Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б Д 1.1.-1:2013: Капітальний ремонт об’єкту благоустрою – скверу МЦ «Романтика» в м. Суми - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
Очікувана вартість
17 033 136,00 UAH
UA-2020-08-10-003543-b ● eb81e2cd9e6e4e54bb275ae407004d1e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24013674 |
Місцезнаходження: | 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21 |
Контактна особа: |
Наталя Чугай Миколаївна 380542700595 dim@smr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 серпня 2020 16:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2020 13:35 |
Очікувана вартість: | 17 033 136,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 85 165,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Оголошення
про проведення відкритих торгів по предмету закупівлі ДСТУ Б Д 1.1.-1:2013: Капітальний ремонт об’єкту благоустрою – скверу МЦ «Романтика» в м. Суми - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21;
2. Назва предмету закупівлі: ДСТУ Б Д 1.1.-1:2013: Капітальний ремонт об’єкту благоустрою – скверу МЦ «Романтика» в м. Суми - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
3. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: сквер МЦ «Романтика» в м. Суми з першочерговим виконанням робіт по благоустрою вхідної групи до МЦ «Романтика» на території від вул. Троїцької до перехрестя з просп. Тараса Шевченка (обсяг виконання робіт детально викладений в додатку 3 до тендерної документації).
4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 17 033 136,00 грн. (з ПДВ) (ціна робіт до виконання у межах фінансування на 2020 рік 4 760 000,00 грн.).
5. Строк виконання робіт (надання послуг): до 18.12.2020 з правом передчасного виконання.
6. Кінцевий строк подання пропозицій: 26.08.2020 р. до 00 год. за Київським часом.
7.Умови оплати: Розрахунки проводяться шляхом:
- оплати Замовником після підписання Сторонами "Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат" по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форма №КБ-2в протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.
- Замовник здійснює по мірі надходження коштів з міського бюджету проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» по формі №КБ-2в, у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік, передбачених графіком фінансування (Додаток №__).
- Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах 95 відсотків договірної ціни.
- Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються протягом 30-ти робочих днів після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті.
8.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається.
10. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 85 165,68 грн. (0,5%).
Розгорнути
Згорнути
про проведення відкритих торгів по предмету закупівлі ДСТУ Б Д 1.1.-1:2013: Капітальний ремонт об’єкту благоустрою – скверу МЦ «Романтика» в м. Суми - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21;
2. Назва предмету закупівлі: ДСТУ Б Д 1.1.-1:2013: Капітальний ремонт об’єкту благоустрою – скверу МЦ «Романтика» в м. Суми - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
3. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: сквер МЦ «Романтика» в м. Суми з першочерговим виконанням робіт по благоустрою вхідної групи до МЦ «Романтика» на території від вул. Троїцької до перехрестя з просп. Тараса Шевченка (обсяг виконання робіт детально викладений в додатку 3 до тендерної документації).
4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 17 033 136,00 грн. (з ПДВ) (ціна робіт до виконання у межах фінансування на 2020 рік 4 760 000,00 грн.).
5. Строк виконання робіт (надання послуг): до 18.12.2020 з правом передчасного виконання.
6. Кінцевий строк подання пропозицій: 26.08.2020 р. до 00 год. за Київським часом.
7.Умови оплати: Розрахунки проводяться шляхом:
- оплати Замовником після підписання Сторонами "Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат" по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форма №КБ-2в протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.
- Замовник здійснює по мірі надходження коштів з міського бюджету проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» по формі №КБ-2в, у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік, передбачених графіком фінансування (Додаток №__).
- Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах 95 відсотків договірної ціни.
- Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються протягом 30-ти робочих днів після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті.
8.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається.
10. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 85 165,68 грн. (0,5%).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д 1.1.-1:2013: Капітальний ремонт об’єкту благоустрою – скверу МЦ «Романтика» в м. Суми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 29 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 серпня 2020 16:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 серпня 2020 16:10 |
відомість тротуарів, доріжок та майданчиків.JPG | |
10 серпня 2020 16:05 |
Оголошення.docx | |
10 серпня 2020 16:05 |
Загальний вид урни для сміття.pdf | |
10 серпня 2020 16:05 |
Загальний вид лавки.pdf | |
10 серпня 2020 16:04 |
Відомість тротуарів, доріжок та майданчиків.pdf | |
10 серпня 2020 16:04 |
Додаток 6.docx | |
10 серпня 2020 16:04 |
Додаток 5.docx | |
10 серпня 2020 16:04 |
Додаток №4 Проект договору.docx | |
10 серпня 2020 16:04 |
Додаток 3.docx | |
10 серпня 2020 16:03 |
Додаток 2.docx | |
10 серпня 2020 16:03 |
Додаток 1.docx | |
10 серпня 2020 16:03 |
Тендерна документація.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Калашніков Сергій Анатолійович #3074612790 |
Переможець |
13 990 092,00
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2020 11:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2021 15:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2021 15:36
|
Додаткова угода №6_0001.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2021 15:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 листопада 2020 14:02
|
Додаток №2 ч.2_0001.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2020 14:01
|
Додаток №2 ч.1_0001.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2020 14:01
|
Додаткова угода №2_0001.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2020 14:01
|
Додаток №4_0001.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2020 14:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 жовтня 2020 11:39
|
Додаток №1-2_0001.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2020 11:38
|
Додаток №1-3_0001.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2020 11:38
|
Додаток №2_0001.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2020 11:38
|
Додаток №1-1_0001.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2020 11:38
|
Додаткова угода №1_0001.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2020 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2020 13:27
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2020 13:26
|
Додаток №1_0001.pdf | укладений |
10 вересня 2020 13:24
|
Додаток №2_0001.pdf | укладений |
10 вересня 2020 13:24
|
Додаток №3_0001.pdf | укладений |
10 вересня 2020 13:24
|
Додаток №4_0001.pdf | укладений |
10 вересня 2020 13:24
|
Договір №641-б_0001.pdf | укладений |
10 вересня 2020 13:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зміною системи оподаткування Підрядника, Сторони домовилися внести зміни до Договору, а саме: зменшити суму фінансування на 2020 рік на 2 280 000 (два мільйони двісті вісімдесят тисяч) грн. 00 коп., без ПДВ та збільшити суму фінансування на 2020 рік на 2 280 000 (два мільйони двісті вісімдесят тисяч) грн. 00 коп. з ПДВ – 380 000 (триста вісімдесят тисяч) грн. 00 коп. та викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції:«3.1. Ціна цього Договору (договірна ціна, додаток №1 до Договору) визначена на основі тендерної пропозиції і становить 13 990 092 (тринадцять мільйонів дев’ятсот дев’яносто тисяч дев’яносто дві) грн. 00 коп., в т.ч. ПДВ – 1 918 348 (один мільйон дев’ятсот вісімнадцять тисяч триста сорок вісім) грн. 67 коп. В тому числі сума 2 480 000 (два мільйони чотириста вісімдесят тисяч) грн. 00 коп. без ПДВ та сума 11 510 092 (одинадцять мільйонів п’ятсот десять тисяч дев’яносто дві) грн. 00 коп. з ПДВ - 1 918 348 (один мільйон дев’ятсот вісімнадцять тисяч триста сорок вісім) грн. 67 коп. Сума фінансування на 2020 рік (договірна ціна, додаток №2 до Договору) становить 4 760 000 (чотири мільйони сімсот шістдесят тисяч) грн. 00 коп., в т.ч. ПДВ – 380 000 (триста вісімдесят тисяч) 00 коп.В тому числі сума 2 480 000 (два мільйони чотириста вісімдесят тисяч) грн. 00 коп. без ПДВ та сума 2 280 000 (два мільйони двісті вісімдесят тисяч) грн. 00 коп. з ПДВ – 380 000 (триста вісімдесят тисяч) грн. 00 коп.» Викласти Додатки №1 та №2 до Договору в новій редакції . |
Номер договору про закупівлю: | 641-б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 641-б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв"язку із зменшенням фінансування за Договором №641-б від 10.09.2020 р. ціна Договору зменшена на 2 181 698 грн. 80 коп. та становить 11 808 393 грн. 20 коп. |
Номер договору про закупівлю: | 641-б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 06 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |