Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИНОГРАДІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04053677 |
Місцезнаходження: | 90300, Україна , Закарпатська обл., м. Виноградів, ПЛОЩА МИРУ, 5 |
Контактна особа: |
Мар'яна Кіш +380977548731 3013208769@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 вересня 2023 14:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 жовтня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 04 жовтня 2023 12:16 |
Початок аукціону: | 04 жовтня 2023 12:16 |
Очікувана вартість: | 6 976 387,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 881,94 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії (далі — банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі — Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) та відповідно до Форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 11 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897). Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом завіреним печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить – 104 645 грн. 80 коп. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 104645.8 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 10-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 вересня 2023 16:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 вересня 2023 16:18 |
Оголошення-Станційна.docx | |
26 вересня 2023 16:18 |
Додаток _1 кваліф. критерії..docx | |
26 вересня 2023 16:18 |
Додаток 4 Тендерна пропозиція.docx | |
26 вересня 2023 16:18 |
Тендерна документація за Особливостями.docx | |
26 вересня 2023 16:18 |
Додаток 3 Проєкт договору.doc | |
26 вересня 2023 16:18 |
Додаток 5 Лист згода.docx | |
26 вересня 2023 16:18 |
Додаток 2 ТЕХ ЗАВДАННЯ.docx |
26 вересня 2023 16:19 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 вересня 2023 16:18 |
Оголошення-Станційна.docx
|
|||
26 вересня 2023 16:18 |
Додаток _1 кваліф. критерії..docx
|
|||
26 вересня 2023 16:18 |
Додаток 4 Тендерна пропозиція.docx
|
|||
26 вересня 2023 16:18 |
Тендерна документація за Особливостями.docx
|
|||
26 вересня 2023 16:18 |
Додаток 3 Проєкт договору.doc
|
|||
26 вересня 2023 16:18 |
Додаток 5 Лист згода.docx
|
|||
26 вересня 2023 16:18 |
Додаток 2 ТЕХ ЗАВДАННЯ.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-01-000078 ● 0b564ef71b7e40609d06446020af9bc1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2023 18:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.11.20233 № 73-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 01.11.2023 № 73-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-09-26-008812-a 26.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-02 12:15:09
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт тротуару по вулиці Станційна у м. Виноградів ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-09-26-008812-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – «Особливості здійснення публічних закупівель»), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-03 14:27:05
Відповідь Замовника!
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 01.11.2023 р. UA-M-2023-11-01-000078) процедури закупівлі робіт - Капітальний ремонт тротуару по вулиці Станційна у м. Виноградів ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь з очікуваною вартістю 6 976 387 грн. з ПДВ, що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA -2023-09-26-008812- a, повідомляємо наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі: зведеного кошторисного розрахунку робочого проекту затвердженим ДП «Укрдіпродор»; Додатком 2.1 до рішення 25-ої сесії Виноградівської міської ради восьмого скликання від 31.07.2023 року №1663, та рішенням виконавчого комітету Виноградівської міської ради Закарпатської області за № 269 від 12.09.2023 року «Про затвердження проекту будівництва «Капітальний ремонт тротуару по вулиці Станційна у м. Виноградів» виконаної Закарпатським ВКП «Укрдіпродор», на котру 26.06.2023 року отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду проєктної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт тротуару по вулиці Станційна у м. Виноградів». Експертиза проведена ТОВ «Будівельний консалтинг та Експертиза» 26.06.2023 року, експертний звіт за № 07/0190/23.
Додатки:
- Довідка міського голови Виноградівської міської ради;
- Додаток 2.1 до рішення 25-ої сесії Виноградівської міської ради восьмого скликання від 31.07.2023 року №1663;
- рішення виконавчого комітету Виноградівської міської ради Закарпатської області ;
- експертний звіт за №07/0190/23 від 26.06.2023 року;
- обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- зведений кошторисний розрахунок.
Одночасно надаємо посилання на сторінку веб-сайту Виноградівської міської ради https://vin-rada.gov.ua/ та на конкретне обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі https://docs.google.com/document/d/1O8uMJ5t8vl2Mc89fjGSSZ3NXSX5r0FqA/edit
- Довідка міського голови.pdf
- Додаток 2.1 до рішення 25-ої сесії Виноградівської м р восьмого скликання від 31.07.2023 № 1663.pdf
- Рішення виконавчого комітету Виноградівської міської ради.pdf
- Експертний звіт.pdf
- Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.pdf
- Зведений кошторис.pdf
Надання інформації про усунення порушення замовником
Уважно вивчивши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-26-008812-a Виноградівської міської ради (надалі - Замовник) повідомляємо наступне: Замовником проаналізовано та прийнято до уваги його висновки щодо недопущення виявленого порушення в подальшому, тому було проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою (-ими) особою (особами) з детального вивчення законодавства у сфері публічних закупівель, яке регулює порушене питання у висновку, для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому буде здійснено навчання (підвищення кваліфікації) уповноваженої (-их) особи (осіб) Замовника. Дякуємо Вам, за проведений Моніторинг !
2023-11-30 15:10:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інше порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 жовтня 2023 12:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "МЕЛЕГАНИЧ ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" |
5 825 757,00
UAH з ПДВ
|
5 790 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТЗОВ "ІРБУДТРАНС" |
6 582 385,00
UAH з ПДВ
|
5 825 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "МЕЛЕГАНИЧ ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" #3664804230 |
Переможець |
5 790 000,00
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2023 11:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 вересня 2024 13:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 травня 2024 09:55
|
Додаткова угода №3 із додатками.pdf | зміни до договору |
15 травня 2024 09:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 березня 2024 13:51
|
Додаткова угода 2 з додатками.pdf | зміни до договору |
15 березня 2024 13:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2023 15:25
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2023 14:55
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2023 13:34
|
Договір з додатками.pdf | укладений |
18 жовтня 2023 13:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 285 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 285 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 285 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |