Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт ліфтової шахти у хірургічному корпусі КНП ММР «Міська лікарня № 5» за адресою: м. Миколаїв, по пр. Богоявленський, 336, з заміною вантажно-лікарняного ліфту. Коригування.
Очікувана вартість
2 235 243,60 UAH
UA-2024-10-21-000117-a ec5de30c2b9d427fae91dc3385231d41
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віта Камінська

+380992320905 vvkaminskaya5@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №5"
Код ЄДРПОУ: 01998489
Місцезнаходження: 54051, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, просп. Богоявленський, 336
Контактна особа: Віта Камінська
+380992320905
vvkaminskaya5@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2024 08:10
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2024 16:00
Очікувана вартість: 2 235 243,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 352,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
ДК 021:2015 «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт ліфтової шахти у хірургічному корпусі КНП ММР «Міська лікарня № 5» за адресою: м. Миколаїв, по пр. Богоявленський, 336, з заміною вантажно-лікарняного ліфту. Коригування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54051, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, пр. Богоявленський, 336
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться Замовником Підряднику протягом 10 робочих днів після виконання робіт та підписання Сторонами «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (ф.КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (ф.КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, та інших Актів не заборонених чинним законодавством України. Вказані документи складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 3 (три) робочих днів до кінця звітного місяця. Розрахунки за даним Договором здійснюються поетапно в наступному порядку: Замовник здійснює авансовий платіж в розмірі 30% вартості робіт. Остаточні розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником вартості виконаних робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 жовтня 2024 08:16
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 жовтня 2024 08:16
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 жовтня 2024 08:16
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 жовтня 2024 08:16
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 жовтня 2024 08:16
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 жовтня 2024 08:16
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 жовтня 2024 08:16
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 жовтня 2024 08:16
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 жовтня 2024 08:16
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 жовтня 2024 08:16
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 жовтня 2024 08:16
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 жовтня 2024 08:16
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 жовтня 2024 08:16
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 жовтня 2024 08:16
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 жовтня 2024 08:16
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 жовтня 2024 08:16
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 жовтня 2024 08:16
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 жовтня 2024 08:16
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 жовтня 2024 08:16
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 жовтня 2024 08:16
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 жовтня 2024 08:16
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 21 жовтня 2024 08:16
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 жовтня 2024 08:16
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 21 жовтня 2024 08:16
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 жовтня 2024 08:16
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 21 жовтня 2024 08:16

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

20 листопада 2024 10:19
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2024 11:36
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2024 08:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2024 10:14
5.Додаток 5 до ТД (перелік документів учасника) зміни.docx
21 жовтня 2024 08:16
5.Додаток 5 до ТД (перелік документів учасника).docx
20 листопада 2024 10:14
1.Додаток 1 до ТД (кваліфікаційні критерії, вимоги) зміни.docx
21 жовтня 2024 08:16
1.Додаток 1 до ТД (кваліфікаційні критерії, вимоги)..docx
20 листопада 2024 10:14
1.1.Тендерна документація за Особливостями. зміни.docx
21 жовтня 2024 08:16
1.1.Тендерна документація за Особливостями..docx
20 листопада 2024 10:14
ЗМІНИ 2.docx
21 жовтня 2024 11:36
3. Додаток 3 ДОГОВІР ПІДРЯДУ зі змінами.docx
21 жовтня 2024 08:16
3. Додаток 3 ДОГОВІР ПІДРЯДУ.docx
21 жовтня 2024 11:36
ЗМІНИ 1.docx
21 жовтня 2024 08:16
4.Додаток 4 до ТД (Цінова пропозиція)..docx
21 жовтня 2024 08:16
2.Додаток 2 до ТД (технічні характеристики)..docx
21 жовтня 2024 08:16
6.Додаток 6 до ТД (документи переможця)..docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

- Сертифікат ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням» або Свідоцтво ДСТУ ISO 10012:2015 «ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірюванням»
Дата подання: 29 жовтня 2024 08:51
Дата відповіді: 30 жовтня 2024 17:20
Шановний замовник, В Розділу 4 п. 7 Додатку 1 тендерної документації, учасник в складі своєї пропозиції повинен надати: - Сертифікат ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням» або Свідоцтво ДСТУ ISO 10012:2015 «ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірюванням». Однак, відповідно до умов державного стандарту ДСТУ ISO 10012:2015 станом на 2024 рік акредитовані органи сертифікації видають СВІДОЦТВО ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ СИСТЕМИ ВИМІРЮВАНЬ ВИМОГАМ ДСТУ ISO 10012:2015, що є аналогічним за своєю суттю Сертифікату ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням». Просимо Вас привести у відповідність до чинних нормативів тендерну документацію або просимо надати пояснення, відповідно до нормативних документів на які ви посилаєтесь для надання саме Сертифікат ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням» або Свідоцтво ДСТУ ISO 10012:2015 «ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірюванням»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Щиро дякуємо за Ваше зацікавлення нашою закупівлею.
Акредитовані органи станом на 2024 рік видають СВІДОЦТВО ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ СИСТЕМИ ВИМІРЮВАНЬ ВИМОГАМ ДСТУ ISO 10012:2015, але якщо учасником Сертифікат отримано до 2024року і він є діючим згідно наказу від 25.07.2005 № 187 Про затвердження національних стандартів України та скасування нормативних документів. Зазначені сертифікати установлюють загальні вимоги і містить щодо керування процесами вимірювання та метрологічного підтверджування придатності вимірювального обладнання. На випадок, якщо учасником буде надано Свідоцтво або Сертифікат це не призведе до дискримінації учасника.
Дискримінаційні умови
Дата подання: 29 жовтня 2024 09:00
Дата відповіді: 30 жовтня 2024 17:21
Шановний замовник, п. 2 Розділу 1 Додатку 1 зазначено про те, що Учасник повинен надати Довідку в довільній формі про наявність працівників, які будуть залучені до виконання робіт. Довідка повинна містити наявність наступних працівників: - начальник дільниці з монтажу та технічного обслуговування ліфтів; - інженер з охорони праці який пройшов професійну атестацію; - інженер-проектувальник в частині кошторисної документації. Виходячи з переліку робіт, згідно Додатку 2 до тендерної документації, предметом закупівлі є КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ. Просимо вас надати пояснення: навіщо учаснику підтверджувати наявність у нього саме начальника з технічного обслуговування ? Також, просимо вас внести відповідні зміни до тендерної документації. Вищенаведена вимога замовника свідчить про узгодженість поведінки під час підготовки публічної закупівлі, з метою усунення інших учасників та завдання бюджету збитків.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність виконання робіт/надання послуг протягом усього часу їх виконання/надання; забезпечення упевненості в тому, що роботи в частині ремонту ліфтів, які надаються, відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт, знаходяться під контролем; наявності кваліфікованого персоналу.
Дискримінаційні умови
Дата подання: 29 жовтня 2024 09:19
Дата відповіді: 30 жовтня 2024 17:22
Шановний Замовник, вами у п. 1.2 Додатку 1 тендерної документації визначено, зокрема: - (аналогічним за предметом закупівлі вважається договір підряду предметом якого капітальний ремонт ліфту за класом наслідків (відповідальності) СС2 або СС3, укладений учасником у період з 2021 по 2024 роки та виконаний в повному обсязі). Просимо вас надати наступні пояснення: 1. чому саме в аналогічному договорі має бути клас наслідків (відповідності) СС2 або СС3? Просимо вас підтвердити наявність розрахунку класу наслідків за предметом закупівлі. Та яка різниця відповідно до діючих норм ДСТУ між аналогічними договорами СС1, СС2 чи СС3 відповідно дно переліку робіт? 2. чому учасник має підтвердити наявність у нього досвіду виконання аналогічного договору, укладений саме у період з 2021 по 2024 роки?????? Не зрозуміло що такого відбувалось в ці роки, що ви так обмежуєте коло потенційних учасників. Це є дискримінаційні вимоги - такої позиції і АМКУ в аналогічних справах. Просимо вас внести зміни в тендерній документації в цій частині, та видалити дискримінаційні умови, які обмежують участь в процедурі закупівлі учасників. Ваши дії свідчать про лобіювання інтересів окремого підприємства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником самостійно приймається рішення щодо встановлення вимог до предмету закупівлі в тому числі і щодо встановлення кваліфікаційних вимог та способу їх документального підтвердження. Замовник ніяким образом не дискримінує умови учасників і не обмежує участь в процедурі закупівлі.
Слід зазначити, що вид робіт, що є предметом закупівлі, належить до робіт підвищеної небезпеки, дані роботи будуть виконуватись у КНП ММР «Міська лікарня №5», де знаходиться велика кількість осіб, а, отже, Замовника цікавить отримати якісні роботи з дотриманням усіх обов’язкових нормативних документів, в тому числі, що забезпечить максимально безпечне використання ліфта після проведення пусконалагоджувальних робіт та введення в експлуатацію. Наявність в учасника аналогічного досвіду (відповідно п.1.2 Додатку 1) є підтвердженням спроможності учасника виконувати роботи у відповідності до вимог діючих нормативно-правових документів. З огляду на це вимога щодо надання аналогічного договору є обгрунтованою та такою що відповідає принципам здійснення закупівель та нормам чинного законодавства.»
Клас наслідків визначається проектом та експертним звітом який надає відповідна інстанція
щодо СВІДОЦТВО ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ СИСТЕМИ ВИМІРЮВАНЬ ВИМОГАМ ДСТУ ISO 10012:2015
Дата подання: 31 жовтня 2024 02:54
Дата відповіді: 01 листопада 2024 14:28
Шановний Замовник, не зрозуміла ваша відповідь: якщо Учасник надасть або СВІДОЦТВО ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ СИСТЕМИ ВИМІРЮВАНЬ ВИМОГАМ ДСТУ ISO 10012:2015 або Сертифікат ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням», то це не буде дискримінацією учасників чи не призведене до дискваліфікації??? Уточніть, будь ласка.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за увагу .

Сертифікат ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням» який чинний. Вище зазначений сертифікат установлює загальні вимоги і містить щодо керування процесами вимірювання та метрологічного підтверджування придатності вимірювального обладнання.
Сертифікат ДСТУ ISO 10012:2005 є взаємозамінний свідоцтву ДСТУ ISO 10012:2015.
На випадок, якщо учасником буде надано СВІДОЦТВО про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2015 це не призведе до дискримінації учасника
ДСТУ ISO 10012:2005
Дата подання: 01 листопада 2024 15:07
Дата відповіді: 01 листопада 2024 15:36
Шановний замовник, Ви читаєте звернення? В зверненні написано: ДИСКРИМІНАЦІЯ чи ДИСКВАЛІФІКАЦІЯ З вашої відповіді робимо висновок про те, що якщо учасник надає Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 це не є дискримінацією. Однак, в подальшому може бути причиною дискваліфікації. Так чи ні?
Відповідь: ні, не призведе до ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-10-21-000117-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД", Код ЄДРПОУ:40240550
Дата подання: 31 жовтня 2024 10:02
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 листопада 2024 16:04
рішення від 04.11.2024 № 17795.pdf
Дата публікації: 04 листопада 2024 16:04
рішення від 11.11.2024 № 18164.pdf
Дата публікації: 14 листопада 2024 11:19
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення АМКУ, внесені зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 20 листопада 2024 10:22
Номер скарги: UA-2024-10-21-000117-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД", Код ЄДРПОУ:40240550
Дата подання: 08 грудня 2024 11:10
Скарга щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 грудня 2024 17:34
рішення від 10.12.2024 №19577.pdf
Дата публікації: 10 грудня 2024 17:33
рішення від 17.12.2024 №20061.pdf
Дата публікації: 19 грудня 2024 08:30
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконане рішення АМКУ, а саме скасували рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Виробнича компанія "ІНТЕРБУД"
Дата виконання рішення замовником: 30 грудня 2024 09:38

Документи подані скаржником

31 жовтня 2024 09:27
СКАРГА.docx
31 жовтня 2024 09:27
СКАРГА.pdf
31 жовтня 2024 09:34
Електронний підпис

Документи подані замовником

06 листопада 2024 15:14
ЗАВДАННЯ НА КОРЕГУВАННЯ.pdf
06 листопада 2024 15:14
ПОЯСНЕННЯ ПО СУТІ СКАРГИ.pdf

Документи Органу Оскарження

04 листопада 2024 16:04
рішення від 04.11.2024 № 17795.pdf
14 листопада 2024 11:19
рішення від 11.11.2024 № 18164.pdf

Документи подані скаржником

08 грудня 2024 10:26
Скарга.pdf
08 грудня 2024 10:26
Протокол відхилення.pdf
08 грудня 2024 10:26
Скарга.docx
08 грудня 2024 10:28
Електронний підпис

Документи подані замовником

26 грудня 2024 11:46
Рішення УО.pdf

Документи Органу Оскарження

10 грудня 2024 17:33
рішення від 10.12.2024 №19577.pdf
19 грудня 2024 08:30
рішення від 17.12.2024 №20061.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-02-04-000013 ● 19a8b0f501e341239493148cf8798ad3
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 лютого 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 лютого 2025 17:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

04.02.2025 № 10-З

Миколаїв

Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 04.02.2025.


Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 04.02.2025 № 10-З

Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ 5 UA-2024-10-21-000117-a 21.10.2024

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-02-04 17:12:40

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-21-000117-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-02-05 10:58:57

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-21-000117-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
При цьому, пунктом 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 281 (далі – Настанова), визначено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проєктну документацію.
Враховуючи вищезазначене, пропоную пояснити причини відсутності відомості ресурсів до обсягів робіт (Додаток 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі») в тендерної документації, як то передбачено вимогами пункту 5.1 Настанови.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповіді ще немає

Ризики, що спрацювали

sas24-3-9

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2024 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" 2 081 854,18
UAH з ПДВ
2 081 854,18
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

04 січня 2025 21:33
Електронний підпис
04 січня 2025 21:29
Файл підпису-5.p7s
04 січня 2025 21:29
Витяг-5.pdf
04 січня 2025 21:29
Довідка.pdf.p7s
04 січня 2025 21:29
Довідка.pdf
04 січня 2025 21:29
Довідка-6.zip
30 грудня 2024 15:49
Електронний підпис
27 листопада 2024 12:07
Електронний підпис
27 листопада 2024 12:07
Електронний підпис
27 листопада 2024 12:05
Тендерна пропозиція.pdf
27 листопада 2024 12:05
Відповідність.pdf
27 листопада 2024 12:05
Кваліфікаційні критерії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД"
#40240550
Рішення скасоване 2 081 854,18
UAH з ПДВ
30 грудня 2024 09:28
ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД"
#40240550
Переможець 2 081 854,18
UAH з ПДВ
01 січня 2025 12:49
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 грудня 2024 10:25

Документи

03 грудня 2024 16:37
Електронний підпис
27 листопада 2024 16:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

У вимогах тендерної документації Замовника встановлено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозиції: відповідно до Додатку 1 до ТД 1.1.Довідка, що містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів (зразок довідки додається). Довідка повинна бути оформлена (подана) згідно нижче наведеної форми. 1.2.Інформація, зазначена у довідці, підтверджується наступними документами: • Довідка про виконання Учасником аналогічного за предметом закупівлі договору (аналогічним за предметом закупівлі вважається договір підряду предметом якого капітальний ремонт ліфту за класом наслідків (відповідальності) СС2 або СС3, укладений учасником та виконаний в повному обсязі); Учасником надана довідка, однак ніде не заначено за яким класом наслідків (відповідальності) СС2 або СС3, укладений договір) Прошу надати уточнюючу інформацію за яким класом наслідків (відповідності) СС2 або СС3 , укладений аналогічний договір.

Документи

01 січня 2025 12:49
Довідка НАЗК
01 січня 2025 12:49
Електронний підпис
01 січня 2025 12:47
Рішення УО .pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 січня 2025 12:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД"
#40240550
2 081 854,18
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 січня 2025 12:49
Довідка НАЗК
01 січня 2025 12:49
Електронний підпис
01 січня 2025 12:47
Рішення УО .pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2025 15:35
дефектний акт 11.docx укладений
17 січня 2025 15:34
ДОГОВІР ПІДРЯДУ(1).docx укладений
17 січня 2025 15:34
дефектний акт 7.docx укладений
17 січня 2025 15:34
Капремонт ліфтової шахти-1.pdf укладений
17 січня 2025 15:34
U_8_ДЦ_ПВР.xls укладений
17 січня 2025 15:34
Договір 2-Р-1.pdf укладений
17 січня 2025 15:34
дефектний акт 9.docx укладений
17 січня 2025 15:34
U_8_ДЦ_ЛК1_02-01-02.xls укладений
17 січня 2025 15:34
дефектний акт 1.docx укладений
17 січня 2025 15:34
дефектний акт 6.docx укладений
17 січня 2025 15:34
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЦІНИ НА МАТЕРІАЛЬНІ РЕСУРСИ.xls укладений
17 січня 2025 15:34
Договорна ціна-1.pdf укладений
17 січня 2025 15:34
Дефектні акти по ліфтам.pdf укладений
17 січня 2025 15:34
дефектний акт 10.docx укладений
17 січня 2025 15:34
U_8_ДЦ_ЛК1_02-01-01.xls укладений
17 січня 2025 15:34
дефектний акт 8.docx укладений
17 січня 2025 15:34
U_8_ДЦ_ДЦ_3.xls укладений
17 січня 2025 15:34
U_8_ДЦ_ЛК1_02-01-04.xls укладений
17 січня 2025 15:34
дефектний акт 3.docx укладений
17 січня 2025 15:34
дефектний акт 2.docx укладений
17 січня 2025 15:34
дефектний акт 5.docx укладений
17 січня 2025 15:34
U_8_ДЦ_ЛК1_02-01-03.xls укладений
17 січня 2025 15:33
U_8_ДЦ_ЛК1_02-01-05.xls укладений
17 січня 2025 15:33
дефектний акт 4.docx укладений
17 січня 2025 15:33