Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розробки проекту організації дорожнього руху на дорогах (вулицях) м. Краматорська
Очікувана вартість
1 600 000,00 UAH
UA-2020-02-24-000206-c ec31116e2c054db38493e95f86559e21
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Нечаєва

+30990881269 transenergo@krm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ транспорту, зв'язку та енергетики Краматорської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40480762
Місцезнаходження: 84313, Україна , Донецька обл., місто Краматорськ, БУЛЬВАР МАШИНОБУДІВНИКІВ, будинок 23
Контактна особа: Марина Нечаєва
+30990881269
transenergo@krm.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2020 09:39
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2020 15:00
Початок аукціону: 12 березня 2020 11:49
Очікувана вартість: 1 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розробки проекту організації дорожнього руху на дорогах (вулицях) м. Краматорська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84313, Україна, Донецька область, Краматорск, б-р Машинобудівників,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Попередня оплата на виконання робіт на строк не більше трьох місяців з моменту підписання договору, за умови надання рахунку на здійснення попередньої оплати та при наявності фактичного фінансування Аванс 10 Банківські 40
Надання послуг Оплата виконаних робіт здійснюється на підставі акту наданих послуг Пiсляоплата 10 Банківські 60

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 лютого 2020 15:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 15:05
проект договору_КСОДР.docx
28 лютого 2020 15:05
ТД_КСОДР (зі змінами).docx
28 лютого 2020 15:05
Перелік змін.docx
28 лютого 2020 15:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 10:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 09:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 09:41
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2020 15:05
проект договору_КСОДР.docx
24 лютого 2020 09:39
проект договору_КСОДР.docx
28 лютого 2020 15:05
ТД_КСОДР (зі змінами).docx
24 лютого 2020 10:09
ТД_КСОДР.docx
24 лютого 2020 09:39
ТД_КСОДР.docx
28 лютого 2020 15:05
Перелік змін.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо розподілу вартості послуг по етапах
Дата подання: 27 лютого 2020 11:16
Дата відповіді: 28 лютого 2020 15:12
1. Технічним завданням (Додаток 4 до тендерної документації) передбачено: «Надання послуг здійснюється за етапами, а саме: 1) Інженерно-вишукувальні та камеральні роботи в обсязі, необхідному для прийняття рішень з організації дорожнього руху - 40%; 2) Розробка ескізів проектних пропозицій по ключовим ділянкам вулично-дорожньої мережі з обґрунтуванням заходів організації дорожнього руху - 30%; 3) Розробка проекту організації дорожнього руху на дорогах (вулицях) з погодженням в БПП в містах Краматорськ та Слов’янськ УПП в Донецькій області ДПП - 30%.» Календарний план виконання та обсяги фінансування послуг (Додаток 2 до проекту договору) також містить три етапи з визначеними цінами 40% на перший етап і 60% на другий і третій етап. ПИТАННЯ: На підставі чого Замовник визначив такий розподіл фінансування по етапах? Замовник зробив кошторисний розрахунок вартості кожного етапу і Учасник повинен чітко підлаштовувати свої розрахунки в такий розподіл, зроблений Замовником? Чи не є дискримінаційною вимога Замовника з примусового визначення вартості інженерно-вишукувальних, проектних робіт і витрат на погодження фіксованою ціною в відсотках до загальної суми за договором саме 40%/30%/30%?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, зазначена у питанні вимога Замовника відсутня в новій редакції тендерної документації.
Щодо розподілу вартості послуг по етапах
Дата подання: 27 лютого 2020 11:18
Дата відповіді: 28 лютого 2020 15:12
Учасник, який розрахував вартість послуг за предметом закупівлі відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, у якого розподіл за етапами не склався саме 40%/30%/30% буде відхилений?
Відповідь: Шановний учасник, зазначена у питанні вимога Замовника відсутня в новій редакції тендерної документації.
Щодо вимоги обов’язкового облаштування велосипедних доріжок та велосипедних смуг
Дата подання: 27 лютого 2020 11:33
Дата відповіді: 27 лютого 2020 15:58
Щодо вимоги обов’язкового облаштування велосипедних доріжок та велосипедних смуг у відповідності до вимог ДБН В.2.3-5:2018 та ДБН Б.2.2-12:2019. Чи передбачається в рамках надання послуги з виготовлення проекту дорожнього руху на дорогах (вулицях) м. Краматорськ виконання робіт з реконструкції ділянок дороги (вулиці), де на даний час неможливо влаштування велосипедних доріжок (смуг) з дотриманням вимог чинної нормативної документації? В разі, якщо не передбачається, чи означає це, що велосипедні доріжки (смуги) потрібно влаштовувати тільки на тих ділянках, де це можливо виконати з урахуванням вимог ДБН В.2.3-5:2018 та ДБН Б.2.2-12:2019 (форма організації велосипедного руху, вимоги до плану та профілю )без проведення будь-яких додаткових робіт?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, надаємо відповідь на поставлені запитання:
1.и передбачається в рамках надання послуги з виготовлення проекту дорожнього руху на дорогах (вулицях) м. Краматорськ виконання робіт з реконструкції ділянок дороги (вулиці), де на даний час неможливо влаштування велосипедних доріжок (смуг) з дотриманням вимог чинної нормативної документації?
відповідь: ні;
2. В разі, якщо не передбачається, чи означає це, що велосипедні доріжки (смуги) потрібно влаштовувати тільки на тих ділянках, де це можливо виконати з урахуванням вимог ДБН В.2.3-5:2018 та ДБН Б.2.2-12:2019 (форма організації велосипедного руху, вимоги до плану та профілю )без проведення будь-яких додаткових робіт?
відповідь: так.
Щодо встановлення нових світлофорних об’єктів
Дата подання: 27 лютого 2020 11:34
Дата відповіді: 27 лютого 2020 16:00
Щодо встановлення нових світлофорних об’єктів. Якщо після виконання інженерно-вишукувальних робіт, обстеження транспортних та пішохідних потоків, проведення громадських слухань виникне необхідність встановлення нового світлофорного об’єкту, чи потрібно в рамках надання послуги з виготовлення проекту організації дорожнього руху розробляти проект на світлофорний об’єкт і вносити його до проекту організації дорожнього руху м. Краматорськ та погоджувати в БПП Краматорськ та Слов’янськ УПП в Донецькій області?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, надаємо відповідь на поставлене запитання: Розробляти проект не потрібно, необхідні тільки рекомендації щодо встановлення нових світлофорних об'єктів.
Щодо розрахунку вартості влаштування велосипедних доріжок (смуг) та встановлення нових світлофорних об’єктів
Дата подання: 27 лютого 2020 11:36
Дата відповіді: 28 лютого 2020 08:49
Яким чином можливо передбачити в ціні тендерної пропозиції кошти на виконання додаткових робіт, що можуть виникнути в ході розроблення проекту з огляду на вимогу обов’язкового влаштування велосипедних доріжок (смуг), та вірогідності встановлення нових світлофорних об’єктів?
Відповідь: Передбачати в ціні тендерної пропозиції кошти на виконання додаткових робіт, що можуть виникнути в ході розроблення проекту з огляду на вимогу обов’язкового влаштування велосипедних доріжок (смуг), та вірогідності встановлення нових світлофорних об’єктів не потрібно, оскільки Технічним завданням (Додаток 4 Тендерної документації) виконання додаткових робіт не вимагається. Розробка проекту організації дорожнього руху на дорогах (вулицях) м. Краматорськ має виконуватися згідно вимог ДСТУ 8752
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-24-000206-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне виробничо-комерційне підприємство "Технотранспроект", Код ЄДРПОУ:30096823
Дата подання: 27 лютого 2020 11:31
Щодо розподілу вартості послуг по етапах, встановленому Замовником
1. Технічним завданням (Додаток 4 до тендерної документації) передбачено:
«Надання послуг здійснюється за етапами, а саме:
1) Інженерно-вишукувальні та камеральні роботи в обсязі, необхідному для прийняття рішень з організації дорожнього руху - 40%;
2) Розробка ескізів проектних пропозицій по ключовим ділянкам вулично-дорожньої мережі з обґрунтуванням заходів організації дорожнього руху - 30%;
3) Розробка проекту організації дорожнього руху на дорогах (вулицях) з погодженням в БПП в містах Краматорськ та Слов’янськ УПП в Донецькій області ДПП - 30%.»
Календарний план виконання та обсяги фінансування послуг (Додаток 2 до проекту договору) також містить три етапи з визначеними цінами 40% на перший етап і 60% на другий і третій етап.
Учасник торгів повинен пропонувати свою вартість наданих послуг, а не вартість, встановлену Замовником. Тим більше, в результаті проведення електронного аукціону вартість послуг, яку пропонує Учасник, може бути зменшена, але розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013. Не може Замовник нав'язувати Учаснику встановлення фіксованої вартості кожного етапу у відсотках до загальної вартості послуг.
Вимагаємо видалити з тендерної документації дискримінаційні вимоги щодо встановлення розподілу вартості етапів послуг фіксовано 40%/30%/30% до загальної вартості послуг.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 лютого 2020 15:09
Вимогу задоволено, до тендерної документації внесені відповідні зміни

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-22-000035 ● 057c99664cc842b38c9d22170ffc9187
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 квітня 2020 18:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


28.04.2020 № 101

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
28.04.2020 № 101
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2020-02-24-000206-c 24.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 травня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2020 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ УРБАН ПРОГРЕС 1 224 565,82
UAH з ПДВ
1 049 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АВТОДОРСОФТ 1 232 806,79
UAH з ПДВ
1 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПРОЕКТ" 1 256 081,00
UAH з ПДВ
1 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ" 1 424 000,00
UAH з ПДВ
1 424 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТРАНС-КІП" 1 599 642,00
UAH з ПДВ
1 591 115,68
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

11 березня 2020 13:31
Електронний підпис

Публічні документи

11 березня 2020 12:05
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

07 квітня 2020 12:06
ДФС
06 квітня 2020 17:45
Довідка
11 березня 2020 14:59
scan2.pdf
11 березня 2020 14:59
Договір.pdf
11 березня 2020 14:59
27 Досвід.zip
11 березня 2020 14:59
26 Досвід.pdf
11 березня 2020 14:59
21_Договор_акт_на_ПЗ.7z
11 березня 2020 14:59
20_Повірки.7z
11 березня 2020 14:59
19 Довідка МТБ.pdf
11 березня 2020 14:59
16 Статут.pdf
11 березня 2020 14:59
12 Довідка ст. 17.pdf
11 березня 2020 14:59
11 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УРБАН ПРОГРЕС

ТОВ АВТОДОРСОФТ

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПРОЕКТ"

ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ"

ТОВ "ІНТРАНС-КІП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ УРБАН ПРОГРЕС
#40653216
Відхилено 1 049 900,00
UAH з ПДВ
19 березня 2020 11:06
ТОВ АВТОДОРСОФТ
#34884109
Відхилено 1 050 000,00
UAH з ПДВ
20 березня 2020 15:08
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПРОЕКТ"
#32608902
Відхилено 1 200 000,00
UAH з ПДВ
25 березня 2020 14:55
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ"
#36818766
Рішення скасоване 1 424 000,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2020 16:40
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ"
#36818766
Відхилено 1 424 000,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2020 16:46
ТОВ "ІНТРАНС-КІП"
#40965143
Переможець 1 591 115,68
UAH з ПДВ
08 квітня 2020 10:43

Документи

19 березня 2020 11:06
Електронний підпис
12 березня 2020 12:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

20 березня 2020 15:08
Електронний підпис
19 березня 2020 11:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

25 березня 2020 14:55
Електронний підпис
20 березня 2020 15:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

07 квітня 2020 16:46
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 квітня 2020 10:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНТРАНС-КІП"
#40965143
1 591 115,68
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 12:03
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2020 16:37
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
27 квітня 2020 16:34
Електронний підпис укладений
22 квітня 2020 11:47
Договір.PDF укладений
22 квітня 2020 11:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів договору (зміна п/р виконавця)
Номер договору про закупівлю: 5/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 591 115,68
UAH