Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
City street maintenance services. Classifier DK 021: 2015: 90610000-6 Services for cleaning and sweeping of streets; (90611000-3 Street cleaning services; 90612000-0 Street sweeping services)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34849106 |
Місцезнаходження: | 21100, Україна , Вінницька область обл., Вінниця, вулиця Соборна, 59 |
Контактна особа: |
Черноус Віталій Вікторович 380432595359 dkgb_tender@vmr.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Departament komunalnogo gospodarstva ta blagoustroyu Vinnickoyi miskoyi radi |
National ID: | 34849106 |
Contact point: |
Chernous V. V. 380432595359 dkgb_tender@vmr.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 16:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 06 квітня 2021 12:56 |
Очікувана вартість: | 12 993 709,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 64 968,54 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 26 лютого 2021 16:55 |
Enquiries until: | 20 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 26 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 березня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 12 993 709 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 64 969 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Відповідно до умов зазначених у тендерній документації та проекті договору. Місцезнаходження замовника: вул. Соборна, 59, м. Вінниця, 21100. Категорія замовника - передбачена п.1 ч.4 ст.2 Закону, а саме орган місцевого самоврядування. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Методика оцінки визначена у розділі "ОЦІНКА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ" тендерної документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2021 17:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2021 17:00 |
ТД.docx | |
26 лютого 2021 16:55 |
Додаток 2 до тендерної документації (Технічне завдання).DOC | |
26 лютого 2021 16:55 |
проект договору.doc |
26 лютого 2021 17:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
26 лютого 2021 17:00 |
ТД.docx
|
||
26 лютого 2021 16:55 |
Додаток 2 до тендерної документації (Технічне завдання).DOC
|
||
26 лютого 2021 16:55 |
проект договору.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-10-000039 ● 4e6ad0016bb74053a9c19019cd28c287
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 21:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.06.2021 № 255
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 10.06.2021 №
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
32. UA-2021-02-26-004588-b 26.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-07-02 12:26:03
Розяснення.
Просимо надати роз'яснення щодо територіальності проведення моніторингу: відповідно до Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" статтею 5 пунктами 3-4 передбачено, що перевірка закупівель у замовників проводиться за місцезнаходженням юридичної особи, що перевіряється, чи за місцем розташування об’єкта права власності, щодо якого проводиться перевірка, і полягає у документальному та фактичному аналізі дотримання замовником законодавства про закупівлі. Результати перевірки закупівель викладаються в акті перевірки закупівель.
Моніторинг закупівлі здійснюється за місцезнаходженням органу державного фінансового контролю.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель державної аудиторської служби України північно-східного офісу держаудитслужби Курган Ганні Заперечення департаменту комунального господарства та благоустрою міської ради в м. Вінниця до висновку про результати моніторингу закупівлі «Послуги з утримання вулиць міста. Класифікатор ДК 021:2015: 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць; (90611000-3 Послуги з прибирання вулиць; 90612000-0 Послуги з підмітання вулиць)» від 30.06.2021 року. Відповідно до наказу від 10.06.2021 № 255 Державної аудиторської служби України північно-східного офісу Держаудитслужби м. Харків «Про початок моніторингу закупівлі» розпочато моніторинг закупівлі за предметом «Послуги з утримання вулиць міста. Класифікатор ДК 021:2015: 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць; (90611000-3 Послуги з прибирання вулиць; 90612000-0 Послуги з підмітання вулиць)», № оголошення UA-2021-02-26-004588-b. На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі від 30.06.2021 року. Керуючись вимогами абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» департамент комунального господарства та благоустрою міської ради м. Вінниці надає заперечення до висновку про результати моніторингу Державної аудиторської служби України. У констатуючій частині оприлюдненого висновку Державної аудиторської служби України зазначено, по перше: «Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації вказано перелік формальних помилок, який не відповідає вимогам встановленим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції 29.07.2020 за № 715/34998, та є порушенням Замовником пункту 19 частини другої статті 22 Закону» та по друге: «Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що вимогами пункту 5 Додатку №2 до тендерної документації «Технічне завдання» передбачено надання у складі пропозиції розрахунки вартості утримання вулично – дорожньої мережі на протязі квітня-грудня та з розбивкою загальної вартості помісячно (таблиця 2) згідно наданого переліку об’єктів та видів робіт (послуг) з урахуванням ПДВ. В загальній вартості утримання вулично – дорожньої мережі окремо зазначити вартість утримання зелених зон. за формою Таблиці 2. Згідно інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що на кінцеву дату подання тендерної пропозиції, а саме на 30.03.2021, учасником ТОВ «Магістраль» не подано в тендерній пропозиції розрахунок вартості утримання вулично – дорожньої мережі на протязі квітень – грудня 2021 року з розбивкою загальної вартості помісячно за формою Таблиці 2, чим порушено вимоги пункту 5 Додатку №2 до тендерної документації «Технічне завдання».» Департамент комунального господарства та благоустрою заперечує вище зазначений висновок Державної аудиторської служби України з огляду на таке. Відповідно до вимоги тендерної документації в пункті 1.10. розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» «У випадку допущення учасником зазначених формальних (несуттєвих) помилок при оформленні тендерної пропозиції, остання не буде відхилена згідно Закону. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції згідно переліку формальних помилок затвердженого наказом Уповноваженим органом № 710 від 15.04.2020 року», таким чином дотримано вимоги пункту 19 частини 2 статті 22 Закону. 2. Щодо вимоги пункту 5 додатку №2 до тендерної документації «Технічне завдання» зазначено «5. Надати у складі пропозиції розрахунки вартості утримання вулично – дорожньої мережі на протязі зазначеного періоду та з розбивкою загальної вартості помісячно ( таб. 2) згідно наданого переліку об’єктів та видів робіт (послуг) з урахуванням ПДВ. В загальній вартості утримання вулично – дорожньої мережі окремо зазначити вартість утримання зелених зон», разом із тим вимогою тендерної документації у пункті 6 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» уточнено «Оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником тендерної пропозиції та враховуючи, що при цьому умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, договірна ціна буде погоджуватись сторонами під час укладення договору про закупівлю. Отже, за результатами проведення аукціону та визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції розрахункова частина пропозиції учасника-переможця підлягає відповідному корегуванню в частині розрахунків вартості послуг, та з урахуванням ціни пропозиції такого учасника за результатами електронного аукціону. Перед укладенням договору про закупівлю учасник надає замовнику на погодження розрахунки ціни тендерної пропозиції, що визначена за результатами аукціону найбільш економічно вигідною та з урахуванням остаточної ціни тендерної пропозиції такого учасника згідно аукціону.» Учасником ТОВ «Магістраль» 08.04.2021 об 09:29 год. було завантажено файл «Переможець» із документами, які відповідають вимогам тендерної документації та додатку №2 до тендерної документації. Підстав у департаменту комунального господарства та благоустрою на відхилення пропозиції ТОВ «Магістраль» з даного питання не було. Враховуючи викладені аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі Державної аудиторської служби України, департамент комунального господарства та благоустрою міської ради м. Вінниці вважає, що повністю спростовує зауваження викладені у висновку по результати моніторингу від 30.06.2021 року. Заступник директора департаменту Юрій Семенюк
2021-07-06 16:59:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34849106 |
Місцезнаходження: | 21100, Україна, Вінницька область обл., Вінниця, вулиця Соборна, 59 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "Магістраль" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Приватне багатопрофільне мале підприємство "Надія" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕКТОР-6" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 квітня 2021 13:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Магістраль" |
12 992 551,00
UAH
|
12 992 551,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕКТОР-6" |
12 993 600,00
UAH
|
12 993 600,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Магістраль" #13339007 |
Переможець |
12 992 551,00
UAH
|
07 квітня 2021 11:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2021 11:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 11:24
|
доп. угода №397 від 22.12.2021.PDF | зміни до договору |
23 грудня 2021 11:23
|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2021 11:35
|
договір №67 від 20.04.2021.PDF | укладений |
20 квітня 2021 11:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зазначено у додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | №67 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №397 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |