Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОВЕЛЬСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04051402 |
Місцезнаходження: | 45000, Україна , Волинська обл., місто Ковель, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 73 |
Контактна особа: |
Федун Мирослава 0983046305 fedunmm1@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2022 15:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 липня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 липня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 липня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 01 серпня 2022 15:21 |
Очікувана вартість: | 22 544 828,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 112 724,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник цієї процедури закупівлі вимагає надання учасником забезпечення своєї тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта. Електронна банківська гарантія учасника цієї процедури закупівлі повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639, форма забезпечення тендерної пропозиції повинна відповідати наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14 грудня 2020 року за № 2628, затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, на суму 112 000 з грошовим покриттям. (відповідно до вимог п.2 розділу 3 ТД) |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 112000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 6.1. Замовник цієї процедури закупівлі вимагає забезпечення виконання договору про закупівлю у формі банківської гарантії. Банківська гарантія учасника-переможця процедури закупівлі повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639. 6.2. Реквізити замовника: Ковельська районна військова адміністрація Волинської області UA818201720355119007000001505 у ДКСУ м. Київ МФО 820172 ЄДРПОУ 04051402 6.3. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 3% від вартості договору про закупівлю. 6.4. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю має становити не менше строку дії такого договору. 6.5. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (надалі – Гарант) на користь замовника (надалі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником-переможцем торгів (надалі – Принципал) своїх обов’язків, пов’язаних із виконанням договору про закупівлю, і забезпечувати випадки, перелік яких міститься у пункті 6.7 частини 6 розділу VI цієї тендерної документації. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції, про що учасником-переможцем надається відповідне підтвердження. 6.6. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - копія ліцензії, виданої банку (або виписка з реєстру НБУ). 6.7. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. 6.8. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти – перераховуються на рахунок таких замовників. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
(Код ДК 021:2015 (CPV): 45200000-9 – Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 липня 2022 15:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 липня 2022 15:45 |
Перелік змін 22.07.2022.docx | |
22 липня 2022 15:45 |
Тендерна документація зі змінами (Гаївка).docx | |
15 липня 2022 15:14 |
Додаток 4 (Проєкт договору).doc | |
15 липня 2022 15:13 |
додаток 3. Тех.завдання гаївка.rtf |
22 липня 2022 15:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 липня 2022 15:45 |
Перелік змін 22.07.2022.docx
|
|||
22 липня 2022 15:45 |
Тендерна документація зі змінами (Гаївка).docx
|
|||
15 липня 2022 15:14 |
Додаток 4 (Проєкт договору).doc
|
|||
15 липня 2022 15:13 |
додаток 3. Тех.завдання гаївка.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Можливість авансового платежу відсутня. Відповідно до положень пункту 4.4 проєкту договору про закупівлю (Додаток 4 до тендерної документації): розрахунки за виконані роботи здійснюються поетапно у безготівковій формі по факту виконання робіт на підставі наданих Підрядником актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) та довідок (Ф. КБ-3) з відстрочкою платежу до 15 календарних днів з дня підписання акту приймання-передачі виконаних робіт.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-25-000046 ● e0b51b6e4f12443cb2530ef65da749d4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2023 11:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.01.2023 № 18
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
38 UA-2022-07-15-005721-a 15.07.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-31 18:39:59
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ««Будівництво каналізаційної мережі у західній частині смт Шацьк, с. Гаївка, с. Мельники та будівництво каналізаційних очисних споруд смт Шацьк Шацького району Волинської області» (коригування) у рамках проекту «Покращення екологічної ситуації у Шацькому національному природному парку шляхом каналізування населених пунктів навколо озера Світязь» (Код ДК 021:2015 (CPV):
45200000-9 – Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-07-15-005721-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю.
4. Надати документи та інформацію, які підтверджують обставини, що спричинили необхідність внесення змін до умов договору про закупівлю від 22.08.2022 № 2 (далі – договір), шляхом укладання додаткових угод від 29.09.2022 № 3 та від 28.12.2022 № 5 до договору, якими внесені зміни до умов договору (пункти 3.1. та 10.2) в частині продовження строку виконання зобов’язань підрядником та терміну дії договору до 30.12.2022 та до 30.06.2023 відповідно.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-03 15:56:10
пояснення
Пояснення на запит
На ваш запит, опублікований в рамках моніторингу закупівлі «Будівництво каналізаційної мережі у західній частині смт.Шацьк, с Гаївка, с.Мельники та будівництво каналізаційних очисних споруд смт Шацьк Шацького району Волинської області”(коригування) у рамках проекту “Покращення екологічної ситуації у Шацькому національному природному парку шляхом каналізування населених пунктів навколо озера Світязь» (Код ДК 021:2015 (CPV): 45200000-9 – Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) UA-2022-07-15-005721-a, надаємо наступні пояснення.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі враховують потреби та інтереси смт.Шацьк, с Гаївка, с.Мельники.
Технічне завдання на закупівлю розроблене на основі затвердженої проектно-кошторисної документації. Відповідно до п.5.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» встановлено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Замовник на виконання зазначеної норми надав відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї без цін.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проєктом «Будівництво каналізаційної мережі у західній частині смт.Шацьк, с Гаївка, с.Мельники та будівництво каналізаційних очисних споруд смт Шацьк Шацького району Волинської області”(коригування)».
Обґрунтування розміру витрат: відповідно до річного плану по закупівлі зазначено, що джерелом фінансування кошти місцевого бюджету та Кошти гранту Європейського Союзу в рамках проєкту: «Покращення екологічної ситуації у Шацькому національному природному парку шляхом каналізування населених пунктів навколо озера Світязь» в межах Програми транскордонного співробітництва Польща-Білорусь-Україна 2014-2020.
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) уповноважена особа Ковельської РВА, підготувала обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, яке розміщене на власному веб-сайті koveladm.gov.ua.
3. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю.
Учасник-переможець ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" надав банківську гарантію на забезпечення виконання договору про закупівлю № 28660 від 09.08.2022 року. Додатково ця банківська гарантія завантажена учасником на сайт уповноваженого органу.
4. Надати документи та інформацію, які підтверджують обставини, що спричинили необхідність внесення змін до умов договору про закупівлю від 22.08.2022 № 2 (далі – договір), шляхом укладання додаткових угод від 29.09.2022 № 3 та від 28.12.2022 № 5 до договору, якими внесені зміни до умов договору (пункти 3.1. та 10.2) в частині продовження строку виконання зобов’язань підрядником та терміну дії договору до 30.12.2022 та до 30.06.2023 відповідно.
Строк дії договору про закупівлю двічі продовжувався. Необхідність продовження строку дії договору та виконання за ним зобов’язань зумовлена тим, що були затримки фінансування витрат замовника.
Згідно із п. 4.4. Договору про закупівлю встановлено, що «Розрахунки за виконані роботи здійснюються поетапно у безготівковій формі по факту виконання робіт на підставі наданих Підрядником актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) та довідок (Ф. КБ-3) з відстрочкою платежу до 15 календарних днів з дня підписання акту приймання- передачі виконаних робіт».
Згідно із підпунктом 3 пункту 10.13 Договору визначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-06 20:34:25
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва каналізаційної мережі у західній частині смт Шацьк, с. Гаївка,
с. Мельники та будівництва каналізаційних очисних споруд смт Шацьк Шацького району Волинської області» (коригування) у рамках проекту «Покращення екологічної ситуації у Шацькому національному природному парку шляхом каналізування населених пунктів навколо озера Світязь» (Код ДК 021:2015 (CPV): 45200000-9 – Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-07-15-005721-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
За результатами аналізу відповіді Замовника на запит Держаудитслужби від 31.01.2023 необхідно надати експертний звіт щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проєктом «Будівництво каналізаційної мережі у західній частині смт. Шацьк, с Гаївка, с. Мельники та будівництво каналізаційних очисних споруд смт Шацьк Шацького району Волинської області”(коригування)» та інші документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, на які є посилання у вашій відповіді від 03.02.2023.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-09 11:12:42
Пояснення
На ваш запит надаємо Експертний звіт та кошторисну документацію, на підставі якої було сформовано технічне завдання та визначено очікувану вартість
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-08 16:47:34
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва каналізаційної мережі у західній частині смт Шацьк, с. Гаївка,
с. Мельники та будівництва каналізаційних очисних споруд смт Шацьк Шацького району Волинської області» (коригування) у рамках проекту «Покращення екологічної ситуації у Шацькому національному природному парку шляхом каналізування населених пунктів навколо озера Світязь» (Код ДК 021:2015 (CPV): 45200000-9 – Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:
UA-2022-07-15-005721-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
Яким чином вами здійснено розгляд тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Вельт капітал» (далі – ТОВ «Вельт капітал») на відповідність вимогам підпункту 6.4 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, зокрема, щодо надання учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції підсумкової відомості ресурсів (відомості ресурсів до договірної ціни) та розрахунку загальновиробничих витрат (розрахунок ЗВВ до договірної ціни), зважаючи на те, що у складі тендерної пропозиції
ТОВ «Вельт капітал» відсутні вищезазначені документи?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-13 12:24:46
Пояснення
Пояснення на запит
На ваш запит, опублікований в рамках моніторингу закупівлі «Будівництво каналізаційної мережі у західній частині смт.Шацьк, с Гаївка, с.Мельники та будівництво каналізаційних очисних споруд смт Шацьк Шацького району Волинської області”(коригування) у рамках проекту “Покращення екологічної ситуації у Шацькому національному природному парку шляхом каналізування населених пунктів навколо озера Світязь» (Код ДК 021:2015 (CPV): 45200000-9 – Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) UA-2022-07-15-005721-a, надаємо наступні пояснення.
1. Яким чином вами здійснено розгляд тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Вельт капітал» (далі – ТОВ «Вельт капітал») на відповідність вимогам підпункту 6.4 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, зокрема, щодо надання учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції підсумкової відомості ресурсів (відомості ресурсів до договірної ціни) та розрахунку загальновиробничих витрат (розрахунок ЗВВ до договірної ціни), зважаючи на те, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «Вельт капітал» відсутні вищезазначені документи?
Згідно із протоколом розкриття тендерних пропозицій було встановлено, що участь у закупівлі взяли два учасники:
1) ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" (Початкова ціна: 22`023`182.08 грн; Остаточна пропозиція: 21`910`000.00 грн);
2) Товариство з обмеженою відповідальністю "Містобуджитло" (Початкова ціна: 22`423`417.53 грн; Остаточна пропозиція: 22`000`000.00 грн);
Тендерна пропозиція учасника ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" за результатами аукціону була визначена як найбільш економічно вигідна, в т.ч. за рахунок пониження ціни на аукціоні.
Під час перевірки тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" розглядалися кошторисні документи, які були надані учасником на виконання вимог підпункту 6.4 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації. Водночас, враховуючи те, що під час аукціону учасник знизив свою ціну, завантажені у складі пропозиції кошториси (з договірною ціною 22`023`182.08 грн) втратили свою актуальність.
Згідно із пунктом 6.7. частини 6 розділу ІІІ тендерної документації був встановлений порядок узгодження ціни. Зокрема, «Учасник-переможець надсилає замовнику на електронну пошту: fedunmm1@ukr.net документи, перелік яких передбачений у пункті 6.6 частини 6 розділу III тендерної документації, протягом десяти календарних днів з дня визначення учасника переможцем... Узгодження учасником і замовником кошторисної частини відбувається шляхом електронного листування. Замовник (за потреби) надає зауваження щодо поданих учасником-переможцем кошторисних документів протягом одного робочого дня з дня отримання таких документів. Учасник-переможець з врахуванням зауважень повинен усунути неточності у кошторисах та повторно направити їх замовникові. Учасник-переможець повинен вжити всіх заходів, аби до завершення строку, протягом якого має бути укладений договір про закупівлю, сторони повністю погодили кошторисну частину та підписали договір. Замовник зі своєї сторони гарантує добросовісне та належне виконання своїх зобов’язань в цій частині».
На виконання цієї вимоги ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" надав документи, перелік яких передбачений у пункті 6.6 та п. 6.4. частини 6 розділу III тендерної документації з кінцевою договірною ціною 21`910`000.00 грн, а саме:
- договірну ціну з пояснювальною запискою;
- локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу);
- підсумкову відомість ресурсів (відомість ресурсів до договірної ціни);
- розрахунок загальновиробничих витрат (розрахунок ЗВВ до договірної ціни).
За результатами вивчення цих документів було встановлено, що порушень чи відхилень від технічного завдання немає. Обсяги робіт повністю відповідали проектно-кошторисній документації.
З огляду на вищенаведене, підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника та учасника-переможця не було встановлено.
Перелік кошторисних документів додаємо до цих пояснень.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-M-2023-01-25-000046, керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляю наступне: ЩОДО ВИЯВЛЕНОГО ПОРУШЕННЯ: За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено допущене мною порушення у вигляді невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «Вельт капітал», як такої, що не відповідала умовам технічної специфікації. Виявлена невідповідність умовам технічної специфікації полягає у наданні учасником у складі його тендерної пропозиції кошторисного розрахунку його цінової пропозиції, складеного у відповідності до технічного завдання наведеного у додатку 3 до тендерної документації, що складався з договірної ціни з пояснювальною запискою; локальних кошторисів та проєкту календарного графіку виконання робіт, проте не містив підсумкової відомості ресурсів (відомості ресурсів до договірної ціни) та розрахунку загальновиробничих витрат (розрахунок ЗВВ до договірної ціни). Наведене в Висновку визначається як недотримання вимог підпункту 6.4. пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, що мало б в наслідку потягнути відхилення пропозиції переможця. В процесі моніторингу мною уже надавалась відповідь на запитання ДАСУ щодо причин невідхилення тендерних пропозицій з наведених вище підстав, проте ця відповідь, очевидно, не була взята до уваги при формуванні цього висновку. Попри це, хочу наголосити, що рішення щодо визначення учасника ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" переможцем було прийнято мною, в першу чергу, опираючись на мету ЗУ «Про публічні закупівлі» та, керуючись його принципами, зокрема максимальної економії, ефективності та пропорційності. ПРИЧИНИ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ: У процедурі закупівлі взяли участь 2 учасники ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" і Товариство з обмеженою відповідальністю "Містобуджитло". Учасники змагались між собою на аукціоні і з ціною 21`910`000.00 грн. перемогла і була визначена найбільш економічно вигідною пропозиція учасника ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ", з яким ми в подальшому і уклали договір. Слід розуміти, що ціна договору, який укладається по результату процедури закупівлі – це не первісна ціна зазначена ним у своїй пропозиції, а ціна його пропозиції саме за результатами електронного аукціону. Зважаючи на те, що ціна пропозиції учасника встановлюється по результату аукціону – то усі кошторисні розрахунки його цінової пропозиції, що були підготовані учасником заздалегідь і надані ним в складі пропозиції автоматично стають неактуальними і підлягають перерахунку. Зокрема з цих підстав, Мінекономіки (Уповноважений орган у сфері закупівель) у своєму листі інформативного характеру від 05.08.2016 № 3302-06/24782-06 Щодо здійснення закупівлі робіт роз’яснює: «Закон не містить вимоги щодо подання учасником у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни до проведення електронного аукціону… Так, згідно зі статтею 843 Цивільного кодексу України у договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визначення. Відповідно до статті 844 Цивільного кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. При цьому пунктом 6.2.4 ДСТУ визначено, що ціна пропозиції переможця торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із замовником. Разом з тим, пунктом 3.15 ДСТУ визначено, що договірна ціна — кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду. Таким чином, оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису та ураховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, у випадку закупівлі робіт договірна ціна (кошторис) може погоджуватись сторонами саме під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та Цивільного кодексу України» Зважаючи на вищевикладене у п 6.7. частини 6 розділу ІІІ тендерної документації був встановлений порядок узгодження ціни договору підряду, зокрема було зазначено: «Учасник-переможець надсилає замовнику на електронну пошту: fedunmm1@ukr.net документи, перелік яких передбачений у пункті 6.6 частини 6 розділу III тендерної документації, протягом десяти календарних днів з дня визначення учасника переможцем... Узгодження учасником і замовником кошторисної частини відбувається шляхом електронного листування. Замовник (за потреби) надає зауваження щодо поданих учасником-переможцем кошторисних документів протягом одного робочого дня з дня отримання таких документів. Учасник-переможець з врахуванням зауважень повинен усунути неточності у кошторисах та повторно направити їх замовникові. Учасник-переможець повинен вжити всіх заходів, аби до завершення строку, протягом якого має бути укладений договір про закупівлю, сторони повністю погодили кошторисну частину та підписали договір. Замовник зі своєї сторони гарантує добросовісне та належне виконання своїх зобов’язань в цій частині». На виконання цієї вимоги ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" надав усі документи, перелік яких був передбачений у пункті 6.6 та п. 6.4. частини 6 розділу III тендерної документації з кінцевою договірною ціною 21`910`000.00 грн, а саме: - договірну ціну з пояснювальною запискою; - локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу); - підсумкову відомість ресурсів (відомість ресурсів до договірної ціни); - розрахунок загальновиробничих витрат (розрахунок ЗВВ до договірної ціни). За результатами аналізу цих документів порушень чи відхилень від технічного завдання встановлено не було. Обсяги робіт повністю відповідали проектно-кошторисній документації. До наданих нами попередньо пояснень в електронній системі закупівель ми долучили ці документи: копії підсумкової відомості ресурсів (відомість ресурсів до договірної ціни) та розрахунок загальновиробничих витрат (розрахунок ЗВВ до договірної ціни). Таким чином, вважаю, що відсутність окремого елемента кошторисного розрахунку, який, в будь якому випадку, підлягав подальшому корегуванню по результату аукціону і був належним чином учасником-переможцем скорегований та наданий замовнику на затвердження у передбачений тендерною документацією спосіб, а також, зважаючи на те, що переможцем визначено учасника, який надав найбільш економічно вигідну пропозицію, я ніяк не можу погодитись з тим, що порушення описане в констатуючій частині висновку моніторингу є значущим та переможець визначений мною упереджено та необ’єктивно. Додатково прошу зважити на ту обставину, що процедура закупівлі проводилась за кошти гранту Європейського Союзу в межах Програми транскордонного співробітництва Польща-Білорусь-Україна 2014-2020, реалізованої в рамках Європейського Інструменту Сусідства. Проєкт міжнародної технічної допомоги зареєстровано Міністерством економічного розвитку і торгівлі України за реєстраційною картою проєкту (програми) № 3929 від 10.09.2018 року згідно з Програмою ТКС Польща-Білорусь-Україна ЄІСП 2014-2020, Рамкової угоди між урядом України та Комісією європейських співтовариств (ратифікованої Законом України від 03.09.2008 №360-VI). При цьому, в п. 101 Збірника директив ЄС з питань державних закупівель «замовники повинні звернути особливу увагу на принцип пропорційності. Дрібні недоліки тільки у виняткових випадках повинні призводити до виключення суб’єкта господарювання з процедури закупівлі». ЩОДО ЗОБОВ’ЯЗАННЯ ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ (ПОРУШЕННЯ) ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, ВИКЛАДЕНИХ У ВИСНОВКУ: Натомість у висновку по результату здійснення моніторингу передбачено зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель у вигляді здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Вважаю таке зобов’язання незаконним і таким, яке неможливо виконати з наступних причин: 1.) Формулювання вимоги наведеної у висновку моніторингу, а саме: «усунути порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, у тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності / нікчемності договору» є некоректним, нечітким на невизначеним і встановлює зобов’язання, яке неможливо виконати. Вимога припинити зобов’язання за договором про закупівлю може стосуватися виключно дійсного договору про закупівлю, зобов’язання за яким тривають; якщо ж договір про закупівлю недійсний (чи то в силу прямої вказівки закону — тобто нікчемний; чи то оспорюваний — недійсність якого ще має бути встановлена / підтверджена судом), то договірні зобов’язання з нього не виникають, а отже і припиняти просто немає чого. Тому, якщо вже вважати, що договір про закупівлю є недійсним, то органам Держаудитслужби слід було б вимагати припинення виконання такого договору про закупівлю та застосування наслідків недійсності правочину. Зазначивши у висновку про необхідність «припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору», ДАСУ не визначено чіткого способу усунення виявлених порушень (судовий або позасудовий), що свідчить про його нечіткість та невизначеність. Зокрема в Рішенні Верховного Суду України від 05.03.2020 у справі № 640/467/19, де констатовано порушення вимог закону щодо змісту Висновку моніторингу як акта індивідуальної дії, зазначено, що можливість усунути виявлені порушення прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу/варіанту поведінки, яких має вжити уповноважена особа замовника, щоб усунути порушення. А спонукання замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм, яких саме заходів слід ужити, щоб усунути виявлені порушення, може призвести до нового можливого порушення ним законодавства. При цьому, прошу зважити, що відповідальною за порушення виявлені ДАСУ є я - уповноважена особа Федун Мирослави, яка відповідає лише за проведення процедури закупівлі, але жодним чином не наділена повноваженнями на спонукання суб’єкта господарювання на припинення зобов’язань за договором, у тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності / нікчемності договору. При цьому, господарський договір, укладений між юридичними особами, може бути розірваний лише за згодою сторін або в судовому порядку, але для цього повинні бути причини. Водночас, в Висновку не зазначено, які саме правові підстави слід застосувати для розірвання договору про закупівлю. Відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї зі сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. Натомість, на даний час договір про закупівлю на стадії завершення, претензії щодо якості виконаних робіт в замовника відсутні, а тому відсутні будь-які підстави для розірвання договору про закупівлю в односторонньому порядку. 2. Виконання запропонованого зобов’язання щодо усунення порушень завдасть замовнику більше шкоди, аніж користі. Відповідно до частин 1-2 статті 216 ЦКУ, якщо інше не встановлено законом, у разі недійсності правочину кожна із сторін зобов’язана повернути другій стороні у натурі все, що вона одержала на виконання цього правочину (це ще інакше називається двостороння реституція, або ж повернення сторін правочину до попереднього стану), а в разі неможливості такого повернення, зокрема тоді, коли одержане полягає у користуванні майном, виконаній роботі, наданій послузі, — відшкодувати вартість того, що одержано, за цінами, які існують на момент відшкодування. Також мають бути відшкодовані збитки, завдані іншій стороні правочину чи третій особі. Договір, за яким нам пропонують припинити зобов’язання, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору є укладеним ще 25 серпня 2022 року і на даний момент є фактично повністю виконаним. Очевидно, що, на разі, неможливо повернути усе виконане за договором підряду, тож мова може йти лише про припинення зобов’язання на майбутнє. При цьому, відмова від подальшої співпраці з контрагентом жодної користі нам як замовнику не принесе: роботи зупиняться, неосвоєні до кінця кошти слід буде повернути грантодавцям, а покинуті на останньому етапі роботи можуть і не достояти до нового виконавця — і взагалі сумнівно, що вдасться знайти підрядника, який згоден був би завершувати розпочаті іншим роботи, гарантію на які йому доведеться дати комплексну. Те, що припинення виконання договору на етапі його завершення (навіть, недійсного) чи реституція може завдати замовнику більше шкоди, аніж користі знаходить відображення і в судовій практиці. Зокрема, в Постанові КГС ВС від 21.07.2022 у справі № 903/793/21 Суд не задовольнив вимогу Прокуратури визнати договір нікчемним опираючись на те, що відповідно до вимог частини 1 статті 216 Цивільного кодексу України у разі неможливості повернення всього, отриманого за недійсним правочином, сторона повинна відшкодувати вартість того, що одержано, за цінами, які існують на момент відшкодування. Таким чином, у випадку визнання договору недійсним замовник змушений буде оплатити іншій стороні суму набагато більшу аніж на дату проведення тендеру. Таким чином, державні інтереси не будуть захищені, а навпаки - створюється ризик їх подальшого порушення. 3.Зобов’язання щодо усунення порушення законодавства передбачене у Висновку у даному випадку є непропорційним встановленим порушенням. Договір, за яким нам пропонують припинити зобов’язання, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору є укладеним ще 25 серпня 2022 року і на даний момент є фактично повністю виконаним. При цьому, захід реагування у вигляді зобов’язання розірвати укладений договір про закупівлю, що наразі майже виконаний, відноситься до виключних заходів, обрання яких можливе у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційним діям і зловживанням. Відповідної позиції дотримується , зокрема, суд у Справі № 140/15644/20 від 27 .01.2021 (оголошення № UA-2020-07-21-007760-b). У висновку про результати моніторингу закупівлі взагалі не йде мова про неефективне, незаконне, нецільове тощо використання бюджетних коштів, що не узгоджується з вимогою Держаудитслужби про розірвання укладеного за результатами публічної закупівлі договору про закупівлю. Аналогічної позиції дотримується і суд у Справі № 500/3676/20 від 20.01.2021 (оголошення № UA-2020-07-16-04233-b) З огляду на такі обставини вважаю, що зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель у даному випадку є непропорційним. Критерій пропорційності передбачає, що не було дотримано справедливої рівноваги (балансу) між інтересами держави (суспільства), пов’язаними з втручанням, та інтересами особи, яка так чи інакше страждає від втручання. Справедлива рівновага передбачає наявність розумного співвідношення (обґрунтованої пропорційності) між метою, визначеною для досягнення, та засобами, які використовуються. Розірвання договору в даних обставинах призведе до безпідставного порушення майнових прав суб’єктів — сторін договору про закупівлю, в тому числі, порушення прав та інтересів третьої особи – підрядника, який сумлінно і належним чином виконував свої зобов’язання і в діях якого немає жодної вини. А також — матиме негативні наслідки для репутації замовника. Тобто ці дії є непропорційними порівняно з виявленими недоліками. ( Рішення Вінницького окружного адміністративного суду у справі № 120/1297/20-а від 16.06.2020, моніторинг закупівлі (UA-M-2020-02-24-000024) Вважаю Висновок Держаудитслужби необґрунтованим, надміру формальним, таким, що не відповідає критеріям та розсудливості та «пропорційності», а вимогу про зобов’язання замовника вжити заходів до припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору такою, що не спрямована на досягнення легітимної мети та не є співмірною з нею, оскільки суть виявлених порушень жодним чином не зачіпає бюджетні інтереси. Зважаючи на те, що процедура моніторингу процедури закупівлі в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачена не задумана не як каральна функція, а спрямована на запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель (п. 14 ст.1 Закону) дозволю собі припустити, що запропонований в висновку спосіб усунення порушень не є можливо єдиним та, на мою думку, точно є не найкращим. Вважаю, що завдання замовника — усунути порушення, діючи при цьому добросовісно та розумно, але не обов’язково саме тим способом, який визначив контролюючий орган. З огляду на все вищевикладене, з метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2023-01-25-000046 закупівлі «Будівництво каналізаційної мережі у західній частині смт.Шацьк, с Гаївка, с.Мельники та будівництво каналізаційних очисних споруд смт Шацьк Шацького району Волинської області”(коригування) у рамках проекту “Покращення екологічної ситуації у Шацькому національному природному парку шляхом каналізування населених пунктів навколо озера Світязь» (Код ДК 021:2015 (CPV): 45200000-9 – Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) я зобов’язуюсь вжити всіх можливих заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, та повідомляю, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені.
2023-02-24 10:42:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено до суду.Номер провадження буде зазначено після відкриття провадження судом. |
Дата публікації: | 02 березня 2023 |
Номер відкриття провадження: | П/140/3140/23 |
Дата відкриття провадження: | 14 березня 2023 |
Документи:
15 березня 2023 16:27
|
Електронний підпис |
15 березня 2023 16:27
|
Електронний підпис |
15 березня 2023 16:25
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 серпня 2022 15:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" |
22 023 182,08
UAH з ПДВ
|
21 910 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Містобуджитло" |
22 423 417,53
UAH з ПДВ
|
22 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" #40266233 |
Переможець |
21 910 000,00
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2022 17:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 травня 2024 14:31
|
дог №8 дог 2.pdf | зміни до договору |
01 травня 2024 14:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 13:45
|
дод 7 дог 2.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 13:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 липня 2023 17:23
|
дог 6.PDF | зміни до договору |
04 липня 2023 17:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 11:27
|
FileВельт дог.2.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2022 10:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2022 17:20
|
дод угода 4 ВЕЛЬТ.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2022 16:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2022 14:47
|
Графік Шацьк.PDF | зміни до договору |
06 жовтня 2022 13:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 жовтня 2022 18:05
|
Вельт дог.№2.PDF | зміни до договору |
04 жовтня 2022 16:56
|
Додаткова угода Вельт Капітал.PDF | зміни до договору |
29 вересня 2022 14:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2022 16:19
|
File0001.PDF | зміни до договору |
02 вересня 2022 16:05
|
Електронний підпис | укладений |
25 серпня 2022 14:00
|
Шацьк.PDF | укладений |
25 серпня 2022 12:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Щодо порядку фінансування об'єкта будівництва |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | графік виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | графік |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | щодо фінансування у 2022 році |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |