Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36299692 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251 |
Контактна особа: |
Сорочан Максим Анатолійович +380472373386 voloshyn2021@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 серпня 2021 20:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 23 вересня 2021 13:41 |
Очікувана вартість: | 8 846 773,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44 233,87 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії – яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3.1 частини 3 цього розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначених у пункті 2.1 частини 2 цього розділу, та підписана електронним цифровим підписом або кваліфікованим електронним цифровим підписом, або електронним підписом, або кваліфікованим електронним підписом, або удосконаленим електронним підписом уповноваженої особи. Разом із банківською гарантією у складі тендерної пропозиції надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії у терміни та в розмірі, не меншому ніж це передбачено п. 2.1. тендерної документації згідно чинного законодавства, в тому числі Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» та внутрішніх положень банк-гарантів. Грошове або інше визначене цією документацією забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі цінової пропозиції): - довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в сумі, яка визначена в п. 2.1. даного розділу тендерної документації із зазначенням номеру рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), а якщо гарантія видана на умовах інших видів забезпечення (покриття) гарантії, то із зазначенням у такому випадку інформації про реквізити відповідного договору про надання принципалу гарантії, що укладений між банком-гарантом та принципалом. - документом, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами цього пункту тендерної документації (або списання таких коштів банком-гарантом для їх резервування на відповідному рахунку, тощо). Гарантія має містити: назву документа – “Гарантія” (банківська гарантія або Гарантія забезпечення тендерної пропозиції); номер, дату та місце складання; повну або скорочену назву принципала [для фізичної особи-підприємця – прізвище, ім’я, по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання)], його місцезнаходження; суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії – “тендерна документація про проведення відкритих торгів на закупівлю ____________(назва предмета закупівлі), затверджена протоколом від _._._____ року та № (за наявнсті); назву бенефіціара, його місцезнаходження – назву банку бенефіціара – його назву та адресу: назву банку-гаранта; термін дії або строк дії гарантії; умови, за яких надається право вимагати платіж – “викласти обставини, передбачені пунктом 3.1 частини 3 цього розділу”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Текст банківської гарантії не повинен містити: - умови про зменшення відповідальності гаранта (суми виплати по гарантії) в будь-якому випадку; - умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії; - умови про ускладнення процедури повернення тендерного забезпечення (вимоги щодо отримання будь-яких письмових підтверджень від принципала щодо настання підстав стягнення забезпечення тендерної пропозиції або надання будь-яких інших документів крім вимоги). Банківська гарантія повинна бути видана банком, реквізити якого зазначені у довідці з відомостями про учасника (вфдповідно до даної тендерної документації). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції не менше 120 календарних днів, починаючи із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, зазначеного в оголошенні. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону.Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: в термін дії тендерної пропозиції. Реквізити банку замовника: р/р UA598201720355109001000054597 в ДКСУ, МФО 820172, Одержувач: Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради, код ЄДРПОУ: 36299692. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 40000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю вносить забезпечення виконання такого договору. Розмір - 1% вартості договору про закупівлю. Вид - завдаток. Строк надання – не пізніше дати укладення договору про закупівлю та до повного виконання зобов’язань Учасником-переможцем такого договору. Умови надання: Належним виконанням надання Учасником-переможцем забезпечення виконання договору є зарахування грошових коштів на поточний рахунок Замовника не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Реквізити для оформлення забезпечення виконання договору про закупівлю: Реквізити банку замовника: р/р UA598201720355109001000054597 в ДКСУ, МФО 820172, Одержувач: Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради, код ЄДРПОУ: 36299692. Умови повернення: Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Умови не повернення: Замовник не повертає забезпечення виконання Договору про закупівлю у разі: 1) дострокового розірвання Замовником Договору про закупівлю у випадку, якщо переможець не виконує свої зобов’язання за Договором про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Робочі | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 вересня 2021 13:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 вересня 2021 13:29 |
ТД Берегиня - зміни 2.doc | |
15 вересня 2021 13:29 |
зміни - 2.docx | |
02 вересня 2021 16:02 |
ТД Берегиня - зміни.doc | |
02 вересня 2021 16:02 |
зміни - 1.docx | |
18 серпня 2021 20:49 |
ТД (6) -н.doc | |
18 серпня 2021 20:49 |
Додаток 1 (6).rtf |
15 вересня 2021 13:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
15 вересня 2021 13:29 |
ТД Берегиня - зміни 2.doc
|
|||||||||
15 вересня 2021 13:29 |
зміни - 2.docx
|
|||||||||
02 вересня 2021 16:02 |
ТД Берегиня - зміни.doc
|
|||||||||
02 вересня 2021 16:02 |
зміни - 1.docx
|
|||||||||
18 серпня 2021 20:49 |
ТД (6) -н.doc
|
|||||||||
18 серпня 2021 20:49 |
Додаток 1 (6).rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). При цьому відповідно до ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
1) згідно п. 5.1.1. ч.5 р.ІІІ тендерної документації встановлено, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учасник у складі тендерної пропозиції надає позитивний відгук* щодо виконання аналогічних робіт разом з копіями договорів (неменше 2-ох).
Вважаємо дану вимогу Замовника дискримінаційною, а його дії такими, що порушують вимоги частини 4 статті 22 Закону (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників).
2) згідно п.6.1 ч.6 р.ІІІ тендерної документації встановлено, що обов'язковою умовою участі в процедурі закупівлі є здійснення учасником ознайомлення з проектом будівництва для визначення детального обсягу виконання робіт та подання тендерної пропозиції. Ознайомлення з проектом будівництва здійснюється уповноваженими на це представниками учасника без ідентифікації назви учасника. При цьому уповноважені особи, які здійснюють ознайомлення з проектом будівництва повинні надати представнику замовника документ, що посвідчує таку особу, та документ про вищу будівельну освіту для забезпечення надання акту від замовника, який підтверджує факт ознайомлення з проектом будівництва учасником із обов’язковим зазначенням назви об’єкту, ПІБ уповноважених представників замовника та учасника, сканкопія якого надається у складі тендерної пропозиції.
Такі вимоги Замовника (забезпечення надання акту від замовника, який підтверджує факт ознайомлення з проектом будівництва учасником) є прямим порушенням частини 1 статті 5 Закону (що визначає принципи здійснення закупівель, зокрема, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та недискримінація учасників), частини 4 статті 5 Закону (Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників), та частини 4 статті 22 (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників).
Керуючись ч.1 ст.24 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: виключити дискримінаційні вимоги, визначені тендерною документацією, шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Згідно з ч. 1 ст. 24 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Також, відповідно до листа Мінекономрозвитку від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації», якщо особа, яка має намір прийняти участь у торгах, вважає положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, така особа може звертатись із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження.
Згідно з листом Мінекономрозвитку від 01.07.2016 № 3302-06/19552-07 «Щодо застосування законодавства у сфері закупівель», зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні.
Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня.
Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування.
Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення Замовника торгів до Учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір взяти участь у даній закупівлі.
Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). При цьому відповідно до ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
1) Підтвердження виконання аналогічних договорів не може бути проблемним для стабільно працюючих спеціалізованих виконавців, які відповідально прийняли рішення про участь у даній закупівлі, тим самим дана вимога забезпечить участь у тендері досвідчених організацій, що дозволить отримати належну якість та своєчасність виконання робіт. Відповідність учасника зазначеній вимозі є ознакою компетентності та передумовою виконання в повному обсязі і своєчасно договірних зобов’язань. Замовник вважає, що саме наявність відповідного досвіду та достатньої кваліфікації учасника з виконання аналогічних договорів впливає на строки та якість виконаних робіт та не може бути доручено некомпетентним учасникам без відповідної кваліфікації. Вимоги щодо підтвердження учасника кваліфікаційним критеріям не є дискримінаційними для стабільно працюючих учасників, які мають необхідний досвід та спроможні здійснити усі необхідні технічні та організаційні заходи для успішного досягнення результату, і які дають захист від недобросовісних учасників та створюють необхідні умови для якісного та професійного виконання робіт.
2)Також доводимо до Вашого відома, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт з ремонту обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 5 Закону.
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог тендерної документації.
Скарги до процедури
Дата подання: 28 серпня 2021 18:02
Дата подання: 21 жовтня 2021 23:39
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-18-000018 ● 983c22b9e4724c87821eee6cfe680f0e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 жовтня 2021 15:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.10.2021 № 596
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 28.09.2021 № 003100-18/12313-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 18.10.2021 № 596
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-08-18-002672-c, 18.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-18 16:31:11
запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Код ДК 021-2015 (CPV) 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт будівлі (утеплення фасаду) Черкаського колегіуму "Берегиня" Черкаської міської ради по вул. Хоменка, 14/1 в м. Черкаси Черкаської області (коригування)) ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-08-18-002672-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
2) чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2021-08-18-002672-c відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? (Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація).
3) чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЕКО БУДПРОЕКТ»?
ТОВ «ЕКО БУДПРОЕКТ» має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), про що свідчать дані інтеграції електронної системи публічних закупівель та Державної податкової служби. ТОВ «ЕКО БУДПРОЕКТ» не надав підтвердження, що здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
Окрім того, в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕКО БУДПРОЕКТ» відсутня згода на обробку персональних даних Муратова О.О. (протокол від 03.11.2020 № 5), Тарасюк О.В та Столюк Д.В дали згоду на обробку персональних даних в межах процедури з ID: UA-2021-08-20-004904-c. А згода на обробку персональних даних Дерев’янко Н.Є не відповідає вимогам пп.1.3.4 п.1 «Терміни, які вживаються в тендерній документації» розділу I «Загальні положення» тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-20 14:29:39
Надання пояснень в межах проведення моніторингу
На Ваш запит про надання пояснень від 18.10.2021 року, у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Код ДК 021-2015 (CPV) 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт будівлі (утеплення фасаду) Черкаського колегіуму "Берегиня" Черкаської міської ради по вул. Хоменка, 14/1 в м. Черкаси Черкаської області (коригування)) ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-08-18-002672-c) постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
2) чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2021-08-18-002672-c відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? (Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація).
3) чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЕКО БУДПРОЕКТ»? ТОВ «ЕКО БУДПРОЕКТ» має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), про що свідчать дані інтеграції електронної системи публічних закупівель та Державної податкової служби. ТОВ «ЕКО БУДПРОЕКТ» не надав підтвердження, що здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. Окрім того, в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕКО БУДПРОЕКТ» відсутня згода на обробку персональних даних Муратова О.О. (протокол від 03.11.2020 № 5), Тарасюк О.В та Столюк Д.В дали згоду на обробку персональних даних в межах процедури з ID: UA-2021-08-20-004904-c. А згода на обробку персональних даних Дерев’янко Н.Є не відповідає вимогам пп.1.3.4 п.1 «Терміни, які вживаються в тендерній документації» розділу I «Загальні положення» тендерної документації.
По першому питанню пояснюємо наступне, Замовником – Департаментом освіти та гуманітарної політки Черкаської міської ради, з метою обґрунтування розміру витрат та визначеня очікуваної вартості закупівлі було отримано позитивний Експертний звіт. Очікувану вартість закупівлі визначено згідно Експертного звіту (позитивного) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт будівлі (утеплення фасаду) Черкаського колегіуму "Берегиня" Черкаської міської ради по вул. Хоменка, 14/1 в м. Черкаси Черкаської області (коригування)» №24-0108/01-21 від 14.04.2021року. Очікувана вартість робіт з капітального ремонту визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 8`846`77320 грн. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
По другому питанню зазначаємо наступне, Постановою Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 Про ефективне використання державних коштів, зокрема передбачено, рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Крім того, статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, водночас, частиною четвертою даної статті вказано, що інформація про закупівлі може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Тобто, вказаними нормами чинного законодавства, якими визначені правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, а також затверджені заходи для ефективного використання державних коштів, передбачається додаткове право та рекомендація для Замовників процедур закупівель, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг, додатково оприлюднювати інформацію про такі закупівлі, окрім електронної системи закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування в тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення. На разі питання щодо реалізації оприлюднення інформації про проведення закупівель, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, окрім електронної системи закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, на веб-сайті замовника вивчається з урахуванням технічної можливості такого веб-сайту.
Щодо третього питання зазначаємо наступне, відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 , 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 , 8, 12 і 13 частини першої та частини другої цієї статті.
Учасник ТОВ «ЕКО БУДПРОЕКТ» у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір на підтвердження відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі згідно частини першої п.13 ст.17 Закону завантажив Довідку №121389 від 18.10.2021 року видану ГУ ДПС у м. Києві в якій зазначено що станом на 18.10.2021 року не має податкового боргу, недоїмки зі сплати єдиного внеску, іншої заборгованості з платежів(у тому числі розстроченої, відстроченої, реструктуризованої) , контроль за справлянням яких покладено на контролюючи органи.
Також пояснюємо щодо відсутності згоди на обробку та використання персональних даних Муратова О.О. (протокол від 03.11.2020р). відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо доступу до публічної інформації у формі відкритих даних», із змінами і доповненнями, внесеними Законом України, від 25 грудня 2015 року N 922-VIII, Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", Закону України "Про доступ до публічної інформації", та згідно статті 101 Закону України «Про доступ до публічної інформації», визначено, що публічна інформація у формі відкритих даних - це публічна інформація у форматі, що дозволяє її автоматизоване оброблення електронними засобами, вільний та безоплатний доступ до неї, а також її подальше використання. На підтвердження надаємо посилання https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за яким можливо перевірити інформацію що містить персональні дані фізичної особи, а саме Муранова Олександра Олесійовича яка є публічною та оприлюднюється і надається на запит у формі відкритих даних .
Розпорядники інформації зобов'язані надавати публічну інформацію у формі відкритих даних на запит, оприлюднювати і регулярно оновлювати її на єдиному державному веб-порталі відкритих даних та на своїх веб-сайтах.
Публічна інформація у формі відкритих даних є дозволеною для її подальшого вільного використання та поширення.
Будь-яка особа може вільно копіювати, публікувати, поширювати, використовувати, у тому числі в комерційних цілях, у поєднанні з іншою інформацією або шляхом включення до складу власного продукту, публічну інформацію у формі відкритих даних з обов'язковим посиланням на джерело отримання такої інформації
Отже, посилання на відсутність у складі документів тендерної пропозиції учасника – переможця ТОВ «ЕКО-БУД» згоди на обробку персональних даних від Муранова О.О. не надається, оскільки інформація з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, є відкритою та загальнодоступною та НЕ ВИМАГАЮТЬ В РОЗУМІННІ НОРМ ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ЗАХИСТ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ» ЗГОДИ ДО ЇХ ДОСТУПУ, ВИКОРИСТАННЯ ТА ОБРОБКИ, оскільки розміщені у відповідності до вимог Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", Закону України "Про доступ до публічної інформації", та є ВІДКРИТИМИ ДАНИМИ.
Також пояснюємо, що згода на обробку персональних даних Дерев’янко Н.Є, яка міститься у складі банківської гарантії не адресована замовнику та не містить посилання на дану закупівлю , Замовник розцінює як формальну помилку, яка не впливає на тендерну пропозицію вцілому. Відповідно до п. 1.6. ч. 1 розділу ІІІ тендерної документації визначено, зокрема, те, що у випадку допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок при оформленні тендерної пропозиції, остання не буде відхилена згідно Закону. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, а саме: - відсутність підписів, печаток на окремих документах; - технічні і орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо Учасником та надані у складі пропозиції; -зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо Учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації; - інші помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст.
Крім того, згідно Переліку формальних помилок, затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 № 710, який містить наступне: помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа, що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Отже, підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника переможця згідно статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» такої, що не відповідає умовам тендерної документації у Замовника були відсутні.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до наказу Держаудитслужби 18.10.2021 № 596 «Про початок моніторингу процедур закупівель» відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 28.09.2021 № 003100-18/12313-2021 був здійсненний моніторинг видкритих торгів «Код ДК 021-2015 (CPV) 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт будівлі (утеплення фасаду) Черкаського колегіуму "Берегиня" Черкаської міської ради по вул. Хоменка, 14/1 в м. Черкаси Черкаської області (коригування)) ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-08-18-002672-c) За результатами моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужбою 21.10.2021 опубліковано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, відповідно до якого за результатами розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону України « Про публічні закупівлі» (далі-Закон) в частині не відхилення Замовником тендерної пропозиції ТОВ «ЕКО БУДПРОЕКТ», як такої, що не відповідає умовам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства Разом з цим Держаудитслужба зобов’язала Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом застосування норм пункту 2 частини першої статті 32 Закону, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Замовник категорично не погоджується з даним висновком та заперечує наявність порушень під час проведення даних відкритих торгів та, користуючись наданим законом правом, надає свої аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу цієї процедури закупівлі. Так, твердження щодо порушень Замовником Закону гуртуються на вільній інтерпретації вимог тендерної документації та на суб’єктивних судженнях посадових осіб Держаудитслужби в констатуючій частині висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, зокрема у ньому зазначено: «Терміни, які вживаються в тендерній документації» розділу I «Загальні положення» тендерної документації містить вимогу щодо надання суб’єктами персональних даних, чиї персональні дані містяться у складі документів пропозиції учасника, згоди суб’єкта персональних даних, що адресована замовнику торгів та містять посилання та ідентифікатор даної закупівлі. Однак, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕКО БУДПРОЕКТ» відсутня згода на обробку персональних даних директора Муратова О.О. (протокол від 03.11.2020 № 5). Слід зазначити, що на порталі Міністерства юстиції України (https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result) для публічного доступу наразі недоступні дані щодо Муратова О.О. в якості директора/керівника ТОВ «ЕКО БУДПРОЕКТ». Замовник заперечує дане трактування, оскільки учасником у складі тендерної пропозиції було надано документ, що не вимагався відповідно до тендерної документації, а саме протокол № 5 від 30.11.2020, що містить інформацію, яка не є необхідною для подання учасником. Окремо зазначаємо, що посилання на відсутність у складі документів тендерної пропозиції учасника – переможця ТОВ «ЕКО-БУД» згоди на обробку персональних даних від Муратова О.О. навіть за необхідності надання даного документу, не надається, оскільки інформація з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, є відкритою та загальнодоступною та НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ В РОЗУМІННІ НОРМ ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ЗАХИСТ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ» ЗГОДИ ДО ДОСТУПУ, ВИКОРИСТАННЯ ТА ЇХ ОБРОБКИ, оскільки розміщені у відповідності до вимог Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", Закону України "Про доступ до публічної інформації", та є ВІДКРИТИМИ ДАНИМИ. Також звертаємо вашу увагу, що Муратов не є директором/керівником ТОВ «ЕКО БУДРОЕТ». Водночас зазначено : «Окрім того, згода на обробку персональних даних Дерев’янко Н.Є. не відповідає вимогам пп.1.3.4 пункту 1 «Терміни, які вживаються в тендерній документації» розділу I «Загальні положення» тендерної документації (не адресована замовнику торгів та не містить посилання та ідентифікатор даної закупівлі). Також, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕКО БУДПРОЕКТ» містяться згоди на обробку персональних даних Тарасюк О.В. та Столюк Д.В., які надані в межах іншої процедури закупівлі з ID: UA-2021-08-20-004904-c. Вищезазначені порушення не можуть бути віднесені до формальних помилок (пояснення Замовника, оприлюднені на вебпорталі Уповноваженого органу 20.10.2021), виходячи з наступного. Відповідно до пп.1.6 пункту І «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі тендерної пропозиції. Разом з тим, у пп.1.3.4 пункту 1 «Терміни, які вживаються в тендерній документації» розділу I «Загальні положення» тендерної документації Замовника зазначено: «Суб’єкт персональних даних в розрізі даної тендерної документації - фізична особа, персональні дані якої обробляються (містяться у складі пропозиції учасника)». Отже, вищевказані згоди на обробку персональних даних підготовлені та надані фізичними особами, а не учасником процедури закупівлі.» Проте Замовник заперечує такий висновок, оскільки усі документи тендерної пропозиції готуються та завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування складені безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації), що в цілому складають тендерну пропозицію. Будь-яка фізична особа не має такої технічної та правової можливості завантажити згоди на обробку персональних даних, які не входять до складу пропозиції Учасника. З огляду на вищезазначене Замовник розцінює дану невідповідність як формальну помилку, яка не впливає на тендерну пропозицію вцілому. Крім того, згідно Переліку формальних помилок, затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 № 710, який містить наступне: помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа, що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Також в ході моніторингу установлено, що «на порушення вимог пункту 13 частини першої статті 17 та пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЕКО БУДПРОЕКТ». Так, дані інтеграції електронної системи публічних закупівель та Державної податкової служби (Відповідь на запит щодо надання інформації про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) із сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби, в учасника процедури закупівлі від 04.10.2021) свідчать про наявність у ТОВ «ЕКО БУДПРОЕКТ» заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Також відсутні дані, що ТОВ «ЕКО БУДПРОЕКТ» здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством. Однак, Замовником повторно прийнято рішення про визначення переможцем ТОВ «ЕКО БУДПРОЕКТ» (протокольне рішення від 11.10.2021) з порушенням вимог частини десятої статті 29 Закону (на 12-й робочий день, за відсутності повідомлення в електронній системі закупівель про продовження строку розгляду тендерної пропозиції), та повторно розміщено повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ЕКО БУДПРОЕКТ». При цьому, дані інтеграції електронної системи публічних закупівель та Державної податкової служби (Відповідь на запит щодо надання інформації про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) із сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби, в учасника процедури закупівлі від 12.10.2021) повторно засвідчили про наявність податкового боргу у ТОВ «ЕКО БУДПРОЕКТ». Однак на порушення вимог пункту 13 частини першої статті 17 та пункту 1 частини першої статті 31 Закону» Дане твердження є хибним, з огляду на наступне: відповідно до статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. При цьому в Законі України «Про публічні закупівлі» не зазначено, що замовнику заборонено переглядати пропозицію учасника закупівлі за наявності такої можливості. Замовником було прийнято рішення про відміну протокольного рішення уповноваженої особи щодо визначення учасника переможцем та повторного розгляду його тендерної пропозиції. Дані дії замовника законом та функціоналом електронних майданчиків не заборонені та цілком передбачені. За результатами повторного розгляду замовником було прийнято рішення про визначення учасника переможцем повторно (протокольне рішення від 11.10.2021), та у відповідності до Закону учасник у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір на підтвердження відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі згідно частини першої п.13 ст.17 Закону завантажив довідку №121389 від 18.10.2021 року видану ГУ ДПС у м. Києві в якій зазначено що станом на 18.10.2021 року даний учасник не має податкового боргу, недоїмки зі сплати єдиного внеску, іншої заборгованості з платежів(у тому числі розстроченої, відстроченої, реструктуризованої) , контроль за справлянням яких покладено на контролюючи органи. Зважаючи на вищевикладене, підстави для виконання припису, вказаного у висновку за результатами моніторингу у замовника відсутні. Просимо врахувати надану інформацію, прийняти наданні заперечення та скасувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, проведеного Держаудитслужбою, який опублікований в електронній системі закупівель 21.10.2021 року за процедурою закупівель «Код ДК 021-2015 (CPV) 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт будівлі (утеплення фасаду) Черкаського колегіуму "Берегиня" Черкаської міської ради по вул. Хоменка, 14/1 в м. Черкаси Черкаської області (коригування)) ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-08-18-002672-c).
2021-10-26 14:07:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710.)
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 вересня 2021 14:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО БУДПРОЕКТ" |
7 785 181,91
UAH з ПДВ
|
7 785 181,91
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Будівельна компанія "Євробуд" |
8 601 802,82
UAH з ПДВ
|
8 601 802,82
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "НОВОБУД" |
8 846 699,56
UAH з ПДВ
|
8 846 699,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО БУДПРОЕКТ" #38920323 |
Рішення скасоване |
7 785 181,91
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2021 18:12
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО БУДПРОЕКТ" #38920323 |
Рішення скасоване |
7 785 181,91
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2021 18:06
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО БУДПРОЕКТ" #38920323 |
Відхилено |
7 785 181,91
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2021 18:29
|
ТОВ "Будівельна компанія "Євробуд" #30284722 |
Переможець |
8 601 802,82
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2021 18:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2023 12:29
|
Додаткова угода | укладений |
10 листопада 2023 12:28
|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2023 11:15
|
Берегиня ДУ підряд кап. рем. буд. утеплення.pdf | зміни до договору |
06 березня 2023 11:11
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2022 11:19
|
Берегиня ДУ _ 3 кап. рем. буд. підряд.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2022 11:17
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2021 14:59
|
Берегиня кап. рем.(ут.фас.) ДУ підряд _ 2.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 14:46
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2021 17:35
|
Берегиня Кап.рем.(ут.фасаду) (3).pdf | зміни до договору |
08 грудня 2021 17:27
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2021 11:22
|
Протокол помилково розміщений_заміна договору_Берегиня.doc | зміни до договору |
18 листопада 2021 11:17
|
Договір | зміни до договору |
18 листопада 2021 11:17
|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2021 12:35
|
Договір | укладений |
17 листопада 2021 12:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Під час публікації Договору від 17.11.2021 року № 23 за ідентифікатором № UA-2021-08-18-002672-c, за предметом закупівлі «Код ДК 021-2015 (CPV) 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт будівлі (утеплення фасаду) Черкаського колегіуму "Берегиня" Черкаської міської ради по вул. Хоменка, 14/1 в м. Черкаси Черкаської області (коригування)) ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» було виявлено технічну (механічну, формальну) помилку, допущену при внесенні інформації стосовно Договору, а саме: помилково було опубліковано проект Договору з додатками, не узгоджений усіма його сторонами. Керуючись Законом України "Про публічні закупівлі", з метою прозорості та відкритості процедур закупівель, уповноваженою особою Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради прийнято рішення щодо публікації відповідного протоколу щодо виправлення технічної помилки при публікації Договору. Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку України від 01.12.2015 року № 3302-05/40086-08 Уповноважений орган дозволяє виправляти технічні (механічні) помилки при заповненні (публікації) документів у сфері публічних закупівель, після їх оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу шляхом винесення рішення уповноваженою особою або тендерного комітету. Копія протоколу щодо прийняття рішення особою, уповноваженою на публікацію документів на веб-порталі уповноваженого органу, оприлюднюється на порталі. В зв’язку з тим, що технічним функціоналом електронного майданчика ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН (https://www.dzo.com.ua/) не передбачено зміни у текстові поля підвантаження попередньої редакції Договору, прийнято рішення щодо публікації Договору № 23 за ідентифікатором № UA-2021-08-18-002672-c, за предметом закупівлі «Код ДК 021-2015 (CPV) 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт будівлі (утеплення фасаду) Черкаського колегіуму "Берегиня" Черкаської міської ради по вул. Хоменка, 14/1 в м. Черкаси Черкаської області (коригування)) ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» повторно разом з даним протокольним рішенням. 2. Вважати Договір від 17.11.2021 року № 23 за ідентифікатором № UA-2021-08-18-002672-c, за предметом закупівлі «Код ДК 021-2015 (CPV) 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт будівлі (утеплення фасаду) Черкаського колегіуму "Берегиня" Черкаської міської ради по вул. Хоменка, 14/1 в м. Черкаси Черкаської області (коригування)) ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», опублікований в електронній системі, проектом, який було опубліковано помилково, без погодження усіма сторонами Договору. Договір № 23 з усіма додатками до нього підлягає повторній публікації під тими самим номером з датою підписання 17.11.2021 року. У зв’язку з цим повторно опублікувати Договір від 17.11.2021 року № 23 в електронній системі. 3. Вважати датою укладення договору про закупівлю в Звіті про результати проведення процедури закупівлі – 17.11.2021 року за ідентифікатором № UA-2021-08-18-002672-c, за предметом закупівлі «Код ДК 021-2015 (CPV) 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт будівлі (утеплення фасаду) Черкаського колегіуму "Берегиня" Черкаської міської ради по вул. Хоменка, 14/1 в м. Черкаси Черкаської області (коригування)) ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», про що зазначити в примітках під час публікації. |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокольне рішення |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4.1 Договору викласти в новій редакції: Замовник перераховує аванс у розмірі 30% від фінансування відповідного бюджетного періоду - 2 580 540,85 грн.... |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.3.1 Договору викласти в новій редакції (-фінансування 2021 року - 0,00 грн. - фінансування 2022 року - 8 601 802,82 грн.); п.11.1 Договору викласти в новій редакції (Строк дії Договору становить до 31 грудня 2022 року); Додаток №4 "Графік виконання робіт" викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.3.1 Договору викласти в новій редакції: Ціна договору становить 8 601 802,82 грн. , при цьому -фінансування 2021 року - 0,00 грн., -фінансування 2022 року - 0,00 грн., -фінансування 2023 року - 8 601 802.82 грн.; Додаток 4 викласти в новій редакції; п.11.2 викласти в новій редакції - дія договору до 31.12.2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.3.1 викласти в новій редакції (Ціна Договору становить 8 601 802,82 грн., при цьому: фінансування на 2021 рік - 0,00 грн., на 2022 рік - 0,00 грн., на 2023 рік - 6 309 778,31 грн., на 2024 рік - 2 292 024,51 грн.); Додаток №4 викласти в новій редакції (Графік); п.11.1 викласти в новій редакції (термін дії до 31.12.2024 року); розділ 15 викласти в новій редакції (реквізити Замовника) |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 17 листопада 2021 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | За згодою сторін |