Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Постачання та розподіл електричної енергії
Очікувана вартість
1 183 200,00 UAH
UA-2021-11-10-011671-a ● ec1c9aef14f94aa4b21cae32336a7ec1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Тернопільський міський палац культури"Березіль" імені Леся Курбаса" |
Код ЄДРПОУ: | 14033003 |
Місцезнаходження: | 46018, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Вул.Миру 6 |
Контактна особа: |
Мізюк Ірина Ігорівна 380352532993 mizyk2017@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 листопада 2021 15:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 29 листопада 2021 11:16 |
Очікувана вартість: | 1 183 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 916,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Закупівля здійснюється на 2022р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
174000 Кіловат-година
Постачання та розподіл електричної енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46018, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Вул.Миру 6, бульвар Т. Шевченка,27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Надані Постачальником акти підлягають оплаті Споживачем протягом п'яти робочих днів з дати отримання | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 листопада 2021 15:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 листопада 2021 15:30 |
Оголошення.docx | |
10 листопада 2021 15:20 |
Тендерна документація електроенергія.docx | |
10 листопада 2021 15:18 |
Додаток №6_листи примірні.docx | |
10 листопада 2021 15:18 |
Додаток №5_пропозиція.docx | |
10 листопада 2021 15:18 |
Додаток №3_технічні вимоги.docx | |
10 листопада 2021 15:15 |
Додаток №2_ст.17.docx | |
10 листопада 2021 15:15 |
Додаток №1_ст.16.docx | |
10 листопада 2021 15:15 |
Додаток №4_проєкт договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-10-011671-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТРЕЙДЕНЕРДЖИ", Код ЄДРПОУ:43589966
Дата подання: 09 грудня 2021 10:58
Оскарження рішення про визначення Переможця
Найменування замовника:
Комунальна установа "Тернопільський міський палац культури"Березіль" імені Леся Курбаса"
Код ЄДРПОУ: 14033003
Адреса: 46018 Україна Тернопільська областьТернопіль вул. Миру 6
від учасника:
Товариство з обмеженою відповідальністю
«ТРЕЙДЕНЕРДЖИ», Адреса: 61001, м. Харків,
пр, Гагаріна 24 Д
директор Манжос В.А.
Вимога - Оскарження рішення про визначення переможця
Як вбачається на сайті Zakupkiprom, свої пропозиції для участі у процедурі закупівлі
UA-2021-11-10-011671-a подали наступні учасники:
ТОВ "Тернопільелектропостач"
ТОВ "ТРЕЙДЕНЕРДЖИ"
ТОВ «ТРЕЙДЕНЕРДЖИ» - зайняло друге місце в аукціоні по ціні - поступившись ТОВ "Тернопільелектропостач" на дві копійки. Просимо дискваліфікувати ТОВ "Тернопільелектропостач" - У зв’язку з тим, що переможець ТОВ "Тернопільелектропостач" має грубе порушення не виконання умов Тендерної документації:
1. По-Перше: В закупівлі (UA-2021-11-10-011671-a - ідентифікатор закупівлі) – учасник та переможець ТОВ "Тернопільелектропостач" у складі поданих документів НЕ НАДАВ ДОВІДКУ в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника ТОВ "Тернопільелектропостач" про досвід виконання аналогічних Договорів, що виконуються, на постачання товару (ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія), який є предметом закупівлі в якій зазначається наступна інформація: найменування Замовників, їх адреси та контактні номери телефонів, назва товару, який є предметом закупівлі – цю довідку Замовник хотів бачити серед поданих документів учасників тому прописав цю вимогу у своєму Додатку 1 до Тендерної документації пункт 3.
2. По-Друге: В закупівлі (UA-2021-11-10-011671-a - ідентифікатор закупівлі) – учасник та переможець ТОВ "Тернопільелектропостач" у складі поданих документів НЕ НАДАВ - Лист Відгук посвідчиний керівником установи до свого аналогічного Договору № 66/64 від 10.02.2021 р. укладений з Комунальним некомерційним підприємством «Тернопільська університетська лікарня» в особі директора Бліхара Василя Євгеновича - цей Лист Відгук Замовник хотів бачити серед поданих документів учасників тому прописав цю вимогу у своєму Додатку 1 до Тендерної документації пункт 3. - Замовник у Додатку 1 п 3 навіть вказав Вимоги до цього Листа відгуку а саме: - лист-відгук щодо постачання товару від контрагента завірений підписом та печаткою (у разі її використання), з яким було укладено аналогічний договір. У відгуку повинно бути зазначено вихідний номер та дата видачі листа-відгуку, номер та дата укладеного договору, предмет договору, сума договору, обсяги поставки, строк дії договору та інформація щодо фактів виявлення або невиявлення недоліків щодо якості та строків виконання договору.
Вважаємо що Лист відгук повинен бути підписан уповноваженою особою в особі директора Бліхара Василя Євгеновича з яким укладався цей аналогічний Договір № 66/64 від 10.02.2021 року – директор єдина уповноважена особа яка може дати оцінку виконання укладеного Договору та має право підпису як керівник юридичної особи.
Лист Відгук який надав ТОВ "Тернопільелектропостач" – виданий та належить іншому контрагенту юридичній особі: Комунальному некомерційному підприємству «Тернопільська обласна клінічна лікарня» !:
- документів у тендерній пропозиції НЕ НАДАНО - які б підтверджували що найменування юридичної особи змінилось за аналогічним Договором № 66/64 від 10.02.2021 року укладений з Комунальним некомерційним підприємством «Тернопільська університетська лікарня» в особі директора Бліхара Василя Євгеновича.
- Також наданий ТОВ "Тернопільелектропостач" Лист Відгук підписан НІ директором Бліхар Василем Євгеновичем - з яким укладався аналогічний Договір № 66/64 від 10.02.2021 р укладений з Комунальним некомерційним підприємством «Тернопільська університетська лікарня». Наданий Лист Відгук підписан медичним директором – Ірина Герасимець – якої не має у переліку підписантів юридичної особи з якою укладався наданий учасником аналогічний договір тому її підпис не має юридичної сили.
Також Не підтверджені повноваження Ірини Герасимець по контролю якості виконання аналогічного Договору № 66/64 від 10.02.2021 року Комунальним некомерційним підприємством «Тернопільська університетська лікарня» - на посаді медичного директора Ірини Герасимець для підпису Листа Відгука - який наданий учаснику ТОВ "Тернопільелектропостач". Посадні повноваження медичного директора Ірини Герасимець яка працює у Комунальному некомерційному підприємству «Тернопільська обласна клінічна лікарня» - не підтверджені та не відомі.
Медичний директор Ірина Герасимець не має жодного відношення до наданого аналогічного договору з Комунальним некомерційним підприємством «Тернопільська університетська лікарня» назва юридичних осіб у Листі відгуку та аналогічному № 66/64 від 10.02.2021 р – не співпадають – значить і медичний директор Ірина Герасимець не працює у Комунальному некомерційному підприємстві «Тернопільська університетська лікарня» та не має доступу до укладеного аналогічного Договору № 66/64 від 10.02.2021 року.
3. По-Третє: В закупівлі (UA-2021-11-10-011671-a - ідентифікатор закупівлі) – учасник та переможець ТОВ "Тернопільелектропостач" у складі поданих документів до аналогічного Договору № 66/64 від 10.02.2021 року укладений з Комунальним некомерційним підприємством «Тернопільська університетська лікарня» надав не вірні Акти приймання передачі бо всі надані Акти прийняття-передавання товарної продукції не до цього аналогічного Договору № 66/64 від 10.02.2021 р :
В Акті прийняття-передавання товарної продукції за розрахунковий період – лютий, березень - сказано що він складений до Договору № 66 від 10.02.2020 р – А повинні бути Акти 2021 роком! І обовязково номер Договору повинен співпадати – а за ці місяці Акт прийняття-передавання відноситься до Договору №66 а повинні Акти бути до Договору № 66/64 від 10.02.2021 року - лютий, березень, квітень, травень, червень, липень, серпень, вересень, жовтень.
4. В четвертих: Замовник прописав вимоги в ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ для процедури закупівлі – відкриті торги III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції – 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції - Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
3.) якщо ж такі документи надано у формі електронного документа, ЕЦП або КЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо;
4.) якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти ЕЦП або КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Замовник вимагає у Тендерній документації : Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без ЕЦП/КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Учасник та переможець ТОВ "Тернопільелектропостач" у складі поданих документів НЕ додержався цієї Вимоги замовника ПРО ПІДПИС сканованих документів Кваліфікаційним електронним підписом - якщо ці документи не відскановані в ПДф належним чином, а йдуть в підгруженому файлі з накладеною печаткою та накладеним підписом - (особливо це стосується переліка документів в одному файлі про аналогічний Договір № 66/64 від 10.02.2021 року з Додатковими угодами та Актами приймання передачі – багато в одному файлі документів і кожен з цих документів у форматі - .pdf при конвертації у формат word doc - чітко дають зрозуміти, що печатка з підписом накладена у фотошоп і їх можно пересувати на листі – і навіть не відомо чи знає Керівник ТОВ "Тернопільелектропостач" що його підпис з печаткою фальсифікували) що суперечить умовам Замовника та законодавству.
Просимо:
1. Просимо Замовника прийняти рішення про відмову учаснику ТОВ "Тернопільелектропостач" у процедурі закупівлі UA-2021-11-10-011671-a щодо предмета закупівлі -09310000-5- Електрична енергія. Відмінити Повідомлення про намір підписати договір з ТОВ "Тернопільелектропостач" (який сформовано: 30.11.21. про рішення про визначення переможця).
2. Просимо відхилити та дискваліфікувати тендерну пропозицію учасника ТОВ "Тернопільелектропостач" у процедурі закупівлі UA-2021-11-10-011671-a щодо предмета закупівлі - 09310000-5- Електрична енергія, тому що його подана тендерна пропозиція порушує норми закону та ст 31 - ЗУ « Про публічні закупівлі»: Замовник порушив вимоги статті 31 Закону, та, як наслідок, неправомірно визначивши переможця Процедури закупівлі (Замовник не перевірив наявність усіх документів у тендерній пропозиції учасника ТОВ "Тернопільелектропостач") – це є неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, що є порушенням вимог статті 5 Закону - (пропозицію цього учасника ТОВ "Тернопільелектропостач" прийнято Замовником та Повідомлення про намір підписати договір сформовано: 30.11.21):
ТОВ "Тернопільелектропостач" зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником не виявлено;
Ставимо до відома замовника у разі не задоволення нашої Вимоги будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України та в інші державні установи на які покладено захист оспорюваних інтересів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2021 09:28
Відповідь на Вимогу - оскарження рішення про визначення переможця
Розглянувши Вимогу - оскарження рішення про визначення переможця, яка була розміщена 09.12.2021р. в електронній системі закупівель Prozorro, (UA-2021-11-10-011671-a), тендерний комітет ПК «Березіль» ім. Л. Курбаса зазначає наступне: відповідно до п.3 Додатку №1 до Тендерної документації Учасник- переможець ТОВ «Тернопільелектропостач» у складі поданих документів не надав Довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника ТОВ «Тернопільелектропостач» про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів), що виконуються на постачання товару (ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія), який є предметом закупівлі в якій зазначається наступна інформація: найменування Замовників, їх адреси та контактні номери телефонів, назва товару, який є предметом закупівлі.
Крім цього ТОВ «Тернопільелектропостач» у складі поданих документів не надав установчі документи (щодо зміни найменування юридичної особи) контрагента Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська обласна клінічна лікарня» з яким укладено аналогічний Договір №66/64 від 10.02.2021р.
Згідно п.3 Додатку №1 до Тендерної документації ТОВ «Тернопільелектропостач» надав не вірні Акти приймання-передавання товарної продукції , які не відносяться до Договору №66/64 від 10.02.2021р. На підтвердження фактів виявлення або не виявлення недоліків щодо якості та строків виконання аналогічного договору було подано Лист-відгук, який підписаний не генеральним директором (головним лікарем) Бліхарем В.Є. а медичним директором Іриною Герасимець підпис якої не має юридичної сили.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТРЕЙДЕНЕРДЖИ» стверджує про те, що існує ймовірність фальсифікації (фотошоп) підпису та печатки накладених на документи, що відскановані в одному файлі формату pdf про аналогічний Договір № 66/64 від 10.02.2021 року з Додатковими угодами та Актами приймання-передавання товарної продукції. Проте тендерний комітет ПК «Березіль» ім. Леся Курбаса не достатньо компетентний у перевірці даної фальсифікації.
На Вашу Вимогу щодо відхилення та дискваліфікації тендерної пропозиції учасника- перможця ТОВ «Тернопільелектропостач» у процедурі закупівлі електричної енергії (UA-2021-11-10-011671-a), тендерний комітет ПК «Березіль» на даному етапі проведення закупівлі не взмозі усунути виявлені недоліки (про підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі») щодо визнання учасника ТОВ «Тернопільелектропостач» переможцем процедури закупівлі , оскільки це суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі». У п.3 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавцем чітко визначено перелік підстав для відхилення замовником тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, а саме:
- Переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
- Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону
- Переможець процедури закупівлі не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону
- Переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником .
Тому в електронній системі закупівель Prozorro, неможливо відхилити тендерну пропозицію переможця ТОВ «Тернопільелектропостач» процедури закупівлі (UA-2021-11-10-011671-a) через не правильне документальне підтвердження інформації про його відповідність кваліфікаційним критеріям згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розглянувши Вимогу - оскарження рішення про визначення переможця, яка була розміщена 09.12.2021р. в електронній системі закупівель Prozorro, (UA-2021-11-10-011671-a), тендерний комітет ПК «Березіль» ім. Л. Курбаса зазначає наступне: відповідно до п.3 Додатку №1 до Тендерної документації Учасник- переможець ТОВ «Тернопільелектропостач» у складі поданих документів не надав Довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника ТОВ «Тернопільелектропостач» про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів), що виконуються на постачання товару (ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія), який є предметом закупівлі в якій зазначається наступна інформація: найменування Замовників, їх адреси та контактні номери телефонів, назва товару, який є предметом закупівлі.
Крім цього ТОВ «Тернопільелектропостач» у складі поданих документів не надав установчі документи (щодо зміни найменування юридичної особи) контрагента Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська обласна клінічна лікарня» з яким укладено аналогічний Договір №66/64 від 10.02.2021р.
Згідно п.3 Додатку №1 до Тендерної документації ТОВ «Тернопільелектропостач» надав не вірні Акти приймання-передавання товарної продукції , які не відносяться до Договору №66/64 від 10.02.2021р. На підтвердження фактів виявлення або не виявлення недоліків щодо якості та строків виконання аналогічного договору було подано Лист-відгук, який підписаний не генеральним директором (головним лікарем) Бліхарем В.Є. а медичним директором Іриною Герасимець підпис якої не має юридичної сили.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТРЕЙДЕНЕРДЖИ» стверджує про те, що існує ймовірність фальсифікації (фотошоп) підпису та печатки накладених на документи, що відскановані в одному файлі формату pdf про аналогічний Договір № 66/64 від 10.02.2021 року з Додатковими угодами та Актами приймання-передавання товарної продукції. Проте тендерний комітет ПК «Березіль» ім. Леся Курбаса не достатньо компетентний у перевірці даної фальсифікації.
На Вашу Вимогу щодо відхилення та дискваліфікації тендерної пропозиції учасника- перможця ТОВ «Тернопільелектропостач» у процедурі закупівлі електричної енергії (UA-2021-11-10-011671-a), тендерний комітет ПК «Березіль» на даному етапі проведення закупівлі не взмозі усунути виявлені недоліки (про підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі») щодо визнання учасника ТОВ «Тернопільелектропостач» переможцем процедури закупівлі , оскільки це суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі». У п.3 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавцем чітко визначено перелік підстав для відхилення замовником тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, а саме:
- Переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
- Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону
- Переможець процедури закупівлі не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону
- Переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником .
Тому в електронній системі закупівель Prozorro, неможливо відхилити тендерну пропозицію переможця ТОВ «Тернопільелектропостач» процедури закупівлі (UA-2021-11-10-011671-a) через не правильне документальне підтвердження інформації про його відповідність кваліфікаційним критеріям згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-11-10-011671-a.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ", Код ЄДРПОУ:39594527
Дата подання: 10 грудня 2021 14:18
Дата подання: 10 грудня 2021 14:18
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 грудня 2021 16:47
Рішення від 14.12.2021 № 27582.pdf
Дата публікації: 14 грудня 2021 16:47
Інформація про резолютивну частину рішення від 22 12 2021 №28211.pdf
Дата публікації: 23 грудня 2021 14:25
Рішення від 22.12.2021 №28211.pdf
Дата публікації: 28 грудня 2021 16:05
Номер скарги: UA-2021-11-10-011671-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТРЕЙДЕНЕРДЖИ", Код ЄДРПОУ:43589966
Дата подання: 09 грудня 2021 17:27
Дата подання: 09 грудня 2021 17:27
Скарга
На рішення про визначення переможця
Вихід:№ 9/12 від 09 грудня 2021 р.
Антимонопольний комітет України
03035, м. Київ
вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Суб’єкт оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю
«ТРЕЙДЕНЕРДЖИ», Адреса: 61001, м. Харків,
пр, Гагаріна 24 Д
директор Манжос В.А.
050-504-50-12
Замовник:
Комунальна установа "Тернопільський міський палац культури"Березіль" імені Леся Курбаса"
Код ЄДРПОУ: 14033003
Адреса: 46018 Україна Тернопільська областьТернопіль
вул. Миру 6
Скарга
На рішення про визначення переможця
Комунальна установа "Тернопільський міський палац культури"Березіль" імені Леся Курбаса" надалі Замовник на веб-сайті уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-10-011671-a оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів за № UA-2021-11-10-011671-a на закупівлю: Найменування закупівлі - ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія,
Очікувана вартість - 1 183 200 грн з ПДВ
Як вбачається на сайті Zakupkiprom, свої пропозиції для участі у процедурі закупівлі за
№ UA-2021-11-10-011671-a подали наступні учасники:
ТОВ "Тернопільелектропостач"
ТОВ "ТРЕЙДЕНЕРДЖИ"
ТОВ "Тернопільелектропостач" – визнаний Переможцем та оприлюднив замовник повідомлення пронамір укласти договір.
Вважаємо що визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "Тернопільелектропостач" було здійснено з порушенням вимог чинного законодавства та умов тендерної документації – тому що переможець не надав усі належні документи які вимагав замовник у своїй тендерній документації.
Наша позиція грунтується на наступному:
ТОВ «ТРЕЙДЕНЕРДЖИ» - зайняло друге місце в аукціоні по ціні - поступившись ТОВ "Тернопільелектропостач" на дві копійки. Просимо дискваліфікувати ТОВ "Тернопільелектропостач" - У зв’язку з тим, що переможець ТОВ "Тернопільелектропостач" має грубе порушення не виконання умов Тендерної документації, що вважаємо є Підставою для відхилиння тендерної документації ТОВ "Тернопільелектропостач":
1. По-Перше: В закупівлі (UA-2021-11-10-011671-a - ідентифікатор закупівлі) – учасник та переможець ТОВ "Тернопільелектропостач" у складі поданих документів НЕ НАДАВ ДОВІДКУ про досвід виконання аналогічних Договорів в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника ТОВ "Тернопільелектропостач", на постачання товару (ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія), який є предметом закупівлі в цій ДОВІДЦІ про досвід виконання аналогічних Договорів зазначається наступна інформація: найменування Замовників, їх адреси та контактні номери телефонів, назва товару, який є предметом закупівлі – цю довідку Замовник хотів бачити серед поданих документів учасників тому прописав цю вимогу у своєму Додатку 1 до Тендерної документації пункт 3.
2. По-Друге: В закупівлі (UA-2021-11-10-011671-a - ідентифікатор закупівлі) – учасник та переможець ТОВ "Тернопільелектропостач" у складі поданих документів НЕ НАДАВ - Лист Відгук посвідчиний керівником установи до свого аналогічного Договору № 66/64 від 10.02.2021 р. укладений з Комунальним некомерційним підприємством «Тернопільська університетська лікарня» в особі директора Бліхара Василя Євгеновича - цей Лист Відгук Замовник хотів бачити серед поданих документів учасників тому прописав цю вимогу у своєму Додатку 1 до Тендерної документації пункт 3. - Замовник у Додатку 1 п 3 навіть вказав Вимоги до цього Листа відгуку а саме: - лист-відгук щодо постачання товару від контрагента завірений підписом та печаткою (у разі її використання), з яким було укладено аналогічний договір. У відгуку повинно бути зазначено вихідний номер та дата видачі листа-відгуку, номер та дата укладеного договору, предмет договору, сума договору, обсяги поставки, строк дії договору та інформація щодо фактів виявлення або невиявлення недоліків щодо якості та строків виконання договору.
Вважаємо що Лист відгук повинен бути підписан уповноваженою особою в особі директора Бліхара Василя Євгеновича з яким укладався цей аналогічний Договір № 66/64 від 10.02.2021 року – директор єдина уповноважена особа яка може дати оцінку виконання укладеного Договору та має право підпису як керівник юридичної особи.
Лист Відгук який надав ТОВ "Тернопільелектропостач" – виданий та належить іншому контрагенту юридичній особі: Комунальному некомерційному підприємству «Тернопільська обласна клінічна лікарня» !:
- документів у тендерній пропозиції НЕ НАДАНО - які б підтверджували що найменування юридичної особи змінилось за аналогічним Договором № 66/64 від 10.02.2021 року укладений з Комунальним некомерційним підприємством «Тернопільська університетська лікарня» в особі директора Бліхара Василя Євгеновича.
- Також наданий ТОВ "Тернопільелектропостач" Лист Відгук підписан НІ директором Бліхар Василем Євгеновичем - з яким укладався аналогічний Договір № 66/64 від 10.02.2021 р укладений з Комунальним некомерційним підприємством «Тернопільська університетська лікарня». Наданий Лист Відгук підписан медичним директором – Ірина Герасимець – якої не має у переліку підписантів юридичної особи з якою укладався наданий учасником аналогічний договір тому її підпис не має юридичної сили.
Також Не підтверджені повноваження Ірини Герасимець по контролю якості виконання аналогічного Договору № 66/64 від 10.02.2021 року Комунальним некомерційним підприємством «Тернопільська університетська лікарня» - на посаді медичного директора Ірини Герасимець для підпису Листа Відгука - який наданий учаснику ТОВ "Тернопільелектропостач". Посадні повноваження медичного директора Ірини Герасимець яка працює у Комунальному некомерційному підприємству «Тернопільська обласна клінічна лікарня» - не підтверджені та не відомі.
Медичний директор Ірина Герасимець не має жодного відношення до наданого аналогічного договору з Комунальним некомерційним підприємством «Тернопільська університетська лікарня» назва юридичних осіб у Листі відгуку та аналогічному № 66/64 від 10.02.2021 р – не співпадають – значить і медичний директор Ірина Герасимець не працює у Комунальному некомерційному підприємстві «Тернопільська університетська лікарня» та не має доступу до укладеного аналогічного Договору № 66/64 від 10.02.2021 року.
3. По-Третє: В закупівлі (UA-2021-11-10-011671-a - ідентифікатор закупівлі) – учасник та переможець ТОВ "Тернопільелектропостач" у складі поданих документів до аналогічного Договору № 66/64 від 10.02.2021 року укладений з Комунальним некомерційним підприємством «Тернопільська університетська лікарня» надав не вірні Акти Акті прийняття-передавання товарної продукції бо всі надані Акти прийняття-передавання товарної продукції не до цього Аналогічного Договору № 66/64 від 10.02.2021 р :
В Акті прийняття-передавання товарної продукції за розрахунковий період – лютий, березень - сказано що він дослівно - «оформленого на підставі договору» - до Договору № 66 від 10.02.2020 р – А повинні бути Акти 2021 роком! І обовязково номер Договору повинен співпадати і повинні Акти прийняття-передавання товарної продукції бути к Договору № 66/64 від 10.02.2021 р ……….– а в тендерній пропозиції переможець ТОВ "Тернопільелектропостач" прикріпив не вірні Акті прийняття-передавання товарної продукції які відносяться до іншого договору 2020 року…..
Також Акти прийняття-передавання товарної продукції до аналогічного Договору Договору № 66/64 від 10.02.2021 року за розрахунковий період – лютий, березень, квітень, травень, червень, липень, серпень, вересень, жовтень – всі ці Акті прийняття-передавання товарної продукції – не відносяться до цього аналогічного Договору № 66/64 від 10.02.2021 року ! - тому що В цих наданих Актах прийняття-передавання товарної продукції вказано що їх робили – дослівно «оформленого на підставі договору» - до Договору №66 а в тендерній пропозиції Переможець надав аналогічний Договір № 66/64 від 10.02.2021 року. Тобто акти до іншого договору № 66 - номера договорів різні – і складалися Акти прийняття-передавання товарної продукції явно під виконаний Договір але не той що надав переможець.
4. В четвертих: Замовник прописав вимоги в ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ що потрібно накладати КЕП, але Учасник та переможець ТОВ "Тернопільелектропостач" у складі поданих документів НЕ додержався цієї Вимоги закона ПРО ПІДПИС КЕП документів які не мають печатки та підпису уповноваженої особи – це аналогічний договір з додатками та актами прймання -передачі – всі документи в тендерній пропозиції з накладеними печатками та накладеним підписом. А повинні бути з Кваліфікаційним електронним підписом - якщо ці документи не відскановані в ПДф належним чином зі справжнім підписом та печаткою, а йдуть в підгруженому файлі з накладеною печаткою та накладеним підписом - (особливо це стосується переліка документів в одному файлі про аналогічний Договір № 66/64 від 10.02.2021 року з Додатковими угодами та Актами приймання передачі – багато в одному файлі документів і кожен з цих документів у форматі - .pdf при конвертації у формат word doc - чітко дають зрозуміти, що печатка з підписом накладена у фотошоп і її з підписом можно пересувати на листі – і навіть не відомо чи знає Керівник ТОВ "Тернопільелектропостач" що його підпис з печаткою фальсифікували) що суперечить умовам Замовника та законодавству.
Не відхиливши тендерну пропозицію, без належних правових підстав, з порушенням чинного законодавства та умов Тендерної документації – Замовником було порушено Вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (в тому числі і принципів викладених в ст. 5 цього Закону) чим порушено наші права та інтереси, зокрема стати переможцем процедури закупівлі, укласти договір, виконати свої зобов’язання та отримати прибуток.
Враховуючи викладене вище, на підставі ст.ст. 5, 18, 31 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Просимо:
1. Просимо Вас прийняти дану скаргу до розгляду по суті.
2. Просимо Вас прийняти рішення яким зобов’язати Замовника скасувати рішення про допущення до участі в аукціоні ТОВ "Тернопільелектропостач".
3. Просимо прийняти рішення про відмову учаснику ТОВ "Тернопільелектропостач" у процедурі закупівлі UA-2021-11-10-011671-a щодо предмета закупівлі ДК-09310000-5- Електрична енергія. Просимо Вас Відмінити Повідомлення про намір підписати договір з ТОВ "Тернопільелектропостач" (який сформовано: 30.11.21. про рішення про визначення переможця).
4. Просимо відхилити та дискваліфікувати тендерну пропозицію учасника ТОВ "Тернопільелектропостач" у процедурі закупівлі UA-2021-11-10-011671-a щодо предмета закупівлі - 09310000-5- Електрична енергія, тому що його подана тендерна пропозиція порушує норми закону.
ТОВ "Тернопільелектропостач" зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником не виявлено при прийнятті рішення укласти договір з переможцем аукціону.
Документи для розгляду скарги наявні в електронній системі закупівель - Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-11-10-011671-a
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 грудня 2021 17:57
рішення від 13.12.2021 № 27469.pdf
Дата публікації: 13 грудня 2021 17:57
інформація про резолютивну частину рішення від 21.12.2021 № 28099.pdf
Дата публікації: 22 грудня 2021 16:37
рішення від 21.12.2021 № 28099.pdf
Дата публікації: 24 грудня 2021 14:25
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №28099-р/пк-пз від 21.12.2021р. Тендерним комітетом Комунальної установи Тернопільський міський Палац культури «Березіль» імені Леся Курбаса усунено порушення порядку проведення Процедури закупівлі - «Постачання та розподіл електричної енергії», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб –порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-11-10-011671-a шляхом скасування рішення про визначення переможцем - ТОВ"ТЕРНОПІЛЬЕЛЕКТРОПОСТАЧ" .
Дата виконання рішення замовником: 29 грудня 2021 15:32
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 листопада 2021 11:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Тернопільелектропостач" |
1 040 520,00
UAH з ПДВ
|
1 019 083,98
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТРЕЙДЕНЕРДЖИ" |
1 054 440,00
UAH з ПДВ
|
1 019 084,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ" |
1 113 600,00
UAH з ПДВ
|
1 071 839,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗБУТ-ЕНЕРГО ПЛЮС" |
1 179 720,00
UAH з ПДВ
|
1 071 840,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРАЕНЕРГОЛАР" |
1 179 720,00
UAH з ПДВ
|
1 179 720,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Тернопільелектропостач" #42145798 |
Рішення скасоване |
1 019 083,98
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2021 14:43
|
|
ТОВ "Тернопільелектропостач" #42145798 |
Переможець |
1 019 083,98
UAH з ПДВ
|
04 січня 2022 16:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 грудня 2021 16:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2023 12:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 17:49
|
Додаткова угода №5 (світло).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 17:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 жовтня 2022 13:06
|
ДОДАТКОВА угода №4 до Договору №124 від 17.01.22р..pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2022 13:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 вересня 2022 12:20
|
Додатки до Договору №124 від 17.01.2022р.(зі змінами від 16.09.2022р.).pdf | зміни до договору |
16 вересня 2022 12:19
|
Додаткова угода №3 до Договору №124 від 17.01.2022р..pdf | зміни до договору |
16 вересня 2022 12:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 лютого 2022 08:38
|
Додатки до Договору №124 від 17.01.2022р. (зі змінами).pdf | зміни до договору |
10 лютого 2022 08:37
|
Додаткова угода №2 до Договору №124 від 17.01.2022р.pdf | зміни до договору |
10 лютого 2022 08:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2022 16:38
|
Додатки до Договору №124 від 17.01.2022р. (зі змінами).pdf | зміни до договору |
27 січня 2022 16:37
|
Додаткова угода №1 до Договору №124 від 17.01.2022р..pdf | зміни до договору |
27 січня 2022 16:36
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 12:53
|
Додатки до договору 124 від 17.01.22р..pdf | укладений |
17 січня 2022 12:52
|
Договір світло 124 від 17.01.22р..pdf | укладений |
17 січня 2022 12:52
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Постачання та розподіл електричної енергії | 174000 | Кіловат-година |
5,85
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, у зв’язку зменшенням обсягів закупівлі, уклали цю додаткову угоду до договору про постачання електричної енергії споживачу №124 від 17.01.2022 року (далі – Договір), про наступне: 1. Сторони погодили: 1.1. У зв’язку з урахуванням фактичного обсягу видатків Споживача, керуючись п.1 ч.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» зменшити загальну суму договору на 95 389,85 грн. та внести зміни до Договору про постачання електричної енергії №124 від 17.01.2022 року. 1.2. Пункт 5.1 Договору викласти в новій редакції: «5.1. Загальна вартість Договору становить 769 745,11 грн. (Сімсот шістдесят дев’ять тисяч сімсот сорок п’ять грн. 11 коп.), крім того ПДВ 153 949,02 грн. (Сто п’ятдесят три тисячі дев’ятсот сорок дев’ять грн. 02 коп.), всього з ПДВ - 923 694,13 грн. (Дев’ятсот двадцять три тисячі шістсот дев’яносто чотири грн. 13 коп.).» 1.3. Внести зміни в п. 2.2. Договору, виклавши його в новій редакції: «2.2. Очікуваний обсяг постачання електричної енергії на період: з 01 лютого 2022 року - 31 грудня 2022 року становить 157 713 кВт*год та відповідає очікуваному обсягу закупівлі послуг з розподілу (передачі) електричної енергії у оператора системи розподілу. Споживач залишає за собою право на можливість зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування, передбачених у кошторисі організації, або відмовитися від подальшого виконання договору.» 1.4. Викласти в новій редакції додаток №2 до Договору. 1.5. Викласти в новій редакції додаток №3 до Договору. 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Ця Додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 4. Ця Додаткова угода діє з моменту підписання її Сторонами та протягом дії Договору, та є невід’ємною частиною Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 124 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись п.7. ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Постановою НКРЕКП від 01.12.2021 року №2454 та Постановою НКРЕКП від 17.12.2021 року №2608 уклали цю Додаткову угоду до Договору №124 про постачання електричної енергії споживачу від 17 січня 2022 р. (надалі – Договір), про наступне: 1. Сторони погодили внести зміни в пункт 2.2 Договору, виклавши його в наступній редакції: «2.2. Очікуваний обсяг постачання електричної енергії на період: з 01 лютого 2022 року - 31 грудня 2022 року становить 156 970,067587 кВт*год та відповідає очікуваному обсягу закупівлі послуг з розподілу (передачі) електричної енергії у оператора системи розподілу. Споживач залишає за собою право на можливість зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування, передбачених у кошторисі організації, або відмовитися від подальшого виконання договору.» 2. Сторони погодили внести зміни в пункт 5.3. Договору та викласти його в наступній редакції: «5.3. Ціна за 1 кВт*год електричної енергії за цим договором становить 4,90377 грн. без ПДВ, ПДВ 0,980754 грн., разом з ПДВ 5,884524 грн. (5 грн. 884524 коп.), в тому числі роподіл електричної енергії 1,574652грн. з ПДВ.» 3. Сторони погодили внести зміни в Додаток № 4: Комерційна пропозиція до Договору, виклавши абзац перший таблиці в наступній редакції: «Ціна (тариф) на електричну енергію, що постачається споживачу розраховується Постачальником та становить 4,90377 грн. за 1кВт.год. (без ПДВ), та включає: - ціну закупівлі електричної енергії Постачальником на ринку та тариф на послуги постачальника, а також тариф послуг оператора системи передачі який становить 0,34564 грн. за 1кВт.год. (без ПДВ), тариф послуг оператора системи розподілу який становить 1,31221 грн. за 1кВт.год (без ПДВ)». 4. Сторони погодили внести зміни в Додаток № 2 до Договору, виклавши його в новій редакції (додається). 5. Сторони погодили внести зміни в Додаток № 3 до Договору, виклавши його в новій редакції (додається). 6. Решта умов Договору залишаються незмінними та обов’язковими для виконання Сторонами. 7. На підставі ч.3 ст. 631 Цивільного кодексу України, ця Додаткова угода вважається укладеною з 01.02.2022 року. 8. Ця Додаткова угода складена у двох примірниках, по одному для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 124 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись п.2 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» уклали цю Додаткову угоду до Договору про постачання електричної енергії споживачу № 124 від 17 січня 2022 року (далі – Договір), про наступне: 1. Сторони погодили внести зміни в пункт 2.2 Договору, виклавши його в наступній редакції: «2.2. Очікуваний обсяг постачання електричної енергії на період: з 01 лютого 2022 року - 31 грудня 2022 року становить 150 730,66 кВт*год та відповідає очікуваному обсягу закупівлі послуг з розподілу (передачі) електричної енергії у оператора системи розподілу. Споживач залишає за собою право на можливість зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування, передбачених у кошторисі організації, або відмовитися від подальшого виконання договору.» 2. Сторони погодили внести зміни в пункт 5.3. Договору, виклавши його в наступній редакції: «5.3. Ціна за 1 кВт*год електричної енергії за цим договором становить 5,22511 грн. без ПДВ, ПДВ 1,045022 грн., разом з ПДВ 6,270132 грн. (шість грн. 270132 коп.), в тому числі роподіл електричної енергії 1,574652 грн. з ПДВ.» 3. Сторони погодили внести зміни в Додаток № 4: Комерційна пропозиція до Договору, виклавши абзац перший таблиці в наступній редакції: «Ціна (тариф) на електричну енергію, що постачається споживачу розраховується Постачальником та становить 5,22511 грн. за 1кВт.год. (без ПДВ), та включає: - ціну закупівлі електричної енергії Постачальником на ринку та тариф на послуги постачальника, а також тариф послуг оператора системи передачі який становить 0,34564 грн. за 1кВт.год. (без ПДВ), тариф послуг оператора системи розподілу який становить 1,31221 грн. за 1кВт.год (без ПДВ)». 4. Сторони погодили внести зміни в Додаток № 2 до Договору, виклавши його в новій редакції (додається). 5. Сторони погодили внести зміни в Додаток № 3 до Договору, виклавши його в новій редакції (додається). 6. Решта умов Договору залишаються незмінними та обов’язковими для виконання Сторонами. 7. На підставі ч.3 ст. 631 Цивільного кодексу України, ця Додаткова угода вважається укладеною з 01.09.2022 р. 8. Ця Додаткова угода складена у двох примірниках, по одному для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 124 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони погодили внести зміни в пункт 2.2 Договору, виклавши в наступній редакції: «2.2. Очікуваний обсяг постачання електричної енергії на період: з 01 лютого 2022 року - 31 грудня 2022 року становить 146978,62 кВт*год та відповідає очікуваному обсягу закупівлі послуг з розподілу (передачі) електричної енергії у оператора системи розподілу. Споживач залишає за собою право на можливість зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування, передбачених у кошторисі організації, або відмовитися від подальшого виконання договору.» 2. Сторони погодили внести зміни в пункт 5.3. Договору, виклавши в наступній редакції: «5.3. Ціна за 1 кВт*год електричної енергії за цим договором становить 5,45484 грн. без ПДВ, ПДВ 1,090968 грн., разом з ПДВ 6,545808 грн. (Шість гривень 545808 коп.), в тому числі роподіл електричної енергії 1,574652грн. з ПДВ.» 3. Сторони погодили внести зміни в Додаток №4: Комерційна пропозиція до Договору, виклавши абзац перший таблиці в наступній редакції: «Ціна (тариф) на електричну енергію, що постачається споживачу розраховується Постачальником та становить 5,45484 грн. за 1кВт.год. (без ПДВ), та включає: - ціну закупівлі електричної енергії Постачальником на ринку та тариф на послуги постачальника, а також тариф послуг оператора системи передачі який становить 0,34564 грн. за 1кВт.год. (без ПДВ), та-риф послуг оператора системи розподілу який становить 1,31221 грн. за 1кВт.год (без ПДВ)». 4. Сторони погодили внести зміни в Додаток 2 до Договору, виклавши його в новій редакції(додається). 5. Сторони погодили внести зміни в Додаток 3 до Договору, виклавши його в новій редакції(додається). 6. Решта умов Договору залишаються незмінними та обов’язковими для виконання Сторонами. 7. На підставі ч.3 ст. 631 Цивільного кодексу України, ця Додаткова угода вважається укладеною з 01.10.2022 року. 8. Ця Додаткова угода складена у двох примірниках, по одному для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 124 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.1. У зв’язку з урахуванням фактичного обсягу видатків Споживача, керуючись п.1 ч.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» погодили зменшити загальну суму договору на 320951,58 грн. (триста двадцять тисяч дев’ятсот п’ятдесят одна тисяча грн. 58коп.) та внести зміни до Договору про постачання електричної енергії№ 124 від 17.01.2022 року. 1.2. пункт 2.2 Договору виклавши в новій редакції: «2.2. Очікуваний обсяг постачання електричної енергії на період: з 01 лютого 2022 року - 31 грудня 2022 року становить 97947 кВт*год та відповідає очікуваному обсягу закупівлі послуг з розподілу (передачі) електричної енергії у оператора системи розподілу. Споживач залишає за собою право на можливість зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування, передбачених у кошторисі організації, або відмовитися від подальшого виконання договору». • 1.3 пункт 5.1. Договору викласти в новій редакції: «5.1. Загальна вартість Договору складає: 602742,55грн. (шістсот дві тисячі сімсот сорок дві грн. 55 коп.). 2. Сторони погодили внести зміни в Додаток 3 до Договору, виклавши його в новій редакції (додається). 3. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. Ця Додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 4. Ця Додаткова угода діє з моменту підписання її Сторонами та протягом дії Договору, та є невід’ємною частиною Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 124 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Постачання та розподіл електричної енергії | 97947 | Кіловат-година |
5,55
UAH з ПДВ
|