Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт об’єкту благоустрою – улаштування пішохідної доріжки у сквері «Пам’яті» по вул. Ковпака у м. Суми
Очікувана вартість
260 000,00 UAH
UA-2020-10-22-002571-c ece1ba251a6e422c823748c96900a5b0
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чугай Наталя Миколаївна

380542700595 dim@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24013674
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21
Контактна особа: Чугай Наталя Миколаївна
380542700595
dim@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2020 11:32
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 09 листопада 2020 12:57
Очікувана вартість: 260 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Оголошення
про проведення відкритих торгів по предмету закупівлі: поточний ремонт об’єкту благоустрою – улаштування пішохідної доріжки у сквері «Пам’яті» по вул. Ковпака у м. Суми

1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (орган місцевого самоврядування), (ЄДРПОУ 24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21;
2. Назва предмету закупівлі: поточний ремонт об’єкту благоустрою – улаштування пішохідної доріжки у сквері «Пам’яті» по вул. Ковпака у м. Суми
3. Код за Єдиним закупівельним словником: 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
4. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: сквер «Пам’яті» по вул. Ковпака у м. Суми
5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 260 000,00 грн. (з ПДВ).
6. Строк виконання робіт (надання послуг): до 18.12.2020 р.
7. Кінцевий строк подання пропозицій: 09.11.2020 р. до 00 год. за Київським часом.
8. Умови оплати: Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік.
Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданих послуг проміжними платежами по мірі надання послуг.
Форма розрахунків: за фактом наданих послуг Замовник оплачує надані за цим Договором послуги у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця.
Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі акту здачі-приймання наданих послуг по ф. № КБ-2в, та довідки про вартість виконаних будівельних робіт, форма № КБ-3, підписаного та завіреного печатками Замовника та Виконавця, які готує Виконавець до 13 числа – за першу половину місяця ( при необхідності ) та до 25 числа кожного місяця після надання послуг, а Замовник оплачує надані послуги.
Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.
Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування.
9. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
10. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається.
11. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 2 600,00 грн. (1%).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт об’єкту благоустрою – улаштування пішохідної доріжки у сквері «Пам’яті» по вул. Ковпака у м. Суми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 жовтня 2020 11:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2020 11:34
Додаток 6.docx
22 жовтня 2020 11:34
Додаток 5.docx
22 жовтня 2020 11:34
Оголошення.docx
22 жовтня 2020 11:34
Додаток 4 Проект договору.docx
22 жовтня 2020 11:34
Додаток 3.doc
22 жовтня 2020 11:33
Додаток 2.docx
22 жовтня 2020 11:33
Додаток 1.docx
22 жовтня 2020 11:33
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2020 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БІЦАК АНДРІЙ ЮРІЙОВИЧ" 250 841,20
UAH з ПДВ
231 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОГРЕСБУДСЕРВІС" 252 884,40
UAH з ПДВ
232 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2020 14:05
Електронний підпис
11 листопада 2020 14:04
Форма переможця.pdf
11 листопада 2020 14:04
Лист від замовника.pdf
11 листопада 2020 14:04
Довідка МВС.pdf
11 листопада 2020 14:04
Довідка з податкової.pdf
06 листопада 2020 09:01
Електронний підпис
06 листопада 2020 08:53
15.Кошторис.pdf
06 листопада 2020 08:53
13.Довідка про адмін витрати.pdf
06 листопада 2020 08:53
12.Довідка щодо підпису.pdf
06 листопада 2020 08:53
07.Проект договору..pdf
06 листопада 2020 08:53
05.Тех.завдання.pdf
06 листопада 2020 08:53
04.Стаття 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БІЦАК АНДРІЙ ЮРІЙОВИЧ"

ТОВ "ПРОГРЕСБУДСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БІЦАК АНДРІЙ ЮРІЙОВИЧ"
#2643500314
Переможець 231 999,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 09:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2020 09:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БІЦАК АНДРІЙ ЮРІЙОВИЧ"
#2643500314
231 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 14:47
Кінець періоду оскарження: 04 грудня 2020 00:00
Дата відміни: 04 грудня 2020 00:02
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Неможливість виконання робіт (послуг) у зв"язку із несприятливими погодними умовами.
Документи:
23 листопада 2020 14:47
Електронний підпис
23 листопада 2020 14:46
Протокол №698_0001.pdf