Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

вугілля кам’яне АМ13-25,ДГ13-100,ДГЖАКОМ 13-100
Очікувана вартість
308 302,00 UAH
UA-2020-01-28-000527-b ebbb3c63c96f4c0983b4d78422d5df30
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Революк Олег Васильович

+380962303470 tc_bershad@mail.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний центр соціального обслуговування Бершадського району
Код ЄДРПОУ: 20106315
Місцезнаходження: 24400, Україна , Вінницька обл., місто Бершадь, вулиця Героїв України будинок 11
Контактна особа: Революк Олег Васильович
+380962303470
tc_bershad@mail.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2020 12:34
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2020 12:38
Оскарження умов закупівлі: до 10 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2020 12:38
Початок аукціону: 17 лютого 2020 13:54
Очікувана вартість: 308 302,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 т
вугілля кам’яне АМ13-25,ДГ13-100,ДГЖАКОМ 13-100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24442, Україна, Вінницька область, с. Маньківка, вул.Шкільна,24а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару вугілля кам’яне АМ13-25,ДГ13-100,ДГЖАКОМ 13-100 Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 січня 2020 12:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2020 12:34
Тендерна_документацiя .docx
28 січня 2020 12:34
Додаток_5 (4).docx
28 січня 2020 12:34
Додаток_4 docx
28 січня 2020 12:34
Додаток_3 .docx
28 січня 2020 12:34
Додаток_2 .docx
28 січня 2020 12:34
Додаток_1 .docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-17-000019 ● 1846e58c59b54442819e8d3c8e433820
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 лютого 2020 15:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
17.02.2020 №7
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 17.02.2020 №7
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2020-01-28-000527-b 28.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-17 15:38:55

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля кам’яного АМ13-25, ДГ13-100, ДГЖАКОМ 13-100 інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-01-28-000527-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Чому розмір забезпечення згідно оголошення про проведення відкритих торгів перевищує 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-17 15:44:00

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля кам’яного АМ13-25, ДГ13-100, ДГЖАКОМ 13-100 інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-01-28-000527-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Чому розмір забезпечення згідно оголошення про проведення відкритих торгів перевищує 3 відсотка очікуваної вартості закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-02-17 17:26:43

Пояснення з власної ініціативи

Тендерним комітетом прийнято рішення про відміну відкритих торгів в зв’язку з помилкою в тендерній документації розділ III п.2 щодо збільшеного розміру тендерного забезпечення .

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунено ,відміна торгів.

2020-02-27 08:45:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником усунуто порушення, шляхом відміни торгів.

2020-02-27 09:34:32

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 лютого 2020 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "Вінницяоблпаливо" 282 000,00
UAH
280 350,00
UAH
Документи
ТОВ АНДИС 308 280,00
UAH
280 980,00
UAH
Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 09:14
Електронний підпис
14 лютого 2020 09:12
ФАЙЛ 8.pdf
14 лютого 2020 09:12
ФАЙЛ 7.pdf
14 лютого 2020 09:12
ФАЙЛ 6.pdf
14 лютого 2020 09:12
ФАЙЛ 5.pdf
14 лютого 2020 09:12
Додаток да файлу 4.pdf
14 лютого 2020 09:12
ФАЙЛ 4.rar
14 лютого 2020 09:12
ФАЙЛ 3.pdf
14 лютого 2020 09:12
ФАЙЛ 2.pdf
14 лютого 2020 09:12
ФАЙЛ 1.pdf

Публічні документи

13 лютого 2020 11:09
Статут для тендера 2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Вінницяоблпаливо"

ТОВ АНДИС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Вінницяоблпаливо"
#01880670
Очікує рішення 280 350,00
UAH
17 лютого 2020 14:15

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 17 лютого 2020 17:33
Коментар щодо відміни: перевищення розміру забезпечення тендерної пропозиції згідно тендерної документації розділ III п.2
Документи:
17 лютого 2020 17:32
протокол