01-ДОД-02_2022.10.06_ДУ№11.pdf | зміни до договору |
10 жовтня 2022 20:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 серпня 2022 21:58
|
ДУ № 10 до договору 28.21.07 від 05.05.2021.pdf | зміни до договору |
26 серпня 2022 21:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 серпня 2022 10:22
|
ДУ № 9 до договору 28.21.07 від 05.05.2021.pdf | зміни до договору |
19 серпня 2022 10:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 серпня 2022 11:45
|
ДУ № 8 до договору 28.21.07 від 05.05.2021.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2022 11:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 червня 2022 08:26
|
ДУ № 7 до договору 28.21.07 від 05.05.2021.pdf | зміни до договору |
03 червня 2022 08:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 січня 2022 14:30
|
Протокол 7.21.10.pdf | зміни до договору |
25 січня 2022 14:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 січня 2022 10:17
|
ДУ 6 до договору 28.21.07.pdf | зміни до договору |
12 січня 2022 10:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 13:27
|
ДУ 5 до договору 28.21.07 від 05.05.2021.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 13:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 13:25
|
Додаток 1 до договору 28.21.07 від 05.05.21.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 13:15
|
Додаток 2 до договору 28.21.07 від 05.05.21.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 13:15
|
Додаток 3 до договору 28.21.07 від 05.05.21.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 13:15
|
ДУ 4 до договору 28.21.07 від 05.05.21.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 13:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 14:18
|
Додаток 1 до договору 28.21.07.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 14:13
|
Додаток 2 до договору 28.21.07.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 14:13
|
Додаток 3 до договору 28.21.07.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 14:13
|
ДУ 3 до договору 28.21.07.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 14:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 липня 2021 09:50
|
Додаткова угода 2 від 22.07.2021 до договору 28.21.07 від 05.05.2021.pdf | зміни до договору |
22 липня 2021 09:49
|
Додаток 4 до ДУ 2 до договору 28.21.07 від 05.05.2021.pdf | зміни до договору |
22 липня 2021 09:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 липня 2021 15:24
|
Додаткова угода 1 до договору №28_21_07 від 05.05.2021.pdf | зміни до договору |
12 липня 2021 15:24
|
Додаток 4 згідно ДУ 1 до договору №28_21_07 від 05.05.2021.pdf | зміни до договору |
12 липня 2021 15:24
|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2021 14:23
|
Додаток 3 графік надання послуг до договору 28.21.07.pdf | укладений |
06 травня 2021 14:22
|
Додаток 4 перелік до договору 28.21.07.pdf | укладений |
06 травня 2021 14:22
|
Додаток 1 договірна ціна до договору 28.21.07.pdf | укладений |
06 травня 2021 14:22
|
Додаток 2 локальний кошторис до договору 28.21.07.pdf | укладений |
06 травня 2021 14:22
|
Договір 28.21.07 ід 05.05.2021.pdf | укладений |
06 травня 2021 14:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна переліку місць надання послуг, викладених у Додатку 4 |
Номер договору про закупівлю: | 28/21/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода 1 до договору 28/21/07 від 05.05.2021 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Переліку місць надання послуг (Додаток 4) |
Номер договору про закупівлю: | 28/21/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 4 до договору № 28/21/07 від 05.05.2021 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 28/21/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 3 до договору 28.21.07 від 05.05.2021 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 28/21/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 4 до договору 28.21.07 від 05.05.21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 28/21/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 5 до договору 28.21.07 від 05.05.2021 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 28/21/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 6 до договору 28.21.07 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Редагування строку дії договору згідно ДУ № 5 від 31.12.2021 |
Номер договору про закупівлю: | 28/21/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол 7.21.10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 28/21/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 7 до договору 28.21.07 від 05.05.2021 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до розділу 19 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 28/21/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 8 до договору 28.21.07 від 05.05.2021 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін у додаток 1 та додаток 2 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 28/21/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 9 до договору 28.21.07 від 05.05.2021 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 28/21/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 10 до договору 28.21.07 від 05.05.2021.pdf |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 28/21/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 11 до договору 28.21.07 від 05.05.2021 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 28/21/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 12 до договору 28.21.07 від 05.05.2021 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 28/21/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 13 до договору 28.21.07 від 05.05.2021 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 28/21/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 14 до договору 28.21.07.pdf |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 28/21/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 15 до договору 28-21-07 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |