Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 34110000-1 Легкові автомобілі (Вантажопасажирський фургон)
Очікувана вартість
979 800,00 UAH
UA-2020-06-04-002284-c ebd8f93c9dbb4a6f8bdc0be382d655ea
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дятченко Ганна Олександрівна

+380612253610 A.Djatchenko@zoe.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ Запоріжжяобленерго
Код ЄДРПОУ: 00130926
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Сталеварів, 14
Контактна особа: Дятченко Ганна Олександрівна
+380612253610
A.Djatchenko@zoe.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2020 12:50
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2020 14:00
Початок аукціону: 23 червня 2020 12:03
Очікувана вартість: 979 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 798,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 29000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Джерело фінансування закупівлі: Інвестиційна програма.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Вантажопасажирський фургон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Волгоградська, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки за договором здійснюються «Покупцем» шляхом попередньої оплати у розмірі 100% ціни протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дня отримання рахунку «Покупцем». Рахунок щодо здійснення попередньої оплати надається «Постачальником» на підставі письмової заявки «Покупця». Аванс 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2020 16:44
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 16:42
Зміни.docx
12 червня 2020 16:42
ТД _ зміни.docx
04 червня 2020 12:51
оголошення.doc
12 червня 2020 16:44
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 12:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 16:42
Зміни.docx
12 червня 2020 16:42
ТД _ зміни.docx
04 червня 2020 12:51
ТД_Вантажопасажирський фургон.docx
04 червня 2020 12:51
оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-04-002284-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC", Код ЄДРПОУ:41722484
Дата подання: 11 червня 2020 13:52
Технічні характеристики двигуна
Доброго дня. Шановний Замовнику!,
Звертаємо Вашу увагу на те, що Вами в Технічних та якісних характеристиках предмета закупівлі зазначено дискримінаційну вимогу, так Вами вимагається, що тип двигуна повинен бути від 1960см3, що в свою чергу не дає змогу прийняти нам участь в зазначених торгах.
Наша компанія має можливість запропонувати автомобіль з відповідними характеристиками і значно нижчою ціною, але з робочим обємом двигуна 1368м3.

На підставі вищезазначеної інформації просимо Вас внести зміни в Тендерну документацію, а саме до технічних та якісних характеристик предмету закупівель і викласти вимогу в наступній редакції: «Тип двигуна – Бензиновий, робочий об’єм двигуна від и до »

Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов’язані з їх участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищевикладеного, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням вимагаємо привести документацію у відповідність з чинним законодавством України. В інакшому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 червня 2020 16:40
будуть внесені зміни до тендерної документації

Документи

12 червня 2020 16:39
Протокол

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-07-000017 ● 68102ec4499d498bae5cf041a48820bd
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 серпня 2020 11:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

07.08.2020 № 164

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.




В.о. начальника управління Алла МАМОНОВА

Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 07.08.2020 №164


Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

2) UA-2020-06-04-002284-c, Публічне акціонерне товариство «Запоріжжяобленерго», ДК 021:2015 - 34110000-1 Легкові автомобілі (Вантажопасажирський фургон).

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 27 серпня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 червня 2020 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «Богдан-Авто Запоріжжя» 978 000,00
UAH з ПДВ
978 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Алделит" 979 800,00
UAH з ПДВ
979 800,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

06 липня 2020 17:23
Електронний підпис
06 липня 2020 17:21
Протокол Нью.PDF
03 липня 2020 11:24
Електронний підпис
03 липня 2020 11:21
Протокол.PDF
02 липня 2020 17:16
Електронний підпис
02 липня 2020 17:13
Додаток 2.PDF
02 липня 2020 14:06
Електронний підпис
02 липня 2020 14:04
Статут.PDF
02 липня 2020 14:03
Протокол ЗЗУ.PDF
02 липня 2020 14:03
Свид.платника.PDF
02 липня 2020 14:03
Додаток 2.PDF
02 липня 2020 14:03
Довідка МВС.PDF
02 липня 2020 14:03
Довідка ДФС.PDF
02 липня 2020 14:03
Довідка щодо особи.PDF
02 липня 2020 14:03
Довідка договора.PDF
02 липня 2020 14:03
Довідка.PDF
02 липня 2020 14:03
Додаток 2.doc
26 червня 2020 14:18
Електронний підпис
26 червня 2020 14:17
відгук.PDF
19 червня 2020 15:41
Електронний підпис
19 червня 2020 15:32
Додаток 3.PDF
19 червня 2020 15:32
відгук.PDF
19 червня 2020 15:32
Довідка МТБ.PDF
19 червня 2020 15:32
Довідка працівники.PDF
19 червня 2020 15:32
Додаток 2.PDF
19 червня 2020 15:32
Проект договір.pdf
19 червня 2020 15:32
Статут.PDF
19 червня 2020 15:32
Брошюра.pdf
19 червня 2020 15:32
Дилер договір.PDF
19 червня 2020 15:32
Сервісна книжка HAVAL.PDF
19 червня 2020 15:32
Довідка особа.pdf
19 червня 2020 15:32
Сертіфікат.PDF
19 червня 2020 15:32
Лист імпортер.PDF
19 червня 2020 15:32
Протокол ЗЗУ.PDF
19 червня 2020 15:32
Фін звітність.PDF
19 червня 2020 15:32
Свид.платника.PDF
19 червня 2020 15:32
Підписаний_Lic.pdf
19 червня 2020 15:32
Підписаний_Dover.pdf
19 червня 2020 15:32
Підписаний_gar7906.pdf
19 червня 2020 15:32
Довідка єксплуат.PDF
19 червня 2020 15:32
Лист довідка санкції.PDF
19 червня 2020 15:32
Витяг.PDF
19 червня 2020 15:32
Довідка ст 17.PDF
19 червня 2020 15:32
Лист згода договір.PDF
19 червня 2020 15:32
Довідка 3 Ст17.PDF
19 червня 2020 15:32
Довідка бенефіц.PDF
19 червня 2020 15:32
Відом про учасника.PDF
19 червня 2020 15:32
Довідка 1 Ст 17.PDF
19 червня 2020 15:32
Гар лист витрати.PDF
19 червня 2020 15:32
Довідка 2 ст 17.PDF
19 червня 2020 15:32
Гар лист графік роботи.PDF
19 червня 2020 15:32
Гар лист.PDF
19 червня 2020 15:32
Гар лист довкілля.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «Богдан-Авто Запоріжжя»

ТОВ "Алделит"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ «Богдан-Авто Запоріжжя»
#37708102
Переможець 978 000,00
UAH з ПДВ
01 липня 2020 15:41
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 червня 2020 17:53

Вимога про усунення невідповідностей

Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: згідно Додатку №1, Розділу I, частина ІІI «Документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям встановлені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»», пункт 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» вимагається: 1.1 Сканований оригінал (-и) або копія (-ї) аналогічного (-их)* договору (-ів) укладеного не раніше 2018 року з усіма додатками що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності). Допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку якщо зміст відсутніх сторінок не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним. 1.2 Сканований оригінал (-и) відгуку (-ів), щодо виконання договору (-ів) наданого (-их) на виконання п.1.1 цього розділу. Відгук (-и) повинен (-нні) бути складений (-і) не раніше 2018 року із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації. Якщо на відгук накладено ЕЦП/КЕП, учасник або особа, яка видала відгук, обов’язково має зазначити порядок перевірки справжності електронного цифрового підпису особи, що підписала даний відгук. * Аналогічним буде вважатися договір щодо поставки легкових автомобілів. Перелік виявлених невідповідностей та перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: на підтвердження наявності в Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, учасником ТОВ «Богдан-Авто Запоріжжя» надано Договір №20/11 від 20.11.2018р. укладений з Запорізькою регіональною державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на постачання легкового автомобіля. У Відгуку наданому Учаснику цією компанією, зазначається інший номер Договору, а саме № 638720188524/107 від 26.06.2018року., що не відповідає вимогам тендерної документації Додатку №1 п.1. п.п.1.2 Відповідно, для можливості Замовника упевнитися, про належне виконання аналогічного договору №20/11 від 20.11.2018р., у тому числі стосовно якості та строків, потрібно додати Відгук на цей Договір. Або додати сканований оригінал чи копію Договору №638720188524/107 від 26.06.2018року., з додатками, на який надано Відгук, щоб упевнитися, що цей Договір є аналогічним.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2020 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «Богдан-Авто Запоріжжя»
#37708102
978 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 15:45
Звіт укладений
09 вересня 2020 15:39
Електронний підпис укладений
20 липня 2020 16:44
Договір укладений
20 липня 2020 16:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 978 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 163 000,00 UAH)