Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сіль технічна кам’яна з антизлежувачем (14410000-8 Кам’яна сіль)
Очікувана вартість
2 800 000,00 UAH
UA-2024-07-18-006811-a ● eb0fe592622e46de99d54e0f73b0b6c6
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДІЛЬНИЦЯ ПО РЕМОНТУ, УТРИМАННЮ АВТОШЛЯХІВ ТА СПОРУДЖЕНЬ НА НИХ" |
Код ЄДРПОУ: | 13489818 |
Місцезнаходження: | 84307, Україна , Донецька обл., місто Краматорськ, ВУЛ. КОНРАДА ГАМПЕРА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Євген Вознюк +380958470151, +380677158243 kp_druas@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 липня 2024 15:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 липня 2024 01:00 |
Початок аукціону: | 29 липня 2024 14:58 |
Початок аукціону: | 29 липня 2024 14:58 |
Очікувана вартість: | 2 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
700 тонна
Сіль технічна кам’яна з антизлежувачем (14410000-8 Кам’яна сіль)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84307, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. Конрада Гампера,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2024
ДК 021:2015: 14410000-8 — Кам’яна сіль
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 липня 2024 15:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 липня 2024 15:42 |
ТД сіль нов ред2 22.07.2024.docx | |
22 липня 2024 15:42 |
ТД сіль нов ред 22.07.2024.docx | |
22 липня 2024 15:42 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2 ТД сіль 22.07.24.docx | |
22 липня 2024 15:42 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2 ТД сіль 22.07.24.docx | |
22 липня 2024 09:00 |
ТД сіль нов ред 22.07.2024.docx | |
22 липня 2024 09:00 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ТД сіль 22.07.24.docx | |
22 липня 2024 09:00 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН оголошення сіль 22.07.24.docx | |
22 липня 2024 09:00 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН оголошення сіль 22.07.24.docx |
22 липня 2024 15:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 липня 2024 15:42 |
ТД сіль нов ред2 22.07.2024.docx
|
||||||
22 липня 2024 15:42 |
ТД сіль нов ред 22.07.2024.docx
|
||||||
22 липня 2024 15:42 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2 ТД сіль 22.07.24.docx
|
||||||
22 липня 2024 15:42 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2 ТД сіль 22.07.24.docx
|
||||||
22 липня 2024 09:00 |
ТД сіль нов ред 22.07.2024.docx
|
||||||
22 липня 2024 09:00 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ТД сіль 22.07.24.docx
|
||||||
22 липня 2024 09:00 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН оголошення сіль 22.07.24.docx
|
||||||
22 липня 2024 09:00 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН оголошення сіль 22.07.24.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 19 липня 2024 11:52
Дата відповіді: 22 липня 2024 09:04
Шановний Замовнику! Відповідно до Додатку № 2 ТЗ визначена вимога «наявність сухого складу (приміщення, іншого нерухомого майна тощо) на території м. Краматорськ для зберігання солі, який повинен забезпечувати можливість складування та відповідального зберігання не менше 300 тонн солі.»
Зазначена вимога є дискримінаційною, розрахована на учасників торгів, які мають в наявності склади м. Краматорськ та суттєво обмежує коло осіб, що можуть приймати участь у закупівлі.
Аналогічні дискримінаційні вимоги було оскаржено до Антимонопольного комітету України під час закупівлі UA-2023-05-17-015176-а та прийнято відповідне рішення № 7879-р/пк-пз від 01.06.2023 про внесення змін до тендерної документації та усунення порушень. На відповідну скаргу АМКУ прийнято рішення № 7879-р/пк-пз від 01.06.2023, яким Замовника зобов’язано усунути порушення та внести зміни до тендерної документації.
Такої ж позиції дотримується Колегія АМКУ у рішенні №12538-р/пк-пз від 03.06.2021 року. Аналогічні дискримінаційні вимоги було оскаржено до Антимонопольного комітету України під час закупівлі UA-2023-10-23-016101-a та прийнято відповідне рішення № 17927 від 08.11.2023 про внесення змін до тендерної документації та усунення порушень.
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною 4 статті 5 Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Окремо хочемо повідомити, що Антимонопольний Комітету України неодноразово у своїх рекомендаціях про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобіганням порушення законодавства про захист економічної конкуренції вказує, що Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінації учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасників торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вживаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам (виконавцям, підрядникам), які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
- Проектом договору не передбачено доставку товару на умовах самовивозу зі складу постачальника, отже постачальник може своїми силами та за власний рахунок здійснити доставку Товару до місця розвантаження, вказаного Замовником. Крім того, учасники включають всі витрати на доставку товару, його навантеження, розвантаження та зважування.
- Доцільності орендувати склад на території м. Краматорськ тільки для участі у закупівлі не має. Крім того, поставка буде здійснюватися до 01.10.2024 року, тому Замовник може просити вже переможця закупівлі забезпечити зберігання товару перед початком осінньо-зимового періоду у м. Краматорськ.
Отже, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та усунути відповідні порушення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. За результатами розгляду Вашого звернення внесено відповідні зміни до тендерної документації (вимоги про наявність складу на території м. Краматорськ та вимоги щодо документального підтвердження наявності складу вилучено).
Дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Дата подання: 22 липня 2024 11:06
Дата відповіді: 25 липня 2024 09:28
Шановний Замовнику! У Додатку 2 міститься вимога щодо наявності в учасника вантажного автомобільного транспорту, техніки для навантаження та розвантаження предмету закупівлі у місці поставки (екскаватора, екскаватора-навантажувача, навантажувача тощо). Зазначена вимога є дискримінаційною, розрахована на учасників торгів, які мають в наявності техніки для навантажння та розвантаження предмету закупівлі у місці поставки та суттєво обмежує коло осіб, що можуть приймати участь у закупівлі.
Наявність вищенаведених дискримінаційних умов не дає можливість учасникам які техніки для навантажння та розвантаження предмету закупівлі у місці поставки (екскаватора, екскаватора-навантажувача, навантажувача тощо) взяти участь у такій закупівлі.
Також не зрозуміло, яким чином техніка для навантаження буде необхідна у місці поставки, а саме м. Краматорськ, вул. Конрада Гампера, 5.
Тобто, Замовник пропонує учасникам укласти з ним договір оренди, надання послуг тощо, для підтвердження права користування технікою у місці поставки (місце поставки згідно ТД 84307, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Конрада Гампера, 5 – юридична адреса Замовника).
Повідомляємо, що колегією АМКУ неодноразово приймались рішення щодо визнання таких вимог дискримінаційними та скасування результатів відкритих торгів з особливостями. Тому вимагаємо виключити дану вимогу із складу тендерної документації замовника.
Згідно додатку 3 до ТД Товар повинен відповідати ДСТУ 4246:2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови».
Відповідно до вимог додатку 2 Учасник повинен надати фінансову звітність за останній звітний період, яка підтверджує обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше 2 800 000,00 грн.
Наявність вищенаведених дискримінаційних умов не дає можливість учасникам які мають все необхідне для виконання умов постачання товару за закупівлею але є новоствореними/новоутвореними підприємствами які ще не подавали фінансову звітність, прийняти участь в закупівлі.
Відповідно до пункту 5 статті 137 Податкового кодексу України для новостворених/новоутворених підприємств установлено річний податковий (звітній) період такі підприємства не повинні подавати проміжну фінансову звітність згідно Податковому кодексу України.
Виходячи з вищенаведеного вимагаємо усунути ГРУБЕ порушення норм чинного законодавства та дискримінаційну вимогу, яка наведена в п. 2 Додатку 1 Тендерної Документації Замовника шляхом приведення у відповідність/виключення наступної вимоги.
Надати документи, які підтверджують обсяг річного доходу (виручки) у розмірі очікуваної вартості предмету закупівлі.
З метою уникнення дискримінації новостворених підприємств (утворених в 2022/2023 році), для підтвердження наявності фінансової спроможності, такі підприємства у складі своєї пропозиції надають лист у довільній формі з обґрунтованими причинами неможливості надати в складі пропозиції копію балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів;
Згідно додатку 6 до тендерної документації NaCl: не менше 97,7 %; - масова частка кальцій-іона – не більше 0,5%; - масова частка калій-іона – не більше 0,15%; - масова частка оксида заліза – не більше 0,10%;
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно вимогам ДСТУ 4246:2003 зі змінами, документації NaCl: не менше – 97,5%; - масова частка кальцій-іона – не більше 0,55%; - масова частка калій-іона – не більше 0,20%; - масова частка оксида заліза – не більше 0,040%;
Просимо привести вимоги додатку 3 у відповідність до вимог чинного законодавства з врахуванням вимог діючого стандарту для солі, а саме ДСТУ 4246:2003 зі змінами.
З цього приводу існує усталена позиція Антимонопольного комітету України.
По закупівлі UA-2024-05-27-012124-a АМК України прийнято рішення №10138-р/пк-пз від 10.06.2024 року про внесення змін до тендерної документації та усунення порушень
Згідно додатку 3 Учасник в складі технічної частини пропозиції має надати: Гарантійний лист від виробника, що сіль є кам`яною, а не морською.
Учасник має прямий договір (контракт) з виробником товару, однак, даний контракт НЕ передбачає надання за вимогою Покупця, тобто Учасника жодних додаткових листів/довідок/ підтверджень від Виробника/Продавця. Учасник жодним чином не може змусити Виробника надати такий лист, та не може передбачити чи надасть він його взагалі.
Надання вищенаведеного листа ніяким чином не гарантує вчасне та якісне постачання, та ставить учасників торгів в залежність від виробника, під час участі в процедурі закупівлі.
Дії Замовника в частині встановлення наведеної вище умови документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, а саме – максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників (у тому числі, Скаржника), які мають можливість запропонувати до постачання продукцію відповідно до предмету закупівлі, проте не можуть надати лист.
З цього приводу існує усталена позиція Антимонопольного комітету України.
По закупівлі UA-2024-02-19-006082-a АМК України прийнято рішення №4116-р/пк-пз від 05.03.2024 року про внесення змін до тендерної документації та усунення порушень.
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Частиною 4 статті 5 Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Окремо хочемо повідомити, що Антимонопольний Комітету України неодноразово у своїх рекомендаціях про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобіганням порушення законодавства про захист економічної конкуренції вказує, що Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінації учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасників торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вживаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам (виконавцям, підрядникам), які спроможні виконати умови договору, брати участь у закупівлі. Отже, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та усунути відповідні порушення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Щодо наявності техніки для навантаження та розвантаження у місці поставки:
Замовник не пропонує укладати з КП «ДРУАС» жодних договорів оренди, надання послуг тощо. Вказана вимога включена у зв’язку з тим, що наявна в замовника техніка для розвантаження застосовується на важливих в цей період часу роботах для держави, а тому наявність в учасника такої техніки є необхідним для навантаження предмету закупівлі та можливого застосування для розвантаження у місці поставки.
Зазначена вимога включена у зв’язку з особливостями конкретного місця для розвантаження та не може бути виключеною із тендерної документації.
2. Щодо надання фінансової звітності:
Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», - у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно ч. 2, ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), - замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, до яких відноситься зокрема наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Таким чином, Закон прямо встановлює необхідність підтвердження наявності фінансової спроможності саме фінансовою звітністю. Закон не передбачає можливості надання будь-яких листів з обґрунтованими причинами неможливості надання документів фінансової звітності.
Крім того, відповідно до ч. 1, ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», - звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди.
За таких умов вказані вами підприємства, що утворені у 2022/2023 р. мають можливість надати фінансову звітність за останній звітній період.
3. Щодо приведення вимог додатку 3 тендерної документації до ДСТУ 4246:2003:
22.07.2024 р. до додатку 3 до тендерної документації було внесено зміни, а саме в таблиці щодо параметру «масова частка оксида заліза» цифри «0,10» замінено на «0,010».
Усі інші вказані у додатку 3 фізико-хімічні показники повністю відповідають вимогам п. 4.2.1 ДСТУ 4246:2003.
4. Щодо гарантійного листа виробника про те, що сіль є кам’яною, а не морською:
Метою надання вищенаведеного листа не є гарантування вчасного та якісного постачання, оскільки він стосується не процесу постачання, а способу одержання товару.
Відповідно до п. 3.1. ДСТУ 4246:2003 сіль за способом одержування поділяють на виварну, кам’яну та осідну. У зв’язку з тим, що замовник планує придбати саме кам’яну сіль, підтвердити спосіб її одержання має змогу тільки виробник такого товару.
Вказана вимога не може бути виключена із тендерної документації.
Замовник не пропонує укладати з КП «ДРУАС» жодних договорів оренди, надання послуг тощо. Вказана вимога включена у зв’язку з тим, що наявна в замовника техніка для розвантаження застосовується на важливих в цей період часу роботах для держави, а тому наявність в учасника такої техніки є необхідним для навантаження предмету закупівлі та можливого застосування для розвантаження у місці поставки.
Зазначена вимога включена у зв’язку з особливостями конкретного місця для розвантаження та не може бути виключеною із тендерної документації.
2. Щодо надання фінансової звітності:
Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», - у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно ч. 2, ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), - замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, до яких відноситься зокрема наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Таким чином, Закон прямо встановлює необхідність підтвердження наявності фінансової спроможності саме фінансовою звітністю. Закон не передбачає можливості надання будь-яких листів з обґрунтованими причинами неможливості надання документів фінансової звітності.
Крім того, відповідно до ч. 1, ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», - звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди.
За таких умов вказані вами підприємства, що утворені у 2022/2023 р. мають можливість надати фінансову звітність за останній звітній період.
3. Щодо приведення вимог додатку 3 тендерної документації до ДСТУ 4246:2003:
22.07.2024 р. до додатку 3 до тендерної документації було внесено зміни, а саме в таблиці щодо параметру «масова частка оксида заліза» цифри «0,10» замінено на «0,010».
Усі інші вказані у додатку 3 фізико-хімічні показники повністю відповідають вимогам п. 4.2.1 ДСТУ 4246:2003.
4. Щодо гарантійного листа виробника про те, що сіль є кам’яною, а не морською:
Метою надання вищенаведеного листа не є гарантування вчасного та якісного постачання, оскільки він стосується не процесу постачання, а способу одержання товару.
Відповідно до п. 3.1. ДСТУ 4246:2003 сіль за способом одержування поділяють на виварну, кам’яну та осідну. У зв’язку з тим, що замовник планує придбати саме кам’яну сіль, підтвердити спосіб її одержання має змогу тільки виробник такого товару.
Вказана вимога не може бути виключена із тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 липня 2024 15:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛТ ІНДАСТРІ" |
2 723 000,00
UAH з ПДВ
|
2 723 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗАЛЬЦ" |
2 730 000,00
UAH з ПДВ
|
2 730 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ГРАНДЕС" |
2 793 000,00
UAH з ПДВ
|
2 793 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" |
2 796 500,00
UAH з ПДВ
|
2 796 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛТ ІНДАСТРІ" #45206870 |
Відхилено |
2 723 000,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2024 11:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 серпня 2024 15:03
|
ТОВ "ЗАЛЬЦ" #44192349 |
Відхилено |
2 730 000,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2024 14:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 серпня 2024 14:49
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ГРАНДЕС" #44003566 |
Відхилено |
2 793 000,00
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2024 14:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 серпня 2024 14:34
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" #40227262 |
Переможець |
2 796 500,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2024 12:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 серпня 2024 12:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2024 10:42
|
Договір 389 сіль.pdf | укладений |
30 серпня 2024 10:41
|