Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сонячна енергія (фотоелектричні сонячні модулі), придбання та встановлення сонячної електростанції з монтажем та пусконаладкою на місці її безпосередньої експлуатації ДК 021:2015: 09331000-8
Очікувана вартість
5 927 653,50 UAH
UA-2024-10-16-006564-a ● eb87ac44f7b04511aa321a1c1a76d842
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Великоолександрівська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 26348568 |
Місцезнаходження: | 74100, Україна , Херсонська обл., смт Велика Олександрівка, вулиця Свободи,161 |
Контактна особа: |
Мельніченко Олександр Георгійович +380976946267 79gam_m@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2024 12:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 жовтня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 24 жовтня 2024 11:44 |
Початок аукціону: | 24 жовтня 2024 11:44 |
Очікувана вартість: | 5 927 653,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 59 276,54 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09330000-1: Сонячна енергія
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Допускається подання документів у складі тендерної пропозиції іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів на українську мову. Переклад документів повинен бути завірений, організацією, яка здійснювала переклад. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо. Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 комплект
Сонячна енергія (фотоелектричні сонячні модулі), придбання та встановлення сонячної електростанції з монтажем та пусконаладкою на місці її безпосередньої експлуатації ДК 021:2015: 09331000-8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74100, Україна, Херсонська область, місце встановлення на земельних ділянках, за межами населеного пункту Велика Олександрівка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2025
ДК 021:2015: 09330000-1 — Сонячна енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок по Договору здійснюється за фактом поставки товару та виконанням усіх робіт по встановленню та пусконаладці. Після підписання Замовником усіх необхідних документів, до 30 календарних днів. Джерело фінансування закупівлі - Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок підтримки ЮНІСЕФ. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 жовтня 2024 12:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 жовтня 2024 12:46 |
Додаток 1 до тендерної документації.doc | |
16 жовтня 2024 12:46 |
Додаток 2 до тендерної документації.doc | |
16 жовтня 2024 12:46 |
Додаток 3 до тендерної документації.doc | |
16 жовтня 2024 12:46 |
Додаток 4 до тендерної документації.doc | |
16 жовтня 2024 12:46 |
Додаток 5 до тендерної документації.doc | |
16 жовтня 2024 12:46 |
Додаток 6 до тендерної документації.doc | |
16 жовтня 2024 12:46 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо оплати
Дата подання: 18 жовтня 2024 11:46
Дата відповіді: 21 жовтня 2024 10:36
Доброго дня, шановний Замовнику! Підкажіть, будь ласка, як буде відбуватися оплата за виконані роботи? Підрядник повинен виконати весь об'єм робіт по всіх земельних ділянках, запустити всі встановлені станції і тоді підписується акт та по ньому проводиться оплата?
Чи можливе поетапне виконання робіт? Наприклад, встановлено і запущено кілька станцій, підписано акт та проведено оплату. Згодом доробляються решта, підписується акт, проводиться решта оплати?
Також дозвольте звернути Вашу увагу на те, що в запропонованому проекті договору відповідальність у розділі 9 передбачена лише для Постачальника. Для Замовника немає жодної відповідальності за порушення строків оплати. Тобто, складається ситуація, за якої ми, як Постачальник, маємо Вам поставити товар та запустити його в роботу на майже 6000 000 млн. грн, і не маємо в договорі жодних гарантій про те, що Ви, як Замовник, вчасно виконаєте свої зобов'язання. Тому, прошу доповнити проект договору конкретною умовою про відповідальність Замовника за прострочення оплати із значенням розміру штрафних санкцій. Це важливо для забезпечення принципу пропорційності у господарському зобов'язанні.
На даний час в країні триває війна, і ми, як Учасник, погоджуємося на умови післяплати. Тобто, вкладаємо у цей проект власні кошти, але не розуміємо, чи наявні кошти у Вас, як в Змовника. Чи вони надійдуть Вам пізніше і чи взагалі надійдуть. Але, чи не виникне ситуації, що ми Виконаємо свої зобов'язання, а Вам кошти не надійдуть. Саме для цього ми просимо внести міни до договру та включити до нього умову про відповідальність Замовника.
Дякуємо за розуміння та надіємося на співпрацю.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення. Замовник повідомляє, що Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 встановлює порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до вимог п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цієї Постанови та інформаційних листів МЕРІТУ, та своєчасно розміщена у відповідності до вимог пункту 24 Особливостей. Слід звернути увагу на те, що предметом закупівлі є товар. Невід’ємною частиною затвердженої тендерної документації є зокрема, але не виключно додаток №6 до тендерної документації «Проєкт Договору» в якому викладено, що строк поставки Товару (та його встановлення) – до 30.04.2025 року (включно) з правом дострокового виконання зобов’язань за Договором. Положення розділу 6 «Проведення розрахунків за Товар» чітко наводять наступні умови, зокрема, всі платежі за Договором здійснюються Дитячим фондом Організації Об‘єднаних Націй (ЮНІСЕФ) у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті на поточний рахунок Підрядника та здійснення попередньої оплати не передбачається. Розрахунок по Договору здійснюється за фактом поставки товару та виконанням усіх робіт по встановленню та пусконаладці. Після підписання Замовником усіх необхідних документів, до 30 календарних днів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 жовтня 2024 12:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРАЇНА-ПАРК" |
5 720 682,00
UAH з ПДВ
|
5 720 682,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
АСОЦІАЦІЯ "ЦЕНТР ВПРОВАДЖЕННЯ ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧИХ ТА ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ" |
5 801 400,00
UAH з ПДВ
|
5 742 122,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП СЕРГІЄНКО ГАННА ВІКТОРІВНА |
5 816 580,00
UAH з ПДВ
|
5 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КРАЇНА-ПАРК" #42835920 |
Відхилено |
5 720 682,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2024 13:22
|
АСОЦІАЦІЯ "ЦЕНТР ВПРОВАДЖЕННЯ ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧИХ ТА ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ" #34563345 |
Відхилено |
5 742 122,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2024 15:36
|
ФОП СЕРГІЄНКО ГАННА ВІКТОРІВНА #2916902920 |
Відхилено |
5 750 000,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2024 12:01
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій