Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Томатна паста, ікра кабачкова консервована, огірки солоні, сухофрукти
Очікувана вартість
160 104,00 UAH
UA-2021-01-21-008031-b ec71d06d41d6493381fa64e5ff0c53c0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Хорольська

+380671808331 tender.upravlinnya.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛОЗУВАТСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43946489
Місцезнаходження: 53020, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький р-н, село Лозуватка, вул.Миру, будинок 69
Контактна особа: Олена Хорольська
+380671808331
tender.upravlinnya.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2021 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2021 15:04
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2021 15:21
Початок аукціону: 03 лютого 2021 12:58
Очікувана вартість: 160 104,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 601,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2705 кілограми
Томатна паста, ікра кабачкова консервована, огірки солоні, сухофрукти (Місцевий бюджет - 114026,00 грн., власні надходження (плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю) - 46078,00 грн.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, Загальноосвітні, дошкільні навчальні заклади Лозуватської сільської ради, згідно дислокації (Додаток 4)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-21-008031-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АГРОНОМ-КР", Код ЄДРПОУ:42321814
Дата подання: 08 лютого 2021 13:03
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
04 лютого 2021 року УПРАВЛІННЯМОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛОЗУВАТСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ було опубліковано Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №65 від 04.02.2021 року про визначення переможцем ФОП "КОЗАК СЕРГІЙ РОМАНОВИЧ". Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем ФОП "КОЗАК СЕРГІЙ РОМАНОВИЧ" у зв'язку з невиконанням ним вимог Замовника, визначених у п 9 Інформації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, а саме: "Учасник, пропозицію якого за результатами оцінки визначено найбільш економічно вигідною, з дня оголошення даних результатів системою повинен протягом 1 календарного дня підкріпити у відповідності до вимог Додатку №1, у вигляді сканованої кольорової копії у форматі pdf, .jpg. перераховану цінову пропозицію з урахуванням результатів аукціону. ( заповнену та підписану відповідальною особою)". Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що учасником ФОП "Козак Сергій Романович" не було надано у складі пропозиції наступні документи, що вимогалися Замовником:копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на кожен транспортний засіб, яким буде здійснюватись постачання товару; - копія договору оренди спеціалізованого автомобільного транспорту /або договору перевезення чи надання послуг з перевезення/ для перевезення продуктів харчування, у разі коли учасник орендує спеціалізований автомобільний транспорт /чи користується послугами з перевезення. Крім того, учасник ФОП "Козак Сергій Романович" не виконав вимогу Замовника про надання інформації про особу, яка буде відповідальною за виконання замовлень, її обов’язки та контактний телефон. З урахуванням вище викладеного, вимагаємо скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №65 від 04.02.2021 року щодо акцептування пропозиції ФОП КОЗАК СЕРГІЙ РОМАНОВИЧ та визнати пропозицію учасника ФОП КОЗАК СЕРГІЙ РОМАНОВИЧтакою, що не відповідає умовам тендерної документації, а також прийняти до розгляду пропозицію ТОВ "АГРОНОМ-КР"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 лютого 2021 09:49
Розглянувши Вашу скаргу Лозуватська сільська рада повідомляє наступне.
Відповідно до ч. 11 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Підстави відхилення замовником пропозицій визначені ч. 13 ст. 14 вказаного закону. Наведені Вами аргументи не можна віднести до жодної визначеної законом підстави відхилення пропозицій, а відхилити пропозицію ФОП Козак С.Р. з одних лише формальних міркувань не буде відповідати інтересам громади, оскільки саме його пропозиція є найбільш економічно вигідною.
Зважаючи на викладене, Лозуватська сільська рада не має законних підстав для задоволення Ваших вимо

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2021 13:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КОЗАК СЕРГІЙ РОМАНОВИЧ" 158 604,00
UAH з ПДВ
135 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АГРОНОМ-КР" 160 089,22
UAH з ПДВ
135 229,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 лютого 2021 12:29
Якісні посвідчення.pdf.p7s
02 лютого 2021 12:29
Цінова пропозиція.pdf.p7s
02 лютого 2021 12:29
Установчі документи.pdf.p7s
02 лютого 2021 12:29
Довідки.pdf.p7s
02 лютого 2021 12:29
Акт ФОП Козак.pdf.p7s

Публічні документи

02 лютого 2021 11:44
Електронний підпис
02 лютого 2021 11:42
2021 Проєкт ДОГОВОРУ.pdf
02 лютого 2021 11:42
декларація виробника.pdf
02 лютого 2021 11:42
технічні вимоги.pdf
02 лютого 2021 11:42
санобробка.pdf
02 лютого 2021 11:42
субпідрядники.pdf
02 лютого 2021 11:42
захист довкілля.pdf
02 лютого 2021 11:42
ст 17 .pdf
02 лютого 2021 11:42
медкнижка момот.pdf
02 лютого 2021 11:42
працівники .pdf
02 лютого 2021 11:42
санобробка.pdf
02 лютого 2021 11:42
акт на транспорт.pdf
02 лютого 2021 11:42
акт на склад.pdf
02 лютого 2021 11:42
Статут Агроном-КР.pdf
02 лютого 2021 11:42
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
02 лютого 2021 11:42
Витяг ПДВ.pdf
02 лютого 2021 11:42
Витяг Агроном.pdf
02 лютого 2021 11:42
Виписка Агроном.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КОЗАК СЕРГІЙ РОМАНОВИЧ"

ТОВ "АГРОНОМ-КР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КОЗАК СЕРГІЙ РОМАНОВИЧ"
#2242108479
Переможець 135 000,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2021 09:37

Документи

04 лютого 2021 09:37
Електронний підпис
04 лютого 2021 09:35
протокол 65.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2021 09:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КОЗАК СЕРГІЙ РОМАНОВИЧ"
#2242108479
135 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 лютого 2021 09:37
Електронний підпис
04 лютого 2021 09:35
протокол 65.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 липня 2021 14:03
доп. угода №3 від 16.07.20210001.PDF укладений
19 липня 2021 14:01
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2021 15:53
доп угода 2 від 22.06.2021.PDF зміни до договору
23 червня 2021 15:33
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2021 15:54
Доп.уг.№1.pdf зміни до договору
23 лютого 2021 15:53
Електронний підпис укладений
23 лютого 2021 15:42
Договір №71, том.п.pdf укладений
23 лютого 2021 15:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгодження ціни в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до розділу 2. СУМА ДОГОВОРУ ТА ЦІНИ
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 66 067,86
UAH
Причини розірвання договору: Згідно наказу Міністерства охорони здоров'я України від 25.09.2020 №2205