Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Роботи з розробки проєктної документації стадії ТЕО, П та Р на будівництво об’єкту: «Реконструкція полігону з переробки відходів «Лелів» із влаштуванням багатофункціонального комплексу з демеркуризації, утилізації, оброблення, знешкодження, видалення та захоронення побутових, промислових та небезпечних відходів. Київська область, зона відчуження» [за кодом ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування]»
Очікувана вартість
65 046 666,67 UAH
UA-2021-11-24-003939-c ● eb218a65a88845f39c604ae0e8393880
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне спеціалізоване підприємство "Центральне підприємство з поводженням з радіоактивними відходами" |
Код ЄДРПОУ: | 37197102 |
Вебсайт: | http://cemrw.com |
Місцезнаходження: | 07270, Україна , Київська обл., Чорнобиль, вул. КІРОВА, буд. 52 |
Контактна особа: |
Буряк Микола Ігорович 380736611688 Buriak.MI@cemrw.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 листопада 2021 22:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 грудня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2021 13:26 |
Очікувана вартість: | 65 046 666,67 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 600 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,92% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 2.1. Тендерні пропозиції подаються стосовно предмета закупівлі в цілому. Розмір забезпечення тендерної пропозиції встановлено виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі - Вимоги), а саме: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерній документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. 2.2. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 300 000 грн. 00 коп. (триста тисяч гривень 00 коп.), що становить не більше 0,5 % очікуваної вартості у разі проведення торгів на закупівлю робіт. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. 2.3. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 300000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Роботи з розробки проєктної документації стадії ТЕО, П та Р на будівництво об’єкту: «Реконструкція полігону з переробки відходів «Лелів» із влаштуванням багатофункціонального комплексу з демеркуризації, утилізації, оброблення, знешкодження, видалення та захоронення побутових, промислових та небезпечних відходів. Київська область, зона відчуження» [за кодом ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування ]. Місце знаходження: Існуючий полігон твердих побутових відходів «Лелів», розташований на півночі Київської області в межах Київського Полісся, на межиріччі Прип'яті й Ужу, на відстані 3 км на північ від м. Чорнобиль та розташований в 30-ти кілометровій зоні відчуження і безпосередньо в 10-ти кілометровій зоні посиленого радіоекологічного контролю Кількість: 1 робота. Обсяг виконання робіт визначено у Додатку 3 та Додатку 7 Тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
«Роботи з розробки проєктної документації стадії ТЕО, П та Р на будівництво об’єкту: «Реконструкція полігону з переробки відходів «Лелів» із влаштуванням багатофункціонального комплексу з демеркуризації, утилізації, оброблення, знешкодження, видалення та захоронення побутових, промислових та небезпечних відходів. Київська область, зона відчуження» [за кодом ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування]»
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 грудня 2023
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | За наявності коштів на розрахунковому рахунку Замовник може здійснювати попередню оплату в розмірі до 30% вартості робіт за Договором на строк не більше як дванадцять місяців, керуючись нормами постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» та наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів від 30.03.2021 № 222 «Про попередню оплату товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти» за умови письмового звернення Підрядника з наданням обґрунтування суми розміру авансового платежу. На період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, попередня оплата робіт здійснюється з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», або іншими відомчими постановами або наказами, які будуть діяти на момент здійснення оплати. | Аванс | 60 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Остаточні розрахунки між Сторонами проводяться протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту отримання актів Замовником, які складаються відповідно до етапів виконуваних робіт, з обов’язкового їх схвалення та/або затвердження в установленому Законом порядку, з обов’язковою передачею Замовнику розробленої проєктної документації в повному обсязі та отриманням позитивних експертних звітів щодо розгляду проєктної документації стадії ТЕО та П, розробленої згідно з цим Договором та узгодженої всіма уповноваженими органами державної влади, органами місцевого самоврядування та іншими відповідними установами (організаціями). У разі, якщо у експертному звіті містяться зауваження до проєктної документації або якщо цей звіт є негативним, та/або в разі неузгодження проєктної документації будь-яким органом (установою, організацією) оплата Підряднику вартості виконання робіт за цим Договором проводиться після повного усунення Підрядником вищезазначених негативних обставин. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 грудня 2021 13:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 грудня 2021 13:16 |
Перелік змін №2 до ТД.docx | |
09 грудня 2021 13:16 |
1.ТД ЗАВОД Радикал зі змінами №2.docx | |
09 грудня 2021 13:16 |
3.Оголошення Реконструкція ЛЕЛІВ Завод Радикал зі змінами №2.docx | |
24 листопада 2021 22:22 |
2.Додаток 7. Завдання на проектування об'єкта.pdf |
09 грудня 2021 13:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
09 грудня 2021 13:16 |
Перелік змін №2 до ТД.docx
|
||||||
09 грудня 2021 13:16 |
1.ТД ЗАВОД Радикал зі змінами №2.docx
|
||||||
09 грудня 2021 13:16 |
3.Оголошення Реконструкція ЛЕЛІВ Завод Радикал зі змінами №2.docx
|
||||||
24 листопада 2021 22:22 |
2.Додаток 7. Завдання на проектування об'єкта.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-24-003939-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КИЇВСЬКА ПРОЕКТНА ГРУПА", Код ЄДРПОУ:34579051
Дата подання: 01 грудня 2021 18:41
Щодо ТД
1. Пунктом 2.1. Розділу ІІІ Тендерної документації передбачено 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
- повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, без зазначення «його категорія».
абзацом 3 підпункту 3 пункту 4 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економіки № 184-21 від 02.07.2021, передбачено реквізити для бенефіціарів: ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія. Також, приміткою у пункті 2.1. Розділу ІІІ Тендерної документації зазначено * Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо внести зміни до Пункту 2.1. Розділу ІІІ Тендерної документації в частині зазначення «категорія бенефіціара» шляхом внесення змін до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
- повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, без зазначення «його категорія».
абзацом 3 підпункту 3 пункту 4 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економіки № 184-21 від 02.07.2021, передбачено реквізити для бенефіціарів: ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія. Також, приміткою у пункті 2.1. Розділу ІІІ Тендерної документації зазначено * Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо внести зміни до Пункту 2.1. Розділу ІІІ Тендерної документації в частині зазначення «категорія бенефіціара» шляхом внесення змін до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 грудня 2021 17:43
Тендерний комітет з питань капітального будівництва ДСП «ЦППРВ» задовольняє вимогу шляхом зазначення терміну «категорія бенефіціара» в пункті 2.1. Розділу ІІІ Тендерної документації. Відповідні зміни будуть відображені в тендерній документації найближчим часом.
Номер вимоги: UA-2021-11-24-003939-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КИЇВСЬКА ПРОЕКТНА ГРУПА", Код ЄДРПОУ:34579051
Дата подання: 01 грудня 2021 18:42
Щодо ТД
1. Пунктом 18.9 ПРОЄКТУ ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ Додатку 5 до тендерної документації встановлено вимоги, які не відносяться до виконання проектних робіт, а саме «18.9. У разі розірвання Договору згідно з пунктами 18.4, 18.5 Договору, Підрядник протягом 10 (десяти) днів після прийняття відповідного рішення за актом передасть Замовнику будівельний майданчик, виконані роботи, належні Замовнику матеріали, устаткування, необхідні для подальшого їх використання та відшкодує Замовнику його витрати та збитки, зумовлені розірванням Договору, сплатить пред’явлені штрафні санкції за порушення договірних зобов’язань.»
Будівельний майданчик відповідно до нормативного документу ДБН À.3.1-5:2016 Організація будівельного виробництва визначено термін «Будівельний майданчик (або строительная площадка) - виробнича територія, яка виділяється в установленому порядку для розміщення об'єктів, що будуються, а також машин, матеріалів, конструкцій, комунікацій, виробничих і санітарно-побутових приміщень, які використовуються в процесі будівництва.
ЗАГАЛЬНІ УМОВИ укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджені Постановою КМУ 1 серпня 2005 р. N 668 передбачають, що ці Загальні умови відповідно до Цивільного кодексу України ( 435-15 ) визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва (далі - будівництво). Положення Загальних умов застосовуються також щодо укладення та виконання договорів підряду на роботи з реставрації та капітального ремонту будівель і споруд.
Відповідно до вищевикладеного, положення пункту 18.9 ПРОЄКТУ ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ відноситься до виконання підрядних робіт з будівництва, оскільки передбачає встановлення тимчасових споруд, огородження та охорону будівельного майданчику.
Предметом закупівлі визначено виконання проектних робіт, що не передбачає передачу будівельного майданчику та проведення будівельних робіт.
У зв’язку з чим, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити пункт 18.9 ПРОЄКТУ ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ Додатку 5 до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Будівельний майданчик відповідно до нормативного документу ДБН À.3.1-5:2016 Організація будівельного виробництва визначено термін «Будівельний майданчик (або строительная площадка) - виробнича територія, яка виділяється в установленому порядку для розміщення об'єктів, що будуються, а також машин, матеріалів, конструкцій, комунікацій, виробничих і санітарно-побутових приміщень, які використовуються в процесі будівництва.
ЗАГАЛЬНІ УМОВИ укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджені Постановою КМУ 1 серпня 2005 р. N 668 передбачають, що ці Загальні умови відповідно до Цивільного кодексу України ( 435-15 ) визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва (далі - будівництво). Положення Загальних умов застосовуються також щодо укладення та виконання договорів підряду на роботи з реставрації та капітального ремонту будівель і споруд.
Відповідно до вищевикладеного, положення пункту 18.9 ПРОЄКТУ ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ відноситься до виконання підрядних робіт з будівництва, оскільки передбачає встановлення тимчасових споруд, огородження та охорону будівельного майданчику.
Предметом закупівлі визначено виконання проектних робіт, що не передбачає передачу будівельного майданчику та проведення будівельних робіт.
У зв’язку з чим, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити пункт 18.9 ПРОЄКТУ ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ Додатку 5 до Тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 грудня 2021 17:44
Тендерний комітет з питань капітального будівництва ДСП «ЦППРВ» задовольняє вимогу шляхом внесення змін до пункту 18 Додатку 5 до тендерної документації. Відповідні зміни будуть відображені в тендерній документації найближчим часом
Номер вимоги: UA-2021-11-24-003939-c.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КИЇВСЬКА ПРОЕКТНА ГРУПА", Код ЄДРПОУ:34579051
Дата подання: 01 грудня 2021 20:00
Щодо ТД
1. Підпунктом 5.1.3. пункту 5 Розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасник повинен надати довідку за формою 1.3 згідно з Додатком 1 до тендерної документації за підписом уповноваженої особи, скріплену печаткою учасника (за наявності) про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання проєктних робіт протягом 2011-2021 років з нового будівництва або реконструкції у якості генерального проєктувальника об’єкту (-ів) промислового призначення за класом наслідків СС3 (значні наслідки) для поводження з відходами.
Крім того, пунктом 4.3. Розділу І Тендерної документації місцем поставки виконання робіт, передбачено Існуючий полігон твердих побутових відходів «Лелів», розташований на півночі Київської області в межах Київського Полісся, на межиріччі Прип'яті й Ужу, на відстані 3 км на північ від м. Чорнобиль та розташований в 30-ти кілометровій зоні відчуження і безпосередньо в 10-ти кілометровій зоні посиленого радіоекологічного контролю
Хочемо зауважити, що пунктом 4 Додатку 3 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» передбачено виконання досліджень та вишукувань на території ВАТ «Радикал» м. Київ з метою уточнення кількості забруднених ртуттю відходів. Під час досліджень визначити кількість відходів за кожним видом окремо. По кожному виду відходів визначити кількість відходів, що потребують та що не потребують демеркуризації. Технологія при транспортуванні та технологія демеркуризації визначається на стадії ТЕО. Ефективність прийнятої технології підтвердити шляхом апробації технології в лабораторних умовах з обов’язковим вимірюванням масової концентрації ртуті на вході та на виході лабораторної моделі.
У зв’язку з вищевикладеним, та враховуючи що об’єкти знаходиться в зоні відчуження і безпосередньо в 10-ти кілометровій зоні посиленого радіоекологічного контролю , а також в зоні хімічного забруднення ртуттю, вимагаємо внести зміни в предмет аналогічного договору із зазначенням зони проведення робіт, а саме в зонах радіаційного та/або хімічного забруднення передбаченого підпунктом 5.1.3. пункту 5 Розділу ІІІ Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Крім того, пунктом 4.3. Розділу І Тендерної документації місцем поставки виконання робіт, передбачено Існуючий полігон твердих побутових відходів «Лелів», розташований на півночі Київської області в межах Київського Полісся, на межиріччі Прип'яті й Ужу, на відстані 3 км на північ від м. Чорнобиль та розташований в 30-ти кілометровій зоні відчуження і безпосередньо в 10-ти кілометровій зоні посиленого радіоекологічного контролю
Хочемо зауважити, що пунктом 4 Додатку 3 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» передбачено виконання досліджень та вишукувань на території ВАТ «Радикал» м. Київ з метою уточнення кількості забруднених ртуттю відходів. Під час досліджень визначити кількість відходів за кожним видом окремо. По кожному виду відходів визначити кількість відходів, що потребують та що не потребують демеркуризації. Технологія при транспортуванні та технологія демеркуризації визначається на стадії ТЕО. Ефективність прийнятої технології підтвердити шляхом апробації технології в лабораторних умовах з обов’язковим вимірюванням масової концентрації ртуті на вході та на виході лабораторної моделі.
У зв’язку з вищевикладеним, та враховуючи що об’єкти знаходиться в зоні відчуження і безпосередньо в 10-ти кілометровій зоні посиленого радіоекологічного контролю , а також в зоні хімічного забруднення ртуттю, вимагаємо внести зміни в предмет аналогічного договору із зазначенням зони проведення робіт, а саме в зонах радіаційного та/або хімічного забруднення передбаченого підпунктом 5.1.3. пункту 5 Розділу ІІІ Тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 грудня 2021 17:44
Тендерний комітет з питань капітального будівництва ДСП «ЦППРВ» надає наступні роз’яснення. Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник самостійно на свій розсуд встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, одним із яких є «наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Звертаємо, Вашу увагу, що відповідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
Добросовісна конкуренція серед учасників;
Максимальна економія, ефективність та пропорційність;
Відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
Недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
Об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі\спрощеної закупівлі.
Тому, виходячи з вищевикладеного, Замовник не погоджується з Вашою вимогою, щодо внесення змін до тендерної закупівлі, саме «в предмет аналогічного договору із зазначенням зони проведення робіт, а саме в зонах радіаційного та/або хімічного забруднення передбаченого підпунктом 5.1.3. пункту 5 Розділу ІІІ Тендерної документації» , так як дана вимога штучно звужує коло потенційних учасників та носить дискримінаційний характер.
Звертаємо, Вашу увагу, що відповідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
Добросовісна конкуренція серед учасників;
Максимальна економія, ефективність та пропорційність;
Відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
Недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
Об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі\спрощеної закупівлі.
Тому, виходячи з вищевикладеного, Замовник не погоджується з Вашою вимогою, щодо внесення змін до тендерної закупівлі, саме «в предмет аналогічного договору із зазначенням зони проведення робіт, а саме в зонах радіаційного та/або хімічного забруднення передбаченого підпунктом 5.1.3. пункту 5 Розділу ІІІ Тендерної документації» , так як дана вимога штучно звужує коло потенційних учасників та носить дискримінаційний характер.
Номер вимоги: UA-2021-11-24-003939-c.c4
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ДІ ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:36949508
Дата подання: 01 грудня 2021 20:09
Щодо тендерної документації
З метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівлі, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції відповідно до ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі», Прошу Вас внести наступні зміни у ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ:
1. Учасники фізичні-особи підприємці та юридичні особи платники єдиного податку не мають законодавчої можливості виконати вимоги, зазначені у п.п.5.1.4 «Наявність фінансової спроможності», а саме: «…На підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за останній звітний період (2020 рік), з відміткою органу статистики або скановану квитанцію про її прийняття (квитанція №2).
У разі, якщо учасником є фізична особа-підприємець, то такий учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції податкову декларацію про майновий стан та доходи або податкову декларацію платника єдиного податку за останній звітний період.
Надана фінансова звітність має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) в обсязі не менше 20% від очікуваної вартості предмета закупівлі.»
Очікувана вартість предмета закупівлі: 65 046 666,67 грн.
20 % від очікуваної вартості предмета закупівлі: 13 009 333,33 грн. = (65 046 666,67 грн.*20%/100%).
Виконання вищезазначеної вимоги не можливе, тому, що відповідно до підпункту 3 пункту 291.4 статті 291 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. №2755-VI із змінами та доповненнями (обсяги доходу, що стосуються 2020 року):
- Перша група ФОП – обсяг доходу 1000000 грн.;
- Друга група ФОП - обсяг доходу 5000000 грн.;
- Третя група ФОП, юридичні особи – суб’єкти господарювання – обсяг доходу 7000000 грн.
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Згідно ч. 2. ст. 16 зазначеного Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.».
2. В Формі 1.2 Додатку 1 до тендерної документації відсутній пункт 1.8 про який йде мова в частині 2) до Форми 1.2. зазначеного додатку (сторінка 38 тендерної документації), а саме: «2) за пунктом 1.8:копію сертифікату інженера з охорони праці (будівництво), який виданий Органом з сертифікації персоналу будівельної галузі Асоціації експертів будівельної галузі відповідно до вимог нормативно-правового акту «Мінімальні вимоги щодо безпеки і захисту здоров’я і захисту здоров’я на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках», затверджених наказом Мінсоцполітики України від 23.06.2017 № 105.
Учасник, який не має в своєму складі інженера з охорони праці (будівництво) з відповідним кваліфікаційним сертифікатом, повинен надати договір з відкладальною умовою (який набирає чинності у разі визнання такого учасника переможцем процедури закупівлі та укладення із ним відповідного договору) із фахівцем, який має такий кваліфікаційний сертифікат та надати копію кваліфікаційного сертифікату або надати гарантії того, що для виконання проектних робіт нерезидент надасть копію сертифікату такого фахівця.»
3.Чи стосується вимога зазначена в частині 2) опису до форми 1.2. Додатку 1 тендерної документації (сторінка 38 тендерної документації) учасника – резидента, а саме «…або надати гарантії того, що для виконання проектних робіт нерезидент надасть копію сертифікату такого фахівця.».?
4. Прошу уточнити вимогу зазначену у п.п. 5.1.3 п. 5.1 частини І тендерної документації, а саме що чи кого мав на увазі Замовник: «…(або відгук суб’єкта господарювання за замовленням якого здійснювались зазначені роботи - для учасника нерезидента та учасника – резидента, який має документально підтверджений досвід проєктування аналогічних об’єкту(- ів) за класом наслідків СС3 за межами України).»?
З повагою.
Розгорнути
Згорнути
1. Учасники фізичні-особи підприємці та юридичні особи платники єдиного податку не мають законодавчої можливості виконати вимоги, зазначені у п.п.5.1.4 «Наявність фінансової спроможності», а саме: «…На підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за останній звітний період (2020 рік), з відміткою органу статистики або скановану квитанцію про її прийняття (квитанція №2).
У разі, якщо учасником є фізична особа-підприємець, то такий учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції податкову декларацію про майновий стан та доходи або податкову декларацію платника єдиного податку за останній звітний період.
Надана фінансова звітність має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) в обсязі не менше 20% від очікуваної вартості предмета закупівлі.»
Очікувана вартість предмета закупівлі: 65 046 666,67 грн.
20 % від очікуваної вартості предмета закупівлі: 13 009 333,33 грн. = (65 046 666,67 грн.*20%/100%).
Виконання вищезазначеної вимоги не можливе, тому, що відповідно до підпункту 3 пункту 291.4 статті 291 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. №2755-VI із змінами та доповненнями (обсяги доходу, що стосуються 2020 року):
- Перша група ФОП – обсяг доходу 1000000 грн.;
- Друга група ФОП - обсяг доходу 5000000 грн.;
- Третя група ФОП, юридичні особи – суб’єкти господарювання – обсяг доходу 7000000 грн.
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Згідно ч. 2. ст. 16 зазначеного Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.».
2. В Формі 1.2 Додатку 1 до тендерної документації відсутній пункт 1.8 про який йде мова в частині 2) до Форми 1.2. зазначеного додатку (сторінка 38 тендерної документації), а саме: «2) за пунктом 1.8:копію сертифікату інженера з охорони праці (будівництво), який виданий Органом з сертифікації персоналу будівельної галузі Асоціації експертів будівельної галузі відповідно до вимог нормативно-правового акту «Мінімальні вимоги щодо безпеки і захисту здоров’я і захисту здоров’я на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках», затверджених наказом Мінсоцполітики України від 23.06.2017 № 105.
Учасник, який не має в своєму складі інженера з охорони праці (будівництво) з відповідним кваліфікаційним сертифікатом, повинен надати договір з відкладальною умовою (який набирає чинності у разі визнання такого учасника переможцем процедури закупівлі та укладення із ним відповідного договору) із фахівцем, який має такий кваліфікаційний сертифікат та надати копію кваліфікаційного сертифікату або надати гарантії того, що для виконання проектних робіт нерезидент надасть копію сертифікату такого фахівця.»
3.Чи стосується вимога зазначена в частині 2) опису до форми 1.2. Додатку 1 тендерної документації (сторінка 38 тендерної документації) учасника – резидента, а саме «…або надати гарантії того, що для виконання проектних робіт нерезидент надасть копію сертифікату такого фахівця.».?
4. Прошу уточнити вимогу зазначену у п.п. 5.1.3 п. 5.1 частини І тендерної документації, а саме що чи кого мав на увазі Замовник: «…(або відгук суб’єкта господарювання за замовленням якого здійснювались зазначені роботи - для учасника нерезидента та учасника – резидента, який має документально підтверджений досвід проєктування аналогічних об’єкту(- ів) за класом наслідків СС3 за межами України).»?
З повагою.
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 грудня 2021 17:46
Тендерний комітет з питань капітального будівництва ДСП «ЦППРВ» надає наступні роз’яснення.
Стосовно пункту 1. Вашої вимоги:
Вимоги тендерної документації встановлюються замовником з метою перевірки учасника, його можливостей забезпечити реалізацію закупівлі та виконання робіт за її результатами. Замовник має впевнитися, що публічні кошти, витрачені на закупівлю, не будуть втрачені через фінансові проблеми в діяльності учасника. Саме для забезпечення цієї мети передбачено такий кваліфікаційний критерій, як «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю».
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в тендерній документації зазначаються кваліфікаційний критерій та спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Таким чином, замовник сам вирішує, який спосіб підтвердження кваліфікаційного критерію встановлювати, у тому числі критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю». Цей критерій має орієнтир на документи, що може вимагати замовник, адже в ньому чітко зазначено, що він підтверджується фінансовою звітністю.
Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає, що у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Тому, Замовник рахує, що дана вимога тендерної документації є цілком законною.
Стосовно пункту 2 Вашої вимоги:
У Форму 1.2 Додатку 1 до тендерної документації, будуть внесені відповідні зміни, а саме таблицю за формою 1.2. буде доповнено пунктом «1.8 інженер з охорони праці (будівництво)».
Стосовно пункту 3 Вашої вимоги:
Встановленими умовами тендерної документації в частині 2) опису до форми 1.2. Додатку 1 тендерної документації (сторінка 38 тендерної документації , не передбачено, що учасник резидент може надати гарантії того, що для виконання проектних робіт він надасть копію сертифікату фахівця інженера з охорони праці. Дана вимога стосується тільки нерезидента.
Стосовно пункту 4 Вашої вимоги:
Відповідно до підпункту 5.1.3. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів», для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасник повинен надати довідку за формою 1.3 згідно з Додатком 1 до тендерної документації за підписом уповноваженої особи, скріплену печаткою учасника (за наявності) про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання проєктних робіт протягом 2011-2021 років з нового будівництва або реконструкції у якості генерального проєктувальника об’єкту (-ів) промислового призначення за класом наслідків СС3 (значні наслідки) для поводження з відходами.
Для підтвердження інформації, вказаній в довідці Учасник повинен надати для об’єкту (-ів) позитивний експертний звіт (-ти) з додатком, оформлений згідно Постанови КМУ від 11 травня 2011 р. № 560 (або відгук суб’єкта господарювання за замовленням якого здійснювались зазначені роботи - для учасника нерезидента та учасника – резидента, який має документально підтверджений досвід проєктування аналогічних об’єкту(- ів) за класом наслідків СС3 за межами України). Тобто, лист відгук суб’єкта господарювання за замовленням якого здійснювались зазначені роботи - для учасника нерезидента та учасника – резидента надається у разі виконання аналогічних робіт, а саме виконання проектних робіт протягом 2011-2021 років з нового будівництва або реконструкції у якості генерального проєктувальника об’єкту (-ів) промислового призначення за класом наслідків СС3 (значні наслідки) для поводження з відходами тільки за межами України.
Стосовно пункту 1. Вашої вимоги:
Вимоги тендерної документації встановлюються замовником з метою перевірки учасника, його можливостей забезпечити реалізацію закупівлі та виконання робіт за її результатами. Замовник має впевнитися, що публічні кошти, витрачені на закупівлю, не будуть втрачені через фінансові проблеми в діяльності учасника. Саме для забезпечення цієї мети передбачено такий кваліфікаційний критерій, як «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю».
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в тендерній документації зазначаються кваліфікаційний критерій та спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Таким чином, замовник сам вирішує, який спосіб підтвердження кваліфікаційного критерію встановлювати, у тому числі критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю». Цей критерій має орієнтир на документи, що може вимагати замовник, адже в ньому чітко зазначено, що він підтверджується фінансовою звітністю.
Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає, що у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Тому, Замовник рахує, що дана вимога тендерної документації є цілком законною.
Стосовно пункту 2 Вашої вимоги:
У Форму 1.2 Додатку 1 до тендерної документації, будуть внесені відповідні зміни, а саме таблицю за формою 1.2. буде доповнено пунктом «1.8 інженер з охорони праці (будівництво)».
Стосовно пункту 3 Вашої вимоги:
Встановленими умовами тендерної документації в частині 2) опису до форми 1.2. Додатку 1 тендерної документації (сторінка 38 тендерної документації , не передбачено, що учасник резидент може надати гарантії того, що для виконання проектних робіт він надасть копію сертифікату фахівця інженера з охорони праці. Дана вимога стосується тільки нерезидента.
Стосовно пункту 4 Вашої вимоги:
Відповідно до підпункту 5.1.3. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів», для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасник повинен надати довідку за формою 1.3 згідно з Додатком 1 до тендерної документації за підписом уповноваженої особи, скріплену печаткою учасника (за наявності) про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання проєктних робіт протягом 2011-2021 років з нового будівництва або реконструкції у якості генерального проєктувальника об’єкту (-ів) промислового призначення за класом наслідків СС3 (значні наслідки) для поводження з відходами.
Для підтвердження інформації, вказаній в довідці Учасник повинен надати для об’єкту (-ів) позитивний експертний звіт (-ти) з додатком, оформлений згідно Постанови КМУ від 11 травня 2011 р. № 560 (або відгук суб’єкта господарювання за замовленням якого здійснювались зазначені роботи - для учасника нерезидента та учасника – резидента, який має документально підтверджений досвід проєктування аналогічних об’єкту(- ів) за класом наслідків СС3 за межами України). Тобто, лист відгук суб’єкта господарювання за замовленням якого здійснювались зазначені роботи - для учасника нерезидента та учасника – резидента надається у разі виконання аналогічних робіт, а саме виконання проектних робіт протягом 2011-2021 років з нового будівництва або реконструкції у якості генерального проєктувальника об’єкту (-ів) промислового призначення за класом наслідків СС3 (значні наслідки) для поводження з відходами тільки за межами України.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-11-24-003939-c.a5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Консорціум "ІНТЕРЕКОПРОЕКТБУД", Код ЄДРПОУ:44449676
Дата подання: 28 січня 2022 16:05
Дата подання: 28 січня 2022 16:05
Скарга на рішення Замовника
Скаржник не погоджується із рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМУ «ІНТЕРЕКОПРОЕКТБУД» та вважає прийняте Замовником рішення, необґрунтованим, незаконним, та таким, що порушує права Скаржника як учасника процедури закупівлі № UA-2021-11-24-003939-c та норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 лютого 2022 16:59
Рішення від 01.02.2022 № 1946.pdf
Дата публікації: 01 лютого 2022 16:59
інформація про перенесення розгляду скарги від 10.02.2022 № 421.pdf
Дата публікації: 11 лютого 2022 11:37
Інформація про резолютивну частину рішення від 14.02.2022 № 3054.pdf
Дата публікації: 15 лютого 2022 13:36
Рішеня від 14.02.2022 № 3054.pdf
Дата публікації: 17 лютого 2022 13:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення АМКУ № 3054-р/пк-пз від 14.02.2022, що було оприлюднено представником АМКУ на майданчику 17.02.2022 о 13:51 скасовуємо рішення про відхилення тендерної пропозиції Консорціуму "ІНТЕРЕКОПРОЕКТБУД" за процедурою закупівлі – "Роботи з розробки проєктної документації стадії ТЕО, П та Р на будівництво об’єкту: "Реконструкція полігону з переробки відходів "Лелів" із влаштуванням багатофункціонального комплексу з демеркуризації, утилізації, оброблення, знешкодження, видалення та захоронення побутових, промислових та небезпечних відходів. Київська область, зона відчуження" [за кодом ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування]", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-11-24-003939-c
Дата виконання рішення замовником: 08 червня 2022 15:15
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 грудня 2021 14:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Консорціум "ІНТЕРЕКОПРОЕКТБУД" |
52 744 278,97
UAH з ПДВ
|
41 499 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ СЕШАТ" |
64 688 640,00
UAH з ПДВ
|
41 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОНСОРЦІУМ "КІЕП ТА КДМП" |
58 384 948,80
UAH з ПДВ
|
44 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Корпорація «Укртрансбуд» |
54 999 286,80
UAH з ПДВ
|
54 399 286,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ" |
63 814 240,80
UAH з ПДВ
|
54 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "КІЕП ТА КДМП" #44521647 |
Рішення скасоване |
44 999 999,00
UAH з ПДВ
|
27 січня 2022 13:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 лютого 2022 17:54
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ СЕШАТ" #35033071 |
Рішення скасоване |
41 500 000,00
UAH з ПДВ
|
27 січня 2022 13:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 січня 2022 17:39
|
Консорціум "ІНТЕРЕКОПРОЕКТБУД" #44449676 |
Рішення скасоване |
41 499 900,00
UAH з ПДВ
|
08 червня 2022 15:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 грудня 2021 12:22
|
Консорціум "ІНТЕРЕКОПРОЕКТБУД" #44449676 |
Очікує рішення |
41 499 900,00
UAH з ПДВ
|
08 червня 2022 15:08
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 08 червня 2022 15:28 |
Кінець періоду оскарження: | 19 червня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 08 червня 2022 15:28 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку з надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 годин 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», який на даний час продовжено з 05 години 30 хвилин 25 травня 2022 року строком на 90 діб відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (із змінами, внесеними Указом Президента № 341/2022 від 17.05.2022), стало неможливим виконання рішення АМКУ № 3054-р/пк-пз від 14.02.2022, яке було оприлюднено представником АМКУ на майданчику 17.02.2022 о 13:51, у строки передбачені абзацом 2 частиною 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», що у свою чергу зобов’язує замовника відмінити тендер на підставі п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону Украiни, у зв'язку з неможливiстю усунення порушень, що виникли через виявленi порушення законодавства у сферi публiчних закупiвель. |
Документи:
08 червня 2022 15:28
|
Електронний підпис |
08 червня 2022 15:27
|
Протокол закупівлі.pdf |