Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальний центр соціального обслуговування Бершадського району |
Код ЄДРПОУ: | 20106315 |
Місцезнаходження: | 24400, Україна , Вінницька обл., місто Бершадь, вулиця Героїв України будинок 11 |
Контактна особа: |
Революк Олег Васильович +380962303470 tc_bershad@mail.ru |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 січня 2020 12:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2020 12:38 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2020 12:38 |
Початок аукціону: | 17 лютого 2020 13:54 |
Очікувана вартість: | 308 302,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,52% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | вугілля кам’яне АМ13-25,ДГ13-100,ДГЖАКОМ 13-100 | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2020 12:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2020 12:34 |
Тендерна_документацiя .docx | |
28 січня 2020 12:34 |
Додаток_5 (4).docx | |
28 січня 2020 12:34 |
Додаток_4 docx | |
28 січня 2020 12:34 |
Додаток_3 .docx | |
28 січня 2020 12:34 |
Додаток_2 .docx | |
28 січня 2020 12:34 |
Додаток_1 .docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-17-000019 ● 1846e58c59b54442819e8d3c8e433820
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 лютого 2020 15:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.02.2020 №7
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 17.02.2020 №7
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2020-01-28-000527-b 28.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-17 15:38:55
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля кам’яного АМ13-25, ДГ13-100, ДГЖАКОМ 13-100 інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-01-28-000527-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Чому розмір забезпечення згідно оголошення про проведення відкритих торгів перевищує 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-17 15:44:00
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля кам’яного АМ13-25, ДГ13-100, ДГЖАКОМ 13-100 інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-01-28-000527-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Чому розмір забезпечення згідно оголошення про проведення відкритих торгів перевищує 3 відсотка очікуваної вартості закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-02-17 17:26:43
Пояснення з власної ініціативи
Тендерним комітетом прийнято рішення про відміну відкритих торгів в зв’язку з помилкою в тендерній документації розділ III п.2 щодо збільшеного розміру тендерного забезпечення .
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунено ,відміна торгів.
2020-02-27 08:45:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Замовником усунуто порушення, шляхом відміни торгів.
2020-02-27 09:34:32
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "Вінницяоблпаливо" #01880670 |
Очікує рішення |
280 350,00
UAH
|
17 лютого 2020 14:15
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 17 лютого 2020 17:33 |
Коментар щодо відміни: | перевищення розміру забезпечення тендерної пропозиції згідно тендерної документації розділ III п.2 |
17 лютого 2020 17:32
|
протокол |