Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Святого Миколая в с. Колонщина Бучанського району Київської області
Очікувана вартість
14 990 000,00 UAH
UA-2024-04-26-007977-a ● eca291ca43254311bcd9dd19f2a66ab8
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Макарівська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04362183 |
Вебсайт: | http://makariv-rada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 08001, Україна , Київська обл., смт. Макарів, вул. Димитрія Ростовського, 30 |
Контактна особа: |
Сергій Іванович Вовкула +380680533311 info@makariv-rada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 квітня 2024 14:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 травня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 14 травня 2024 13:19 |
Початок аукціону: | 14 травня 2024 13:19 |
Очікувана вартість: | 14 990 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 149 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 6.1 Замовником вимагається внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю. 6.2.Відповідно до статті 27 Закону забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься не пізніше дати укладення договору. 6.3. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у вигляді банківської гарантії (безвідкличної, безумовної та непередаваної), оформленої відповідно до вимог Положення «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. 6.4.Банківська гарантія має бути надана у національній валюті України - гривні та обов’язково повинна свідчити про обов’язок установи, що надала гарантію, виплатити Замовнику суму забезпечення при виникненні обставин, вказаних у цій тендерній документації. 6.5.Банківська гарантія подається у письмовому вигляді або вигляді електронного документа (Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги»). 6.6.Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: складає 2 % відсотки вартості договору про закуплю. 6.7.Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 30 календарних днів. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника-переможця. 6.8.Умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівл договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. 6.9.Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю: У разі ненадання або надання забезпечення виконання договору про закупівлю не у відповідності до вимог тендерної документації, замовник відхиляє переможця на підставі абзацу 4 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а саме: переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Святого Миколая в с. Колонщина Бучанського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08001, Україна, Київська область, селище міського типу Макарів, вул. Димитрія Ростовського, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2025
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 травня 2024 15:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 травня 2024 15:48 |
ТД ДОРОГА ЗІ ЗМІНАМИ.docx | |
08 травня 2024 15:48 |
ЗМІНИ ДО ТД.docx |
08 травня 2024 15:49 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 травня 2024 15:48 |
ТД ДОРОГА ЗІ ЗМІНАМИ.docx
|
|||
08 травня 2024 15:48 |
ЗМІНИ ДО ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дефектний акт
Дата подання: 30 квітня 2024 17:43
Дата відповіді: 01 травня 2024 16:42
Добрий день! Просимо Вас дати пояснення до Дефектного акту Додаток №3 до тендерної документації, а саме: якої марки використовувати щебеневу суміш, а також її норми витрат в позиціях: 7, 10, 18?
Відповідь: 1) Доброго дня. Надаємо пояснення до Дефектного акту додаток № 3 до тендерної документації:
п.7. Улаштування пiдстильних та вирiвнювальних шарiв основи з щебеневої сумiшi - Витрата за нормою 122м3 на 100м3 основи Суміш С5; С7 – використовувати пропорційно.
п.10. Укріплення узбіччя гравійною [щебеневою] сумішшю товщиною 10 см - Витрата за нормою 12,4м3 на 100м2 основи Суміш С5; С7 –використовувати пропорційно
п.18. Улаштування пiдстильних та вирiвнювальних шарiв основи з щебеневої сумiшi [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] - Витрата за нормою 122м3 на 100м3 основи Суміш С5; С7 –використовувати пропорційно
п.7. Улаштування пiдстильних та вирiвнювальних шарiв основи з щебеневої сумiшi - Витрата за нормою 122м3 на 100м3 основи Суміш С5; С7 – використовувати пропорційно.
п.10. Укріплення узбіччя гравійною [щебеневою] сумішшю товщиною 10 см - Витрата за нормою 12,4м3 на 100м2 основи Суміш С5; С7 –використовувати пропорційно
п.18. Улаштування пiдстильних та вирiвнювальних шарiв основи з щебеневої сумiшi [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] - Витрата за нормою 122м3 на 100м3 основи Суміш С5; С7 –використовувати пропорційно
Дефектний акт
Дата подання: 30 квітня 2024 17:43
Дата відповіді: 01 травня 2024 16:42
Шановний Замовнику! Просимо Вас дати пояснення до Дефектного акту Додаток №3 до тендерної документації, а саме: які знаки і якого типорозміру треба встановлювати, а також марки стійок?
Відповідь: Всі дорожні знаки, які встановлюються на ділянці, належать до II типорозміру і повинні відповідати вимогам ДСТУ 4100:2021 «Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування»:
• Знак 1.1 "Небезпечний поворот праворуч" – 1 шт.
• Знак 1.2 "Небезпечний поворот ліворуч" – 1 шт.
• Знак 2.1 "Дати дорогу" – 5 шт.
• Знак 2.3 "Головна дорога" – 1 шт.
• Знак 5.38.1 "Пішохідний перехід" – 6 шт.
Стійка металева, оцинкована методом гарячого цинкування: товщина шару цинку – 45-65 мкм; діаметр стійки – 57 мм; товщина стінки – 3 мм; висота – 4 м.
Марка сталі Ст3сп (ДСТУ 8943:2019 Труби сталеві електрозварні. Технічні умови).
• Знак 1.1 "Небезпечний поворот праворуч" – 1 шт.
• Знак 1.2 "Небезпечний поворот ліворуч" – 1 шт.
• Знак 2.1 "Дати дорогу" – 5 шт.
• Знак 2.3 "Головна дорога" – 1 шт.
• Знак 5.38.1 "Пішохідний перехід" – 6 шт.
Стійка металева, оцинкована методом гарячого цинкування: товщина шару цинку – 45-65 мкм; діаметр стійки – 57 мм; товщина стінки – 3 мм; висота – 4 м.
Марка сталі Ст3сп (ДСТУ 8943:2019 Труби сталеві електрозварні. Технічні умови).
Дефектний акт
Дата подання: 30 квітня 2024 17:43
Дата відповіді: 01 травня 2024 16:43
Шановний Замовнику! Просимо Вас дати пояснення до Дефектного акту Додаток №3 до тендерної документації, а саме: позиції 6 і 9, скільки сантиметрів треба додати: «На кожний 1 см зміни товщини шару додавати або виключати до норм 18-23-1, 18-23-2, 18-23-3» та «На кожні 0,5 см зміни товщини шару додавати або виключати до норми 18-43-1»?
Відповідь: Доброго дня. Надаємо пояснення до Дефектного акту додаток № 3 до тендерної документації:
п.6. На кожний 1 см зміни товщини шару додавати або виключати до норм 18-23-1, 18-23-2, 18-23-3 - К=5 (20см щебень)
п.9. На кожні 0,5 см зміни товщини шару додавати або виключати до норми 18-43-1 - К=2 (а/б 5см)
п.6. На кожний 1 см зміни товщини шару додавати або виключати до норм 18-23-1, 18-23-2, 18-23-3 - К=5 (20см щебень)
п.9. На кожні 0,5 см зміни товщини шару додавати або виключати до норми 18-43-1 - К=2 (а/б 5см)
Додаток 1 Форма 2
Дата подання: 30 квітня 2024 17:45
Дата відповіді: 02 травня 2024 16:00
Добрий день! Формою 2 Додатку №1 до тендерної документації вимагається наявність ГОЛОВНОГО ІНЖЕНЕРА. Ми як Учасник плануємо прийняти участь у даній закупівлі і маємо у своєму штаті, відповідно до штатного розпису особу з вищою освітою з кваліфікацією «інженер-будівельник» зі стажем роботи у дорожній галузі не менше 2 років, посадові обов'язки якої, відповідно до посадової інструкції, відповідають посадовим обов'язкам головного інженера, АЛЕ НАЗИВАЄТЬСЯ ВОНА ЗАСТУПНИК ДИРЕКТОРА З ВИРОБНИЧИХ ПИТАНЬ. Чи буде вважатися наявність такої особи, як відповідність вимогам Тендерної документації і наша пропозиція не буде відхилена? Також, для дотримання рівних умов недискримінації Учасників просимо внести зміни до Тендерної документації, розширивши поняття посади головний інженер. Наприклад, додавши фразу "або особа, яка виконує функції головного інженера".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Щодо вашого звернення. Замовником будуть внесені зміни до Тендерної документації.
Протокол та посвідчення з перевірки знань з охорони праці
Дата подання: 01 травня 2024 09:27
Дата відповіді: 01 травня 2024 16:44
Добрий день! Додатком №1 Тендерної документації вимагається: «На працівників, задіяних при виконанні робіт з капітального ремонту: - скановані копії чинного посвідчення та протоколу про проходження навчання і перевірку знань з охорони праці, гігієни праці, основ електробезпеки, надання першої допомоги потерпілим; Правил пожежної безпеки в Україні НАПБ А.01.001-2014». Просимо пояснити, на яких саме працівників, задіяних при виконанні робіт з капітального ремонту необхідно надавати посвідчення та протокол про проходження навчання і перевірку знань з охорони праці, гігієни праці, основ електробезпеки, надання першої допомоги потерпілим; Правил пожежної безпеки в Україні НАПБ А.01.001-2014?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дана вимога стосується працівників, які перелічені в пункті 2 додатку 1, а саме: головного інженера, начальника дільниці, майстра, виконроба, інженера з охорони праці (начальник відділу з охорони праці), дорожніх робітників, водіїв автомобільного транспорту, машиніста крана, машиніста котка, машиніста екскаватора, машиніста автогрейдера, машиніста асфальтоукладальника.
Працівники
Дата подання: 02 травня 2024 00:44
Дата відповіді: 03 травня 2024 10:50
Шановний замовник, умовами ТД передбачена вимога щодо наявності: • дорожні робітники – не менше 7 осіб;
• водії автомобільного транспорту (категорії С) – не менше 4 осіб;
• машиніст крана на автомобільному ходу – не менше 1 особи;
• машиніст навантажувача – не менше 1 особи;
• машиніст котка – не менше 4 осіб;
• машиніст екскаватора – не менше 1 особи;
• машиніст автогрейдера – не менше 1 особи;
• машиніст асфальтоукладальника – не менше 1 особи
На нашомі підприємстві є співробітник, який виконує обовязки машиніста автогрейдера та асфальтоукладальника, надання його документів буде підставою для відхилення?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Щодо вашого звернення. Замовником будуть внесені зміни до Тендерної документації.
Щодо Додатку 1
Дата подання: 03 травня 2024 11:05
Дата відповіді: 03 травня 2024 13:50
Добрий день! Шановний Замовнику! Відповідно до Додатку №1 ТД Ви вимагаєте «На працівників, задіяних при виконанні робіт з капітального ремонту: - скановані копії чинного посвідчення та протоколу про проходження навчання і перевірку знань з охорони праці, гігієни праці, основ електробезпеки, надання першої допомоги потерпілим; Правил пожежної безпеки в Україні НАПБ А.01.001-2014». З наданої Вами відповіді ця вимога стосується «працівників, які перелічені в пункті 2 додатку 1, а саме: головного інженера, начальника дільниці, майстра, виконроба, інженера з охорони праці (начальник відділу з охорони праці), дорожніх робітників, водіїв автомобільного транспорту, машиніста крана, машиніста котка, машиніста екскаватора, машиніста автогрейдера, машиніста асфальтоукладальника». Хочемо наголосити, що перевірку знань законодавчих актів з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці та виробничої санітарії, надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку (ЗАГАЛЬНИЙ КУРС З ОХОРОНИ ПРАЦІ) ПРОХОДЯТЬ ПОСАДОВІ ОСОБИ ВІДПОВІДНО ДО П.5 ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05) додаток 4.
Навчання дорожніх робітників, водіїв автомобільного транспорту, машиніста крана, машиніста котка, машиніста екскаватора, машиніста автогрейдера, машиніста асфальтоукладальника відповідно до вищенаведеного ТИПОВОГО ПОЛОЖЕННЯ ПРО ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ НАВЧАННЯ І ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ - проводиться роботодавцем на підприємстві за навчальними планами та програмами, які розробляються з урахуванням конкретних видів робіт, виробничих умов, функціональних обов'язків працівників і затверджуються наказом (розпорядженням) роботодавця.
Отже, враховуючи вищенаведене, Ви встановили вимогу в Тендерній документації, яка суперечить вимогам чинного Законодавства і містить ознаки дискримінації. Для дотримання вимог не дискримінації Учасників та рівне ставлення до них, просимо прибрати вимогу ТД - «скановані копії чинного посвідчення та протоколу про проходження навчання і перевірку знань з охорони праці, гігієни праці, основ електробезпеки, надання першої допомоги потерпілим; Правил пожежної безпеки в Україні НАПБ А.01.001-2014 на - ДОРОЖНІХ РОБІТНИКІВ, ВОДІЇВ АВТОМОБІЛЬНОГО ТРАНСПОРТУ, МАШИНІСТА КРАНА, МАШИНІСТА КОТКА, МАШИНІСТА ЕКСКАВАТОРА, МАШИНІСТА АВТОГРЕЙДЕРА, МАШИНІСТА АСФАЛЬТОУКЛАДАЛЬНИКА». В іншому випадку будемо змушені звертатись до Антимонопольного комітету.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Щодо вашого звернення прийняте. Замовником будуть внесені зміни до Тендерної документації.
Дефектний акт
Дата подання: 03 травня 2024 15:14
Дата відповіді: 06 травня 2024 15:30
Доброго дня, шановний Замовник. Після вашої відповіді щодо обсягів щебеневої суміші, виникає питання:
1.Згідно пунктів Дефектного акту витрати суміші щебеневої складають:
п.7 10,7 * 122 = 1 305,40 м3;
п.10 5,3 * 12,4 = 65,72 м3;
п.18 2,205 * 122 = 269,01 м3.
Всього суміші: 1 305,40 + 65,72 + 269,01 = 1 640,13 м3
п.52 Підсумкова відомість: «Суміш щебенева» 1721,715 м3.
Чому виникла різниця між технічним завданням згідно Дефектного акту та Підсумковую відомістю – 81,585 м3?
2.Прохання уточнити примітку «на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй» застосовувати лише до п.18 Дефектного акту, а до п.п. 1, 4-9 ні?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Надаємо відповіді на Ваше звернення.
1) Улаштування покриття з фігурних елементів мощення з приготуванням піщано-цементної суміші тротуарів, шириною до 2 м в розцінці всередині (п. 19 Дефектного акту) Суміш щебенева 81,585м3, також пісок, цемент.
2) Уточнення примітки до Вашого звернення: «на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй» застосовувати лише до п.18 Дефектного акту.
1) Улаштування покриття з фігурних елементів мощення з приготуванням піщано-цементної суміші тротуарів, шириною до 2 м в розцінці всередині (п. 19 Дефектного акту) Суміш щебенева 81,585м3, також пісок, цемент.
2) Уточнення примітки до Вашого звернення: «на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй» застосовувати лише до п.18 Дефектного акту.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 03 травня 2024 15:15
Дата відповіді: 06 травня 2024 08:09
Шановний Замовнику! Просимо прибрати дискримінаційну вимогу Тендерної документації щодо надання ЧИННОГО НА ПЕРІОД МОЖЛИВОГО НАДАННЯ ПОСЛУГ: «документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо) про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником». Строк виконання робіт відповідно до умов ТД до 31 липня 2025. Тобто, в даній закупівлі можуть прийняти участь тільки ті учасники, які мають строк дії такого документу про відповідність лабораторії не менше, чим до 31.07.2025. Атестація лабораторії проводиться коли закінчується дія попереднього документу і на його заміну видається новий, а не під кожний окремий тендер. Приведіть вищенаведене у відповідність, якщо не хочете невтішного висновку при моніторингу ДАСУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ваше звернення прийняте. Замовником будуть внесені зміни до Тендерної документації
Зміни до Тендерної документації
Дата подання: 07 травня 2024 08:54
Дата відповіді: 07 травня 2024 09:24
Шановний Замовнку!А де ж обіцяні зміни до Тендерної документації?
Відповідь: Доброго ранку. Зміни до ТД будуть внесені найближчим часом, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Термін подання пропозицій буде продовжено.
Запитання по Дефектному акту
Дата подання: 07 травня 2024 16:40
Дата відповіді: 09 травня 2024 16:44
Доброго дня, шановний Замовник.
Після вашої відповіді щодо обсягів щебеневої суміші, виникає питання:
1. Згідно пунктів Дефектного акту витрати суміші щебеневої складають: п.7 10,7 * 122 = 1 305,40 м3; п.10 5,3 * 12,4 = 65,72 м3; п.18 2,205 * 122 = 269,01 м3; п . 19 1,47*55,5 = 81,585 м3. Всього суміші: 1 305,40 + 65,72 + 269,01+ 81,585 = 1721,715 м3 Тоді пісок природний рядовий, який передбачено в розцінки зменшується на 81,585 м3. Підсумкова відомість: п.54 «Пісок природний, рядовий» 231,225 м3. Чому виникла різниця між технічним завданням згідно Дефектного акту та Підсумковую відомістю – 81,585 м3?
2. Просимо вказати пункти Дефектного акту в яких застосовується пісок природний, рядовий та норми витрат
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Різниця в 81,585 м3 використовуєтся для приготування піщано-цементної суміші п. 22 Локального кошторису на будівельні роботи
Дефектний акт та відомість ресурсів
Дата подання: 08 травня 2024 16:15
Дата відповіді: 09 травня 2024 16:46
Так як це капітальний ремонт і 100% повинен бути проект тому прохання розписати акі саме дорожні знаки і стійки необхідні для встановлення?
Відповідь: Доброго дня. Надаємо відповідь на Ваше звернення.
Всі дорожні знаки, які встановлюються на ділянці, належать до II типорозміру і повинні відповідати вимогам ДСТУ 4100:2021 «Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування»:
• Знак 1.1 "Небезпечний поворот праворуч" – 1 шт.
• Знак 1.2 "Небезпечний поворот ліворуч" – 1 шт.
• Знак 2.1 "Дати дорогу" – 5 шт.
• Знак 2.3 "Головна дорога" – 1 шт.
• Знак 5.38.1 "Пішохідний перехід" – 6 шт.
Стійка металева, оцинкована методом гарячого цинкування: товщина шару цинку – 45-65 мкм; діаметр стійки – 57 мм; товщина стінки – 3 мм; висота – 4 м.
Марка сталі Ст3сп (ДСТУ 8943:2019 Труби сталеві електрозварні. Технічні умови).
Всі дорожні знаки, які встановлюються на ділянці, належать до II типорозміру і повинні відповідати вимогам ДСТУ 4100:2021 «Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування»:
• Знак 1.1 "Небезпечний поворот праворуч" – 1 шт.
• Знак 1.2 "Небезпечний поворот ліворуч" – 1 шт.
• Знак 2.1 "Дати дорогу" – 5 шт.
• Знак 2.3 "Головна дорога" – 1 шт.
• Знак 5.38.1 "Пішохідний перехід" – 6 шт.
Стійка металева, оцинкована методом гарячого цинкування: товщина шару цинку – 45-65 мкм; діаметр стійки – 57 мм; товщина стінки – 3 мм; висота – 4 м.
Марка сталі Ст3сп (ДСТУ 8943:2019 Труби сталеві електрозварні. Технічні умови).
Щодо вимог по працівниках
Дата подання: 08 травня 2024 17:55
Дата відповіді: 10 травня 2024 09:27
Шановний Замовник.
Відповідно до штатного розкладу у нашої компанії не передбачені такі посади, як "начальник дільниці" та "майстер", а є лише "виконавці робіт (виконроби)", які є відповідальними особами за виконання всіх видів робіт.
У зв'язку з цим, просимо внести відповідні зміни в умови ТД та вказати наступне:
"... • начальник дільниці або посадова особа, яка виконує функції гначальника дільниці – не менше 1 особи, загальний стаж роботи у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років
• майстер або посадова особа, яка виконує функції майстра – не менше 1 особи, загальний стаж роботи у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років. ..."
Відповідно до норм законодавства України, компанії не зобов'язані мати у своєму штаті працівників саме з посадами "начальник дільниці" або "майстер", тому встановлені вами вимоги щодо наявності працівників саме з такими назвами посад є порушенням законодавства, та порушує наші права як учасника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до діючого Класифікатору професій України ДК 003:2010, передбачені такі професії як Начальник ділянки (інженер, під керуванням якого знаходиться цілий об'єкт. Він бере участь у розробці та узгодженні проектної документації, управляє процесом будівництва, взаємодіє з підрядниками, забезпечує їх матеріалами та інструментами), майстер (забезпечує виконання будівельно-монтажних робіт відповідно до робочих креслень, проекту організації робіт, виробничого плану та нормативних документів, контролює додержання технологічної послідовності виробництва та забезпечує належну якість робіт).
Отже з урахуванням норм визначених у Довіднику кваліфікаційних характеристик професій працівників від 13.10.1999 N 249 та відповідно до вищезазначеного представники професій перелічених у вашому запиті виконують різні роботи та не суть різні відповідальність на своїй ділянці роботи. Звертаємо увагу, при цьому тендерна документація не містить вимоги, що дані працівники повинні бути в штаті Учасника з саме з посадами "начальник дільниці" або "майстер". Оскільки поняття "начальник дільниці" або "майстер" це не посада, а професія, згідно якої вона забезпечує налагоджену роботу підприємства(організації і т.д). Посада – це службове місце (становище) в якомусь державному чи громадському закладі, на підприємстві, яке пов’язане з виконанням організаційно-розпорядницьких або адміністративно-господарських та фінансових обов’язків (наприклад: міністр, директор, ректор, декан, бригадир тощо), а професія – це конкретна діяльність, ремесло, комплекс функцій, рід роботи, який виконується індивідом і є складовою частиною будь-якої трудової діяльності (токар, учитель, лікар тощо). Відтак додатково наголошуємо, зо вимогами тендерної документації не передбачено мати працівників конкретно у штаті підприємства, та не становлено яку назву посади вона повинна мати. Зазначено лише вимоги щодо наявності працівників певних професій, що повинні бути задіяні до виконання робіт.
Отже з урахуванням норм визначених у Довіднику кваліфікаційних характеристик професій працівників від 13.10.1999 N 249 та відповідно до вищезазначеного представники професій перелічених у вашому запиті виконують різні роботи та не суть різні відповідальність на своїй ділянці роботи. Звертаємо увагу, при цьому тендерна документація не містить вимоги, що дані працівники повинні бути в штаті Учасника з саме з посадами "начальник дільниці" або "майстер". Оскільки поняття "начальник дільниці" або "майстер" це не посада, а професія, згідно якої вона забезпечує налагоджену роботу підприємства(організації і т.д). Посада – це службове місце (становище) в якомусь державному чи громадському закладі, на підприємстві, яке пов’язане з виконанням організаційно-розпорядницьких або адміністративно-господарських та фінансових обов’язків (наприклад: міністр, директор, ректор, декан, бригадир тощо), а професія – це конкретна діяльність, ремесло, комплекс функцій, рід роботи, який виконується індивідом і є складовою частиною будь-якої трудової діяльності (токар, учитель, лікар тощо). Відтак додатково наголошуємо, зо вимогами тендерної документації не передбачено мати працівників конкретно у штаті підприємства, та не становлено яку назву посади вона повинна мати. Зазначено лише вимоги щодо наявності працівників певних професій, що повинні бути задіяні до виконання робіт.
Підтвердження технічних характеристик
Дата подання: 09 травня 2024 23:58
Дата відповіді: 10 травня 2024 09:30
Шановний Замовнику!Просимо вказати чи потрібно надавати на підтвердження технічним, якісним та кількісним характеристикам розрахунки Договірної ціни? Якщо потрібно, то просимо вказати, які саме.
Відповідь: Доброго дня. Договірна ціна є Додатком до Договору й використовується сторонами при взаєморозрахунку. У цій частині кошторисної документації вказані Прямі витрати, зокрема: заробітна плата, вартість матеріальних ресурсів, вартість експлуатації будівельних машин і механізмів та Загальновиробничі витрати, Прибуток, Кошти на покриття адміністративних витрат будівельної організації, Податки, збори, обов'язкові платежі, встановлені чинним законодавством і не враховані складовими вартості будівництва (крім ПДВ), Податок на додану вартість.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 травня 2024 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
9 743 500,00
UAH з ПДВ
|
9 443 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БРОВАРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 50" |
9 979 412,00
UAH з ПДВ
|
9 512 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Виробничо-комерційна фірма "Урарту" |
10 027 800,00
UAH з ПДВ
|
10 027 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" |
10 448 030,30
UAH з ПДВ
|
10 448 030,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВДОРСТРОЙ" |
14 278 690,03
UAH з ПДВ
|
14 278 690,03
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Переможець |
9 443 700,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2024 09:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 травня 2024 18:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2024 09:08
|
Договір 171-0506 Кап рем Св Миколая Колонщина.pdf | укладений |
05 червня 2024 09:07
|