Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція частини благоустрою майданчику з улаштуванням об’єкта монументального мистецтва (стели з державною символікою) в парку "Юних героїв" обмежений вул. Адмірала Макарова, вул. Обсерваторною та вул. Нікольською в Заводському районі міста Миколаєва (1 черга)
Очікувана вартість
14 206 500,00 UAH
UA-2021-05-05-007720-c ● eb3b8d8d32094edc85ead8711ab0429c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА СУПРОВОДЖЕННЯ ПРОЄКТІВ РОЗВИТКУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 35989356 |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Адміральська, буд. 21 |
Контактна особа: |
Артем Лук'яненко +380512374965 artemlukianenko986263@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 травня 2021 20:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 травня 2021 12:10 |
Початок аукціону: | 24 травня 2021 13:04 |
Очікувана вартість: | 14 206 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 142 065,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид - гарантія, видана банківською установою Учаснику необхідно завантажити в систему оригінал електронної банківської гарантії у вигляді файлу у форматі pdf з посиланням на програмний комплекс, яким накладено кваліфікований електронний підпис. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 40000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені учасником, повинні бути складені українською мовою.
Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені як українською, так і російською мовами, а у разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською чи російською мовами. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Розгорнути
Згорнути
Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені як українською, так і російською мовами, а у разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською чи російською мовами. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція частини благоустрою майданчику з улаштуванням об’єкта монументального мистецтва (стели з державною символікою) в парку "Юних героїв" обмежений вул. Адмірала Макарова, вул. Обсерваторною та вул. Нікольською в Заводському районі міста Миколаєва (1 черга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | амовник може надавати підряднику аванс в розмірі не більше 30 % вартості річного обсягу робіт на виконання робіт, поставку продукції - обладнання, надання послуг в будівництві. | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість, якими є примірні форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 травня 2021 15:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 травня 2021 15:47 |
Технічна специфікація (Додаток 4) (нова редакція)).rar | |
13 травня 2021 15:46 |
ТД (Реконструкція частини благоустрою) (нова редакція).docx | |
13 травня 2021 15:46 |
Перелік змін до ТД.docx | |
05 травня 2021 20:36 |
Технічна специфікація (Додаток 4).rar | |
05 травня 2021 20:36 |
ТД (Реконструкція частини благоустрою).docx |
13 травня 2021 15:48 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 травня 2021 15:47 |
Технічна специфікація (Додаток 4) (нова редакція)).rar
|
|||
13 травня 2021 15:46 |
ТД (Реконструкція частини благоустрою) (нова редакція).docx
|
|||
13 травня 2021 15:46 |
Перелік змін до ТД.docx
|
|||
05 травня 2021 20:36 |
Технічна специфікація (Додаток 4).rar
|
|||
05 травня 2021 20:36 |
ТД (Реконструкція частини благоустрою).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-05-05-007720-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО СТИЛЬ-МАЙСТЕР", Код ЄДРПОУ:33595287
Дата подання: 27 травня 2021 12:46
Вимога_UA-2021-05-05-007720-c
ВИМОГА
щодо відхилення пропозиції ПП "ПНВП СТИЛЬ-МАЙСТЕР"
За результатами розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції, замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції скаржника (Протокол розгляду тендерних пропозицій №1 від 26.05.2021 р.) Підставою відхилення зазначено наступне – «В складі тендерної пропозиції відсутні гарантійні листи від виробників, та/або дилерів, та/або дистриб’юторів щодо поставки матеріальних ресурсів в обсягах, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, з вказівкою у гарантійних листах предмету закупівлі, обсягів поставки та вартості за одиницю матеріальних ресурсів, а також договори з виробникам та/або листів від виробників із засвідченням даного статусу.»
Відповідно вимог тендерної документації за предметом закупівлі: «Реконструкція частини благоустрою майданчику з улаштуванням об’єкта монументального мистецтва (стели з державною символікою) в парку "Юних героїв" обмежений вул. Адмірала Макарова, вул. Обсерваторною та вул. Нікольською в Заводському районі міста Миколаєва» (1 черга) (Код ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція) учасником - ПП "ПНВП СТИЛЬ-МАЙСТЕР" у складі тендерної пропозиції надано Договір поставки 20/05-ДКК від 20.05.2021 року укладений з ТОВ «Епіцентр К», з умов якого поставляти товар може будь-який невідокремлений структурний підрозділ постачальника (філія чи представництво) що дасть змогу в повному обсягу забезпечити матеріальними ресурсами виконання робіт за предметом закупівлі. Таким чином, рішенням про дискваліфікацію переможця Замовник не об’єктивно оцінив пропозиції ПП "ПНВП СТИЛЬ-МАЙСТЕР»
Тому Скаржник не погоджується з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ "Про публічні закупівлі":
• добросовісної конкуренції серед учасників;
• максимальної економії та ефективності;
• об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів
Враховуючи викладене, вимагаємо скасувати рішення передбачене протоколом розгляду тендерних пропозицій №1 від 26.05.2021 р. щодо дискваліфікації ПП "ПНВП СТИЛЬ-МАЙСТЕР"
Також інформуємо, що у разі відмови ми вимушені будемо звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України та Управління Держаудитслужби з вимогою розпочати моніторинг закупівлю з метою виявлення ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, а також звернутись до порталу dozorro.org, що може вплинути на дані автоматичних індикаторів ризику та негативно відобразитись на даній закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
щодо відхилення пропозиції ПП "ПНВП СТИЛЬ-МАЙСТЕР"
За результатами розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції, замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції скаржника (Протокол розгляду тендерних пропозицій №1 від 26.05.2021 р.) Підставою відхилення зазначено наступне – «В складі тендерної пропозиції відсутні гарантійні листи від виробників, та/або дилерів, та/або дистриб’юторів щодо поставки матеріальних ресурсів в обсягах, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, з вказівкою у гарантійних листах предмету закупівлі, обсягів поставки та вартості за одиницю матеріальних ресурсів, а також договори з виробникам та/або листів від виробників із засвідченням даного статусу.»
Відповідно вимог тендерної документації за предметом закупівлі: «Реконструкція частини благоустрою майданчику з улаштуванням об’єкта монументального мистецтва (стели з державною символікою) в парку "Юних героїв" обмежений вул. Адмірала Макарова, вул. Обсерваторною та вул. Нікольською в Заводському районі міста Миколаєва» (1 черга) (Код ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція) учасником - ПП "ПНВП СТИЛЬ-МАЙСТЕР" у складі тендерної пропозиції надано Договір поставки 20/05-ДКК від 20.05.2021 року укладений з ТОВ «Епіцентр К», з умов якого поставляти товар може будь-який невідокремлений структурний підрозділ постачальника (філія чи представництво) що дасть змогу в повному обсягу забезпечити матеріальними ресурсами виконання робіт за предметом закупівлі. Таким чином, рішенням про дискваліфікацію переможця Замовник не об’єктивно оцінив пропозиції ПП "ПНВП СТИЛЬ-МАЙСТЕР»
Тому Скаржник не погоджується з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ "Про публічні закупівлі":
• добросовісної конкуренції серед учасників;
• максимальної економії та ефективності;
• об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів
Враховуючи викладене, вимагаємо скасувати рішення передбачене протоколом розгляду тендерних пропозицій №1 від 26.05.2021 р. щодо дискваліфікації ПП "ПНВП СТИЛЬ-МАЙСТЕР"
Також інформуємо, що у разі відмови ми вимушені будемо звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України та Управління Держаудитслужби з вимогою розпочати моніторинг закупівлю з метою виявлення ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, а також звернутись до порталу dozorro.org, що може вплинути на дані автоматичних індикаторів ризику та негативно відобразитись на даній закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 травня 2021 15:21
На ваше звернення повідомляємо, що згідно умов тендерної документації вимагався саме гарантійний лист із зазначенням всієї обов’язкової інформації, а саме: гарантій щодо поставки матеріальних ресурсів в обсягах, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, з вказівкою предмету закупівлі, обсягів поставки та вартості за одиницю матеріальних ресурсів. В складі тендерної пропозиції наданий договір з ТОВ «Епіцентр К», який не є гарантійним листом від виробника, та/або дилера, та/або дистриб’ютора та в якому відсутня вищезазначена інформація.
Таким чином, тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 травня 2021 13:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО СТИЛЬ-МАЙСТЕР" |
13 504 045,32
UAH з ПДВ
|
13 361 980,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА СПОРУДА" |
13 496 175,00
UAH з ПДВ
|
13 496 175,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Антарес-БУД" |
13 987 574,92
UAH з ПДВ
|
13 987 574,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО СТИЛЬ-МАЙСТЕР" #33595287 |
Відхилено |
13 361 980,32
UAH з ПДВ
|
26 травня 2021 17:18
|
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА СПОРУДА" #42147844 |
Переможець |
13 496 175,00
UAH з ПДВ
|
28 травня 2021 15:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 травня 2021 12:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 17:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 18:48
|
Д.у.5 Д. 22-21 Флаг Споруда.FR12.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 18:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2021 14:31
|
Д.у. 4 Д 22-21 Флаг Споруда.FR12.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2021 14:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2021 15:05
|
Д.у.3 Д. 22-21 Флаг Споруда.FR12.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2021 15:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 липня 2021 11:09
|
Д.у. 2-Д.22-21 флаг Споруда.FR12.pdf | зміни до договору |
29 липня 2021 11:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 червня 2021 20:30
|
ДОП УГОДА 1 +графики ПРАПОР.PDF | зміни до договору |
14 червня 2021 20:29
|
Електронний підпис | укладений |
08 червня 2021 22:03
|
Договір.PDF | укладений |
08 червня 2021 22:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни в додатки 2 та 3 договору |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни в п.3.2. Розділу 3 та змінено реквізити замовника |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3, в пункт 9.1. розділу 9 та в реквізити замовника |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни в пункт 3.2 розділу 3 та пункт 9.1 розділу 9 |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни в додаток 1 |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |