Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція будівлі колишнього СТО у м. Чорнобиль, вул. Нова 1-А, Київська область, зона відчуження» (ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
3 800 000,00 UAH
UA-2021-08-18-014357-a ● eb4d9d646d02438b9c9222f02c5cbfc6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Центр організаційно-технічного і інформаційного забезпечення управління зоною відчуження" |
Код ЄДРПОУ: | 38770852 |
Вебсайт: | https://cotiz.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 07270, Україна , Київська обл., Чорнобиль, Вул. Карла Лібкнехта, 10 |
Контактна особа: |
Козленко Дмитро Миколайович +380459352850 kozlenko.d@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 серпня 2021 19:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 вересня 2021 21:00 |
Початок аукціону: | 08 вересня 2021 13:59 |
Очікувана вартість: | 3 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція будівлі колишнього СТО у м. Чорнобиль, вул. Нова 1-А, Київська область, зона відчуження» (ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07270, Україна, Київська область, Чорнобиль, ВУЛИЦЯ Нова 1а,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок за фактично виконані Роботи здійснюється протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту здачі-приймання виконаних робіт. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 серпня 2021 19:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 серпня 2021 19:07 |
3. Додаток 3 договір хаб 30.08.2021 ЗМІНИ.doc | |
30 серпня 2021 19:07 |
2. Додаток_2_Завдання_на_проектування_хаб_30.08.2021 ЗМІНИ.doc | |
30 серпня 2021 19:07 |
1. _Додаток_1_Перелік_документів 30.08.2021 ЗМІНИ.doc | |
30 серпня 2021 19:07 |
0. ТД Хаб 30.08.2021 ЗМІНИ.doc | |
30 серпня 2021 19:07 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН до ТД (ХАБ) 30.08.2021 ЗМІНИ.docx | |
30 серпня 2021 19:07 |
5. Додаток_5_Форма_тендерноі__пропозиції 30.08.2021 ЗМІНИ.doc | |
30 серпня 2021 19:07 |
4_Додаток_4_ГАРАНТІИ_НИИ__ЛИСТ_ЩОДО_ВИКОНАННЯ_ЗОБОВЯЗАНЬ 30.08.2021 ЗМІНИ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вишукування
Дата подання: 23 серпня 2021 21:48
Дата відповіді: 25 серпня 2021 13:25
Для здійснення розрахунку вартості Робіт відповідно до чинних норм і стандартів та вимог Додатку №3, просимо надати інформацію про: 1) будівельний об'єм об'єкту обстеження; 2) розміри території на якій необхідно виконати інженерно-геодезичні вишукування 1:500 та 1:1000; 3) інформацію про завдання на інженерно-геологічні вишукування (кількість свердловин їх глибина та кількість шурфів).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) будівельний об'єм об'єкту обстеження - орієнтовний будівельний об'єм об'єкту становить 28104м3;
2) розміри території на якій необхідно виконати інженерно-геодезичні вишукування 1:500 та 1:1000 - до 8 000м2
3) інформацію про завдання на інженерно-геологічні вишукування (кількість свердловин їх глибина та кількість шурфів) - інженерно -геологічні вишукування необхідно виконати відповідно до вимог ДБН А.2.1-1-2008 (будь - яка проектна документація на будівлю відсутня)
2) розміри території на якій необхідно виконати інженерно-геодезичні вишукування 1:500 та 1:1000 - до 8 000м2
3) інформацію про завдання на інженерно-геологічні вишукування (кількість свердловин їх глибина та кількість шурфів) - інженерно -геологічні вишукування необхідно виконати відповідно до вимог ДБН А.2.1-1-2008 (будь - яка проектна документація на будівлю відсутня)
ГІП/ГАП
Дата подання: 23 серпня 2021 22:36
Дата відповіді: 25 серпня 2021 13:26
Згідно п. 1.1 додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає: "...У зазначенiй довiдцi Учасник обов'язково має зазначити iнформацiю про головного архiтектора проекту, який повинен мати чинний вiдповiдно до реєстру атестованих осiб квалiфiкацiйний сертифiкат та мати досвiд роботи на посадi головного архiтектора проектiв не менше п'яти рокiв, або iнформацiю про головного iнженера проекту, який повинен мати чинний вiдповiдно до реестру атестованих осiб квалiфiкацiйний сертифiкат вiдповiдального виконавця окремих видiв робiт (послуг), пов'язаних зi створенням об'єктiв архiтектури та мати досвiд роботи на посадi головного iнженера проектiв не менше п 'яти рокiв....На зазначеного в довiдцi головного iнженера проекту або головного архiтектора проекту, обов'язково надати сканкопiю з оригiналу трудової книжки (першу сторiнку з прiзвищем працiвника, сторiнки, якi пiдтверджують досвiд роботи на посадi). 1) як бути Учасникам головний інженер проекту яких, згідно трудової працевлаштований на посаді головний інженер? Просимо передбачити в тендерній документації можливість залучення головного інженера проекту, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат але в трудовій зазначено, що посада називається головний інженер. 2) Як бути Учасникам, якщо особа по трудовій пропрацювала 4 роки 4 місяці на посаді головний інженер а далі переведена на посаду директора підприємства але додатково згідно наказу виконує функції головного інженеру проекту на об'єктах, що виконує підприємство (в трудовій голосний інженер 4 роки і 4 місяці а далі ще 1 рік і 10 місяців на посаді директора (станом на сьогодні) аде весь цей час особа є головним інженером проекту та виконує всі необхідні функції. ? Просимо зменшити вимогу щодо того, щоб головний інженер проекту або головний архітектор мали досвід по трудовій 5 років. Звичайно особа має навіть більший досвід але може бути працевлаштована на посаді інженер-проектувальник або, як директор і.т.д і за окремим наказом виконувати функції головного інженера проекту 3) чи може Учасник залучати ГІП/ГАП, який працює за основним місцем роботи на іншому підприємстві на необхідних посадах або посаді головний інженер? Отже, просимо надати роз'яснення та внести відповідні зміни для можливості участі в закупівлі більшої кількості Учасників. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 1.1. Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю робіт з розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція будівлі колишнього СТО у м. Чорнобиль, вул. Нова 1-А, Київська область, зона відчуження», Замовник, для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника, вимагає підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Згідно статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація.
У зв’язку із наведеним, повідомляємо, що вимога передбачена пункту 1.1. Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю робіт з розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція будівлі колишнього СТО у м. Чорнобиль, вул. Нова 1-А, Київська область, зона відчуження», встановлена на підставі статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація.
У зв’язку із наведеним, повідомляємо, що вимога передбачена пункту 1.1. Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю робіт з розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція будівлі колишнього СТО у м. Чорнобиль, вул. Нова 1-А, Київська область, зона відчуження», встановлена на підставі статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відгук
Дата подання: 23 серпня 2021 22:43
Дата відповіді: 25 серпня 2021 13:27
Згідно п. 1.3.1 додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає: "...- лист-відгук від Замовника, наданий Учаснику не раніше дати оголошення торгів (лист-відгук повинен містити інформацію щодо якості виконання робіт за аналогічним договором). Листи-відгуки мають бути надані від усіх Замовників, які вказані в довідці. Просимо пояснити навіщо Учаснику брати новий відгук по раніше виконаному договору, якщо у нього вже є відповідний відгук який звичайно ж виданий до дати оголошення торгів. Просимо внести зміни до документації та вилучити вимоги щодо дати видачі відгуку Замовником. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Враховуючи, що чинним законодавством не передбачено форми відгуку, останній складається в довільній формі та має повинен містити інформацію щодо якості виконання робіт за аналогічним договором. Щодо дати видачі відгуку вважаємо за необхідне зазначити наступне.
У випадку, якщо замовник за попередніми договорами не має до виконавця робіт жодних претензій щодо якості, обсягів та строків виконання робіт, він надає підряднику позитивний відгук щодо виконання ним відповідних робіт за раніше укладеним договором. Відповідно, включаючи до тендерної документації вимогу про надання учасником відгуку від замовника, який повинен бути датований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі оголошення про закупівлю, замовник хоче пересвідчитись у тому, що станом на дату видачі такого відгуку, замовник не має жодних претензій до якості виконаних учасником робіт.
З метою уникнення маніпулювання учасниками таким поняттям як «свіжий» або «не свіжий» відгук, замовник чітко зазначив який саме відгук він хоче отримати на підтвердження позитивного досвіду виконання аналогічного договору. Вимога про надання відгуку, датованого не раніше дати оприлюднення на веб-порталі оголошення про закупівлю має на меті отримання замовником максимально актуальної та достовірної інформації.
Враховуючи вищевикладене, вимога в тендерній документації щодо надання відгуку, датованого не раніше дати оприлюднення на веб-порталі оголошення про закупівлю, не є дискримінаційною умовою.
У випадку, якщо замовник за попередніми договорами не має до виконавця робіт жодних претензій щодо якості, обсягів та строків виконання робіт, він надає підряднику позитивний відгук щодо виконання ним відповідних робіт за раніше укладеним договором. Відповідно, включаючи до тендерної документації вимогу про надання учасником відгуку від замовника, який повинен бути датований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі оголошення про закупівлю, замовник хоче пересвідчитись у тому, що станом на дату видачі такого відгуку, замовник не має жодних претензій до якості виконаних учасником робіт.
З метою уникнення маніпулювання учасниками таким поняттям як «свіжий» або «не свіжий» відгук, замовник чітко зазначив який саме відгук він хоче отримати на підтвердження позитивного досвіду виконання аналогічного договору. Вимога про надання відгуку, датованого не раніше дати оприлюднення на веб-порталі оголошення про закупівлю має на меті отримання замовником максимально актуальної та достовірної інформації.
Враховуючи вищевикладене, вимога в тендерній документації щодо надання відгуку, датованого не раніше дати оприлюднення на веб-порталі оголошення про закупівлю, не є дискримінаційною умовою.
Фінансова спроможність
Дата подання: 23 серпня 2021 23:19
Дата відповіді: 25 серпня 2021 13:28
Згідно п. 1.4. додатку 1 Замовник вимагає: "... Надана учасником фiнансова звiтнiсть повинна свiдчити про наявність в Учасника обсягу річного доходу (виручки) за 2020 рік у розмірі не менше очікуваної вартості даної закупівлі." Тобто обсяг річного доходу (виручки) повинен бути 3,8 млн грн.. Просимо надати роз'яснення з якою метою Замовник встановив саме такий великий розмір (ми розуміємо, що Ви маєте право) та що цей показник дасть Замовнику в контексті даної закупівлі? Ви розумієте, що Учасник може заробити 10 мільйонів на будівельно-монтажних роботах та виконати за рік один проект СС2 на 100 тисяч гривень і він відповідає даному показнику але Ви ж закуповуєте роботи з проектування... Якщо компанія працює лише в контексті розробки проектно-кошторисної документації то не так і просто заробити таку суму за рік так, як проекти коштують не так і дорого, як у Вас))) Наша компанія за 2020 рік має Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 1 8421000 грн. Чому ми не можемо прийняти участь у Вашій закупівлі і перемогти, оскільки дана цифра не вливає ні на що, а все інше відповідає вимогам замовника? Ви ж зацікавлені у максимізації кількості Учасників та мінімізації ціни договору?, тому просимо внести зміни до п.1.4 додатку 1 та встановити «..Надана учасником фiнансова звiтнiсть повинна свiдчити про наявність в Учасника обсягу річного доходу (виручки) за 2020 рік у розмірі не менше 40% очікуваної вартості даної закупівлі." 40 відсотків від очікуваної вартості це 1,5 млн. Не багато компаній ( на проектуванні) заробили таку суму за 2020 рік. та і не факт, що роботи згідно Вашої закупівлі будуть коштувати 3,8 млн грн. а не 1,5 млн.!)))) PS За яким кодом рядка Звіту про фінансові результати, Замовник буде визначати обсяг річного доходу (виручки)? Дякуємо за розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно ч.1 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Відповідно п.2 ч.2 ст.22 Закону, тендерна документація, серед іншого, повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно ч.3 ст.16 Закону, у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, звісно, не порушуючи принципів здійснення публічних закупівель.
Пунктом 1.4. додатку 1 до тендерної документації встановлено, серед іншого, необхідність документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується Сканкопiю з оригiналу або копiї «Балансу» та «Звiту про фiнансовi результати» за 2020 рiк з вiдмiткою органу статистики або зi сканованою квитанцiєю, що засвiдчує факт i час отримання та що засвiдчує факт i час приймання вiдповiдного електронного документа контролюючим органом або сканкопiю з оригiналу або копiї фiнансової звiтностi малого пiдприемства або суб’єкта мiкропiдприємництва в складi Балансу (форма № 1-м) i Звiту про фiнансовi результати (форма № 2-м) (або фiнансової звiтностi мiкропiдприємства в складi Балансу ( форма № 1-мс) i Звiту про фiнансовi результати (форма № 2-мс)) за 2020 рiк з вiдмiткою органу статистики або зi сканованою квитанцiєю, що засвідчує факт і час отримання та що засвідчує факт і час приймання відповідного електронного документа контролюючим органом або сканкопiю з оригiналу або копiї податкової декларацiї платника єдиного податку (або податкової декларацiї про майновий стан i доходи) за 2020 рiк з вiдмiткою органу статистики або зi сканованою квитанцiєю, що засвiдчує факт i час отримання та що засвiдчує факт i час приймання вiдповiдного електронного документа контролюючим органом. Для підтвердження відповідності Учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», Надана учасником фiнансова звiтнiсть повинна свiдчити про наявність в Учасника обсягу річного доходу (виручки) за 2020 рік у розмірі не менше очікуваної вартості даної закупівлі.
Зазначена вимога встановлена з метою підтвердження наявності в потенційних учасників фінансової спроможності для реалізації таких великих проектів, яким є предмет закупівлі.
Виходячи з наведеного, вимоги, встановлені Замовником в тендерній документації щодо документального підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» є такими, що повністю відповідають нормам Закону, є однаковими для всіх учасників, та ніяким чином не звужують коло останніх. Враховуючи вищевикладене, умови тендерної документації замовника є законними та обґрунтованими, тому ваша пропозиція щодо внесення змін в тендерну документацію не може бути задоволена Замовником.
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, звісно, не порушуючи принципів здійснення публічних закупівель.
Пунктом 1.4. додатку 1 до тендерної документації встановлено, серед іншого, необхідність документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується Сканкопiю з оригiналу або копiї «Балансу» та «Звiту про фiнансовi результати» за 2020 рiк з вiдмiткою органу статистики або зi сканованою квитанцiєю, що засвiдчує факт i час отримання та що засвiдчує факт i час приймання вiдповiдного електронного документа контролюючим органом або сканкопiю з оригiналу або копiї фiнансової звiтностi малого пiдприемства або суб’єкта мiкропiдприємництва в складi Балансу (форма № 1-м) i Звiту про фiнансовi результати (форма № 2-м) (або фiнансової звiтностi мiкропiдприємства в складi Балансу ( форма № 1-мс) i Звiту про фiнансовi результати (форма № 2-мс)) за 2020 рiк з вiдмiткою органу статистики або зi сканованою квитанцiєю, що засвідчує факт і час отримання та що засвідчує факт і час приймання відповідного електронного документа контролюючим органом або сканкопiю з оригiналу або копiї податкової декларацiї платника єдиного податку (або податкової декларацiї про майновий стан i доходи) за 2020 рiк з вiдмiткою органу статистики або зi сканованою квитанцiєю, що засвiдчує факт i час отримання та що засвiдчує факт i час приймання вiдповiдного електронного документа контролюючим органом. Для підтвердження відповідності Учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», Надана учасником фiнансова звiтнiсть повинна свiдчити про наявність в Учасника обсягу річного доходу (виручки) за 2020 рік у розмірі не менше очікуваної вартості даної закупівлі.
Зазначена вимога встановлена з метою підтвердження наявності в потенційних учасників фінансової спроможності для реалізації таких великих проектів, яким є предмет закупівлі.
Виходячи з наведеного, вимоги, встановлені Замовником в тендерній документації щодо документального підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» є такими, що повністю відповідають нормам Закону, є однаковими для всіх учасників, та ніяким чином не звужують коло останніх. Враховуючи вищевикладене, умови тендерної документації замовника є законними та обґрунтованими, тому ваша пропозиція щодо внесення змін в тендерну документацію не може бути задоволена Замовником.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 вересня 2021 14:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко" |
3 200 000,00
UAH з ПДВ
|
3 143 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРОМБУДПРОЕКТ" |
3 251 392,85
UAH з ПДВ
|
3 152 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "СЕРВІСІНВЕСТ" |
3 475 337,00
UAH з ПДВ
|
3 156 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Проектно-дослідницький інститут "Енергоінжпроект" |
3 617 223,00
UAH з ПДВ
|
3 617 223,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфорт-Еко" #31830396 |
Відхилено |
3 143 000,00
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2021 17:16
|
ТОВ "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРОМБУДПРОЕКТ" #37526987 |
Відхилено |
3 152 000,00
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2021 17:37
|
ПП "СЕРВІСІНВЕСТ" #33254360 |
Переможець |
3 156 000,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2021 14:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2022 14:28
|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2021 15:38
|
Договір | укладений |
27 вересня 2021 15:34
|
Договір | укладений |
27 вересня 2021 15:30
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція будівлі колишнього СТО у м. Чорнобиль, вул. Нова 1-А, Київська область, зона відчуження» (ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування) | 1 | роб |
3 156 000,00
UAH
|