Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персоналізований носій електронного квитка
Personalized electronic ticket carrier
Personalized electronic ticket carrier
Очікувана вартість
35 790 000,00 UAH
UA-2021-04-15-003516-c ● ebcc25081e20439798ad7be944bfb1f3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КП ГІОЦ |
Код ЄДРПОУ: | 04013755 |
Місцезнаходження: | 02192, Україна , м. Київ обл., Київ, Космічна, 12А |
Контактна особа: |
Страдна Анна Антонівна +380443668100 anna.stradna@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | ME KP GIOTs |
National ID: | 04013755 |
Contact point: |
Stradna Anna Antonovna +380443668100 anna.stradna@kmda.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2021 21:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 травня 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 26 травня 2021 13:38 |
Очікувана вартість: | 35 790 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,56% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 500000 UAH |
Publication date: | 15 квітня 2021 21:45 |
Enquiries until: | 06 травня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 12 травня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 травня 2021 08:00 |
Information
Estimated total value: | 35 790 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 200 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,56 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600000 шт
Персоналізований носій електронного квитка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02192, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Космічна, 12а
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту
Personalized electronic ticket carrier
CPV: 22450000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | на підставі відповідного Акту приймання-передачі товару/партії товару та видаткової накладної впродовж 10 (десяти) банківських днів. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 травня 2021 18:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 травня 2021 18:29 |
Зміни до тендерної документації.doc | |
07 травня 2021 18:29 |
Тендерна документація.docx | |
15 квітня 2021 21:45 |
INVITATION .docx | |
15 квітня 2021 21:45 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx |
07 травня 2021 18:39 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 травня 2021 18:29 |
Зміни до тендерної документації.doc
|
|||
07 травня 2021 18:29 |
Тендерна документація.docx
|
|||
15 квітня 2021 21:45 |
INVITATION .docx
|
|||
15 квітня 2021 21:45 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо проєкту договору
Дата подання: 28 квітня 2021 10:56
Дата відповіді: 05 травня 2021 10:24
Відповідно до пункту 5.2. проєкту Договору (Додаток 3 до тендерної документації) строк поставки Товару наступний:
При замовленні партії Товару в кількості до 20 000 тисяч штук включно поставляється Товар впродовж 10 (десять) робочих днів після направлення Замовником на електронну пошту Постачальника:__________ письмової заявки від Замовника;
При замовленні партії Товару в кількості понад 20 000 тисяч штук Товар поставляється впродовж 20 (двадцяти) робочих днів після направлення Замовником на електронну пошту Постачальника: __________ письмової заявки на поставку .
Умови поставки Товару: DDP (ІНКОТЕРМС 2010) м. Київ, вул. Космічна 12-А.
Місце поставки Товару: м. Київ, вул. Космічна 12-А.
Разом з тим, умовами проєкту Договору не передбачено верхньої межіи при замовленні Товару у кількості понад 20 000 тисяч штук Товар, що не дозволяє учаснику визначити можливість виконання умов такого договору та здійснення поставки такого товару впродовж 20 (двадцяти) робочих днів.
З урахуванням вищевикладеного, просимо уточнити кількість Товару, що має бути поставлений впродовж 20 (двадцятиь) робочих днів після направлення Замовником на електронну пошту Постачальника письмової заявки на поставку та внести відповідні зміни до проєкту Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Найближчим часом будуть внесені зміни до Тендерної документації, які також врахують Ваше питання.
Питання щодо зміни умов договору
Дата подання: 28 квітня 2021 12:50
Дата відповіді: 05 травня 2021 11:34
Доброго дня, маємо питання щодо проєкту Договору (додаток 3 до тендерної Документації):
1. Замовником в пункті 12.2 проєкту Договору (додаток 3 до тендерної Документації) зазначено наступне:
12.2 Істотні умови Договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених статтею 41 Закону України «Про публічні закупівлі»:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника;
2) збільшення ціни за одиницю Товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання Договору;
3) покращення якості Товару, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі;
4) продовження строку дії Договору та строку виконання зобов’язань щодо передачі Товару у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі;
5) погодження зміни ціни в Договорі в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості Товарів), у тому числі у разі коливання ціни Товару на ринку;
6) зміни ціни в Договорі у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в Договорі;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті.
Однак проєкт договору при цьому не містить порядку зміни ціни згідно з підпунктом 7 п. 12.2 проєкту Договору (у випадку зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в Договорі).
Слід зауважити, що зміна істотних умов договору про закупівлю у випадках, встановлених частиною п'ятою статті 41 Закону, може здійснюватися саме у разі та у спосіб, що передбачені договором про закупівлю. Внесення змін до договору про закупівлю у випадках, які передбачені Законом та умовами такого договору, має відбуватися шляхом укладення додаткової угоди, а також бути обґрунтованим та документально підтвердженим у спосіб, встановлений у договорі.
З огляду на те, що товар виготовляється з сировини та матеріалів, що імпортуються в Україну, то левову частку собівартості займає саме вартість імпортних матеріалів та сировини, які безпосередньо залежать від курсу валют.
З урахуванням вищевикладеного, оскільки договір діє до 31 грудня 2022 року (тобто укладається на строк, що більше одного року) та не містить порядку зміни ціни згідно з підпунктом 7 п. 12.2 проєкту Договору просимо Вас розглянути питання та закріпити у проєкті договору конкретний порядок зміни ціни у разі зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін та зміни курсу іноземної валюти.
Зазначені зміни дозволять зекономити кошти Вашого комунального підприємства, адже в іншому випадку Учасники мають закладати в пропозицію інфляційні ризики та курсу валют аж до 2022 року включно.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Найближчим часом будуть внесені зміни до Тендерної документації, які також врахують Ваше питання.
загальна кількість товару
Дата подання: 30 квітня 2021 16:35
Дата відповіді: 07 травня 2021 16:11
Доброго дня! Скажіть будь-ласка, чим викликана запланована кількість персоналізованих носіїв електронного квитка 600 000 шт.? За даними Головного управління статистики міста Києва кількість учнів у закладах загальної середньої освіти станом на 2020/21 навчальний рік складає усього 324,8 тис. осіб (http://www.kiev.ukrstat.gov.ua/p.php3?c=530&lang=1). Враховуючи, що відповідно до наведеного джерела в середньому за рік із закладів освіти випускається приблизно 25 тис. осіб і стільки ж вступає, запланована кількість персоналізованих носіїв електронного квитка має становити приблизно 350 тис. шт., що значно менше за 600 тис. шт. Враховуючи стислі строки поставки персоналізованих носіїв (впродовж 20 (двадцять) робочих днів) для постачальника постає питання закупівлі матеріалів для виготовлення усієї кількості товару
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь:
Дорого дня, дякуємо за запитання, потреба у придбанні персоналізованих носіїв електронного квитка у кількості 600 тис. шт., обумовлена тим що згідно умов договору закупівля здійснюється протягом двох років.
Дорого дня, дякуємо за запитання, потреба у придбанні персоналізованих носіїв електронного квитка у кількості 600 тис. шт., обумовлена тим що згідно умов договору закупівля здійснюється протягом двох років.
ISO 14298
Дата подання: 30 квітня 2021 17:14
Дата відповіді: 07 травня 2021 16:13
Чим викликана необхідність надати копію чинного сертифікату відповідності вимогам міжнародного стандарту ISO 14298 «Графічна технологія – управління процесами захищеного друку» з критеріями сертифікації «Урядовий рівень» виданого учаснику Європейською федерацією друку та цифрових комунікацій? Де в тендерній документації є посилання на нормативні акти, які підтверджують, що персоналізовані носії електронного квитка – це документи урядового рівня? Якими нормативними актами України підтверджується, що електронні квитки мають відповідати Урядовому рівню документів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь:
Тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація за приписами статті 23 Закону повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами.
Ураховуючи вимоги пункту 33 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація до предмета закупівлі повинна містити встановлену замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Враховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Правилами виготовлення бланків цінних паперів і документів суворого обліку, що затверджені спільним наказом Міністерства фінансів України від 25.11.93 № 98, Служби безпеки України від 15.11.93 № 118, Міністерства внутрішніх справ України від 24.11.93 № 740, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 14.01.94 за № 8/217, визначено, що проїзні документи є бланками документів суворого обліку, до яких і відноситься персоналізований носій електронного квитка (персоналізований проїзний документ).
ДСТУ 4010:2015 «Бланки цінних паперів і документів суворого обліку та звітності. Загальні технічні вимоги.» та чинні Правила виготовлення бланків цінних паперів і документів суворого обліку встановлюють певні вимоги до процесу їх виготовлення та постачання, в тому числі вимог режиму та безпеки, поводження з захисними матеріалами, використання елементів захисту тощо..
Сертифікат відповідності міжнародному стандарту ISO 14298 «Графічна технологія – управління процесами захищеного друку» – це сертифікат щодо системи управління процесами захищеного друку, який підтверджує належний рівень безпеки та захисту на всіх етапах виробництва, зберігання та постачання друкованої продукції з елементами захисту, тобто сертифікат, що безпосередньо стосується додержання технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Тендерна документація не містить посилання на «урядовий рівень документів».
Тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація за приписами статті 23 Закону повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами.
Ураховуючи вимоги пункту 33 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація до предмета закупівлі повинна містити встановлену замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Враховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Правилами виготовлення бланків цінних паперів і документів суворого обліку, що затверджені спільним наказом Міністерства фінансів України від 25.11.93 № 98, Служби безпеки України від 15.11.93 № 118, Міністерства внутрішніх справ України від 24.11.93 № 740, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 14.01.94 за № 8/217, визначено, що проїзні документи є бланками документів суворого обліку, до яких і відноситься персоналізований носій електронного квитка (персоналізований проїзний документ).
ДСТУ 4010:2015 «Бланки цінних паперів і документів суворого обліку та звітності. Загальні технічні вимоги.» та чинні Правила виготовлення бланків цінних паперів і документів суворого обліку встановлюють певні вимоги до процесу їх виготовлення та постачання, в тому числі вимог режиму та безпеки, поводження з захисними матеріалами, використання елементів захисту тощо..
Сертифікат відповідності міжнародному стандарту ISO 14298 «Графічна технологія – управління процесами захищеного друку» – це сертифікат щодо системи управління процесами захищеного друку, який підтверджує належний рівень безпеки та захисту на всіх етапах виробництва, зберігання та постачання друкованої продукції з елементами захисту, тобто сертифікат, що безпосередньо стосується додержання технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Тендерна документація не містить посилання на «урядовий рівень документів».
урядовий рівень
Дата подання: 30 квітня 2021 19:44
Дата відповіді: 07 травня 2021 18:31
Скажіть будь-ласка, а що таке документи «Урядового рівня» ?? Які ще документи в Україні мають статус «Урядовий рівень»?
Відповідь: Відповідь:
Питання не стосується предмету закупівлі. Тендерна документація не містить посилання на документи, що мають статус «Урядовий рівень».
Питання не стосується предмету закупівлі. Тендерна документація не містить посилання на документи, що мають статус «Урядовий рівень».
партія замовлення
Дата подання: 30 квітня 2021 19:52
Дата відповіді: 07 травня 2021 18:33
Чи може вся кількість товару бути замовлена однією партією?
Відповідь: Відповідно до умов тендерної документації зі змінами, ні.
Умовами проєкту договору до тендерної документації визначено можливі умови поставки, у т.ч. кількість та строки поставки.
Умовами проєкту договору до тендерної документації визначено можливі умови поставки, у т.ч. кількість та строки поставки.
до тендерної документації
Дата подання: 01 травня 2021 14:30
Дата відповіді: 07 травня 2021 18:34
Підкажіть, будь-ласка, чи є міжнародний стандарт ISO 14298 «Графічна технологія – управління процесами захищеного друку» з критеріями сертифікації «Урядовий рівень» в каталозі національних стандартів та кодексів усталеної практики ? http://katalog.uas.org.ua/
Відповідь: Відповідь:
Питання не стосується предмету закупівлі. Стандарт ISO 14298 «Графічна технологія – управління процесами захищеного друку» є міжнародним стандартом, що прийнятий відповідною міжнародною організацією із стандартизації і доступний для широкого кола користувачів.
Тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація за приписами статті 23 Закону повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами.
Ураховуючи вимоги пункту 33 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація до предмета закупівлі повинна містити встановлену замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Сертифікати відповідності вимогам міжнародних стандартів безпосередньо стосуються технічних характеристик предмета закупівлі та підтверджують додержання технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. При цьому вимоги встановлюються для всіх учасників однакові та рівні, а документи та сертифікати можуть бути отримані будь-яким суб’єктом господарювання, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі.
Питання не стосується предмету закупівлі. Стандарт ISO 14298 «Графічна технологія – управління процесами захищеного друку» є міжнародним стандартом, що прийнятий відповідною міжнародною організацією із стандартизації і доступний для широкого кола користувачів.
Тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація за приписами статті 23 Закону повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами.
Ураховуючи вимоги пункту 33 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація до предмета закупівлі повинна містити встановлену замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Сертифікати відповідності вимогам міжнародних стандартів безпосередньо стосуються технічних характеристик предмета закупівлі та підтверджують додержання технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. При цьому вимоги встановлюються для всіх учасників однакові та рівні, а документи та сертифікати можуть бути отримані будь-яким суб’єктом господарювання, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі.
Чи діє стандарт ISO 14298 в Україні?
Дата подання: 05 травня 2021 10:01
Дата відповіді: 07 травня 2021 18:34
Чи гармонізований міжнародний стандарт ISO 14298 «Графічна технологія – управління процесами захищеного друку» з критеріями сертифікації «Урядовий рівень» відповідно до вимог Закону України «Про стандартизацію»? Чи вжиті заходи щодо гармонізації стосовно нього передбачені цим законом? Ч діє цей міжнародний стандарт на території України?
Відповідь: Відповідь:
Питання щодо вжиття заходів щодо гармонізації національних стандартів та кодексів усталеної практики з відповідними міжнародними, регіональними стандартами та кодексами усталеної практики відноситься до повноважень національного органу стандартизації та не стосується предмету закупівлі.
Питання щодо вжиття заходів щодо гармонізації національних стандартів та кодексів усталеної практики з відповідними міжнародними, регіональними стандартами та кодексами усталеної практики відноситься до повноважень національного органу стандартизації та не стосується предмету закупівлі.
Щодо вимог тендерної документації (сертифікати)
Дата подання: 05 травня 2021 16:12
Дата відповіді: 07 травня 2021 18:35
Доброго дня!
Просимо надати обгрунтування щодо вимог тендерної документації стосовно надання учасником у складі своєї пропозиції наступних документів:
1) засвідченої копії чинного сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001 (ISO 14001) (п.12 розділу 3.1. Додатку 1);
2) засвідченої копії чинного сертифікату відповідності вимогам міжнародного стандарту ISO 14298 «Графічна технологія – управління процесами захищеного друку» з критеріями сертифікації «Урядовий рівень» (п.13 розділу 3.1. Додатку 1).
На нашу думку зазначені документи не впливають на якість Товару, при цьому вимоги щодо їх наявності обмежують конкуренцію, та вони повинні бути виключені зі складу тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь:
Тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація за приписами статті 23 Закону повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами.
Ураховуючи вимоги пункту 33 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація до предмета закупівлі повинна містити встановлену замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Враховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Серед іншого, для підтвердження дотримання вимог системи управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001) при виготовленні, графічній та електричній персоналізації пластикових карток з безконтактним електронним носієм учасник повинен надати належним чином засвідчену копію чинного сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001).
В той час як стандарт ISO 14001, що відноситься до систем екологічного управління, - стандарт з серії міжнародних стандартів, які застосовуються до будь-якої організації. Міжнародний стандарт призначений для визначення контролю та моніторингу екологічних аспектів. Підтвердженням дотримання вимог вказаного міжнародного стандарту є сертифікат відповідності, який зазначено в тендерній документації.
Правилами виготовлення бланків цінних паперів і документів суворого обліку, що затверджені спільним наказом Міністерства фінансів України від 25.11.93 № 98, Служби безпеки України від 15.11.93 № 118, Міністерства внутрішніх справ України від 24.11.93 № 740, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 14.01.94 за № 8/217, визначено, що проїзні документи є бланками документів суворого обліку, до яких і відноситься персоналізований носій електронного квитка (персоналізований проїзний документ). ДСТУ 4010:2015 «Бланки цінних паперів і документів суворого обліку та звітності. Загальні технічні вимоги.» та чинні Правила виготовлення бланків цінних паперів і документів суворого обліку встановлюють певні вимоги до процесу їх виготовлення та постачання.
Сертифікат відповідності міжнародному стандарту ISO 14298 «Графічна технологія – управління процесами захищеного друку» – це сертифікат щодо системи управління процесами захищеного друку, яка підтверджує належний рівень безпеки та захисту на всіх етапах виробництва, зберігання та постачання друкованої продукції з елементами захисту, тобто сертифікат, що безпосередньо стосується додержання технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Сертифікати відповідності міжнародним стандартам безпосередньо стосуються технічних характеристик предмета закупівлі та підтверджують додержання технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
При цьому вимоги встановлюються для всіх учасників однакові та рівні, а документи та сертифікати можуть бути отримані будь-яким суб’єктом господарювання, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі.
Тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація за приписами статті 23 Закону повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами.
Ураховуючи вимоги пункту 33 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація до предмета закупівлі повинна містити встановлену замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Враховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Серед іншого, для підтвердження дотримання вимог системи управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001) при виготовленні, графічній та електричній персоналізації пластикових карток з безконтактним електронним носієм учасник повинен надати належним чином засвідчену копію чинного сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001).
В той час як стандарт ISO 14001, що відноситься до систем екологічного управління, - стандарт з серії міжнародних стандартів, які застосовуються до будь-якої організації. Міжнародний стандарт призначений для визначення контролю та моніторингу екологічних аспектів. Підтвердженням дотримання вимог вказаного міжнародного стандарту є сертифікат відповідності, який зазначено в тендерній документації.
Правилами виготовлення бланків цінних паперів і документів суворого обліку, що затверджені спільним наказом Міністерства фінансів України від 25.11.93 № 98, Служби безпеки України від 15.11.93 № 118, Міністерства внутрішніх справ України від 24.11.93 № 740, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 14.01.94 за № 8/217, визначено, що проїзні документи є бланками документів суворого обліку, до яких і відноситься персоналізований носій електронного квитка (персоналізований проїзний документ). ДСТУ 4010:2015 «Бланки цінних паперів і документів суворого обліку та звітності. Загальні технічні вимоги.» та чинні Правила виготовлення бланків цінних паперів і документів суворого обліку встановлюють певні вимоги до процесу їх виготовлення та постачання.
Сертифікат відповідності міжнародному стандарту ISO 14298 «Графічна технологія – управління процесами захищеного друку» – це сертифікат щодо системи управління процесами захищеного друку, яка підтверджує належний рівень безпеки та захисту на всіх етапах виробництва, зберігання та постачання друкованої продукції з елементами захисту, тобто сертифікат, що безпосередньо стосується додержання технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Сертифікати відповідності міжнародним стандартам безпосередньо стосуються технічних характеристик предмета закупівлі та підтверджують додержання технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
При цьому вимоги встановлюються для всіх учасників однакові та рівні, а документи та сертифікати можуть бути отримані будь-яким суб’єктом господарювання, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі.
Щодо персоналізації
Дата подання: 05 травня 2021 16:14
Дата відповіді: 07 травня 2021 18:36
Доброго дня!
Пунктом 1.8. Додатку 2 встановлено вимогу:
"1.8. КБ повинні мати на зворотній стороні такі елементи (повнокольорове зображення з роздільною здатністю друку не менше 300 dpi), які повинні знаходитись під ламінацією (прозорим захисним шаром товщиною не менше 50 мкм):
• персональні дані про учня – прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та цифрова фотографія учня;
• номер учнівського квитка;
• індивідуальний штрих-код квитка;
• дата видачі і строк дії квитка;
• ПІН код, на який нанесено захисне скретч покриття;
• повне найменування закладу освіти;
• адреса сайту та телефон служби підтримки.
Просимо повідомити щодо можливості виконання зазначених елементів методом лазерного гравіювання.
Заздалегідь вдячні за Вашу відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь:
Тендерна документація не встановлює вимог до методу відтворення елементів на зворотній стороні КБ. Учасник самостійно оцінює можливості та приймає рішення щодо виготовлення продукції в той чи інший спосіб. В той же час, звертаємо Вашу увагу на вимоги до елементів на зворотній стороні КБ – елементи (повнокольорове зображення з роздільною здатністю друку не менше 300 dpi), які повинні знаходитись під ламінацією (прозорим захисним шаром товщиною не менше 50 мкм).
Тендерна документація не встановлює вимог до методу відтворення елементів на зворотній стороні КБ. Учасник самостійно оцінює можливості та приймає рішення щодо виготовлення продукції в той чи інший спосіб. В той же час, звертаємо Вашу увагу на вимоги до елементів на зворотній стороні КБ – елементи (повнокольорове зображення з роздільною здатністю друку не менше 300 dpi), які повинні знаходитись під ламінацією (прозорим захисним шаром товщиною не менше 50 мкм).
документ, що підтверджує надання згоди на вчинення значного правочину
Дата подання: 05 травня 2021 16:41
Дата відповіді: 07 травня 2021 18:37
Відповідно до п.п. 9 п.п. 3.1 п. 3 «ІНША ІНФОРМАЦІЯ» Додаток 1 до тендерної документації документ, що підтверджує надання згоди на вчинення значного правочину – відповідно до ч. 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 73-2 Господарського кодексу України.
Якщо очікувана вартість предмету закупівлі не перевищує 50 % вартості чистих активів Учасника станом на кінець кварталу, що передує даті кінцевого строку подання тендерної пропозиції надається довідка у довільній формі про відсутність підстав, визначених ч. 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю, для отримання згоди від загальних зборів учасників товариства на вчинення правочину (укладання договору) – для учасників - Товариств з обмеженою або додатковою відповідальністю.
Якщо очікувана вартість предмету закупівлі не перевищує 10 % вартості активів Учасника державного унітарного підприємства за даними останньої річної фінансової звітності надається довідка у довільній формі про відсутність підстав, визначених ст. 73-2 Господарського кодексу України, – для учасників - Державних унітарних підприємств.
Просимо Вас уточнити чи має Учасник, який має іншу організаційно-правову форму ніж ті, що визначені Законом України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статтею 73-2 Господарського кодексу України надати документи, що підтверджують надання згоди на вчинення значного правочину.
У разі необхідності просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання, до Тендерної документації внесені зміни, які також враховують Ваше питання.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 20 травня 2021
Найменування: | КП ГІОЦ |
Код ЄДРПОУ: | 04013755 |
Місцезнаходження: | 02192, Україна, м. Київ обл., Київ, Космічна, 12А |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ДП "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ДП Поліграфічний комбінат Зоря | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДРУКАРСЬКИЙ ДІМ "САМ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 травня 2021 13:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДП Поліграфічний комбінат Зоря |
32 256 000,00
UAH з ПДВ
|
29 988 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДРУКАРСЬКИЙ ДІМ "САМ" |
33 552 000,00
UAH з ПДВ
|
30 024 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП Поліграфічний комбінат Зоря #32068913 |
Переможець |
29 988 000,00
UAH з ПДВ
|
27 травня 2021 09:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 18:23
|
ДУ 4 5070 Зоря.pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 18:01
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 14:50
|
ДУ 3 до договору 5070 ДП ЗОРЯ.pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 14:50
|
Електронний підпис | укладений |
09 серпня 2022 12:04
|
ДУ 2 5070 Зоря картки.pdf | зміни до договору |
09 серпня 2022 11:54
|
Електронний підпис | укладений |
09 липня 2021 17:50
|
Угода 1.pdf | зміни до договору |
09 липня 2021 17:45
|
Електронний підпис | укладений |
17 червня 2021 18:11
|
Договір | укладений |
17 червня 2021 18:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 5070 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктами 5, 7 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору про поставку товару № 5070 від 16.06.2021, а саме: Ураховуючи збільшення офіційного курсу долара США, встановленого Національним банком України (НБУ), на 35,8 %, визначити ціну за одиницю; Зменшити ціну Товару за одиницю |
Номер договору про закупівлю: | 5070 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651- 654 Цивільного кодексу України, пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 12.1 та підпунктом 4 пункту 12.2 розділу 12 «Порядок зміни умов Договору» Договору про поставку товару № 5070 від 16 червня 2021 року, Сторони домовились продовжити дію Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 5070 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтями 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, статтею 188 Господарського кодексу України, пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 12.1 та підпунктом 4 пункту 12.2 розділу 12 «Порядок зміни умов Договору» Договору про поставку товару № 5070 від 16 червня 2021 року, Сторони домовились продовжити дію Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 5070 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |