Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління будівництва Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39612276 |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , Київська обл., Київ, Просп. Голосіївський, буд. 42. |
Контактна особа: |
Олійник Вадим Дмитрович 380442598219 arhitektyra.gol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2021 17:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2021 14:26 |
Очікувана вартість: | 1 926 087,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 630,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2021 17:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2021 17:41 |
Договір підряду_К.Р. 2021.docx | |
25 лютого 2021 17:40 |
Примірна тендерна документація харчоблок ЗНЗ № 236 вул. А. Заболотного, 144..pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-05-000010 ● 3f19925f7149484f80a904a274c7797d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 липня 2021 11:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.07.2021 № 401
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
02.07.2021 № 401
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2021-02-25-007596-b 25.02.2021
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-08 09:45:13
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі предметом якої є капітальний ремонт харчоблоку загальноосвітнього навчального закладу №236, за адресою вулиця Заболотного Академіка, 144 у Голосіївському районі міста Києва (ДК 021:2015 – 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація), замовником якої є Управління будівництва Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-25-007596-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Управлінням будівництва Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-09 16:32:08
Пояснення
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні підстав та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Управління будівництва Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації, повідомляє очікувана вартість та об'єми були визначені відповідно до Рішення Київської міської ради від 24.12.2020 № 24/24 Про бюджет міста Києва на 2021 рік, Розпорядження від 28.01.2021 року № 101 Виконавчого органу київської міської ради Про програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021 – 2023 роки, Розпорядження від 08.02.2021 рік № 49 Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансується в 2021 році за рахунок бюджетних коштів по Голосіївській районній в місті Києві державній адміністрації та враховуючи середньо-ринкову вартість даних робіт.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII)
Оскарження в суді
Опис: | Відповідно до Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, Держаудитслужба є центральним органом виконавчої влади, який реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Згідно з пп. 3 п. 3 вказаного Положення основними завданнями Держаудитслужби є здійснення державного фінансового контролю, спрямованого на оцінку ефективного, законного, цільового, результативного використання та збереження державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, досягнення економії бюджетних коштів. Втручання органу державного фінансового контролю в публічні закупівлі є виправданим у разі, якщо виявлене порушення має негативний вплив для бюджету (зайве витрачання бюджетних коштів). Статтею 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачено права органу державного фінансового контролю, зокрема, пред’являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов’язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства. Варто зазначити, що ані вказаним Законом, ані іншими нормативно-правовими актами безпосередньо не встановлено право органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів. Відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї зі сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору в повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є, відповідно, розірваним або зміненим. Звертаємо Вашу увагу, що Конституційний Суд України у Рішенні від 25.01.2012 р. № 3-рп/2012 (справа № 1-11/2012) зазначив, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який, серед іншого, означає, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Додержання принципу пропорційності означає необхідність дотримання балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване відповідне рішення (ст. 2 КАС України). Розірвання укладеного договору про закупівлю, предметом якого є постачання товарів, надання послуг або виконання робіт, може призвести до зриву процесу забезпечення відповідними товарами, послугами, виконанням робіт, що є неприйнятним та неприпустимим з огляду на необхідність додержання прав та інтересів громадян. Висновок аудиторів щодо припинення господарських зобов’язань за договором не відповідає критерію пропорційності, оскільки вимога розірвати договір, який сумлінно виконується сторонами, може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб’єктів — сторін договору |
Дата публікації: | 30 липня 2021 |
Документи:
30 липня 2021 09:51
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2021 14:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ІНБУД-ХХ1 |
1 590 666,00
UAH з ПДВ
|
1 590 666,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БІГМА." |
1 924 647,50
UAH з ПДВ
|
1 924 647,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "МАРМУР,ГРАНІТ,АГЛОМЕРАТ" |
1 926 044,47
UAH з ПДВ
|
1 926 044,47
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ІНБУД-ХХ1 #30310563 |
Відхилено |
1 590 666,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2021 11:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 березня 2021 16:58
|
ТОВ "БІГМА." #43448912 |
Переможець |
1 924 647,50
UAH з ПДВ
|
23 березня 2021 12:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 14:02
|
Д.у. №2 від 28.12.2021 до договору №40 від 09.04.2021.pdf | укладений |
28 грудня 2021 13:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 квітня 2021 14:14
|
Д.у. № 1 від 23.04.2021 до Договору № 40 від 09.04.2021..pdf | зміни до договору |
23 квітня 2021 14:14
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2021 17:32
|
Договір підряду № 40 від 09.04.2021..pdf | укладений |
09 квітня 2021 17:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В результаті проходження експертизи сума зменшилась. |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |