Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04013962 |
Місцезнаходження: | 54030, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Велика Морська, 42 |
Контактна особа: |
Лук'яненко Артем Володимирович +380512379436 artemlukianenko98626@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 листопада 2020 18:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 23 листопада 2020 14:02 |
Очікувана вартість: | 11 743 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 117 430,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені як українською, так і російською мовами, а у разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською чи російською мовами. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник може надавати підряднику аванс в розмірі не більше 30 % вартості річного обсягу робіт (на виконання робіт, поставку продукції - обладнання, надання послуг в будівництві. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів та інших матеріально-технічних ресурсів протягом трьох місяців після одержання авансу, що буде підтверджено примірними формами КБ-2в ««Акт приймання виконаних будівельних робіт», КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», М-15 «Акт про прийняття устаткування», але не пізніше 31 грудня поточного року. | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість, якими є примірні форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 листопада 2020 18:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 листопада 2020 18:04 |
ТД Амбулаторія, с.Мостове.docx | |
04 листопада 2020 18:04 |
Додаток 4 (Технічна специфікація).rar |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-17-000007 ● 47acbac3595a49d0801d8797b0302d4d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2021 13:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
16.06.2021 № 396
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 16.06.2021 № 396.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2020-11-04-011814-c 04.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-25 13:59:09
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини у с. Мостове, Доманівського району, Миколаївської області» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-11-04-011814-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
Замовником при проведенні процедури закупівлі по предмету «Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини у с. Мостове, Доманівського району, Миколаївської області» в Інструкції з підготовки тендерної пропозиції (Розділ ІІІ тендерної документації та Додаток 1 до тендерної документації) зазначено, що учасник процедури закупівлі повинен надати документально підтверджену інформацію про відповідність кваліфікаційним критеріям.
Так, у п.п1.1 пункту 1 кваліфікаційні критерії про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (Додаток 1 до тендерної документації) Замовник вимагає довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування.
На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном.
В разі залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права такого субпідрядника/ співвиконавця володіння/користування/власності відповідним майном.
До довідки включаються всі машини, механізми, обладнання та устаткування, що будуть використовуватися при виконанні робіт за предметом закупівлі.
В підтвердження наявності власних машин, механізмів та техніки, учасник в складі тендерної пропозиції надає скан-копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (машин та механізмів), крім засобів малої механізації.
Для підтвердження правових підстав щодо наявності орендованого обладнання, машин та механізмів, учасник надає у складі тендерної пропозиції відповідні документи:
- скан-копію(ї) договору(ів) оренди з усіма додатками, передбаченими договором(ами);
- скан-копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів на орендовані машини та механізми, крім засобів малої механізації.
Учасником-переможцем ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА СПОРУДА» якого визнано переможцем процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування в якій зазначено: Бульдозер, ДЗ-171, 10366МК; Бульдозер, ДЗ-606, 10368МК; Вантажний автопідйомник АГП на базі ЗИЛ 4314-12 відповідно до Договору надання послуг 1229/07УММ від 24.02.2020.
Проте, вищезазначений договір відсутній у тендерній пропозиції учасника-переможця. Учасником-переможцем у складі тендерної пропозиції надано ДОВГОСТРОКОВИЙ ДОГОВІР 1229/02УММ про надання послуг машинами та механізмами від 24.02.2020, проте, вищезазначена техніка відсутня у вказаному договорі.
Поряд з цим, Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА СПОРУДА», в протоколі розгляду тендерних пропозицій від 26.11.2020 № 1 не зазначені вказані невідповідності вимогам Тендерної документації.
Частиною шістнадцятою статті 29 Закону передбачено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Також, відповідно до частини дев’ятої статті 26 Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 години з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію, чому Вами не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА СПОРУДА» та не розглянуто тендерну пропозицію з урахуванням виправлених або не виправлених невідповідностей, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Для виконання зобов'язань Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує до ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА СПОРУДА» направлене письмлове звернення щодо розірвання договору укладеного за результатами тендеру
2021-07-16 20:47:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення норм частини шістнадцятої статті 29 Закону в частині не надання учаснику можливості виправити наведені вище невідповідності та розглядати тендерні пропозиції з урахуванням виправлених або не виправлених невідповідностей, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 листопада 2020 14:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА СПОРУДА" |
11 155 850,00
UAH з ПДВ
|
11 155 850,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЄРОН УКРАЇНА" |
11 616 310,85
UAH з ПДВ
|
11 616 310,85
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА СПОРУДА" #42147844 |
Переможець |
11 155 850,00
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2020 19:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2023 08:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2021 16:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2021 15:41
|
Д.у.7 Д.61-20 амбулатория Мостове Споруда.FR12.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2021 15:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 липня 2021 10:20
|
Д.у. 6 Д. 61-20амбулатория Мостовое Спорудв.FR12.pdf | зміни до договору |
12 липня 2021 10:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 травня 2021 12:34
|
Д.у. 5 Д. 61-20 Мостове амбулатория.FR12.pdf | зміни до договору |
26 травня 2021 12:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 травня 2021 10:38
|
Д.у.4 Д. 61-20 амбулатория Мостове Споруда.FR12.pdf | зміни до договору |
06 травня 2021 10:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 квітня 2021 11:44
|
Д.у. 3 Д.61-20 Мостове Споруда.FR12.pdf | зміни до договору |
09 квітня 2021 11:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2020 19:58
|
Д.у. 1 Д.61-20 Мостове.FR12.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2020 19:58
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2020 19:53
|
Д 61-20 амбулатория Мостове .FR12.pdf | укладений |
14 грудня 2020 19:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань щодо виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до розпорядження голови Миколаївської обласної державної адміністрації від 05.03.2021 №106-р "Про припинення юридичної особи публічного права - управління капітального будівництва облдержадміністрації" сторони домовились викласти дані замовника в новій редакції та продовжити строк дії договору про закупівлю та строк виконання зобов'язань щодо виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни в п.3.2 Розділу 3 та п 9.1 розділу 9 |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни в п 3.2. розділу 3 та п.9.1. розділу 9 |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни в п.3.2. Розділу 3 п.9.1. Розділу 9 |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни в п 3.2. розділу 3 та п.9.1. розділу 9 |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни в п 3.2. розділу 3 та п.9.1. розділу 9 |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
6 696 768,19
UAH (в тому числі ПДВ 1 064 178,52 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Згідно листа товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна фірма Споруда» від 01.08. 2023 No 8, про припинення діяльності, Відповідно до статті 651 Цивільного Кодексу України сторони дійшли взаємної згоди цією угодою достроково припинити (розірвати) дію договору No 61 від 10.12.2020. Сторони підтверджують відсутність будь-яких претензій одна до одної, пов’язаних з виконанням договору. |